November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Had ik nou maar niet gezegd dat ik naar Ngein zou gaan ;)
    Kyllian slaapt nog wel ff denk ik anders had ik met alle liefde samen met de boys schoongemaakt hoor :)
    Weet alleen niet of jullie huis er beter op zal worden met de schoonmaakboys hehehe.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: oeps geen billendoekjes meer. Ik zou niet zonder kunnen denk ik :D Heb altijd wel een voorraad ;)
    Veel plezier bij de eendjes :D

3. Ik normaal ook hoor, maar nu dus niet. Heb wel genoeg snoetepoetsers, dus daarmee kan het eventueel ook mee dan.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Zo, er wordt her gezellig wat afgekletst vanmiddag,laat ik dan ook nog maar ff meedoen nu Jayna nog op bed ligt. Was wat aan de late kant met haar op bed leggen vanmiddag, aangezien we ook later naar de stad vertrokken, want mama moest ff met Zaph kletsen aan de telefoon,terwijl Jayna thuis de boel op zn kop zette en Faya snack en jacks aan t voeren was. :confused: ...

Monique: inmiddels onderweg naar Nieuwegein? Zul je altijd zien he dat ze dan langer slapen als je weg moet.

Sap: ook Lieke aan t uittesten dus. Vervelend is dat dan he dat ze na zo'n periode van ziek zijn denken dat ze elke keer maar in t grote bed mogen. Lekker laten huilen nu, heb je alleen maar voordeel bij als die kleine er straks is. Ik zit wel eens in dubio als Jayna 's nachts huilt, omdat Faya dan ook wakker wordt, maar pak nu toch door, anders hebben we t bed nooit meer voor ons zelf. Nog lekker aan het nazwijmelen van de mooie echo? Straks ook al aftellen naar je verlof, lekker hoor! :)

Kel: die Daynah toch, altijd lekker dansen, heerlijk meissie is t toch. Lief van je dat je naar de controller wil kijken, ik bedoel die gewone, afstandsbediening zeg maar. Ik kijk nog ff bij de mediamarkt morgen en laat het je nog wel ff weten dan oke.

Zaph: en.....heb je jezelf er toe kunnen zetten? Zielig voor je meissie dat ze zo moe was vanmorgen op de psz. Wel goed zeg dat ze zoveel gegeten had! En wat we al zeiden, doorpakken met die boefjes van ons... ;)

Lydia: je bent nu al in t ziekenhuis, ben benieuwd hoe het gegaan is!

Trena: heel veel beterschap meid, lekker op tijd je bedje maar in!

Hier net ff de dweil door t huis gehaald. Zo nog ff vaatwasser uitruimen en dan komt Len ook alweer bijna thuis. In de stad geen controller kunnen vinden, en ook de nunch chuck ( extra controller voor bepaalde spellen ) uitverkocht...grrrr.... :x Morgen ff naar de media markt voordat ik naar n werk ga, kom er toch langs in Leeuwarden. In de stad nu eens een keer nix gekocht....best goed van mezelf :) .Jayna hele weg zelf gelopen, wilde niet op t plankje staan, maar luisterde verder prima, gaf handje en pakte nix in de winkels. Moet vaker met dr op stap gaan, dan luister ze beter dan thuis...haha... :)

Nou ga bakje thee drinken, Jayna zal zo wel wakker worden.

Liefs Sem

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: Haha wat goed van Jayna dat ze netjes bij je liep :D En helemaal niets gekocht, wat knap zeg ;) Alleen wel balen dat ze de WII spullen niet meer hadden, hoop dat je morgen wel slaagt.
    Ik ben om half 4 naar Ngein gegaan, Kyllian had niet zo heel lang geslapen. Hij werd weer huilen wakker want had weer auw billen aangezien hij weer gepoept had. Was wel heel sneu om hm zo pijn te zien hebben.
    Ik heb wel dingen gekocht, tja kan het niet laten hoor :D O.a. nieuwe kswiss voor Kyllian in een maatje groter dan hij nu heeft, dus kan hij vast in de lente wel aan.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou gezellig hier zeg :p

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben dr weer. Was erg leuk,,maar druk en vermoeiend. Klaag niet snel, maar van 15-18 uur en van 19-21uur staan in een gymzaal vol kinderen en ouders is wel lang geweest. Heb voor t eerst een harde(weet niet of dit al kan?)gevoelige buik! Niet leuk! Om nou te gaan zitten vond ik ook niet nodig, maar voel t nu wel. Lekker bad genomen zojuist en ga nu mn mandje in.

