November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Ben ik ff ;)

Sorry meiden maar ik ga dat niet redden met mijn schouder naar Kidzcity. Heb de site gekeken en is wel super gaaf voor de kinders :) en de mama's ;) Vooral met Milou moet ik echt uitkijken dat ik haar niet til enzo en daar kom je niet onderuit die dag. Ik vind het echt klote..had jullie zo graag weer willen zien en ook de zwangere buikjes :(

Sens: aah Jaime nog aan het sukkelen. Wat een gedoe met je laptop zeg..dat je maar vaak die van Chiel mag gebruiken!

Sem: hier ook een niet zo'n blije Gerard...ajax 8) Lekker hoor dat faya zo goed slaapt.
    Wat een vervelend telefoontje van Len zijn arts. Gevoel zegt meestal veel dus vertrouw erop dat Len het bij het goed eind heeft..knuffel!

AM: jeetje nu al eten uitzoeken voor november :D Gaat wel erg ver heh...succes!

LIS: daktarin gaat goed hier..maar ik zal het onthouden voor als het weer terugkomt. Jesse en Marijn nog last van de oren of gaat het goed?

Kelly, had Daynah de spruw ook toen ze nog zo jong was? En hoevaak heeft ze het gehad? Jij verwent die eendjes wel zeg bij jullie in de buurt ;)

Ojee..d'r wordt hier een klein spruw-meisje wakker. Hadden haar in de baby-swing gelegd en ze sliep. Gerard de schommelstand uitgezet en als ie stil hangt wordt ze dus gewoon wakker. En ze heeft honger..........dus meiden ik moet er weer vandoor! Morgen is Gerard lekker vrij, moeten naar het ziekenhuis.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik vind het niet gek dat het hier zo rustig is de laatste tijd, iedereen gaat maar bowlen en tennissen e.d. tegenwoordig :p ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie jammer dat je er niet bij kan zijn, maar dat is idd geen doen met je schouder :( We doen het van de zomer een keer over! Kunnen we tenminste ook iets buiten doen he ;)

Vervelend horo die spruw, hoop dat ze vannacht wel kan slapen.

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ik vind het echt jammer...heb al zitten bedenken hoe het wel zou kunnen (mss wat hulp van jullie :oops:) . Ik wacht nog ff af wat de orthopeet morgen zegt...

Ooh vergeten te zeggen.......amy sliep vannacht dus echt heel goed. Van 23 tot 9 maar liefst :confused: Maar overdag wil ze niet slapen. Schema is vandaag dus ook 10x niks ;) Ze is weer rustig op het moment maar moeten toch maar flesje gaan geven anders komen we helemaal niet gunstig uit vanavond.

5. Tuurlijk gaan we je helpen Brennie als je wilt komen dat is toch geen enkel probleem. Handen genoeg zaterdag hoor :)

Daynah heeft denk ik wel een stuk of 5x spruw gehad toen ze nog zo klein was.

Nu gaan wij echt bowlen en aan de tennis.

Daynah slaapt nog niet........ik hoor haar alweer hoesten en huilen ga maar ff kijken.

lfs

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ben niet zo populair geloof ik hier,iedereen was mn verjaardag vergeten ;)

Nou om maar gelijk met de deur in huis te vallen
    wil ik jullie allemaal iets leuks vertellen,want kan het gewoon niet voor me houden.

IK BEN ZWANGER,heel gewenst en eindelijk gelukt na 2 miskramen.

Tis nog heel pril,maar ben echt zoooooo blij.
    Wou het jullie niet onthouden.
    Heb gister 3 testen gedaan ,allemaal positief.
    Het mooiste kadootje voor mn verjaardag. :)
    Ben 6 okt uitgerekend.
    Spannend weer hoor.

Ow en als jullie allemaal naar toversluis komen voor de meet kom ik ook hahaha.
    Ik krijg sávonds visite dus als het ver weg is red ik het niet om terug thuis te zijn.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi Fajah had je al sms gestuurd heh tegelijk met Monique! En je kan het niet voor je houden heh..hihihi. Maar nogmaals gefeliciteerd! Vind het knap dat je 2 mk voor je hebt kunnen houden! En misschien dit keer wel een meid heh.....

En Toversluis ja dat moeten we eigenlijk wel een keer doen want dat is zo leuk. Ik dacht er vanmiddag nog aan. Om weekendje weg te boeken met Chiel en Jaime die kant uit en dan naar Toversluis gaan.

Brennied idd wat kel zegt we helpen je wel hoor met tillen. Ah ga gewoon mee joh. Reuze gezellig en heb jou ook nog nooit gezien! hopelijk is Amy snel van de spruw af. Jaime heeft dat nooit gehad, maar ja die heeft weer andere dingen heh.
    En Amy zo lang slapen...ze lijkt op milou! Heerlijk toch! En schema...tsja..uitslapen vind ik al een schema hoor! Hihi.

En dames dan nog ff over de wii. Met de mario kart kun je online tegen elkaar spelen dusssssss. Als iedereen nou ff een router neemt en de wii aansluit daarop dan kunnen we met zn allen online mario kart spelen. Misschien kan het ook wel met bowlen (vind ik zoooo leuk) wie weet!

Oh en kel had nieuw snoertje voor laptop maar is ws iets in de laptop dus hij wordt vrijdag opgehaald en dan voor reparatie. Man van Monique zei al dan ben je hem wel een maand kwijt dus ben blij dat ik effe achter die van chiel mag want mis jullie wel enorm hoor!

Ik ga zo ook ff op de mario kart en op tijd slapen. Mag morgenavond weer optreden....rondetafelgesprek met raadsleden over meten van maatschappelijke effecten...fijn heh.

