November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even vlug,hier heeft de griep ook mij niet overgeslagen helaas.
    Ben wel wezen werken en bedenk me nu dat ik dat beter niet had kunnen doen. :rolleyes:
    Mn hele lichaam doet zeer.

Wil nog wel even zeggen tegen sap dat ik het een hele mooie echo vind en zeker te weten een jongetje ;)
    En de beeb kan nog tot ver in de zwangerschap draaien hoor,Yorben lag ook in stuit en is op het laatste moment ook nog keurig terug gedraaid.

Ga nu maar mn bedje in.
    Jelte is naar een feestje en Yorben gaat ook zo in bed.
    Die was weer flink aan het brullen toen ik hem bracht naar PSZ,heeft daar overgegeven en toen was het weer over,gek hoor.
    Chris is ook nog ziek,dus samen in bed nu.

Sorry voor mn ego berichtje .xxx

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Beterschap Fajah!

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena; Beterschap :pale: ! t Zit je niet mee he de laatste tijd? Tante, Yorben longontsteking, Chris ziek, jij Pfeiffer en nu griep. Balen hoor! Ga lekker je bedje in!

Lydia: Je klaagt helemaal niet veel over de jongens hoor, maar t lijkt idd wel of ze erg vaak ziek zijn. Misschien komt dat ook omdat t zo een beetje om en om is. Hoe gaat t eigenlijk met het praten van Jesse? Gaat t steeds beter?

Monique:Arme Kyllian met zn vuurrode billen. Zielig is dat he als je niet merkt dat ze een poepluier om hebben en je dan vaak te laat verschoont en ze dus al pijn hebben. Hopelijk slaapt ie zo lekker.

Kel: Na jou ook nog ene half uur met Sem gebeld, hier werd er dus ook weinig gepoetst vanmorgen, hahaha. Daynah is echt muzikaal he!? Ze zou als achtergronddanseres beginnen in onze kidsband toch? Of neemt ze straks toch de leiding over de instrumenten :({|= ?

Panda; Kom op he, je kan het! Doorpoetsen jij!

Ging zojuist Jill halen op de psz. Ik hoorde bij binnenkomst al een heel bekende huil :cry: . Was t arme kind net daarvoor keihard op dr achterhoofd gevallen. Volgens de juf heeft ze ook bijna de hele ochtend op de grond gelegen of op de bank om te slapen. Ze was doodmoe. Wel anderhalve boterham op :) Een record! Dat doet een moeder goed. Heb dr lekker getroost en toen viel ze bij mij al bijna in mn armen in slaap. Snel naar oma gebracht die om de hoek bij de psz woont en daar gaat ze nu zo lekker slapen. Ik moet naar school, maar heb niet zo een zin. Open dag begint om 15 uur. Kan al gaan helpen in de gymzaal, maar heb dr gewoon echt geen zin in, erg he. Schaam, :oops: . Ach begrijpen ze vast wel, t is normaal mn vrije dag en kan toch niet al die zware dingen tillen :) :(: . Ga over half uurtje wel weg van huis. ff Nog theetje drinken en genieten van de rust hier :)

Liefs

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: ik hoop dat je deze week wel weer beter bent, want je C1000 zegels zullen vandaag wel in je brievenbus vallen en dan kun je wat lekker halen ;)

Robine: arme Jill zeg, gevallen en ook nog niet echt lekker :( Gelukkig kan ze nu bij oma lekker slapen.
    Sterkte met die open dag, het is vast snel weer voorbij ;)

Kyllian ligt net pas op bed. Hij was zo actief en wilde ook niet gaan liggen of zitten vanwege de pijn aan zn billen. Toch op bed gelegd en gezegd dat hij dan op zn buik on proberen te slapen. Hij schreeuwde het uit, maar ben toch maar weggegaan aangezien hij wel bekaf was. Het lijkt nu stil te zijn boven.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ff vanaf mn werk..

Leuk jullie verschillende reacties te lezen. En zo leuk dat jullie de fototjes mooi vinden, ben nu alweer een trotse mama, haha.

Fajah: heel veel beterschap, het zit je inderdaad niet echt mee.

Zap: ach gos, arme Jill, zo hard gevallen. Wel goed gegeten zeg! Trotse mama mag je zeker zijn.
    Succes op school vanmiddag!
    Mondje niet meer pijn?

Kelly: je strijkwerk nog afgekregen of toch maar een andere keer? ;) .
    Ik vind het super om te lezen dat Daynah het zo leuk vindt op de psz.
    Was afgelopen week trouwens een kindje op tv wat een beetje op Daynah leek, dus ik zei tegen Lieke: Kijk Daynah op tv. Rent ze naar de keuken en wijzen naar de kast (daar hangt de flyer van rainbowbabies), en zegt ze: kijk mama,daar ook Daynah, hahaha.

