November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    haha, die Kel al helemaal in topvorm :)

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: lekker he bijna weekend, hier ook over 2 uurtjes!

Lydia: heh wat balen dat het weer zo slecht ging afgelopen nacht, arm mannetje en arme papa en mama. Len staat nog een kleine 2 jaar onder controle, wij zijn blij als die tijd om is, want dan kunnnen we ook eindelijk een huisje kopen!
    Ik ben half 7 thuis vanavond, dan douchen met de meiden en meiden naar bed en daarna nog eten. Geloof dat er daarna voetbal op komt, dus vrees dat ik de WII Fit morgen pas kan testen :cry:

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: He, balen dat er vanavond voetbal is :cry:
    Ik heb gelukkig geen man die voetbal kijkt :D
    Hier vanavond ook geen WII hoor, ik kijk naar WIe is de mol?
    Jij toch ook Kel?

Ik doe al 3 jaar een pool met een van de directeuren hier. (sinds ik hier werk dus) Wij kijken altijd elke week. Hij gokt op Rick Engelkes. Ik heb nu even Anniek staan (maar beetje dubbel, omdat zij er eigenlijk uit zou moeten vorige week), en andere collega zegt Sebastiaan.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even gauw.
    Schoorsteen brand bij de buren dus hoop lawaai in de straat.

En heb mn schoonmoeder buiten gedonderd,was het erg zat met haar bemoeien.
    Rest vertel ik nog wel. ;)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Whaah ben benieuwd Fajah, je schoonbemoeider naar buitengedonderd ;)
    Het andere brandje al geblust?

Kom later verder bijlezen. Moet zo weg naar een client, ff met zn pa naar een andere woning kijken.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel; Wanneer neem je t live tegen mij op op de tennisbaan? ;) Hahaha, zal ik jou ff in de pan hakken.

Sem: Jammer dat je nu de Wii fit hebt en em vanavond niet kan testen vanwege voetbal! Na ja, morgen dan maar he. Hij wacht nog wel ff.

Lydia: Ja ken dat getreuzel wel ja, heel irritant. Alles volgens een bepaald ritme en volgorde. Grrrrrr. Marijn weer een nachtje liggen huilen, niet leuk!

Trena: t Zit je weer niet mee. Schoonloeder eruit gedonderd, ben benieuwd naar je verhaal! Lol.

Vanmiddag na t slaapje boodschappen gedaan met Jill. Duurde uuuuuuuuren voor mn gevoel. Tillen doe ik niet meer met mn buik als t niet nodig is, maar vind ook gewoon dat ze makkelijk mee moet kunnen wandelen. Geen zin meer om steeds met haar te sjouwen hoor. Nou daar was ze t al niet mee eens. Toen een poepbroek, dus halverwege t boodschappen doen de garage in, en in mn auto de luier verschoond, op de achterbank.(Heb altijd 2 luiers in de auto), Toen weer terug naar de winkels. AH in, Jill in t karretje, uit t karretje, meelopen, niet meelopen, grrrrrr werd helemaal gek van haar. En toen we eindelijk klaar waren had madame weer een poepbroek en weigerde dus in de autostoel te gaan zitten om dr thuis te verschonen. Had geen zin om t weer in de garage te doen als we er 2 min vandaag wonen. Werd zo kwaad dat ze niet wilde zitten dat ik de deur heb dichtgedaan en ze t ritje naar huis in de auto heeft gestaan! Achter de bijrijdersstoel. Ging ze ook nog ff t raam opendraaien terwijl t regende, dus werd ze nat, weer brullen, maar ik dacht bekijk t maar. Thuis was ze uitgewaaid en was t nogsteeds drama. Continue zeuren, huilen en brullen, weer niet eten dus zit er beetje doorheen vandaag. Sorry voor mn gezeur( maar doe ik niet zo vaak toch!>>) Normaal is Jill echt wel een lief kind, maar vandaag wilde ik dr wel achter t behang plakken. Hopelijk is t morgen een betere dag. Ook weer werken, bah, ben nog kapot van gisteren. Ga dr zo maar in dus.

