Trena gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele leuke dag samen toegewenst! dom dom dom, had t van de week nog op hyves zien staan!
Mij maakt het echt niet uit wat wij gaan doen, maar als het iets buiten is en het regent die dag, dan heb ik daar ook niet zoveel zin in. Het moet wel droog zijn hoor.
Ja iets binnen is wel handiger he. Dan wordt het toch al gauw Ballorig of zwemmen denk ik, maar misschien heeft Lydia nog wat gevonden.
TRENA, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Een hele fijne dag (had het net op hyves gelezen) Robine, hahaha lachen met die mutsen Erg leuk gehad zo te zien op de foto's. Weet niet of wij voor de 3e gaan we zeggen nooit nooit. Am, kyllian heeft lekker rode wangetjes lief hoor en erg leuk blousje, H&M he? Sem, gelukkig dat Len zo positief is. Ik probeer wel weer te posten, gaat nu stuk beter. Vrijdagmorgen had ik ff weer moeilijk, ff oppepper van Dennis en voelde me stuk beter...soms moet dat ff he. tot later
Eh.... ik ga nog ff zoeken... Als ik met alle 2 kom, is het voor mij handiger als het niet te ver lopen is Jesse loopt aardig mee, maar als hij besluit niet meer te willen lopen, loopt ie niet meer. Zwemmen is voor mij ook niet zo handig, maar als jullie willen zwemmen, vind ik het ook prima hoor. Maar beloofd... ik ga morgen even kijken (op mijn werk is even internetten handiger dan hier thuis met 2 kids). Trena: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Hoop dat je weer helemaal bent opgeknapt, en Chris ook. Misschien dat jullie dan toch nog iets leuks kunnen gaan doen. Zap: ziet er erg leuk uit, de Efteling. En ik zou zo'n schoonmoeder ook maar 1 dag verdragen denk ik Maar ze bedoelt het goed allemaal, dat moet je maar in je achterhoofd houden. Dat probeer ik ook altijd. AM: was het druk vanochtend in Ballorig? Leuke foto's en wel lief hoor, dat krullende haar. Sem: Wat een schrik zeg, dat telefoontje voor Len. Maar het is heel goed om er positief in te staan. Tjeetje, die Faya slaapt volgens mij echt veel he. Maar wel lekker hoor. En Faya gaat ook alweer richting de 4 maanden he. CHarissa: gefeliciteerd met het halfjaar van Quinten. Gaat snel he. Kan hij al zelf zitten? Kel: klinkt gezellig, die bruiloft Ik ga even naar Marijn, die zit te krijsen in zijn kinderstoel
Zat ook ff te zoeken, is wel lastig hoor iets van een binnenactiviteit. Er is die zaterdag wel een kabouter Plop show in terneuzen LIS
Haha gaan we met zijn allen naar Terneuzen hahahaha. Kan Trena ook komen. Kidz city is ook leuk en binnen. Ik vind het ook wel moeilijk.
...zal Sap daar alleen wel moeten overnachten denk ik Nou ik hoop dat jij nog wat kan vinden in het Midden van het land.
Trena: proficiat met je verjaardag! Fijne dag vandaag! Mooie foto's van Jill in de Efteling. En Kyl in Ballorig met Jaime..toevallig dat jullie ze tegenkwamen, leuk! Hier weinig tijd....Amy heeft een sprongetje ofzo..niet willen slapen. En volgens mij weer spruw. Kan toch terugkomen of niet? Gaan maar weer smeren met Daktarin. Net koekjes gebakken met Milou. Ik probeer vanavond te reageren, heb ik meer tijd! Tot later meiden!
Brennie: was niet helemaal toevallig dat we elkaar tegen kwamen hoor haha. Ze zouden misschien ook komen en kwamen dus idd maar wel pas later. Lijkt mij wel dat spruw ook terug kan komen, balen zeg. Wat voor koekjes heetf Milou gebakken?
