Allemaal aan de WII wij hebben er ook een maar zit er werkelijk nooit achter zou niet eens weten hoe ik hem aandoe whahaha. Lydia, arme kids aan het overgeven... beetje grieperig mss? Beterschap voor je jongens. Sappie, lekker aan het genieten van jullie wondertje Robine, ah wat goed van Jill dat ze aangaf dat ze moest plassen. Am, Kyllian ook al aan het overgeven. Trena, oh mijn vergeten hihihihi Zo ik ga mijn kleine manneke ff de fles doen....beetje laat maar hij heeft de hele middag geslapen en werd half 5 pas wakker en om dan om 20.00 weer een fles te geven is iets teveel van het goede he. Morgenvroeg voor het eerst naar de psycholoog en daarna met mijn mam en de kids wat leuks doen, ff naar prenetal en ikea denk ik.. Vanmiddag vriendin van mij op bezoek gehad en donderdag weer een andere vriendin, erg gezellig. Nou ga Quinten wakker maken en daarna lekker slapen...ben ontzettend moe.
Daynah heeft dat ook hoor als zij overstuur is dat ze gaat spugen. Heel irritant is dat. Ik probeer het ook nooit zo ver te laten komen. Heb vanavond ook al getennisd hoor, maar PB moet ik ook ff kijken, dus heb nu pauze
He meiden, Echo was weer superleuk! Toch blij dat we er weer een hebben laten maken. Zal nog ff spammen.
Och. Kyllian ook al overgeven. Moest je je hele bed nog verschonen ook? Oh, Sappie zie ik ook net nog reageren. Ben benieuwd naar je foto's! Charissa: succes morgen. Past je moeder even op de kids? En ze gaan nu toch ook naar het kdv? Hoe gaat dat? Kel: je gaat toch niet na PB nog aan de tennis? Knap hoor. Ik heb vanavond alleen wat administratie gedaan. Dus geen tennis en geen beweging voor mij dus. Ik ga tegenwoordig wel met de trap op mijn werk (werk op de 5e verdieping.... pffff... keb echt geen conditie). O ja Zap: knap van Jill dat ze zelf aangaf hoor. Jesse plast ook nog steeds op de wc, maar helaas gaat het verder nog niet. Sens: toch niet meer aan het werk nu he? 2 avonden per week is echt wel veel hoor. Lekker schrijven die uren, zodat je later kunt compenseren.
Jaaahhhh daar zat ik nog op te wachten Supermooi om te zien! En lijkt wel op Lieke he? Zit te bedenken of ik het meer een jongen of meisje vind Geloof dat ik nu iets meer naar meisje neig Jullie weten het nog steeds niet?
En dan vergeet ik nog te zeggen dat ik het weer helemaal prachtig vind! Oh, lief hoor. Als ik er niet al 2 zou hebben, zou ik nu Wes naar beneden roepen, want ik zou er zo weer wel voor willen gaan Van zaterdag op zondagnacht is een achterneefje van Wes trouwens ook weer papa geworden. Jongetje heet Tijn en is 47 cm en weegt 2475 gram. Echt klein hoor.
Hahaha blijft leuk he zo'n echo. Maar het geslacht blijft echt nog een verrassing. Oh ja, beeb ligt alweer in stuit.....ben benieuwd of het nog gaat veranderen.
ach, de beeb heeft nog genoeg tijd om te draaien. Hoop het voor je, want je wil deze keer voor een natuurlijke bevalling gaan he.
Zou inderdaad wel graag een "normale" bevalling willen, maar goed, heb de keizersnee niet als vervelend ervaren, dus als het daar op uitdraait ook prima.
Hmmm.... ik zit nog es goed te kijken, zou toch ook wel een jongetje kunnen zijn. We laten ons maar gewoon verrassen, maar ik begin wel nieuwsgierig te worden. Zijn jullie eigenlijk al uit de namen Sap? Niet zoals bij ons... in week 39 nog geen naam hebben, is best frustrerend
Ja de namen hebben we denk ik al, zowel voor jongen als meisje. Alhoewel de jongensnaam nog wel een beetje ter discussie staat.
Owwwwwwwwwwwwww Sap het is echt net Lieke. Het wordt een meisje, weet ik zeker. Echt leuk om te zien weer zo'n echo. En toch ligt ZE weer in een stuit. Nou ja dat kan nog veranderen. Ik ga nu snel Daynah aan kleden en naar de psz brengen. Kom later weer. xxx
Owww wat een mooi echo! Ik herzie mn eerdere voorspellingen. Ik zie er een jongen in! Afwachten, wel spannend! Sorry sap als t een meisje blijkt te zijn en ik t een jongen vind! Hihi. Wel mooi en duidelijk hoor. Heb je nogmeer foto''s meegekregen? En HIJ lijkt wel op Lieke idd. Zelfde neusje en mondje! PB stopt ermee? Nee toch!?! Nou ja, t wordt mss ook iets te langdradig allemaal. Dit is ook wel een mooi seizoen om mee te stoppen vind ik. Er is nog weinig prison in de serie. Moet naar de tandarts over 10 minuten. Ben zenuwachtig. Gaat vast weer zeer doen. Heb Jill toch maar naar de psz gebracht vanmorgen, al was ze wederom wat lodderig en hoestte ze hard en veel. Afwachten maar. Als t niet gaat haalt oma dr ff op terwijl ik in de stoel lig. Maar zal wel meevallen. Meiden ik ga ff flossen en ervandoor. Tot later! Jesse en Marijn: Beterschap allebei! Liefs