John zou vanavond 5 vrienden op bezoek krijgen om te voetballen op de ps3. Inmiddels is t nog maar 1 vriend, de rest is ziek! Gelukkig weinig herrie dus vanavond beneden. Had al bier en chips gehaald voor de mannen, maar is weer veel te veel dus.

We hebben voor zaterdag de winterefteling op t programma staan :) Schoonouders gaan ook mee, hopelijk wil Jill dan ook in nog wat attracties met dr papa en mama. Maar denk dat opa en oma meer in trek zijn. Na ja, we zien wel.

Liefs

7. Zap: Zo herkenbaar wat je vandaag had met Jill. Echt super irritant is dat. Ik geloof dat iedere kind wel zo'n dag heeft. Ik doe daarom lekker op vrijdagmorgen nu mijn boodschappen zonder kind. Er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open :). Op mijn gemak boodschappen halen en toch nog sneller klaar....hahahahahahahaha
    Ga jij er maar lekker vroeg in vandaag.

Trena: Klinkt als een leuke dag die je heb gehad ;)

Lydia: Ja zeker ik kijk ook Wie is de Mol. Ik vind het nog moeilijk om iemand te noemen, maar ik vind Hans ook wel een goede mol. Hij is best stil. Sebastiaan is het niet denk ik, hij speelt het gewoon heel goed volgens mij. Of die jongen van BNN, ben ff zijn naam kwijt, dat is ook wel een goede Mol.

Sem: heh balen dat je niet op de Wii Fit kan. Weekend wel uitproberen heh. Ik wil het weten hoe het was.

8. Nu zal je mij inmaken, maaaaaaaaaaaaaaaar over een paar maanden ben ik gewoon heel goed, zoals een prof :) :) :) , dusse na je bevalling een potje tennis doen ;).

9. O ja ik vergeet wat belangrijks te vertellen.

Wij moeten op mijn werk volgende week dinsdag allemaal bij elkaar komen en hebben we dus een bespreking over hoe alles gaat betreft de huizenmarkt.......NIET goed dus.
    Wij horen zoveel om ons heen dat andere notariskantoren en makelaars mensen ontslaan, omdat er geen werk is. Nu merken wij dat ook wel hoor, dus ben benieuwd.
    Bij ons zijn er inmiddels 2 collega's (van wie ik het weet) hun contracten niet verlengd gewoon weg omdat er geen werk is. Gelukkig heb ik wel een vast contract, maar het zet je wel aan het denken hoor.
    We zullen het dinsdag wel zien.

Ga naar Wie is de mol kijken.

lfs

10. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Kelly: wat spannend meid dat jullie dinsdag een bijeenkomst hebben. Het is inderdaad een slechte tijd voor de branche waarin wij werkzaam zijn. Gelukkig heb je een vast ciontract. Komt vast goed.

Sem: nou meid, jij kan dus aan de WII Fit, voetbal is afgelast. Wij vinden het wel jammer want Twente moest heh.

Zap: oooh wat irritant dat Jill een off day had. Maar zoals Kel al zei, ze hebben er allemaal wel eens last van. Kan morgen alleen maar beter gaan, haha.

Trena: haha, je schoonmoeder eruit gedonderd, wat heeft ze nu weer gedaan? Brandje geblust bij de buren?
    Hoe gaat het verder met je? Alweer opgeknapt?

LIS: hmmmm jullie dus een beroerde nacht achter de rug met Marijn. Balen hoor die gebroken nachten. Hoop dat het vannacht beter gaat.

Wij waren dus helemaal klaar om voetbal (Den Haag-Twente) te kijken maar helaas afgelast. Door regenval :confused: . Hier heeft het echt niet veel geregend.