Sem: nog gelukt een 2de controller te vinden? Fijn dat Faya het zo goed doet en lekker kan slapen.

LIS: klint goed een weekend naar Belgie, heerlijk een keer met zn tweeen weg.
    Succes in het ziekenhuis vanmiddag!

AM: aaah arme Kyllian, dat doet ook pijn om op rode billen te zitten. Maar flink smeren met de sudocreme, helpt hier altijd prima.
    En als je wilt switchen van tandarts, gewoon doen, maakt jou toch niet uit joh wat hij ervan denkt! Je bent veel te lief denk ik.

Panda: jij ook flink aan de poets geweest lees ik. Jammer dat je er niet bij kan zijn de 31ste.

Brennie: he meid wat een pech heb jij zeg nu met je schouder, pfff, kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent. Het is ook zeker niet leuk dat je Amy niet kan oppakken :cry: .
    Hoop dat het na de operatie niet nog eens zal gebeuren, maar ja, daar heb je nu zo weinig aan.

Vanochtend Lieke naar het kdv gebracht, zit iedereen daar incl leidsters in de pyama :confused: . Bleek dat ze een pyama ontbijt hadden, maar omdat Lieke er vorige week niet was heb ik die brief gemist. Gelukkig had ik een pyama in de tas gedaan zodat ik haar nog snel een pyama kon aantrekken. Stond heel charmant met zwarte laarzen eronder :) .

Verder is Lieke ook een beetje aan het testen geloof ik. Toen ze ziek was heeft ze 2 nachten bij ons in bed geslapen, en nu wordt ze dus een paar keer per nacht wakker en dan huilen en roepen dat ze bij papa en mama in het grote bed wil. Heb al 2 nachten heeeeeel erg slecht geslapen maar vannacht hebben we dr echt een half uur laten huilen en toen is ze gelukkig wel in slaap gevallen in dr eigen bed. Nu ff doorzetten. Bijdehand en ze slim zijn ze.

Ik ga gauw weer ff aan het werk,

Tot later,

Liefs Sap

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jill eet nu dus op de psz? Wel zo makkelijk en gezellig voor ze! Daar eten ze vaak ook meer. Kyllian eet op het kdv ook meer. Andere kindjes zien eten stimuleert blijkbaar. Hier nu 1 hap uit een boterham gegeten, vanmorgen wilde hij gene boterham en heeft alleen een peer op.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: ze zijn idd zo slim en bijdehand, ik trap er nog regelmatig in hoor :D
    Lol wat schattig een pyjama ochtend :D Gelukkig had je er 1 bij je ;)

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja dat is sinds dit jaar dus nieuw Monique. Ik hoef niks meer mee te geven. Ze krijgen rond een uur of 10 een fruitje/traktatie van een jarige en een drankje. Om 1130 gaan ze met elkaar lunchen aan tafel en worden er dus broodjes gesmeerd. Ideaal. Hoef niks voor haar mee te nemen, wel zo makkelijk.

Sap: Hahahaha echt weer iets voor jou om zo een pyamaochtend te missen. Lol. Alle kindjes zijn nu geloof ik in de testfase beland. Helaas moet John nogsteeds t onderspit delven en gunt Jill hem nogsteeds bijna geen blik waardig. Echt zielig. Wil alleen maar bij mama zitten, staan, aan handje lopen, getild worden(grr), in bed liggen, mee in bad gaan, papflesje maken etc etc.
    Streng zijn hoor nu. Hier worden de nachten ook uitgetest na een paar nachtjes bij met name mama in bed gelegen te hebben. Doorpakken die hap!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    owwwwwwwwww ben nog niet weg.........heb echt geen zin........................ben ook zooooooooo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GAAAAAAAAAAAAAAP

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Herkenbaar Zap dat alles met mama willen. Hier is het deze week ook echt mama week geloof ik. Papa mag nog maar weinig, maar hij doet vaak toch gewoon wel iets als Kyllian wil dat mama het doet. Anders wordt Kyllian straks nog een heel bazig typetje hahaha.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heb zo'n medelijden :)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

ff doorzetten Zap, je kunt het!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Hier ook een mama kindje hoor, niet extreem maar toch wel duidelijke voorkeur. Papa mag soms niet eens een flesje pap aangeven. Hij mag het wel maken maar mama moet het dan geven :confused: .
    Nou dat doen we dus niet meer! Belachelijk toch....na even streng zijn wil ze het dan ook wel van hem aannemen.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kreeg net een smsje van de lampenwinkel dat onze lamp binnen is D Dat ze dan een smsje sturen :D Vanmiddag misschien dus maar ff naar Nieuwegein...en nee LIS ik kom niet schoonmaken :p ;)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Doe niet zo lullig. Ga Lydia ff helpen joh! Past zij wel ff op Kyllian ;)

