Trena: Gezellig mens die schoonmoeder van je. Goed dat je dr ff flink de waarheid hebt gezegd, Gelijk heb je. Je pikt t dus eigenlijk al 12 jaar van haar!? Hopelijk leert ze er van. Ben trots op je dat je wat gezegd hebt! Leuke foto van je mannetjes! Kel: Je hebt gelijk hoorover die gek in Belgie. Zou zeggen heeeeeeeel langzaam martelen, dan knuppelen, dan ontvellen, dan in 4en delen en dan nog ff zn kop en zn romp van elkaar snijden. Wat een idioot zeg! Sem: O O, Jayna zit in de testfase! Goed van je dat je dr ff hebt laten huilen. Laat haar maar merken dat t geen gewoonte is dat papa of mama bij dr in bed ligt. Vind t trouwens nog knap dat ze niet zelf dr bed uitklimt en naar jullie toe komt lopen. Misdadig he zo een vent in Belgie. Zei tegen John, ben je net na een week of 10 klaar met je kraamweken, ga je weer aan de slag, kindje naar de creche.........en dan zoiets! Gruwelijk! brr Jill kwijlt de hele dag. Denk echt achterste kiezen. Eten doet ze nogsteeds niet, maar moet echt 2x per dag shirtje wisselen zo nat is t. Ben zelf vandaag na de eerste 4 lesuren naar huis gegaan. Was mega duizelig en zakte bijna door mn benen heen. Ben thuis lekker gaan slapen samen met Jill en toen ik om 16 uur wakker werd ging t wel. Nu nogsteeds trouwens. Hopelijk krijgt de griep mij niet te pakken.........t plan is nogsteeds de Winterefteling morgen. Gaan dan rond 13 uur weg en blijven dan ook in de avond(tot 20 uur). Schijnt dan heel mooi te zijn. Eerst de nacht maar afwachten hoe Jill die doorkomt(afgelopen nacht was weer een drama) en hoe ik me morgen voel. Meiden alvast een fijn weekend! Liefs
Sappie: Lieke nog een keer geprobeerd om in dr nieuwe bed te slapen? Kun je al foto's van haar kamer maken? Ben zo nieuwsgierig. Kelly: balen he van de huizenmarkt. Gelukkig heb je een vast contract. Charissa: werkse vanavond! Fajah: wat een gedoe zeg met je schoonmoeder. Ik vind het knap en goed van je dat je gezegd hebt wat je er van vond hoor! En net als iemand anders al zei, heel raar dat een andere huisarts medicatie voor schrijft, dat mag echt niet. Semmi: hihi die Jayna toch, idd niete intrappen hoor Ben er zelf soms ook slecht in hoor, kan zo slecht tegen gehuil. Brennie: leuke avond gehad ondanks je arm? Robine: lekker zeg zo'n kwijllie! Hoe voel je je vandaag en zijn jullie nog naar de Efteling gegaan? Wij zijn vanmorgen naar Utrecht geweest. Djurre is nu Bumba ophalen bij opa en oma, want die was gisteren daar blijven liggen. We hebben 2 dezelfde andere Bumba's, maar nee hoor die nu bij oma ligt is volgens Kyllian de echte! Hij wilde vanmiddag dus ook niet slapen, want de echte Bumba was er niet...
Ow en Linda die had een nieuw snoertje, maar bleek de verkeerde te zijn. Die kan dus nog ff niet op dr eigen laptop.
Idd een stilte hier. Ik voel me ook alweer beter. Zap:Hoe is de nacht gegaan met Jill? Am:Hahaha die Kyllian altijd met zn Bumba,daar is hij helemaal gek op he?Yorben heeft gister een speen gevonden (ongebruikt)die ik had gekocht toen hij baby was. Hij wou hem nooit hebben ,want hij gebruikt zn duim. Maar meneer loopt nu al sinds gister met die tut in zn mond he.De duim is niet meer in trek.
Ja slapen zonder Bumba gaat hier heel moeizaam Naja op zn 18e zal ie vast geen Bumba knuffel meer hebben hoop ik Hij mag hm nooit van me mee naar buiten nemen, behalve naar het kdv en de oma's (want daar moet hij natuurlijk ook slapen). Vorige week moest Bumba mee naar school, maar als ik zeg dat Bumba dan heel vies wordt of dat hij hm dan kwijt raakt is het ook wel goed dat Bumba thuis blijft. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Morgen feestje?
Hoop ook dat hij niet aan die speen gewend raakt hoor,maar aan de andere kant is duimzuigen ook moeilijk af te leren he. Nee morgen geen feestje Voor onszelf doen we daar niet aan hahahah.
Over schoonmoeders gesproken. Ze is echt elke keer wel bezig over de week vakantie in november. Gisteren zou ze recepten meegeven zodat we konden aangeven wat we wel en niet lusten. Ik zei dus dat het nog wel heel ver weg is en we ook zo konden zeggen welke paar dingen we absoluut niet lusten. Heb er dus echt geen zin om me nu al met een vakantie in november bezig te houden waar ik ook nog eens niet zoveel zin in heb We hebben al genoeg vakantiedagen nodig voor de verhuizing en dan nog een week dus voor de vakantie met schoonouders....ik wil eens een keer met mn eigen gezin op vakantie.
