Whaaahhh die mutsen, staan jullie prachtig Leuke foto's hoor! En natuurlijk moest ze ook op een paddenstoel zitten he, heb ook nog foto's van mij op paddenstoel. Pfff jouw schoonmoeder klinkt ook wel vermoeiend, al is ze heel lief Kyllian lust wel veel (alhoewel de kaasfondue van gisteren toch neit in de smaak viel), maar hij eet alleen nooit veel of zelfs niets.
Leuke foto's Monique! Wat heeft Kyllian grappige haren zo met die krul erin! Had je met Linda afgesproken!? Had ik ff gemist in de tekst.......of is t Jaime niet?
De trampolines waren het populairst, maar daar kreeg hij al snel een bloedneus...dus daarna moest hij het wat rustiger aan doen.
Whaaaahh ja het is Jaime Stond wel in mn tekst Lin kwam later met Chiel en Sonja. Kyllian heeft een slag in zn haar en met gel in gaat het krullen, Weet alleen niet wat ik ermee moet, naar de kapper gaan of nog een stukje laten groeien. Ik knip het nu steeds zelf wat bij.
Ow overheen gelezen Monique, sorry! Ziet er in ieder geval leuk uit en Kyl zn bloesje staat em ook schattig!
Leuke foto's Zap. Die mutsen staan jullie idd erg goed Winterefteling is dus best leuk. Nou ja mss een idee voor volgend jaar bij ons. Leuk heh zulke schoonouders die het altijd beter weten. Kan mijn schoonmoeder ook af en toe wat van. Monique: Wat een leuke foto's van Kyllian en Jaime. Mooie krullen heeft ie gekregen. Wat mij betreft kan de meeting gewoon doorgaan hoor. Ik geloof dat Lydia even zal kijken toch wat er in de buurt is bij Utrecht aangezien Ballorig erg druk is in het weekend. lfs
Zaph: leuke spam van de winterefteling. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Lief prinsesje heb je hoor! En gelukkig dat jij en John dezelfde mening delen over de wintersport en dat John het ook al duidelijk heeft gemaakt, scheelt een hoop discussie. Nog bedankt voor je sms, gelukkig merk ik al dat door Len zn positiviteit, ik er ook een stuk positiever over ben, ga lekker genieten van mn kanjers. Fijne middag verder samen. Monique: ook leuke spam van Kyllian en Jaime, helemaal rode wangetjes, hij zal wel moe zijn van t spelen! Faya is net wakker, Len zet ff een bakje thee voor me en ik ga voeden, heerlijk zo'n dag waarop niet hoeft. Net wat Zaph zei, valt het mij ook op dat t best rustig is de laatste tijd op t forum, iedereen ff druk misschien... tot later.
Trena vergeet ik je helemaal ook op het forum te feliciteren! Van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!! {|= Een hele fijne dag met je gezinnetje!
Of zoals Linda vandaag noemde weer naar de dierentuin? Zwemmen is ook leuk, maar ik schaam me echt rot voor mn lichaam...dus liever n iet nu...maar als jullie wel willen moeten jullie gewoon gaan hoor
Voor de dierentuin pas ik. Hebben we t laatste jaar echt teveel gedaan. Maar goed, ik weet ook geen leuk idee verder hoor,dus moet mn mond maar houden he. Trena: Blijkbaar ben je jarig! Sorry, vergeten. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag vandaag!