Geprobeerd om Lieke vanavond in haar nieuwe bed te laten slapen maar dat werd een groot drama. Dus nu ligt ze weer in dr eigen bed. Vanaf volgende week maar echt proberen en dan ook volhouden. Vandaag de gordijnen besteld (zijn volgende week al klaar) en mn schoonzus heeft de schilderijtjes al klaar en is nu bezig met de lampekapjes (zelfde als de schilderijtjes). Ik heb 3 doeken aan de muur bekleed met stof. 1 is fuchsia met witte stippen, 1 met vlindertjes en bloemetjes en 1 met ruitjes, en dat allemaal in roze tinten. De gordijnen zijn hetzelde als het geruite doek. Rick vond het alleen niet zo leuk :( , nou ja als het straks hangt is het vast erg leuk.

Morgen dagje werken en dan lekker weekend!

Fijne avond en tot later,

Liefs Sap

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap; Ik vind die lampjes echt super. Ga je schoonzus ook vragen en ook voor die schilderijtjes. Denk dat t niruwe bed hier ook een drama gaat worden. We zullen t zien.

Kel: Geen zorgen maken jij. Hebben we t gisteren over gehad door de tel. Desnoods krantenwijkje ;)

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sap, klinkt erg leuk wat je verteld...
    Bij Jayden ook aantal keren geprobeerd in grote bed...telkens een drama en ineens was hij er aan toe..
    Ik heb aantal keren s´middags met middagslaapje in grote bed geprobeerd en toen wilde die ineens s´avonds ook.
    Succes.

Net lekker tapas gegeten met mijn zus, erg leuk en lekker, het ging zo goed en heb ook echt genoten.
    Morgenvroeg op kraambezoek bij mijn nichtje samen met mijn zus en Aymee.. is 2e kerstdag bevallen van een jongen.

Dus ga ook nu slapen, morgen nog 1 late dienst en dan lekker weekend!
    Kom weekend ff bijkletsen en posten.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zal het even samenvatten over mn schoonmoeder(althans een poging,want kan er wel een boek over schrijven)

Ze is nogal bemoeizuchtig zoals jullie weten.
    En ik hoor haar ook nooit verder.
    Maar als Christophe ziek is gaat ze elke dag overdreven bellen,en langskomen,net of hij een klein kind is en geen vrouw heeft die voor hem zorgt.

Nu ben ik vd week naar de dokter geweest om medicijnen voor Chris.
    Nu stond mn schoonmoeder dus aan de deur met een zak vol met medicijnen,druppels en hoestsiroop die ze gehaald had bij haar eigen huisarts.
    Ze had gezegt dat haar zoon zo ziek is en of hij iets wou voorschrijven dat helpt.
    Ze kwam dat dus doodleuk afgeven terwijl ze wist dat ik al alles in huis heb gehaald vd week.
    Maar dat was volgens haar niet goed,want het hare was beter en blablabla,kwam er dus op neer dat ik maar een domme doos ben en geen zelf vertrouwen genoeg heb.
    Ik heb een keer goed mn mening gezegt dat ik bijna 28 ben en dus GEEN klein kind.Dat ik volwassen genoeg ben om zelf voor mn gezin te zorgen en geen advies van haar nodig heb.
    Volgens haar pak ik alles dus verkeerd aan,ik heb ook gezegt dat ik daar dan zelf wel achter kom als ik een fout maak.En dat we nu in een heel andere tijd leven dan vroeger.
    Nou ze werd pissig en begon te janken( och lekker even dramatisch doen,waar ik niet in trap)
    Heb gezegt dat ze op kan donderen ,ze ging gelijk weg.
    Chris was op mij boos natuurlijk.Tja zij kan altijd alles zeggen maar als ik wat zeg Pfffffff....Ben echt zo boos op haar.
    Ook wel op Chris eigenlijk,vind dat hij nu toch ook eens na 12 jaar een beetje voor mij op kan komen.
    Ik ben het gewoon zo zat met haar.
    Altijd commentaar op mn kids ook,ze hebben stomme kleren,ze zegt tegen hun dat ik een stomme moeder ben en dat ze maar bij haar moeten komen wonen.
    Ik heb toch het recht om boos te zijn.Jelte begint al te huilen als we erheen moeten,is toch ook zonde.
    Maar Chris heeft een plaat voor zn kop wat betreft zn mammie,wou dat iemand die er een keer weghaalde.
    Mij lukt het dus echt niet.

