Kweenie, zie er ook wel een jongetje in. Mooi hoor. Ieeeuw Monique, Kyllian jullie bed ondergespuugd. Zo'n gedoe om schoon te maken. Is ie verder niet ziek? LIS: Jesse ook al. Wel goed dat hij het aangaf, weet je nu ook dat je dat volgende keer serieus kunt nemen. Succes Charissa! Hoop dat het helpt! Bastian is naar kdv, ik moet nodig het huis poetsen. En aan het werk. En glas naar de glasbak brengen. En boodschappen doen. Wat doe ik hier nog.
Hahahah Panda. Ik heb ook nog wat glas liggen voor de glasbak. Neem je dat ook ff mee Zap: succes bij de tandarts. Ik vind de tandarts nooit zo erg. En vaak fleuren kindjes wel weer op als ze andere kindjes zien en kunnen spelen hoor. Heb je wel kans dat ze vanmiddag weer instort. Gelukkig is 't maar paar uurtjes. Kel: is het weer goed gegaan met Daynah naar psz? Ging ze weer naar je zwaaien? Wat grappig dat de meningen toch wat verschillen over de echo he. Mijn eerste gevoel was en is toch nog wel een beetje een meisje. Maar wat Zap zegt... een jongetje zou ik er toch ook in kunnen zien. Lijkt in ieder geval op Lieke! Lekker maar half dagje werken. Vanmiddag ziekenhuis. Hoop dat ik geen kinderen uit bed moeten halen, want dat vind ik altijd zo zielig. Maar Marijn kan er wel goed tegen... die had gister maar liefst 35 MINUTEN op het kdv geslapen
Haha Panda opschieten dus Robine sterkte bij de tandarts! Ik ga maar niet bekennen dat ik nog steeds geen afspraak heb gemaakt...dus ben er zo'n 3 jaar niet meer geweest. Ik moet er echt aan gaan geloven, wangt voor Kyllian zou het ook natuurlijk wel goed zijn om alvast mee te gaan. Sap vannacht lekker gedroom over jullie uk Kyllian is net als Daynah en Jill naar de psz. Ik heb beneden al gestofzuigd en ga nu de bovenverdieping doen. Ben ik daar weer vanaf
Jeetje Marijn maar zo kort geslapen! Het was toch juist een slaapkoppie? Sterkte in het ziekenhuis vanmiddag.
Hoi, Sap: wat een mooie echo zeg! Heel duidelijk...ik zie er een meisje in. Spannend hoor dat jullie het nog niet weten! Hoe gaath et met LIeke? Panda, haha voorruit aan de slag jij! AM: jij dus nu een poetsochtendje, wel makkelijk als Kyl er niet is. Robine, jij zal nu wel pijn aan het lijden zijn hoop dat het meegevallen is. LIS: wat goed dat jesse op de wc plast zeg! Succes vanmiddag in het ziekenhuis, jullie hopen op buisjes voor Marijn toch? Nou, een heel groot pluspunt hier is: MIlou heeft vannacht gewoon, zonder onderbreken, in haar eigen bed geslapen Ben zo blij! Werkt dus echt heel erg goed, consequent zijn Ze is zelf ook helemaal trots, vanochtend d'r 5e sticker gekregen en dus een Bobbi-boekje. Nou big smile van oor tot oor, leuk om te zien! Amy slaapt ook zo goed! Mijn schouder is gewoon kut! Op zich doet het geen pijn meer als ik hem maar stil houdt maar ik kan dus helemaal niks met de kids Kan Amy niet eens optillen. Wel de fles geven' Maandag terug naar de Orthopeet en dan bespreken over de operatie. Allemaal erg klote...moet ik weer zeker 6 weken herstellen. Ben best verdrietig op het moment, was ik weer lekker fit van de bevalling, krijgen we dit weer. Gaat mijn zwangerschapsverlof Maar goed....er zijn ergere dingen moet ik maar denken. Ik ben nu trouwens bij mijn moeder met Amy en Milou. Zo afhankelijk de komende weken weer. Nou genoeg geklaag van mijn kant! [/list]
Aaaaaah Sap, wat een geweldig mooie echo´s! Wat een droppie zeg...enne....ik blijf bij een meisje voor jullie! Erg leuk om te zien dat ze nu al op Lieke lijkt! Hier druk werkdagje gehad gister. Zal straks ff bijlezen, nu eerst ff bammetje eten, tot zo! Liefs Sem