Sap:Neeeeeeeeeeeee kan het niet...........maar ga nu toch maar echt afsluiten!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow Lieke is er dus ook zo 1 haha. Mama moet hier 's ochtends ook het flesje maken, maar papa doet dat altijd en daar veranderen we niets aan ookal wil Kyllian dat :p Mama moet hm ook altijd weer naar bed brengen als hij vroeg wakker is, dat doen we dan maar wel anders is het drama en hebben wij ook geen rust meer ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Voor wat hoort wat he ;) LIS mag dan helpen met verhuizen ;) :p

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kom op Zap! TIs maar effies! Morgen weer lekker thuis!
    Maar kan me wel voorstellen. Had het beter vanochtend kunnen zijn he.
    Wel makkelijk dat je niets hoeft mee te geven. Hoef ik hier ook niet meer mee te geven aan het kdv. Naja... ik moest alleen melk meegeven voor Marijn maar dat hoeft nu ook niet meer.
    En 1,5 boterham! Wat goed van Jill! Hier op het kdv zit een meisje (haar moeder zit ook in de OC dus dan hoor je weleens wat), ze wordt bijna 2 jaar en die eet thuis ook niet zoveel. Gister op het kdv dus weer 3 boterhammen :confused:
    Vinden haar ouders eigenlijk niet goed hoor. Twee is genoeg zeggen ze dan.

AM: ochgossie, die Kyllian met zijn rode billen. Jesse heeft dat ook soms en hij zegt dan ook au! en wijst naar zijn billen. Zielig he. Ik vind het dan ook zo balen dat ik het niet eerder heb gemerkt.
    Veel sudo smeren!
    En weer in slaap vallen in de winkelwagen. Hij ligt nu lekker te slapen he.

Trena: bij jou is er altijd wel een zieke he? Heeft Chris je aangestoken? Nou, lekker even slapen. Slapen helpt het beste tegen ziek zijn!
    Beterschap!

Sap: das wel weer balen dat ze dan weer gaan uittesten he. Ik moet echt zeggen dat Jesse het echt niet doet. Als hij ziek is, mag hij bij ons in bed, maar daarna gaat hij weer heel lief in zijn eigen bed slapen. Nee, geen klagen hier. 's Nachts wordt hij ook eigenlijk nooit wakker.

Nou, Jesse slaapt. Ben bang dat ik hem om 14.45 uur wakker moet maken, want ik wil om 15 uur wel weg. Eer dat ik op de juiste afdeling ben, moet de kinderwagen meenemen, want Marijn kan ik echt niet de hele weg dragen hoor.

Zo, nu ff wasje in de droger stoppen.

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh hahahaha... had net wat posts gemist!
    Je bent van harte welkom hoor AM! Ik neem Kyl wel even mee naar het ziekenhuis, of je moet Jesse er ook bij nemen om op te passen. Oppassen en schoonmaken gaat prima samen toch?
    Je geeft Jesse een doekje en hij helpt wel mee ;)

Jesse is trouwens een papa kindje. Vaak mag alleen papa maar dingen doen. "s Morgens flesje maken (nou, dat mag ie met alle liefde doen hoor, hoef ik er niet uit), maar ook naar bed brengen enzo. Ook maar niet te vaak aan toegeven, want wat je zegt AM... krijgen we hier ook zo'n bazig typje. EN als ik het dan doe, is het ook prima hoor. Maar heb al eens eerder gezegd dat ik denk dat dat komt door de geboorte van Marijn. Toen is Wes veel met Jesse gaan doen, omdat ik met Marijn bezig was.

20. Zap: Ben je nou nog niet weg. Kom op het is maar even. Ach en Jill was zo moe. Ze zal nu wel lekker slapen bij oma.
    En 1,5 boterham op, dat is goed zeg.

Lydia: Zo jij bent nu lekker aan het wassen, hier is de strijk inmiddels klaar. Gelukkig maar ben ik daar even van af.

Monique: Ahhh jij kan vast Lydia wel even helpen...hahahahahahaha

Sap: hahahhahahhahaha die Lieke heeft nog al haar voorkeur zeg. Slimme meid. Hier maakt het niet uit. Daynah is wel een papa's kindje hoor. Sabino moet 's-avonds eerst een kusje geven en een knuffel en dan mag ik pas. Erg toch.
    Wat leuk dat er een kindje op tv was die op Daynah leek en knap van Lieke dat ze dan naar die flyer gaat. Ze onthouden zoveel eigenlijk.
    hihihiihihhi ik had Lieke weleens willen zien in haar pyjama en haar laarzen. Lekker charmant :)

Nou Daynah is inmiddels alweer wakker en roept maar mama koooooooom! Ga maar ff naar de eendjes en billendoekjes halen want heb net de laatste gebruikt en zag dat ik niets meer had. Erg handig.

lfs

Deel Deze Pagina