November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Hahahah een Brennie jurk,ben wel benieuwd wat voor 1 dat gaat worden dan.
    Met de pfeiffer ging het heel goed omdat ik St.janskruid pilletjes slikte,maar die mag ik nu niet meer nemen.
    Moe zal ik dus wel weer worden(ben het eigenlijk alweer)
    Maar ja komt wel goed.En ik weet niet of ik extra controle krijg daardoor.Heb weleens gehoord dat ik in ieder geval geen toxoplasmose kan krijgen door de pfeiffer,dus dat is wel ideaal.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:Hoe is het met je meubels afgelopen?Wat een drama zeg,was het zo erg door dat spul?Wat heeft hij er dan opgesmeerd joh?

Linda:En nog naar huis gegaan gister of koppig gebleven? ;)

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Kel: hoe was het vanochtend? Hoop dat het niet al te slecht nieuws was voor jullie...

Zap: ja, hoe is het met de meubels afgelopen? Hoop dat je schoonvader er nog iets van heeft kunnen maken. Balen, vooral als het pas een jaar oud is. En dat je misschien dan wel weer voor nieuwe meubels moet gaan kijken.

Trena: ja, moe zal je wel weer worden, maar dat hoort er ff bij he. Heb je bij Jelte en Yorben wel goeie zwangerschappen gehad?
    Heb je al afspraak gemaakt voor de doorverwijzing? Ik had hier trouwens ook 2 keer een redelijke vroege echo hoor. Voor de 9 weken in ieder geval.

Brennie: En, nog lekker naar buiten geweest vandaag? Schijnt er wel bij te horen he, dat kindjes 's avonds nog even aandacht willen hebben. Ach, kan je nog even lekker knuffelen toch? En alweer 5 weken he, wat gaat het toch hard.
    En een goeie nacht voor Milou. Ook lekker.

Sem: beide meiden dus weer goedgekeurd. Wat gaat dat gewicht hard in het begin he. Marijn is nu bijna 9 kilo en 74 cm, dus dat gewicht begint nu allemaal minder hard te gaan. Gelukkig, want het tillen wordt ook zwaarder.

Hier ook wel goeie nacht gehad. Marijn begon al te huilen, net nadat ik in slaap was, dus die heb ik naast me gelegd. Ik wilde zo graag zelf slapen. Wes was nog beneden (ik lag al in bed toen hij thuiskwam van het sporten, hij was daarna nog bij zijn moeder geweest), dus ik dacht dat hij hem wel terug zou leggen. Maar die had hem dus ook laten liggen. En ja... dan slaapt Marijn ook wel door :eek: Dan wel!
    En Jesse riep vanochtend maar eens mama voor de verandering, dus ik ben hem toen maar gaan halen. Maar bij mij gaat ie dan altijd verstopspelletje spelen. Of ik daar behoefte aan heb om half 7 's morgens :x

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:Heb je dan toch een beetje kunnen slapen zo met Marijn erbij?
    En Jesse zo vroeg al verstoppertje spelen hahaha,waar ze zin in hebben idd.
    Ik heb 2 vreselijke zwangerschappen gehad,wist je dat niet?

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: ja, dat dacht ik me te herinneren, dat jouw zwangerschappen niet zo fijn waren. Knap dat je dan toch nog een 3e wil hoor!
    Ik heb 2 prima zwangerschappen gehad, alleen dat maagzuur op het laatst. Bah, als ik daar nog aan denk.
    En we hebben nu een groot bed he, dus ik slaap prima met Marijn tussen ons in. Ik merk er niets van. Met zijn hoofd ligt hij helemaal bovenin en hij heeft ook ruimte genoeg.

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hahahaha Brennie, ik heb je weer ingehaald met posts ;)

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: 4 weken vandaag!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Even het bewijs dat het echt zo is,deze testen heb ik net gedaan (moest het gewoon doen ,want geloof het zelf nog steeds niet)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja schiet al op ;)

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, het is echt zo hoor Trena. Een mooie positieve test!

11. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En roze... Hoop je op een meisje? Of maakt het je niet uit.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ja zo kan ik het ook, 1 zin per post ;) :)

Fajah: mooie duidelijke test! Ik hoop dat deze zwangerschap mee gaat vallen, 3x is scheepsrecht toch?!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trena: Duidelijk hoor! Nu niet meer testen, maar genieten! Of ga je nog voor de CB digitaal> ;) Die gaf voor mij pas echt 100% zekerheid, lol.

