November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Moest van Linda nog even de groeten aan iedereen doen, dus bij deze!

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ff pauze tussen t sporten door....

Trena: thnx voor je lieve reactie...het was afgelopen december 3 jaar geleden dat Lenhard geopereerd is.

Monique: de kans is idd wel groot dat het goed is, omdat het bloed goed is. Als dat over 4 weken nog steeds zo is, maakt dat de kans nog groter dat het goed is....we kunnen niet meer dan afwachten.
    Bedankt voor het doorgeven van de groeten van Lin, doe haar de groeten terug. Komt ze gauw weer posten?

Zo ff wat drinken en dan verder met steps aerobic, lekker hoor zo ff tijd voor mijzelf...

liefs

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou sterkte met afwachten....ik duim echt voor jullie dat alles goed is.

Het snoertje waar Linda op zit te wachten zou pas vrijdag binnen komen, maar wie weet komt ze nog wel eerder op de laptop van Chiel?

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Thnx Monique....

Zo, ben weer 3 kwartier actief geweest met de WII Fit. Len is weer thuis, Heerenveen gelukkig gewonnen.
    Nu lekker bankhangen en vroeg ons bedje in, want Jayna zal wel weer op tijd zijn morgen.

Trusten!

Liefs Sem

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ik moet volgens Djurre ook aan de WII, want hij heeft vandaag zo'n controller erbij gekocht :D

Is Jayna vaak vroeger wakker als ze eerder op bed lag?

Kyllian werd vanmorgen om 7 uur wakker, was weer eens wat anders dan voor 6 uur :D Ik werd wel om half 7 wakker, dat zit er blijkbaar door Kyllian helemaal ingebakken.
    Maar het was echt heerlijk om niet door Kyllian wakker te worden, wat een uurtje wel niet kan schelen.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Monique:haha....jij ook maar aan de WII dan! Hier nog steeds geen extra controllers te krijgen en ook via wehkamp toch niet meer leverbaar. Lekker dat Kyllian een uurtje later was, scheelt dan toch wel he.Bij Jayna maakt het niet zoveel uit hoe laat ze naar bed gaat, of ze 20.00 uur gaat of 18.30 uur, het is de laatste tijd steeds vroeg dat ze wakker wordt.

Hier net uit bed. Jayna wel weer 6.30 uur wakker, maar verder goede nacht gemaakt. Faya pas om 08.00 uur wakker en nu alweer in bed. Gaan nu lekker ontbijten met zn drietjes, Len doet net afbakbroodjes en croissantjes in de oven...mmmm

liefs Sem

7. Goedemorgen allemaal,

Sem: Jayna was er dus weer zo vroeg bij vanmorgen. Gelukkig heeft ze wel doorgeslapen vannacht, anders voel je je helemaal zo brak, tenminste ik wel altijd.
    Lijkt mij zo vervelend als je nog zo lang moet wachten voordat je terecht kan. Maar goed de artsen zullen wel weten wat ze doen. Ik ga in ieder geval heel hard duimen dat het niets is, wat ook wel zal zijn.

Monique: hahahhahahahha jij moet dus ook de Wii. We kunnen wel een keer een Wii dag met zijn allen afspreken :)
    Bedankt voor het doorgeven van Lin. Ik hoop dat ze weer snel online is.
    En nu al bezig houden met een menu voor in november....pfffff laat eerst de lente en zomer maar beginnen, daar kijk ik naar uit.

Zap: hoe is het met jou. Nog ziek geworden?
    Zijn jullie nog naar de winterefteling geweest? Het weer viel wel mee toch gisteren. Het was iig droog.

Wij moesten gisteren naar een bruiloft. Ik had er helemaal geen zin in, maar ja sommige dingen moeten heh. Het is een nicht van Sabino die ging trouwen in een kerk! Was ik nog nooit geweest. Duurde mij ook allemaal veel te lang. Er werd gezongen, gedanst en allemaal Praise the Lord.....pfffffff niet voor mij hoor. Ik, Sabino en schoonvader met vrouw en schoonzusjes, waren ook de enige die niet echt meededen.
    Het werd soms echt TE........eigenlijk zijn die mensen gehersenspoelt als je die teksten hoort, maar goed al met al duurde het nog 2 uur in de kerk en daarna eten, dat was dan wel weer lekker. Daarna nog ff naar het restaurant gegaan van mijn stiefzus. Hebben we nog wat gedronken. We waren toch in de buurt en toen zijn we Daynah op gaan halen bij mijn schoonmoeder.

Nu ligt Daynah lekker op bed en gaan we dadelijk maar ff de eendjes weer brood geven en een beetje wandelen.

Daynah weet btw inmiddels ook wat de MAC is en Bram Ladage, als ze dat ziet is het gelijk patatjes en wilt ze dat ook hebben. Krijgt ze natuurlijk niet altijd, nou dan is het huilen joh......Ongkend hoe die kleintjes die link al kunnen leggen.

Lfs Kelly

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sem, oh wat schrikken zeg en dan zo over de telefoon.
    Ik hoop voor jullie dat alles toch nog goed is... en idd erg lang wachten voordat je de uitslag krijgen.
    En helemaal verslaafd aan de WII hahaha :)

Kelly, haha ik zie al voor me in de kerk, dan zijn ze ook helemaal in trance he, nee dat hoeft van mij ook niet.
    Lekker surinaams eten gehad?
    Veel plezier vanmiddag, wij hebben ook al lekker stuk gewandeld vanochtend.

Am, erg zeg dat ze nu dan al bezig is met november jullie vakantie.
    Mss eerlijk zeggen dat jullie in gedachten hadden maar een paar daagjes te komen, weten ze igg waar ze aan toe zijn, of hopen dat je zwanger raakt voor die tijd.