Kom morgen weer posten.

Sem: Moest lachen om je post dat Jayna aan Faya Snack a Jacks aan t voeren was tijdens ons telefoongesprek, hahaha. Wijsneusje.

Tot morgen.

Liefs

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, rustig hier vanavond!

In het ziekenhuis alles ok hoor. We stoppen nu met ab, wilde ik zelf eigenlijk ook wel. Nu eerst eens kijken wat die oren gaan doen, voordat we in maart weer de KNO-arts gaan. Niet dat ik hoop dat Marijn weer oorontsteking krijgt, maar ja... zo'n arts gaat geen buisjes plaatsen als het kind 2 keer oorontsteking heeft gehad natuurlijk. En dat snap ik ook wel.
    Maar tjeetje... we zijn gewoon 2 uur weg geweest. Ik ben op tijd gegaan, want je moet toch een stukje lopen vanuit de parkeergarage. En omdat Jesse zelf moet lopen... Dus was kwartier van tevoren, vond ik al erg netjes van mezelf. TOen moest ik natuurlijk 20 minuten wachten. En op de terugweg zag Jesse en glijbaan... TOen wilde hij niet mee, toen vond hij zijn handschoentjes in zijn jaszak, toen wilde hij zijn handschoentjes aan, toen wilde hij zijn handschoentjes weer uit... En hij was eigenlijk helemaal niet vervelend hoor, maar alles duurde nogal lang. Op het laatst wilde hij ook niet meer lopen, dus moest ik hem dragen EN de kinderwagen duwen. Dus ik dacht: ik zet hem wel op mijn nek, maar dat wilde hij niet. Afijn, ik heb het gered en ook binnen de tijd die ik had om uit te rijden.

Zap: das idd wel lang staan in zo'n gymzaal zeg. Maar je hebt het nu weer even gehad he.

Kel: nog getennist? Ik net wel, een uurtje. Maar het ging niet zo lekker, dus ben maar weer gestopt.

Sem: hahaha die Jayna... snack a jack's voeren aan Faya. Marijn kreeg vorige week een snoepspekkie van Jesse. Die smeerde het vervolgens aan het gordijn. Ach, gelukkig ging Jesse een doekje halen in de keuken en zei maar bah! en haalde het van het gordijn af.
    Wel lief dat ze zo zorgzaam zijn he.

Zo, ik ga er eentje uit mijn bed vissen en in zijn eigen bed terugleggen en dan zelf slapen.

Trusten en tot morgen!

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

ff vanaf mijn werk...

Monqique: haha, jij alweer aan het shoppen voor de lente, wel leuk weer he al die zomerschoenen, heb ook al veel leuke dingen voor Jayna gezien, laat de zomer maar weer komen 8)

Zaph: blijf je goed om jezelf en de beeb denken? Weet dat jij een bikkel bent, maar als je idd een harde buik krijgt, is dat toch een seintje dat t misschien iets teveel is geweest. Hopelijk heb je een lekker nachtje kunnen maken. Hoe gaat het vandaag verder met Jill?

Lydia: hele onderneming dan he zo'n ziekenhuisbezoek met 2 kids. Het is dus ff afwachten of Marijn uiteindelijk ook buisjes krijgt. Lief zeg dat Jesse zo zorgzaam is, ze bedoelen het ook allemaal zo goed :)

Nou meiden de WII Fit is in huis, joehoeee! :) Belde gister om 17.00 uur nog ff de mediamarkt in Leeuwarden en ze hadden m toen net weer binnen. Dus meteen in de auto gestapt en m gehaald. Moest gisteravond naar de na gym dus heb nog niet getest, vanavond maar ff dan.
    Vandaag is Len weer voor controle en CT scan naar het ZH in Groningen. Toch weer ff vreemd dagje, ben blij als dat weer achter de rug is en we weer ff vooruit kunnen, maar we gaan er van uit dat alles nog steeds goed is.

Nou ga ff mn mentorgesprek voorbereiden dat ik straks met mn mentorkind heb...

xxx Sem

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo wat een rust hier zeg vandaag!
    Mijn mentorgesprek ging niet door, hoor net van de leerkracht dat mijn mentorkind voor de 2de dag afwezig is en niet is afgemeld...grrrr.....kan ik nu die ouders weer gaan bellen, leuke gesprekken zijn dat altijd :x ....

Wacht ook op een sms van Len, ben benieuwd hoe t in het zh is gegaan en of ie meteen uitslag heeft.

