November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Daar kunnen jullie dan toch ook niets aan doen gekkies :p :D

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaja ik wist het ook maar als je die foto's ziet te erg hoor.

Ik begreep trouwens niet goed wat djurre tegen mij zei van hoe met de laptop met die voeding enzo... Heb ik met chiel ook altijd. Had hem naar chiel moeten sturen met die info..hahah.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hahaha zal ik ff vragen wat hij zei? ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: hou je je zwangerschap voor familie enzo nog verborgen? Wanneer wil je het vertellen?
    Vandaar ws dat je je schoonmoeder duidelijk kon maken hoe je over de dingen die ze deed dacht he, hormonen helpen soms ;) :p

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja het was iets de kabel met netstroom aansluiten maar de rest ik ben ook gewoon een digibeet soms hoor......erg heh

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahaah doe dat nog maar niet.Binnenkort mag je.
    Vond het lief dat je me hebt gebeld. :)

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ik heb het vanmiddag aan mn ouders verteld,kan daar toch niet over zwijgen tegen hun.
    Ik kom er 3 keer per week en als ik het dan niet zou kunnen zeggen word ik gek,dus ze weten het en moesten allebei huilen van blijdschap.
    Het 4de kleinkind en wss laatste.
    Verder vertellen we het nog niet hoor,veels te vroeg nog.

En ja denk dat ik daarom zo fel uit de hoek kwam tegen mn schoonmoeder.
    Ben ook erg emo zeg,kan om alles janken.
    Dat drama in belgie ook,zit gewoon te janken als ik het nieuws zie.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De AC-input en output moet gelijk zijn, dit staat op de achterkant van de adapter. Anders had je dus idd het verkeerde snoertje.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: ik zou het ook moeilijk vinden om voor me te houden hoor :D Nou laat de tranen maar gaan (maar hoop niet dat er nog meer van zulke vreselijke dingen gebeuren).

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: NOGMAALS GEFELICITEERD!Wow, weer iemand zwanger en nu de eerste die voor de derde gaat! Leuk joh! Pff.... straks steek je me nog aan!
    En knap dat je 2 mk voor je hebt kunnen houden. Dat had ik niet gekund denk ik hoor!
    Tuurlijk gaan we je hyves niet volkalken met felicitaties!

Sens: hahaha, deed je maar alsof je Djurre niet begreep ;)
    Had ik ook gedaan hoor, want ik vind apparatuur leuk... als het werkt en anders snap ik het niet. Gelukkig is Wes hier van de techniek, dat scheelt.
    Jaime witjes? Gaat toch niet ziek worden he?

AM: vanmiddag nog naar de eendjes geweest? Het was wel heerlijk weer he. Gister ben ik nog even met Marijn in de wagen naar het winkelcentrum(pje) hier gelopen en als ik dan langs je oude werk loop, denk ik altijd aan je hoor ;)

Zap: oh leuk, morgen weer naar vk en het hartje horen. Jij ook alweer 17 weken he. EN jullie willen nu toch weten wat het wordt he. Ook wel handig om te weten he met kopen enzo.

Sap: jij ook naar vk. Gaan jullie samen ;)
    Lekker, zo'n avondje op de bank samen. En Lieke ook al voetbalfanaat. Hahaha, kan ze lekker met papa voetbal gaan kijken.
    Wes is nog thuisgekomen hoor! Om 17.30 uur ofzo. HIj gaat a.s. zaterdag weer verder bij zijn neef, omdat hij vandaag weinig kon doen.

Brennie: zou wel gezellig zijn als je zaterdag ook komt. We kunnen allemaal wel helpen hoor. Misschien dat het toch nog gaat lukken?

Zo, weekend zit er alweer op. Wes is bezig met foto-album voor Jesse. Wij zijn echt megaslecht met foto's afdrukken, dus nu gaat hij een foto-album online maken (die je dan wel fysiek thuis krijgt he). Ziet er al mooi uit. Nou, ik ga nog ff tv kijken in bed en dan lekker slapen. Morgen weer werken. Bleh, en dan om 10 uur ook nog MT. Nou ja, zal de middag wel weer snel gaan.