Verder weet ik zo niet meer....heb ook niet alles gelezen en in me opgenomen.

Jongens liggen lekker te slapen, het is zo genieten met die 2, zijn zulke kanjers ;)
    Kan er gewoon niet aan doen maar kan ze soms de hele dag wel knuffelen hihihihi.
    Het is gewoon mooiste wat je kan overkomen, denk dat jullie het wel herkennen he.

Zo ga ff wat opruimen en mss vanmiddag met dennis en de kids ff lekker wat eten, wilde graag tapas eten met dennis...wie weet!

Zo fijne zondag

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oja mijn manneke is alweer 6 MAANDEN, waar blijft de tijd!

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Hier liggen de meiden ook op bed, paps en mams ff relaxen dus...

Kel: haha, zie jullie al helemaal zitten zo tussen al die mensen in de kerk....en wat een slim meisje die Daynah met de Bram ladage en Mac....ze lijkt mij wel, laatst reden we langs Bram ladage in capelle en toen kreeg ik ineens wel heel veel zin in patat. :) Haalden Len en ik vroeger ook altijd, jaja...die goeie oude tijd!

Simone: heel herkenbaar dat je zo trots op je kindjes kan zijn en zo van ze kan genieten! Ons momentje is altijd in t weekendje met zn viertjes 's ochtend lekker luieren in ons bed. En Quinten alweer een half jaar oud :confused: Waar blijft de tijd he!
    Mmmmm....tapas....zou niet verkeerd zijn he!

Hier een luie zondag, Len voetbal aan t kijken, om half 3 ajax dus dat moet zeker weten gezien worden.
    Vandaag is het trouwens alweer precies een jaar geleden dat ik een positive test in handen had en zwanger was van Faya :)

liefs Sem

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: Faya slaapt echt goed he, heerlijk. Hier maakt het ook niets uit hoelaat we hm op bed leggen, vroeg wakker is hij altijd wel. Vanmorgen was het half 6.
    Dat je nog weet welke datum je een positieve test had hahaha.

Kelly: hihi de eerste keer ene bruiloft in een kerk. Ik hebn er zelf ook niets mee hoor, ik mompel dan maar iets mee uit het boekje voor mn neus haha.
    Uhm wie is Bram ladage? :D

Charissa: je klinkt positief, gaat het weer wat beter met je?
    Alweer 6 maanden, wowww. Gefeli! ;)

Wij zijn vanmorgen naar Ballorig gegaan. Toen we net weg wilden gaan kwamen Jaime, papa, mama en tante ook nog...dus zijn we nog even gebleven. Net thuis en Kyllian bekaf op bed gelegd.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal!

Wij hebben gisteren een hele leuke dag in de Efteling gehad. We waren er rond 1430 en gingen om 20 uur weer weg. Was wel erg druk, maar Jill heeft genoten. We zijn in de Fata Morgana, Carnavalfestival, Draaimolens, bootjes, sprookjesbos etc geweest. Droomvlucht had weer eens een technische storing. Was een geslaagde dag. Opa en oma waren ook mee die genoten met volle teugen, al weet ik nogsteeds zeker na een dag als gisteren weer dat ik t dus echt niet langer dan 1 dag met mn schoonmoeder uit kan houden. Dringt zich aan alles op, bepaalt wel ff wat Jill wel en niet mag, waar we heen gaan, piept voor! etc. Schaam, schaam. John is t helemaal met me eens hoor, dus t wordt niet eens een punt van discussie. Buiten de overbezorgdheid, want dat is t gewoon is t een schat van een mens hoor. Maar ze begon weer over de wintersport volgend jaar, met t vliegtuig, blablabla, baby van 7 maanden mee(NO WAY!) etc etc. Ze had volgens mij t draaiboek al klaarliggen. John heeft ff duidelijk gemaakt dat we dus echt niet naar de sneeuw met een kleintje van 7 maanden gaan, zelfs niet vliegend! Nou ja, al met al was t een lange en koude dag en waren we pas om 22 uur thuis. Vandaag relax dagje. Jill gaat zo ff slapen en John en ik niksen. Vanavond kaasfondueen en dan is t weekend weer om.

Zal zo ff spammen.

Sem: Had je al gesmsd. Hoop ook dat len t helemaal goed heeft en dat t ontlasting was wat niet helemaal lekker zat op de foto's. Anders hadden ze vast in zn bloed ook al wel iets gevonen toch!? Niet teveel zorgen proberen te maken hoor, genieten van je gezinnetje! Wii ze! Knuffel

Kel: Hahhaa O Lord etc in de kerk? Je hebt toch zeker wel meegezongen he? Jammer dat zulke dagen nooit helemaal tof zijn, t zijn van die vervelende verplichtingen he. Nou ja, t is weer voorbij. Lekker weekend vieren jullie!

Monique: Hihihi moest we lachen om je lijstje voor je schoonouders. Vind trouwens dat Kyllian nog veel wel lust! Hier zou t lijstje bijna omgedraaid zijn met,Jill lust niks alleen koekjes, chipjes en yoki. Lol.

Trena: Helemaal weer opgeknapt? Chris ook weer beter?

Simone: Jeetje wat gaat t hard, Quinten alweer 6 maanden! Gaan jullie tzt nog voor een 3e denk je of vind je t wel mooi zo?

t Is maar rustig op t forum de laatste dagen. Allemaal geen zin meer om te posten? ;)
    Ach moet ook geen verplichting zijn he, maar t viel me op dat t rustig is.

Ga nu ff de foto's bekijken en spammen.

Liefs

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Allemaal aan de broodje worst van Unox plus bijbehorende muts

14. Robine