8. TRENA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP

Wat leuk om nog een zwangere te hebben bij ons op het forum. En wat goed om 2 mk voor je te houden zeg. Knap hoor.
    Laten we hopen dat het nu wel goed gaat. Ik ga voor je duimen iig.
    Hoe ver ben je dan nu precies?

Daynah slaapt nu bijna. Ze wordt idd ziek. Zal dus een lange nacht worden ben ik bang.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hahaha Fajah toch niet voor je kunnen houden :D Zulk nieuws is ook veel te leuk om te delen he! :D

Nogmaals gefeliciteerd! Vind het echt superleuk voor je na het rotnieuws de afgelopen periode.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Trena: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat een prachtig kadootje! Nu snel ff een mooie banner maken!

Sens: leuk weer wat van je te horen! Balen dat het niet echt opschiet met je pc :( .

Sem: Kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent toen de arts van Len belde. Maar zoals ik je al smste, postitief blijven hoor! Mijn duimen draaien stevig voor een goede uitslag.
    Kan me voorstellen dat Len baalde vanmiddag, dit in tegenstelling tot Rick, die was helemaal wild en happy, haha, gekke mannen.

Zap: leuke foto's van de winterefteling! Gelukkig zitten John en jij qua schoonmoeder op 1 lijn, toch wel zo prettig.
    Leuk morgen weer hartje luisteren, veel plezier!

Kelly: niet ziek worden he! Ik zie het helemaal voor me een gefrustreerde Daynah als iets niet wil lukken. Lieke heeft dat soms ook hoor, kan dan heeeeeel boos worden.

Brennie: oh nee, dat is balen zeg dat Amy wellicht weer spruw heeft, niet leuk. Gezellig samen koekjes gebakken met Milou, waren ze lekker?

LIS: fijn he zo'n moment dat Jesse slaapt en Marijn even rustig in de box aan het spelen is. Geniet er maar van.
    Wes nog een keer thuis gekomen?

AM: leuke Kyllian spam! Wel zielig dat hij een bloedneus kreeg op de trampolines. Hij is daar wel gevoelig voor of was het gewoon toeval?

Gisterenochtend hadden we een verjaardag van Rick's nichtje. Was erg gezellig, zij hebben 2 dochters van 1 en 4 dus was voor Lieke ook erg leuk. S'avonds lekker met zn tweeen op de bank gehangen en een lekker avondje voor ons twee.

Vandaag was een beetje voetbaldag. Lang leven eredivisie live, haha, zelf Lieke begint voetbal leuk te vinden. Juichen bij een goal en lachen als die mannen op de grond vallen. Gek kind.

Nu ligt ze lekker te slapen en gaat mama zo douchen en dan ook slapen.

Morgen ook naar de verloskundige. Als het goed is kan zij nu ook voelen hoe de beeb ligt, maar denk echt dat dit ook een stuiterbeeb blijft, is een gevoel.

Ik vind Kidzcity prima! Rond 10.30?

Liefs Sap

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Monique chiel biedt nog zn excuus aan...hij had net zo goed voor jullie ook lunch kunnen halen maar dacht hij niet aan. Voelt zich helemaal schuldig.....

Meiden ik ga nokken ff nog met mario kart. chiel zit vet voor nu...en is niet de bedoeling heh.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de felicitatie.Ben zelf ook helemaal in de wolken. :)

Kon het gewoon niet meer verzwijgen

Ow en verder weet niemand het nog dus niks op hyves ofzo krabbelen he?

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trena, nogmaals van harte! :D

Schoonma gaat dinsdag weer weg, heb ik weer meer forumtijd. :)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sabine leuk dat jij ook meegaat (sorry heb het niet helemaal bij kunnen lezen afgelopen tijd). En Lieke met het voetbal geweldig. Ze is wel bijdehand volgens mij heh..hihi. Lief!

Oh meiden zie dit http://www.telegraaf.nl/buitenland/3088 ... html?p=9,1.

Ik zou die kerel dus persoonlijk door zn kloten schieten en daarna zn hoofd of iets wat hem zou doden. Echt hoor. Hoe kun je in vredesnaam twee van die kleine pukken doodmaken? Dan ben je echt niet wijs. En dan hoorde ik nog dat hij dus nog een briefje had met volgend adres om wat te doen. Het is toch te erg. Doodstraf hoor voor dat soort volk. Gelijk kappen ermee..

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi wilde net je hyves volkalken ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Whaaahhh hij hoeft zich niet schuldig te voelen hoor. Wij waren van plan thuis te eten, maar toen we toch bleven wilden we wel wat eten bestellen maar Djurre zei dat de wachttijd ene half uur was. Tja dan konden we net zo goed thuis gaan eten ;)
    Zeg maar dat hij zich echt niet schuldig moet voelen :D Ook namens Djurre die achter me op zn eigen pc hier zit ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha wat leuk dat Lieke zo enthousiast is van voetbal :D Kyllian kijkt wel altijd als hij buiten voetballende kids ziet, het liefst zou hij dan ook mee willen doen.
    Hij heeft idd nog snel een bloedneus, maar hij kwam ook wel op zn neus terecht. Gelukkig was het snel te stoppen en zat hij niet helemaal onder het bloed enzo, bah.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: ja het nieuws van het kdv drama hadden we meegekregen, echt heel erg. Je zal je kind maar ineens op zo'n manier kwijt zijn.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja en dat was het dus juist hij dacht dat jullie wel op huis aan wilden gaan. Maar toen gingen jullie no gkijken voor wat eten en bij jullie duurde het zo lang dus vandaar zn excuus.....

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow Sap ook morgen naar de verloskundige, toevallig gelijk met Zap ;) Veel plezier!

Deel Deze Pagina