Tafel: De mannen hebben em gisteren weer opnieuw ingesmeerd met olie en hij glimt gelukkig wel weer. vanavond nog een laagje en dan zijn de meubels ws wel weer hersteld, gelukkig. Ga wel de fabriek een broef schrijven, zijn helemaal niet tevreden over de kwaliteit, er laat al een laagje aan de onderkant van de tafel los. Nee hebben we, ja kunnen we krijgen, mss komen ze nog wel met een voorstel voor een bijdrage bij een nieuw meubel oid.

Kel: Bedankt voor je kaartje! Is dat naar aanleiding van ons telefoongesprek afgelopen week? Gekkie! Was toch niet zo bedoeld, om alsnog een kaartje te sturen. Lol. Wel lief!Mn 6e zwangerschapskaart.......:)
    (Bij Jill over de 20, kun je nagaan hoe minder belangrijk een 2e vaak is)

Vandaag gewerkt. Was ik klaar, stond ik op de leerlingen in de jongenskleedkamer te wachten, begonnen er 2 te vechten daarbinnen! Niet normaal meer.2 grote jongens van 16 jaar, net zo lang als John bijna. Heb tegen een andere leerling geroepen om hulp te halen, want ben er zelf echt niet tussen gesprongen met mn zwangere buik. Gelukkig kwam 1 tot inkeer en stopte met vechten waardoor t weer rustig werd. Allebei een bebloed gezicht. Lekker dan. Had ik weer. Kwam er nog 1 jongen uit die klas later naar me toe, vroeg ie heel schattig, Juf alles goed met u en de baby? Hihih. Vond ik wel ontroerend. Knullen,.............zucht, doe mij maar nog ene meisje erbij ;) Lol.

Ga ff naar beneden, zit er 1 al een uur heel lief Dora te kijken. De schat. Ze is wel zielig hoor. Heel dr lipje zit onder de witte plekken/ wondjes( niet zoals bij Lieke, maar wel aanwezig) en ze kwijlt nogsteeds als een baby. Moet wel 3x per dag shirtje wisselen. De wasmachine draait hier overuren.
    Wanneer is t kindergebitje compleet?

Laterz

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: ik had al duidelijke positieve testen gezien natuurlijk, maar deze zijn helemaal duidelijk hoor :D

Joepie nog een broertje of misschien wel een zusje erbij!

Zit op mn werk, moet zo nog naar een client, dus ff geen reacties en kan ook niet alles bijlezen, sorry.

15. Hoi hoi,

Zap: Fijn dat het toch nog goed is gekomen met je tafel. Je heb gelijk om een brief te schrijven naar de fabrikant. Moet niet mogen lijkt mij na een jaar.
    Kaartje is dus ontvangen. Is idd naar aanleiding van ons telefoongesprek. Ik had zoiets van na de 3 maanden krijg je een kaartje en dat was nu dus. Je hielp me even herinneren!
    Ik zou er ook zeker niet tussen springen als ik zwanger was. Gelukkig is het niet helemaal uit de hand gelopen.
    Geen idee wanneer het kindergebitje compleet is. Ik denk dat het verschilt per kind. Wel gek dat ze witte plekken heeft. Even in de gaten houden dus.

Trena: Idd het is een duidelijke streep. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Lekker genieten dus ervan.

Lydia: Jullie dus heerlijk geslapen vannacht, ondanks dat Marijn bij jullie lag. En die Jesse om 6.30 uur verstoppertje spelen. Nee daar hebben alle papa en mama's geen behoefte aan :(

Brennie:Jullie ook een lekkere nacht gehad. Volgens mij is Amy wel een goede slaper als ik zo hoor. En dan is het toch niet zo heel erg als ze 's-avonds lekker bij jullie wil zijn.

Hier dus wederom een slechte nacht. Wel wat beter dan gisteren. Hebben Daynah dus gisteravond bij ons gelegd want ze wilde dus echt niet in haar eigen bedje. Als ze ziek is vind ik het ook wel zielig hoor als ze alleen lig. Wel een paar keer wakker geworden omdat ze zo aan het hoesten was en dat heel haar neusje dicht zat. Hoop dat het vanavond beter gaat.

De bijeenkomst viel wel mee. Ik had erger verwacht. Het ging voornamelijk om dat we moeten proberen om meer clienten naar ons kantoor te trekken en dat iedereen daar aan moet meewerken. Het ging ook om de communicatie binnen het bedrijf zelf, dat laat weleens de wensen over. Maar dat is volgens mij bij een hoop bedrijven. Gaat het even goed en dan begint het weer opnieuw. Nou ja wel zullen het wel zien hoe het allemaal gaat lopen.
    Het kwam er op neer dat wij ook last hebben van de crisis en dat we er met zijn allen aan moeten werken om clienten binnen te halen!