Liefs LIS

11. Goedemorgen allemaal,

Nou hier idd een korte nacht gehad. Ieder uur van de klok gezien.....pffffff. Daynah is dus zwaar verkouden geworden en had vanmorgen bij mijn moeder ook nog gespuugd. Fijn weer een ziek kind!

Lydia: Ik was bij het begin wel goed om een foto-album bij te houden van Daynah, maar ik heb de laatste 8 maanden niets meer gedaan. Klinkt leuk zo'n digitale foto-album.
    Jij werkse vandaag.

Trena: Je ouders weten het dus ook, die zullen helemaal trots zijn. Ben benieuwd of het een meid of toch weer een jongen gaat worden.
    Ja dat drama in Belgie is idd om te janken. Ik vind het zo verschrikkelijk.

Nou meiden ik ga aan de slag. Morgen dus een gezamelijke bijeenkomst hier op kantoor. Ben benieuwd wat er verteld gaat worden. Ik ga morgen middag lekker vrij nemen, aangezien het toch rustig is en dan kan ik lekker naar het Alexandrium. Ga ik op zoek naar de Wii fit.

lfs

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Nou, ook spannend zo'n bijeenkomst morgen Kel. Wij hadden 'em dus in december. Eind maart moet alles hier zo'n beetje bekend zijn. En bij ons werken zo'n 5700 mensen, dus ook mensen met een vast contract moeten eruit. Niet leuk hoor. Mijn collega die mij heeft vervangen tijdens mijn verlof is nog steeds extern. En ik kan het echt onwijs goed met haar vinden en zou enorm balen als zij er ook echt uit moet. Wat waarschijnlijk dus wel gaat gebeuren...

Beterschap voor Daynah. Ze is wel weer vaak ziek de laatste tijd he. Hou het even goed in de gaten, en anders toch maar eens even naar de ha hoor.

Hier wel goeie nacht gehad. Marijn kwam wel om 2 uur, maar Wes heeft 'em weer slapend in bed kunnen leggen. Daarna om 6 uur. Gelukkig sliep hij weer bij ons in bed. Want sommige kindjes van hier zijn dan ook allang wakker ;)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Wat rot dat de nacht zo slecht ging.Daynah blijft ook maar steeds aan de sukkel he,beterschap hoor.xxx

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zou leuk zijn Lydia,als je meezwangert voor de 3de ;)

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Trena: leuke banner! Ik heb het ook zo snel aan mn ouders verteld, veel te leuk toch!

LIS: zou inderdaad balen zijn als je collega ontslagen zou worden, helemaal als jullie het zo goed kunnen vinden. Jij mag zeker blijven? Of is dat ook nog onzeker?

Kelly: meid wat balen dat Daynah toch ziek is geworden. Die gebroken nachten zijn zo zwaar! Veel beterschap en een dikke knuf voor haar.
    Spannende dag morgen, hoop dat het allemaal meevalt.

Hier vanochtend weer naar de vk geweest, alles weer prima.

Ze kon het niet met zekerheid zeggen maar ze had niet het idee dat het kindje in stuit lag. Ze voelde bovenin zeker geen hoofdje. Volgende controle weet ze het zeker. Moet zeggen dat het schoppen nu ook op een andere plek gebeurt dan de afgelopen weken. Spannend dus.

Ik ga ff wat in huis doen,

Tot later,

Liefs Sap

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Gelukkig was alles goed bij de vk sap.
    Jammer dat de beeb wss toch nog in stuit ligt.
    Ik ben toch best weer onzeker hoor.
    Die eerste echo gebeurd hier gelukkig al erg vroeg,bij 7 weken ofzo dus das wel fijn.Ga ook weer in belgie bevallen das het dichtsbijzijnde zkhuis hier voor ons.Ga vandaag maar eens bellen naar de ha en dan krijg ik een brief met verwijzing voor de gynaecoloog.Hier hebben we nml geen verloskundigen.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: wat ben ik dan wel niet als jullie al megaslecht zijn ;) Hier helemaal nog geen foto's afgedrukt!
    Daynah weer ziek :(

Kelly: ben benieuwd wat er bij je op het werk besproken is. Hoop geen slecht nieuws.

