Jezus sem dat is idd vet schrikken. Pfff ik weet ook ff niet wat ik moet zeggen. Al die tijd weer onzekerheid. Kan me heel goed voorstellen dat je je erge zorgen maakt. Is Len altijd open en eerlijk over hoe hij zich voelt en wat hij voelt? Want zo ja dan moet je misschien toch proberen te vertrouwen op zijn gevoel. Maar dat is wel moeilijk zeg. Mijn duimen draaien dat er niks aan de hand is. knuf voor jullie
Via Bartsmit.com kun je bestellen. Wij hadden de wii play gehaald en een spel en een extra controller. Mario Kart is trouwens echt een aanrader...wij kijken geen tv meer 's avonds alleen maar mario karten. En ben jaloers dat jij de wii al hebt! Hier via jongen op chiel zn werk misschien kon hij hem regelen volgende week....i hope so
Jee Zap dat is ook niks idd. Zou me ook rot schamen. Wel heel lekker hoor dat John het er zo mee eens is en dat ook duidelijk tegen zn moeder kan zeggen! Ja rustig op het forum ik ben er natuurlijk niet..helemaaaaaaal niet gezellig
Zo en nu ben ik wat bijgelezen iig. Ik heb met chiel afgesproken dat ik zo nu en dan even op zijn werklaptop mag. Had een snoer gekregen voor mn laptop alleen ligt het daar ws niet aan...boohooo. Hij is ws doorgebrand of heeft kortsluiting gemaakt ofzo. Dus a.s. vrijdag komen ze hem ophalen voor reparatie (binnen garantietermijn gelukkig). Ik heb alleen geen idee hoe lang ik hem dan kwijt ben....echt heeeel irritant want mn mail check ik amper hyves idem en zwp lees ik af en toe ff snel op mn werk in de pauze, maar heb dan jammergenoeg amper tijd om te reageren... Vanavond ben ik wel ff online zoalsnu maar nu is niemand er. Eten staat hier in de oven en daarna ben ik er nog wel ff. Jaime is nu bij mn ouders. Ze is wel wat ziekjes hoor. Van die lodderige oogjes tranend ook. Snotverkouden ook. Tot nog toe hier geen griep en ben ik helemaal happy mee dus hopelijk houden zo. Ik zal zo anders ook nog wel ff zoeken wat we kunnen doen met de kids. Er moet toch meer izjn dan zwemmen dierentuin of ballorig. Ga ff zoeken, chiel zit achter de kart nu..hahahah.
Spoorwegmuseum? Poppentheatervoorstelling? Let me know.. (ah die laptop van chiel is k u t....de mijne heeft een 17" scherm en dus ook toetsenbord....veeeeeel beter)
Welkom terug Lin! Zorg jij maar weer voor wat gezellige forumtekstjes, t was erg rustig de afgelopen dagen. Hopelijk wordt Jaime niet ziek. En lekker fanatiek aan de Mario Kart dus, hahaha Meiden ik vind Kidzcity ook leuk! Beetje anders dan ballorig, wel uitdagend denk ik voor de kids.
Morgen weer naar de VK. Hartje luisteren, altijd leuk! Voel de kleine geregeld dus maak me niet teveel zorgen.
Leuk Robine! Heerlijk gevoel lijkt me dat weer! Sens: en nog lang gebleven vanmiddag? Jaime dus toch wat ziekjes, vond haar er ook witjes uit zien. Probeer elke avond gewoon ff Chiel zn laptop in te pikken
We zijn rond 14 uur teruggegaan. Viel mee dus. Ze was nog in de helicopter geweest en op het springkussen. Wilde dit keer pertinent niet van de grote glijbaan af hoor.... Ze was idd witjes. Zap ah leuk voelen van de beeb! Ben jaloers! En hartje weer luisten is ook altijd wel aardig toch. Al blijf ik die vk's mutsen vinden.....