Kidz City lijkt mij ook wel leuk. En voor iedereen makkelijk aan te rijden. Brennie: Heh balen dat Amy weer spruw heeft. Daynah heeft het ook wel een aantal keer gehad toen ze baby was. Simone: Balen hoor dat je af en toe ups en downs heb. Zal vast wel weer goedkomen allemaal. Wij zijn net ff brood wezen geven aan de eendjes en stukje wezen wandelen. Daynah op haar fietsje en mama erachter. Todat Daynah erachter wilde en het niet lukte. Jeetje wat kan die boos worden dan zeg. Nu weer lekker warm binnen en Daynah is de boel weer aan het verbouwen. Zo leuk om rotzooi te maken :x lfs
AM: hoelang heeft Kyllian liggen slapen joh? Wel lekker even rust he. Ik heb Marijn maar eens in de box gezet en die zit nu ook lief te spelen. Jesse slaapt nog, maar hij gaat de laatste dagen wat later naar bed 's middags. Pas om 14/14.30 uur ofzo. En dan gaat ie automatisch 's avonds ook iets later. Gister ben ik hem om 17 uur maar wakker gaan maken. Brennie: bah, een sprongetje. Niet leuk als je dat zo duidelijk merkt. Spruw kan idd wel terugkomen hoor. Heb je geen nystatine van de dokter gehad? Dat helpt als een tierelier. Dat dactarin vond ik maar smerig spul om aan een baby te geven. Mijn kraamzorg zei dat ik nystatine moest vragen. Ben aan het zoeken naar iets voor volgende week hoor. Jesse slaapt en Marijn zit eens lekker in de box te spelen. Normaal gaat ie gelijk krijgen als hij daar in zit.
Ja, als ze eenmaal iets in hun hoofd hebben he Kel. Jesse had ik vanmiddag naar buiten 'gestuurd' en dat vond hij ook wel prima. Ik had zijn fietsje uit de schuur gepakt, hij heeft 3 bezems buiten gezet en toen vond hij het wel weer welletjes. Kwam ie weer naar binnen Terwijl ik net even lekker achter de laptop zat. Tussendoor kwam ie ook al alsmaar naar binnen. Eerst wantjes aan, weer naar buiten, deur open laten staan.... zucht... maar ja, toen kwam ie dus maar weer naar binnen. Wel leuk hoor, die minimensjes he. Je kan ze nu echt 'opdrachtjes' geven en dat doen ze dan ook. Wel lekker om even buiten te zijn. Wes is al vanaf half 10 weg, helpen klussen bij zijn neef. Hij zou begin van de middag terug zijn, maar helaas... Dagje alleen voor mij met de kids. Ach, ook niet heel erg hoor.
Kel: jaja, als ze dan eenmaal iets in hun hoofd hebben he....Wel ff lekker om er even uit te zijn. Waren wij ook van plan, maar Faya ligt nu lekker in dr bedje te slapen, dus laat haar ook maar even liggen. Lydia: dagje alleen met de jongens dus. Je hebt de box nog in huis dus, over een tijdje misschien wel voorgoed het huis uit, gek idee lijkt mij dat eigenlijk wel. Faya is echt een slaapkoppie ja. In de ochtend slaapt ze veel, 's middags 2 korte slaapjes van een uur en vanaf 20.00 uur met nog een late voeding er bij de hele nacht door. Simone: fijn dat je je een stuk beter voelt, en een oppepper af en toe kan dan soms wonderen doen he. Nog aan de tapas vanavond? Brennie: heh, balen dat de spruw bij Amy terug lijkt te zijn. En dus een sprongetje,,,ik kan ze bij Faya niet echt ontdekken moet ik zeggen, terwijl Jayna dat wel duidelijk had. Merk jij daar ook verschil in bij de meiden? Ajax verloren...boeeeeeh....Len niet blij dus. Ga zo met t eten beginnen, Kip Tandoori,mmmmmheb nu al trek! liefs
Ik had zwemmen wel een keer leuk gevonden om met zn allen te doen, maar zou dan ook alleen Jayna meenemen, met 2 kids idd geen doen. Maar ja.....mijn stem heeft weinig zin he, aangezien ik dan mn eigen verjaardag aan t vieren ben....haha Succes met beslissen meiden en hopelijk ben ik er de volgende keer wel weer bij!
Sem: pfff... ik wou soms dat Marijn nog zoveel sliep. Aan de andere kant is het nu ook wel weer leuk om dingen met ze te gaan doen hoor. Met echte kleintjes ben je gewoon nog veel meer gebonden he. Het eerste jaar eigenlijk wel. Daarom is het misschien ook wel goed zo, 2 kinderen. Aan de andere kant kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik een zwangerschap nooit meer ga meemaken: nooit meer een zwangerschapstest, nooit meer die misselijkheid in het begin, nooit meer maagzuur... Wes vroeg gister al of we de box weg zouden doen, maar ik laat 'em nog maar even staan hoor. Misschien tot de eerste verjaardag van Marijn. Oh, volgens mij is Jesse wakker. EN Wes komt er zo ook aan, zit nu nog bij een vriend, dus die zal vast nog niet over 10 minuten thuis zijn
Ah monique niet zo flauw doen hoor . Had ik niet verteld dat ik ook al met het kerstmenu bezig ben voor 2010... Die van 2009 ligt al effe vast