Heb nog even goed gekeken, maar ik denk toch een meisje. Nou ja het is 50% kans heh. Over een paar maanden zullen we het weten. Alhoewel een jongen ook leuk zou zijn. Ben je de eerste die de traditie verbreekt. Zap: Suc6 bij de tandarts. Je ligt ws al in de stoel. Brennie: Hoera voor Milou! Wat goed dat ze in haar eigen bed heeft geslapen in 1 x door. Super! Volhouden werkt dus echt. Echt balen van je schouder hoor. Ik vind het zo sneu voor je. Gelukkig heb je veel steun aan je ouders. Komt vast allemaal weer in orde. Monique: Ook dus lekker aan het schoonmaken. Hier ook. Heb gelijk ff boodschappen gehaald en heb net gestofzuigd en gedweild. Moet zo nog ff strijken.....bleghhhh! Lydia: Heerlijk een half dagje vrij. Suc6 in het zkh. Ben benieuwd wat ze zeggen en Marijn maar 35 min geslapen op het kdv Mirjam: hahahahhaahah voor jou ook een huishoud dagje vandaag. Gezellig Daynah heeft wederom niet gehuild toen ik wegging en maar zwaaien wat ze doet. Beter zo hoor. Ik ga ff strijken......heb ik geen zin in, maar er ligt maar een berg. nou ja lekker muziekje hard aan en gaan dan maar! lfs
Ben weer bij gelezen,zal uit mn hoofd ff proberen te reageren.... Lydia: succes in het ZH vanmiddag. Hoe gaat het nu met Jesse en Marijn? Vervelend hoor 2 spugende kindjes. En ik herken t wel hoor dat een ochtendje zonder kids soms ook wel lekker zou zijn, het is altijd gezelligheid in huis, maar even tijd voor jezelf is ook niet verkeerd he Nu moet ik zeggen dat als Jayna 2 ochtendje nara de psz zou gaan, het hier al behoorlijk rustig zou zijn omdat Faya zowat de hele morgen kigt te maffen Brennie: jeetje meid wat een pech voor je, echt ontzettend balen! Heb met je te doen, en terecht dat je klaagt want je verwacht wel iets anders van je zwangerschapsverlof toch. Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou! Super trouwens dat Milou dr boekje nu verdiend heeft! Kel: en ben je al klaar voor de strijd op de WII? Daynah vanmorgen weer nara de psz dus, zal ze vast weer erg leuk gaan vinden. Kom je thuis ook lekker aan je dingen toe en lijkt e zo leuk om dr dan weer op te halen Zaph: heh baaaah, tandarts! Denk dat je nu al in de stoel ligt, hoop dat t je meevalt. Hopelijk gata het met Jill ook weer de goede kant op en is ze lekker op de psz gebleven. Monique: Kyllian ook naar de psz, gaat het wegbrengen nu goed? En weer dat weeige gevoel dus, lastig hoor om er niet mee bezig te zijn, je wilt zou graag. Ga heel hard voor je duimen dat het nu ook snel raak mag zijn! Al hoewel als het nu raak zou zijn het wel dicht bij Kyl zn verjaardag komt of niet? Simone: succes bij de psycholoog, hoop dat het je echt gaat helpen. Ik begrijp dat Quinten normaal de laatste fles om 20.00 uur krijgt? Slaaptr ie dan lekker de nacht door? Ik ben benieuwd wanneer wij hier de laatste voeding mogen laten vallen... Linda: hoe is het nu met jullie? Hopelijk heb je je kabeltje snel binnen...irritant is dat he als je op zulke dingen moet wachten. Trena: lekker genoten bij de pedicure dus, moest wel lachen om je uitspraak van de zachte babyvoetjes....haha Hoe is het verder met de jongens? Door: fijn te horen dat alles goed met je gaat, hele veel geluk voor de toekomst! Verder weet ik t ff niet meer... Lekker vrij dagje vandaag. Faya word net wakker dus die zal ik ff aankleden en voeden en dan zo ff met de meiden de stad in, op zoek naar een extra controller voor de WII. Met de meiden gaat het erg lekker op het moment. Jayna eet lekker en ook slapen gaat weer goed. Nog steeds vroeg wakker, vanmorgen 5.40 uur, maar daarna nog wel tot 7.00 uur bij mij geslapen en daarna tot 9.00 uur tv gekeken samen op bed, heerlijk zo met mn meissies! Nou fijne dag allemaal en tot later! Liefs Sem
ow kel, ik lees dat je al aan de strijk bent, bleeeeegh, niks aan he, maar moet gebeuren, suc6! is idd 50% kans he met t beebje van Sap, maar wat ik zei, mijn gevoel blijft een meisje zeggen!