Nee ze heeft er zoveel zin in en al geboekt enzo (is voor hun zoveel jarig huwelijk), wil dat niet verpesten. Djurre zegt dat we dan gewoon een paar dagen blijven en geen hele week. Die wil dat ook niet. Ik zelf hoop stiekem dat ik voor die tijd nog uitgerekend ben haha. Niet dat ik daar vanuit ga hoor, maar zou een goede reden zijn om het af te laten weten toch
Nou Djurre kwam terug met een receptenboek...moeten we aangeven wat we wel en niet lusten en waarom niet...... K: Nou oma ik lust geen spruiten omdat ik ze bah vind! M: nou schoonmoeder ik lust geen erwten en tomaten omdat ik ze vies vind. D: Nou mama ik lust geen witlof omdat ik het niet lekker vind. Zo en dit krijgt ze dan terug te horen Misschien stel ik me aan hoor, maar ik kan gewoon wel andere dingen bedenken om te doen ipv 10 maanden van te voren recepten kiezen. Je gaat nu toch ook niet je kerstmenu samenstellen.
Goedenavond, Zaph: ben benieuwd hoe jullie het in de winterefteling hebben gehad, zal vast erg mooi zijn. Hoe gaat het nu verder met je? Goed dat je naar huis bent gegaan van je werk, hopelijk krijg je de griep niet flink te pakken. En Jill nog veel last van dr kiezen? Trena: leuke nieuwe foto van de jongens! Yorben de speen gevonden dus, idd makkelijker af te leren dan een duim, maar ik vraga me af wanneer Jayna ooit zonder speen zal slapen, doet ze nu echt nog niet. Kel: jammer dat de Fit nog niet bij jullie te koop is, zal vast snel wel weer komen. Gelukkig dat Daynah weer een goede nacht gemaakt heeft, konden jullie ook ff bijtanken. Monique: Kyllian dus verslaafd aan zn Bumba, ach zal ie vast voor zn 18e afgeleerd hebben toch En idd erg raar en zinloos om nu al met een menu voor november bezig te zijn, alsof jullie nix beters te doen hebben. Kan je irritatie wel begrijpen hoor! Brennie: wat fijn dat de strijd met Milou definitief gewonnen is, goed hoor! Mag je best trots op zijn als ouders Hier niet zo'n fijn telefoontje gehad gister. Om 17.45 uur belde de arts van Lenhard op, ik nam op en schrok me rot toen ik hoorde dat hij het was. Had er helemaal niet meer op gerekend en ging er van uit dat alles wel goed zou zijn met de CT scan. Ik gaf Len de telefoon en het hart zal me echt in mn keel. Len een heel gesprek met m en ik zag het al helemaal voor me dat het flink mis zou zijn. Gelukkig viel het nog enigzins mee. Len moet over 4 weken terugkomen om opnieuwd bloed te prikken, omdat er op de CT iets te zien was tussen zijn darmen en bekken, wat er de vorige keer niet zat. Zijn arts zelf kon het zich niet voorstellen dat het niet goed was, omdat in zijn bloed de tumormarkers niet verhoogd zijn. Hij heeft het met nog 2 artsen besproken, waarvan 1 ook niet dacht dat het niet goed zou zijn, maar 1 arts twijfelde toch. Zijn eigen arts denkt dat het wat dunne opgehoopte ontlasting in zijn darm is ( noemde t iets van een lins?) en dat de darm tegen het bekken aan duwde. Nu zegt Len zelf ook dat hij last van zn darmen had( door die gore vloeistof die hij moet drinken ) na de CT en meteen naar de wc moest, dus kan hij het zelf wel plaatsen. Maar goed, voor de zekerheid dus over 4 weken nog een keer bloed prikken en 4 weken daarna nog een keer een CT scan om alles uit te sluiten. Baal er echt zo van! En was gister echt verdrietig en dacht dat het helemaal mis zou gaan, net nu we zo happy met ons gezinnetje zijn. Len is positief en denkt dat t wel los zal lopen, dus daar probeer ik me nu maar aan vast te houden dan. Kan de tijd wel vooruit kijken nu, 8 weken is dan echt lang! Sorry voor mn lange verhaal.... Len is nu bij de voetbal samen met de buurman. Jayna al om 6.15 uur naar bed, want zijn vandaag met zwager, schoonzus en kids naar ballorig en pannenkoekschip geweest, waar ze bek af van thuis kwam. Ze is meteen lief gaan slapen. Faya leg ik zo ook op bed en ga dan lekker ff sporten op de WII FIT, ff wat afleiding..... Fijne avond meiden, Liefs Sem
Oh ja Kel, je vroeg in je sms nog of hij niet eerder terecht kan, misschien kan dat wel ,maar de arts zal het wel niet noodzakelijk vinden, omdat zijn bloed nu goed was, moeten ze eerst afwachten of dat dus in een paar weken veranderd. En wat de CT scan betreft kunnen ze na 2 maanden beter zien wat het verschil is, of dat het helemaal weg is of dat het toch duidelijker aanwezig is.
Oooowww Sem wat een schrik,ik hoop echt dat alles goed is. Mag je echt niet aan denken zeg. Ik ga heel hard voor jullie duimen,maar positief blijven he.
Semmi wat een naar bericht zeg, kan me voorstellen dat je er van schrikt. Het klinkt wel alsof de kans heel groot is dat er niets aan de hand is. Hoop dat de weken wel opschieten en jullie er niet al te veel aan hoeven denken. Knuffel!