Tot later!

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier nog steeds grieperig,heb zo liggen klappertanden vannacht.
    Met chris al iets beter.

Kom weer reageren als ik me iets beter voel.

sorry ....... :rolleyes:

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heel veel beterschap Trena! Kruip maar weer snel je bedje in!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow, krijg net een sms van Len, bloeduitslag had de Uroloog al binnen en was goed. CT scan uitslag was nog niet binnen, maar Uroloog verwacht dat die ook goed zal zijn aangezien het bloed ook goed is. Mocht er nog wel wat zijn dan bellen ze morgen, dus voor het weekend weten we weer of alles goed is.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gelukkig Sem! Hopelijk blijft die nare ziekte Len voor de rest van zn leven bespaard! Je hebt de Wii fit gescoord! Goed zo! Dacht dat ze pas rond april weer geleverd zouden worden!? Fijn dat je er nu een hebt! Sporten dan maar he.

Trena: Beterschap!

Lydia: Hihi dat klinkt als een vermoeiende heen en terugreis van en naar t ziekenhuis met Jesse die vanalles onderweg wilde doen en Marijn die ook nog geduwd moest worden in de kinderwagen. Nou ja, je was op tijd en hebt t gered. Nu afwachten of Marijn niet weer oorontsteking krijgt.

Ga ff bij Jill in bad. Ben nog moe van gisteren. Vandaag doen we niks. Jill gaat zo slapen, en mama ook :)

Laterz

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zaph: lekker rustig aan dan maar vandaag, gelijk heb je! Hoop voor je dat Jill ff lekker een tukkie doet nu, kun jij je rust ook nog even pakken.
    De WII Fit was bij Bol.com pas april weer leverbaar, andere winkels enkele weken, dus heb geluk dat Mediamarkt nu ineens weer binnen kreeg.

Het is hier echt rustig op mn werk...stilte voor de storm, half 3 krijgen we de kids weer op de groep.

16. Helloooo,

Wat een kl#te weer toch. Ik moet eigenlijk lekker in mijn bedje liggen. Heerlijk met dit weer.

Zap: Je heb gelijk lekker gaan slapen en een dagje niksen is ook lekker hoor.

Sem: Wat een geweldig nieuws zeg van Len. De CT scan zal ongetwijfeld ook goed zijn.
    Ik ben benieuwd hoe die Fit zal zijn. Ik ga ook weer van het weekend op stap ervoor.

Trena: Beterschap.

Lydia: Ik ben benieuwd hoe Marijn erop zal reageren als je stopt met de ab. Ik hoop echt dat de oorontsteking wegblijft.
    Ja ja ik heb gisteren ook weer getennisd. Het wordt nog eens wat met mij

Ik ga verder met mijn werk. Laatste dag alweer en dan is het weekend!

lfs

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: beterschap en goed uitzieken. Anders heb je 't zo weer te pakken!
    Gelukkig is Chris alweer iets beter. Kan hij jou even verzorgen ;)

Sem: wat fijn dat alles voor zover bekend weer goed is bij Len. Hoop dat dat verder ook zo blijft. Hoelang moet hij nog op controle blijven komen?
    Ach, op zich maakt dat ook niet zoveel uit he, zolang het goed is.
    Werkze nog even. Ben je vandaag wel op tijd thuis? Kun je nog lekker op de WII fit!

Zap: lekker even slapen. Groot gelijk!
    Hoe is het met Jill? Weer helemaal goed nu?
    En gister viel wel mee dat het vermoeiend was hoor. Maar soms duurt alles zolang bij die kleintjes. Dan hebben ze zelf een heel ritueel en o wee als je daar vanaf wijkt ;)
    Of is dat bij jullie niet? Doen we wel hoor, maar soms is het dan zo'n drama. Afleiden helpt altijd wel.

Lekker nog paar uurtjes werken en dan weekend. Vannacht was wel weer drama met Marijn hoor. Vanaf half 3 janken en zelfs tussen ons in liggen hielp niet. Volgens Wes komt het doordat hij geen medicijnen meer krijgt, maar dat lijkt me na zo'n korte tijd niet echt mogelijk. We wachten vannacht wel weer af.

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jammer dat je dat tennis op de WII niet online kunt spelen. Kunnen we tegen elkaar tennissen :D

19. Nou inderdaad dat zou wel erg leuk zijn.
    Alhoewel ik zou iedereen verslaan dan ;)

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    hahaha, zou wel heeel leuk zijn he! :)

Deel Deze Pagina