Nou ben blij dat ik even mn gal kon spuwen.

Zap:Jeetje Jill was gister wel erg dwars he?Gaat het vandaag beter?En nu al harde buiken,das vroeg,maar kan wel.Is wel een teken dat je rustiger aan moet doen he?

Sap:Klinkt leuk zeg die kamer voor Lieke,gordijntjes en schilderijtjes,ben benieuwd naar het eindresultaat.

Kel:En nog gesport op de Wii?Je hebt de smaak te pakken geloof ik he?

Simone:Fijn dat je zo genoten hebt bij je zus.En tapas Mmmmmm heerlijk.

Am:Brandje geblust hoor bij de buren ;)
    Gelukkig waren het de overburen,anders hadden wij mss ook rookschade.

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Sap: klinkt erg leuk de kamer van Lieke, zal t binnenkort wel zien op je spam! Jayna wou eerst ook niet in haar nieuwe bed, ik ben 's middags begonnen met oefenen en ineens wou ze niet meer in haar ledikant. Jammer van de voetbal voor jullie.....maar ik was blij, want heb idd de WII Fit getest...haha :)

Zaph: drama dus met boodschappen doen. Van die dagen kunnen ze dan hebben he, daar sta je dan. Lekker eigenwijs dat ze dan kunnen zijn. Kan me goed voorstellen dat je er dan ff doorheen zit, dus klaag gerust meid! En wat je zegt, normaal is Jill een hele lieve meid, dus dat je een keertje klaagt geeft helemaal nix!

Kel: nou de WII Fit is helemaal super.....zo leuk om een eigen profiel aan te maken, BMI te laten berekenen en dan een doel te kiezen. Is wel ff wennen en goed oefenen, maar denk als je eenmaal bezig bent, je de smaak echt te pakken hebt! Handig hoor boodschappen doen op vrijdagmorgen zonder kind!
    Wat spannend met je werk zeg, niet leuk zulke dingen. Ga heel hard voor je duimen dat het voor jou wel allemaal goed komt!

Trena: wat een verhaal over je schoonmoeder zeg, gelijk heb je dat je nu een keer de waarheid vertelt. Wel lastig dat Chris achter zijn moeder blijft staan, want het is toch echt niet normaal wat ze doet. Tuurlijk kun jij je eigen gezin wel runnen en de jongens zien er juist altijd hardstikke leuk uit....heel apart mens die schoonmoeder van je, sterkte ermee meid!

Lydia: hier ook een Wie is de Mol kijker....heb t opgenomen en vanmorgen gekeken. Ik gok op Sebastiaan, al vind ik Paula ook zeer verdacht, we zullen zien...haha!

Hier een drama nachtje achter de rug. het begon gisteravond al, Jayna wou weer niet slapen, na 3 kwartier huilen ging Len er ff bij liggen en sliep mevrouw zomaar. Om 00.30 uur was ze wakker en kwam er achter dat papa er niet meer was, dus was het mis. Ik even bij haar geweest en bij haar gaan liggen ( dom dom dom :oops: ) zodat len door kon slapen. Sliep ze weer zomaar, maar zodra ze door had dat ik weg ging, was het weer mis. Ik was het toen echt zat en heb gezegd dat mama naar dr eigen bed ging en niet meer terug zou komen. Heb geen zin in een kind die niet meer alleen in dr bed wil slapen. Dus heb haar laten huilen. gelukkig sliep Faya er doorheen. Ze gaf niet zomaar op, maar na een uur en een kwartier was het stil en sliep ze tot 07.45 uur.
    Elke keer weer trappen we er toch even in, maar je ziet maar weer dat als je iets 1 keer doet, ze er meteen mee aan de haal gaat. Blijven doorpakken dus!