Sappie: jeetje afwachten dan maar he. Misschien had je het al eens verteld, maar zou je graag een spontane bevalling mee willen maken?

Fajah: echt vroeg hoor die echo bij jou, maar krijg je hm dan een paar weken later nog een keer? Spannend he die eerste 12 weken. Duim dat alles goed zal gaan!

Ik zit op mn werk, afspraak met een client ging niet door dus had ff tijd (alhoewel er genoeg ander werk ligt). Nu ff lunchen.
    Kyllian had me vanmorgen eindelijk weer eens leuk uigezwaaid op het kdv, joepie!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Wat een geweldig nieuws!!! Ben superhappy voor jullie!! 1 mk wist ik, maar 2???? 6 oktber, op de verjaardag van mn mama ;)

Kel: Ahh nee, niet weer een zieke Daynah he. beterschap voor haar en ik ga duimen dat je vandaag geen vervelend nieuws op je werk hoort.

Brennie: Als je wilt komen zaterdag tillen wij Milou wel hoor. Zou geweldig leuk zijn om jou en misschien ook Amy? te zien! Kijk maar ff wat je wil! Beterschap in ieder geval.

Sap: Joepie is de stuiterbal dan toch gedraaid? Ja sap je ontkomt vast niet aan een helse, echte bevalling ;) Hahaha. Ook jij zal t gaan beleven!

Vanmorgen naar vk geweest, alles wederom in orde. Ben nu 2,9kg aangekomen, dus valt nog reuze mee. Kindje had wel een flinke groeispurt gemaakt zei ze. Nou ja, is alleen maar een goed teken toch. Ze vond t vroeg dat ik de kleine al voel, maar weet zeker dat ik dat dus echt al 2,5 week zo ervaar. Bleoddruk goed, hartje gehoord, alles ok. Over een maandje weer terug.
    Ze schreef wel op de kaart achter hartslag een plus teken, en daarachter leven! Met een uitroepteken. Zal toch niet verkeerd zijn?!?!? Zou ze bedoelen dat ik al leven voel? Of misschien dat t kind een te hoge hartslag heeft!? Maak ik me meteen weer zorgen.

Ga ff telefoontjes plegen, moet nog een hoop regelen.

Laterz

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nee joh zap;ze bedoeld vast dat je beweging voelt,ga je nu niet druk lopen maken he.
    Fijn dat alles weer in orde was.Jij en Sap weer helemaal goedgekeurd.

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wow Fajah!! Wat super! Had helemaal niet het idee dat jullie voor een derde gingen...echt een hele grote PROFICIAT!

Fijn Sap en Robine dat alles weer goed was bij de vk. En Robine..geen zorgen maken hoor is idd gewoon wat fajah zegt! Dat je al vroeg leven voelt is toch alleen maar fijn.

Dank jullie wel dat jullie me zaterdag willen helpen als ik ook kom meeten, erg lief van jullie! Als ik kom is het alleen met Milou. Orthopeet vandaag gaf aan een mri scan te willen om te kijken of er een kapsel is afgescheurd. Zo ja..kan ie opereren..zo niet..dan met fysio :( Krijg deze week een afspraak voor de mri scan binnen. Ik kijk ff aan hoe het met mijn schouder gaat deze week, maar denk wel dat het gaat lukken zaterdag. Tja..poepluiers verschonen gaat me dus niet lukken zaterdag...vrijwilligers ;)

Net een optie genomen op onze 'huwelijksreis' naar KOS, 10 dagen. Wel erg leuk aangezien we dus de 26e juni allemaal Kos gaan heten ;)

Kelly, beterschap voor Daynah!

LIS: jeetje wat werken er veel mensen bij jullie :confused:

Moet weer gaan...Amy heeft honger! Tot laters

Deel Deze Pagina