Had ook ff gekeken bij kidzcity maar dat is idd ook wel heel leuk. Zal vast wel druk zijn daar. Maar vind dat ook prima hoor! DAn daarna even pannenkoeken ergens eten ofzo? Kunnen we toch nog wat bijkletsen is wel zo gezellig!
Wie gaan er dan allemaal mee als t kidzcity wordt: Monique Linda Sabine Kelly Lydia Simone? Mirjam niet Samira niet Brennie niet Trena niet Zoiets? Owwwwwwww wat erg als ik nu iemand vergeet! Liefs
Linda: haha, Chiel aan de Mario Kart en jij ff op de laptop, goed geregeld zo. Thnx voor de tip van de Bart Smit, zal es ff kijken. Jaime lekker gespeeld dus in ballorig, blijven die kids altijd leuk vinden he. Ik vetrouw volledig op Len's gevoel, en weet dat hij er ook altijd eerlijk over zal zijn, dus hoop dat dat me er de komende weken doorheen helpt. Lydia: denk soms wel eens hetzelfde hoor, misschien nooit meer die kraamtijd, een pasgeboren kindje in je armen....maar aan de andere kant ben je ook een stuk vrijer als de tweede straks ook weer wat groter is.....tja.....zeg nooit nooit, maar denk dat t hier ook wel bij 2 bljft. Hier slapen de meisjes lekker. Faya gaat de laatste dagen steeds tegelijk met Jayna naar bed, heerlijk. Eerder kwamen we nog wel es om 20.00 uur uit met de voeding, maar vind dit wel beter, hebben we echt de avond voor ons zelf. Len is al actief op de WII, zo ff potje bowlen tegen elkaar. Morgen om 11.00 uur met de beide meiden naar het CB. Ben benieuwd wat ze allebei gegroeid zijn.Faya ook weer prikken, het moet maar weer. Liefs Sem
Kidzcity en ergens wat eten vind ik prima hoor! Alos er nog andere ideeen komen sta ik daar ook nog voor open natuurlijk Sem sterkte met dr prikjes morgen.
Sem: Ahhh je kleine meisje morgen weer aan de prikjes Niet leuk! Knuffel voor haar! Fijn dat ze allebei gaan slapen, eindelijk keert de rust weer een beetje terug in huize Maliepaard
Eten kijk ik wel ff. Hebben in de namiddag lampionnenoptocht, ligt eraan hoelaat we in Kidzcity afspreken. Ochtend? Uur of 1030?
Dan gaan we toch lekker naar Kidz City. Ik vind het prima hoor. Zitten we iig wel droog als het slecht weer is Lin: Joehoe je bent er weer. Hoop dat je snel je snoertje binnen heb gekregen zodat je lekker op je eigen laptop weer kan. Hier ligt Daynah ook op bed, maar ze slaapt nog niet. Ik haar alleen maar babbelen tegen haar knuffels en af en toe hoor ik hard PAPA kommmmmm ..................hoe bedoel je papa's kindje Daynah was vandaag veel aan het hoesten dus hoop niet dat ze ziek gaat worden. Ik voel me zelf ook niet 100%, dus ik hoop niet dat hier de griep langskomt. Ik ga ook zo even bowlen met Sabino en mss nog een potje tennis en er lekker op tijd in vandaag. Mss tot later. lfs
O ja Zap heel veel su6 morgen bij de vk. Leuk om weer naar het hartje te luisteren. Sem jij ook suc6 morgen bij het cb. Zielig dat ze weer prikjes krijgt, maar ja het moet.
O ja en ik krijg zaterdagavond visite, dus ik wil rond etenstijd wel thuis zijn. In de middag ergens eten is geen probleem hoor. Kan je er ook frietjes krijgen bij de pannekoekenrestaurant, aangezien Daynah geen pannekoek lust? En 10.30 uur vind ik prima.
Haha heel herkenbaar, alleen doet Kyllian dat vaak tijdens zn middagslaapje en dan is het "mama kom mama kom Kyllian uit uit". Hoop niet dat jullie ziek gana worden hoor!