Kel: jij bent sneller ik ben net pas klaar met dweilen (m aar heb wel het hele huis gedaan) en moet nog boodschappen doen Denk dat ik dat maar met Kyl ff samen doen nadat ik hm weer opgehaald heb. Panda: kwam je hier ff wat glas halen? Have fun bij de glasbak Brennie: echt balen voor je hoor Laat de operatie dan maar snel komen he dan heb je dat gehad. Dikke knuffel! Semmi: Geniet lekker vandaag met je meissies! Veel shopplezier Kyllian heeft nooit problemen gehad met uitzwaaien op de psz, heeft ie alleen op het kdv. Op de psz (school) vindt hij het superleuk en hij lijkt zo trots dat hij naar school gaat Ik krijg altijd een dikke kus en dan zwaait hij me voor het raam uit. Op het kdv is het echt krijsen de laatste weken als ik hm weg breng. Zelfde heeft hij op het moment bij mn moeder.
Ben weer terug, en heb pijn in mn bakkes. 3 oude vullingen vervangen van zilver naar blinkend wit hahaha. Moet in maart nog 1 keer terug om de onderkant(2 stuks) te vervangen en dan zijn we wel weer ff klaar. Ach t valt altijd wel mee, je ligt er alleen zo hulpeloos he. Bek open, tampons en klemmen erin, heerlijk. Ga nu ook snel ff wat doen in huis. Stofzuigen en dweilen, bakkie koffie maken en nog ff niksen tot 1230. Lekker zo een woe ochtendje. Panda: Dapper hoor dat je naar de glasbak gaat, ik mik alles gewoon in de prullenbak. AM: had eroverheen gelezen, maar Kyllian dus ook gespuugd!? Zielig! En ga jij eens gauw naar de tandarts joh! 3 jaar, dat kan niet hoor. Moet nu vast een hoop gebeuren als je dan gaat. Brennie: heb echt met je te doen. Zo vervelend en rot voor je, vooral omdat je niet zelf voor Amy kan zorgen nu. Hopelijk word je snel geopereerd en is t voorbij, dit wil je niet steeds hoeven mee te maken. Kelly: Goed bezig geweest alweer in huis. Is je strijkje ook weer klaar? Fijn dat Daynah t zo naar dr zin heeft op school Sem:Hier ook een nachtbraker. Jill was vannacht om 330 wakker! Flesje gegeven en toen geslapen tot 730, maar vroeg was t wel. Lijkt wel of alle kindjes ff in zo een vervelende slaapfase zitten. Lydia: Sterkte vandaag in t ziekenhuis met je kids! Hoop dat er voor jullie ook wat betere tijden aanbreken met de mannetjes. Telkens ziek of onderweg, schiet ook niet op he. Ik ga ff wat doen. Liefs
Robine: wat fijn dat hete weer voorbij is die rot tandarts he Witte vullingen zijn idd een stuk mooier! Denk niet dat er bij mij veel hoeft te gebeuren hoor. Ik moet alleen wel mn verstandskiezen laten trekken uit voorzorg had hij dus 3 jaar geleden gezegd. Toen raakte ik zwanger ik zwanger (die 1e miskraam) en had ik de afspraak bij de kaakchirurg afgezegd, daarna weer zwanger van Kyl en zo kwam er dus niets meer van. Ws moet er wel een vulling vernieuwd worden, die wordt volgens mij wel slecht. Ben met een client meegeweest naar een erg prettige tandarts, daar wil ik me ook aan gaan melden maar ik moet dus eerst mn oude tandarts bellen om alles door te laten sturen...en op de 1 of andere manier vind ik dat laatste moeilijk want wat zullen ze wel niet zeggen Oww jemig en ik begeleid mensen juist bij dit soort dingen...erg he
AM: Vaak word je al uitgeschreven als je 2 of 3 jaar niet bij een tandarts bent geweest. Dat was in ieder geval bijna t geval bij mn vorige tandarts toen ik ook vanwege zwangerschap etc 2 jaar verstek had laten gaan. Ik mocht op t randje nog komen, maar liever hadden ze me uitgeschreven. Mss is dat bij jou ook wel aan de orde. Ben je meteen van je excuus af Ennuh ik heb ook nooit ergens last van in mn mond, maar toch elke keer vinden ze wel of een gaatje fo een vernieuwing of een dingetje dit of een dingetje dat. Heel irritant. Hopelijk valt t bij jou mee hoor. Ga nu echt stofzuigen, heb weer veel te lang met Kel gebeld
Als het vrijdag rustig op mn werk is ga ik bellen naar de tandarts goed Haha jullie kwebbelkousen zullen idd wel uren kunnen bellen he Ik ga Kyllian weer ophalen.