Ben nu ff bij mn moeder met de kids. Vanmorgen boodschappen gedaan zonder kids, die waren toen al bij mn moeder. Daarna ff hier bammetje gegeten en nu slaapt Jayna hier even.
    Ga ff bakje thee drinken met mn mams,

Liefs Sem

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Ja tis een raar mens mn schoonmoeder,maar hoop dat de boodschap nu overgekomen is.Ze heeft al zoveel rare dingen gedaan/gezegt dat dit vast niet de laatse keer geweest is :rolleyes:
    Wat vervelend vannacht dat Jayna jullie zo aan het uitproberen was,maar idd het beste om gelijk door te pakken,dan huilen ze maar een keer,ze moeten weten wie de baas is.

16. hoi hoi,

Trena: Wat raar van je schoonmoeder zeg. En dat ze zelf naar haar eigen ha is geweest om medicijnen te halen. Ook heel slecht van die ha hoor. Die mag toch nooit medicijnen voorschrijven voor iemand die hij niet ken.
    Goed dat je haar de waarheid heb verteld.

Sem: Hij klinkt erg leuk die wii fit. Ben nog net ff hier op het winkelcentrum geweest maar hier is ie nog niet binnen.
    En Jayna weer zo eigenwijs geweest vannacht. Waarom zou ze dat nou doen heh.
    Hier ging het gelukkig weer goed vannacht. Na een lange tijd.

Simone: Hoe was het kraambezoek vanmorgen?

Sap: Lieke vond haar nieuwe bed dus nog niet zo leuk. Ach komt vast wel goed.
    Vanavond weer proberen? Of nog niet?

Ik ga ff Daynah vermaken.

lfs

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hebben jullie het ook gehoord van dat drama in belgie.
    Een of andere gek is een creche binnengelopen vanmorgen en heeft een aantal kindjes neergestoken,zijn er ook al overleden.
    Is toch niet normaal meer.Zou je kindje maar zijn. :cry:

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Ff snel, heb zo meidenavond met vriendinnen...gezellig zo met je arm in de mitella :( Ach ja..cocktailtjes drinken lukt ook wel met 1 hand ;)

Sem: zo ging het precies zo met Milou. Uiteindelijk was het dus 1 groot drama omdat wij iedere keer toegaven. Goed aangepakt hoor door te laten huilen.

Las het net van dat kdv in Belgie :( :( Te ziek voor woorden!

Milou slaapt weer heel goed en je merkt duidleijk verschil bij haar. Veel vrolijker en uitgeslapen. Tuurlijk heeft ze wel d'r dwarse momenten maar lang niet zoveel als voorheen. Zijn echt blij ermee en ook wel een beetje trots op onszelf als ouders :oops:

Mijn schouder gaat weer wat beter, nog niet teveel doen. Maandag horen we meer!

Sorry..verder geen reacties, ik moet rennen (eigen klaarmaken) want ons pap komt mij zo ophalen om naar mijn zus te brengen (daar gaat het allemaal beginnen).

Fijn weekend vast allemaal! Tot morgen waarschijnlijk.

19. Ik heb het idd ook gelezen van het drama in Belgie. Ik zat met tranen in mijn ogen. Je moet er toch niet aandenken dat jou kindje er tussen zit.
    Echt een hele laffe daad is dit. Ik mag hopen dat dader eerst gemarteld wordt en daarna opgehangen.

Zo dat is duidelijk toch!.

Brennie: Heel veel plz vanavond. Gaat vast wel lukken ondanks dat je arm in een mitella zit.

lfs

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik lig in een deuk! Maar je hebt wel gelijk. Wat een zieke geest zeg, brrrr.

Deel Deze Pagina