Vanmiddag dus lekker vrij geweest en heb de Wii Fit kunnen scoren. Heb geloof ik iedere winkel gehad omgeving Capelle en bij de laatste winkel, Bart Smit, hadden ze er nog eentje. Die werd dus van Kelly...hahahahahaha.

Thuis natuurlijk gelijk uitgeprobeerd. Ik vind het wel grappig. En ben lekker bezig zo ;)

Wij gaan ff eten. Daynah komt wordt zo thuis gebracht en dan wil ik ook gestreken hebben.

Kom later nog wel ff.

Lfs Kelly

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jippie Kel, geen gevaar op je werk en de Wii fit in huis :) Well done! Jammer dat Daynah nog ziekjes is. Hopelijk is ze beter voor zaterdag aanstaande.
    Wii ze!

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Balen kel dat de nacht toch weer niet zo goed verliep met Daynah.

Zap:Nee ga niet meer voor CB digitaal ;)
    Heb nu 5 testen positief dus het is gewoon zo hahah.Ga geen geld meer aan die rot dingen uitgeven, ik ga liever babykleren shoppen :)
    Gelukkig is het probleem opgelost met je meubels.En een brief schrijven kan nooit kwaad toch?Gewoon proberen.

Lydia:Een meisje zou heel erg leuk zijn,maar als ik erover nadenk zijn 3 jongens ook erg stoer.Dus beide welkom.
    En nog een probleem,er zitten aan beide kanten tweelingen in de fam,als ik maar niet de gelukkige ben,want dan heb ik er 4 hahahahhaah.
    Dan is er 1tje voor jou hoor ;)

Am:Ja duidelijker he dan zaterdag die test?
    Lekker gewerkt?

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nu is mn meisje ook dr stem nog kwijt! Klinkt echt heel zielig.( Wel rustig in huis ;) )
    Denk ook dat ze minimaal een liter kwijl per dag verliest! Lijkt wel niet helemaal tof zoveel kwijlt ze. Strontverkouden, stem kwijt, kwijlen.............ach gos.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Arme Jill :cry:

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee hallo,

Robine misschien is Jill wel gewoon ziek? Zoiets van tanden je stem kwijt en witte vlekjes dat hoort toch niet? En wat een lullo's zeg bij jou op school met het vechten! Goed dat je er niet tussengesprongen bent hoor.
    SChiet al op voor jullie naar de 20 weken echo! Willen jullie nog weten wat het wordt?

Fajah oh wow zeg dat zal een stunt zijn....krijg je een tweeling..whoeeehaaaa. Ik zou daar ook wel bang voor zijn hoor hier zit het ook in de familie en bij Jaime was het bijna zou. En meisje of jongen, als het maar gezond is, maar ik heb het gevoel dat je een meid krijgt hoor...ben benieuwd. Willen jullie het weten?

Kel hihi jij ook de wii fit! geweldig is het leuk? Ik voelde me gister niet ok dus heb er niet op gestaan. Heb je neusspray voor DAynah dat helpt meestal wel heh. En gelukkig viel het mee op je werk met dat gesprek.

AM hoe is het bij jou?

Lis zou je nog een derde willen? Haha en nu een groot bed dus marijn kan lekker slapen..hihi. Arme Jesse ligt dan helemaal alleen in zn bedje.

Verder kan ik niet teruglezen.
    Ben gister wel naar huis gegaan want trok m niet meer was echt beroerd. Vanochtend wel gaan werken en ging redelijk voel me nu beter dan gister.
    Alleen weer jammer want ook hier weer slecht nieuws. De vader van chiel had vandaag weer zo'n scan. Ze hoefden nu niet 2 weken te wachten op uitslag en kregen na 2 uur ofzo uitslag. Chiel belde me toen ik net voor de kdv stond. Scan was niet goed. Er zijn twee plekken (uitzaaiingen ) op de longen gevonden niet a-typisch dus per definitie kanker. Daarnaast alle toestanden die hij de laatste tijd had met urine dat niet goed wegkon en twee keer die ingrepen...ik zei het toen al een keer tegen chiel en zn ouders...maar ja er zit daar dus toch ook nog weer kanker. Een tumor die tegen de urinebuis oid aandrukt waardoor het niet wegkan. Zijn we weer klaar mee heh.
    Weten verder nog niks nu. Ouders van Chiel zouden morgen of overmorgen gebeld worden door zkh. Maar goed hoe snel kan het gaan heh. Al hebben we een jaar geleden toen we met chiel zn broer en mn schoonzus waren het er nog over gehad. We hadden dit al wel verwacht maar ja is toch wel naar dit. WE gaan het weer zien.

lfs

Deel Deze Pagina