Zo, iedereen aan de schoonmaak vanochtend? Als er iemand klaar is... in Nieuwegein ligt ook nog wat schoonmaakwerk hoor. Vooral was... Ach, dat vind ik niet zo erg. Vanmiddag maar even wat wassen. De strijk laat ik tegenwoordig soms zitten, als ik er echt geen tijd voor heb Panda: fijn dat je 't glas hebt opgehaald en weggebracht AM: ja, wat Panda zegt... snel afspraak maken met de tandarts, dan ben je vast weer zwanger en kun je weer afbellen Ik heb geen verstandskiezen, dus die hoeven ook niet getrokken te worden. Maar tis inderdaad vaak dat een tandarts wel weer iets vindt, wat Zap zegt. O ja... Marijn is overdag niet een onwijze slaapkop. Maar 's morgens is ie soms bijna niet wakker te krijgen. En dan voornamelijk als ie de halve nacht bij ons heeft gelegen. Ja... nieuw bed he. Dat ligt lekker Zap: sterkte met je bakkes Zit er weer op in ieder geval. Het lijkt idd of die mannetjes van mij vaak ziek zijn he? Maar eigenlijk valt dat best mee. Misschien klaag ik hier wel te veel Sem: succes met je zoektocht vanmiddag. En Faya zo'n slaapkoppie, heerlijk toch? Wordt ze groot van. Slaapt ze 's middags ook nog zoveel? En maakt ze al aanstalten om op haar buik te gaan rollen? Brennie: wat balen van je zwangerschapsverlof. Heb echt zo met je te doen. Wel fijn dat je ouders in de buurt wonen (en niet je schoonouders). Lekker om op je ouders terug te kunnen vallen dan. Vind ik echt wel jammer dat ik dat niet heb. Ik zit erover te denken om binnenkort (april ofzo hoor) een weekendje naar Belgie te gaan met Wes. Brengen we de kinderen bij mijn ouders en komen dan op maandag terug. Wel even lekker een paar dagen eruit samen. Zal Wes ook wel een leuke verrassing vinden.
Lydia: hahahahahahahhahaha ik woon niet in de buurt bij je, dus ik kan niet komen om te schoonmaken Heerlijk een weekendje tussenuit. Gezellig hoor. Ik vond Brussel een erg leuke stad. Leuke winkels en restaurants. Mirjam: Ook jij lekker aan de schoonmaak Monique: Ook jij moet dus gezellig naar de tandarts....nou ja gezellig Sem: Ik denk ook een meid hoor bij Sap. Ik ben nog steeds aan het oefenen op de Wii, maar het lukt mij nog niet om Sabino te verslaan, ja een enkele keer. Als je geen extra controller kan vinden wil ik er wel eentje hier voor je halen hoor. Stuur ik hem op voor je. Laat het maar weten als het niet lukt. Fijn dat het slapen van Jayna steeds beter gaat. Daynah was er vanmorgen ook weer vroeg bij. Ik ga ff verder met de strijk. Kwam niet echt veel van deze morgen. Ook niet erg hoor. Heb lekker met Zap aan de telefoon gehangen. Daynah ligt inmiddels op bed, die was moe dat zei de juf ook al. Niet zo gek ook als je tot 21.30 uur wakker ben. Ik was weer wat eerder op de psz en toen ben ik weer ff wezen spieken en ze waren muziek aan het maken. Erg leuk om te zien hoe Daynah dat doet dan...hahahahahaha. Ze kwam weer met een mooie tekening aan. Ga nu echt. lfs
He jammer dan Kel! Anders was je vast langsgekomen Hahahahaha! Ligt Daynah dan lekker in haar bedje 's avonds, duurt het even voordat ze in slaap is? Dat heeft Jesse nl. wel. Die ligt soms ook tot 21 uur of 21.30 uur wakker. Dan aai ik even lekker over zijn bolletje en meestal slaapt hij 10 minuutjes daarna wel. Zo, ga weer lekker naar huis!
LIS: hier stapelt de strijk zich ook regelmatig op, wat een rotwerk. Gewoon lekker doen een weekend weg! Kelly: lief he om te zien hoe ze zo leuk op de psz bezig zijn. Hier ligt ook elke week wel een knutselwerkje van de vorige x klaar. Vandaag hebben ze geverfd, want er zit verf op zn trui Leuk trouwens dat ze muziek maken bij Daynah op de psz! Kyllian schreeuwde het uit toen ik hm in de autostoel zette en wilde echt niet gaan zitten. Hij bleek auw aan zn billen te hebben. Thuis bleken ze knalrood te zijn, liep al ff met een poepluier aan. De laatste dagen stinken zn luiers ook niet, dus kan ze op de psz niets kwalijk nemen. In de winkelwagen viel hij al in slaap, maar nu thuis is hij klaar wakker. Ff boterhammetje eten en dan toch proberen om hm op bed te leggen.