Lin: heh wat balen zeg van Chiel's vader. Het lijkt mij zo verschrikkelijk dat je constant moet wachten op uitslagen ed. Wii fit is idd erg leuk. Neusspray helpt idd goed. Heb het nu 1x gebruikt, maar is verder nog niet nodig geweest omdat het toch als water er nog uitkomt. Gebruik het alleen als haar neusje echt helemaal dicht zit. Zap: Heh gatsie ws is Jill gewoon ziek. Knuffel voor haar. Hoop ook dat zij zaterdag weer in orde is. Trena: 5 positieve test, nou dat moet wel goed zitten toch? Daynah ligt inmiddels op bed. Ik hoop op een goede nacht. Vandaag heeft ze zich wel weer vermaakt bij opa, dus ik breng haar morgen ook naar de psz denk ik. Ze heeft echt alleen een neusverkoudheid. Zal vaker gebeuren nu ze op de psz zit. Ik ga ff lekker douchen en daarna naar pb kijken. lfs
Heej meiden, Zaph: arme Jill, klinkt idd erg zielig zo aan t kwijlen en geen stem meer. Geef dr een dikke knuf! En gelijk heb je hoor om niet tussen die jongens in te springen! Gelukkig je meubels nog gered, wie weet wat de fabrikant nog kan bieden als je eej brief stuurt, altijd proberen toch! Trena: heeel duidelijk zwanger.....jipieeeee! Kel: joehoeee, eindelijk de WII Fit, jij kun ook van start dus. Sabino ook al geprobeerd? Len dacht eerst dat dat niks voor hem was, maar sommige balansoefeningen vind ie toch wel leuk. Hopelijk slaapt Daynah komende nacht beter, ook vermoeiend voor jullie hoor. Jij ook PB kijken, wordt vast weer spannend! Gelukkig viel het mee met die bijeenkomst, vast een hele opluchting voor je. Linda: jeetje wat een naar bericht voor jullie zeg van je schoonvader. Wat een onzekerheid ook de komende tijd. Hoe is Chiel er onder? Heel veel sterkte voor jullie toegewenst! Sorry meiden, verder weet ik t ff niet meer.....vandaag gewerkt.Verder alles goed hier. Jayna en slapen gaat ineens super. Zegt ze vanmorgen heel lief toen ze net wakker was " mama....Nena goed geslapen he! "....oh...oh.....ze weten het zo goed. Helemaal trots dat ze op zichzelf is. En vandaag had ze een mooie verftekening gemaakt samen met oma, alvast voor mn verjaardag. Eigenlijk hoef je als moeder dan niks anders meer he. Len had nog een leuk kadootje zei hij gister ineens...hij is sinds gister abrupt gestopt met roken, heeft resterende sigaretten weggegooid....ben benieuwd.... Nou ga zo ook PB kijken, tot morgen! Liefs Sem
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA LIEVE SEM VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! DIKKE KUS VAN MIJ EN LIEKE
Goeiemorgen, Hier wederom een goeie nacht gehad, heerlijk! Robine, ik heb ff gemist..komt het bij Jill van d'r kiezen? Zielig zeg als ik het zo lees..geen stem meer En zo erg kwijlen...hoop dat ze snel opknapt! Wat eng zeg met die gasten op je werk...idioten om ff te gaan vechten. Goed dat je er niet tussen sprong alleen al uit reflex zou je het kunnen doen. Kelly, fijn dat het meeviel op je werk, toch geruststellend. Daynah dus verkouden...ach ja wie niet? Neusspray helpt idd goed als d'r neusje helemaal dicht zou zitten. Sens: aah bah wat een rot bericht van je schoonvader. Sterkte voor jullie! Sem: wat goed van Len! Hopelijk houdt ie het vol! Gerard is nu ook al ruim een half jaar gestopt (ikke alweer 3 jaar) als ie het echt wil, gaat het lukken! AM: Vandaag weer lekker vrij? Nog plannen? Hoe gaat het met je cyclus, is ie een beetje op gang of kun je er nog weinig over zeggen? LIS: ik heb gestemd Straks afgesproken met een vriendin van mij, heeft ook een kleintje van nu 10 weken oud. Leuk! Milou blijft vanavond bij opa en oma slapen, morgen wegen met Amy en daarna naar mijn moeder lopen (klein uurtje ) Goed voor de lijn Bijna zeker kom ik zaterdag Ik zou dan wel op 13 uur weg moeten ivm werken gerard. Ooh ik heb nog een leuke foto van Lenn, Milou en Amy!
Gefeliciteerd met je verjaardag Semmi! Kom later weer, moet eerst aan het werk. Schoonma is weer weg.
He meiden, ff vanaf mn werk snel een berichtje.. Panda: haha, schoonma weer weg . Brennie: aaaaaah wat een leuke spam! Die met Milou, Lenn en Amy is erg leuk! Hoop dat je zaterdag wel komt, zou ik erg leuk vinden. Heel veel plezier met je vriendin straks! Kelly: gelukkig geen nare berichten op je werk. Ik herken het hoor, dat er klanten aangetrokken moeten worden, maar ja, dat is wel makkelijk gezegd he. De markt is er nu gewoon niet echt naar. Hoe gaat het nu met Daynah? Sens: ach meid, wat een klote nieuws over je schoonvader. Erg vervelend allemaal. Heel veel sterkte! Sem: een heeeeele fijne dag vandaag en laat je maar lekker verwennen. Knap van Len dat hij gaat stoppen met roken, nu volhouden! Zap: aaahh wat klinkt Jill zielig. Geef je dr een hele dikke knuffel van me? Hoop dat het vandaag alweer iets beter met dr gaat! Hoest met de meubels? Trena: nou dat is zeker een duidelijke test hoor! En al 5 keer getest, haha, je lijkt mij wel! . Hier gaat alles wel oke. Had dinsdagavond ineens een emotionele aanval , echt niet normaal, er was helemaal niets aan de hand en ik begin zomaar keihard te huilen en kon niet meer stoppen. Rick schoot in eerste instantie in de lach en toen moest ik natuurlijk nog veel harder huilen. Ben naar boven gerend en ben op bed gaan liggen, zo wazig kon echt niet meer stoppen. Rick kwam naar boven en was heel lief voor me. Heeft mn kleren uitgedaan en me lekker in bed gestopt zodat ik lekker kon gaan slapen (was ongeveer 20.30). Heeft me wel ff goed gedaan. Maar wat raar joh, moeten toch wel hormonen zijn. Gek lichaam . Nu ga ik snel weer aan t werk, Kom later weer ff kijken, Liefs Sap
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG SEM! Fijne dag! Is Len ook vrij vandaag? Brennie: och, wat een poppie, die Amy in de maxicosi. Volgens mij is Marijn nooit zo klein geweest hoor. En Milou en Amy lijken echt wel op elkaar hoor. En wat wordt Lenn ook alweer groot! Kel: gelukkig dat het wel meeviel bij jullie op het werk. Moet je nu zelf klanten gaan bellen enzo? Tja... het is gewoon echt effe aanpoten bij iedereen he. Bij ons zijn er ook minder opdrachten voor de medewerkers, dus veel mensen 'op de bank'. Leuk he, de WII fit? Trena: ja, 3 jongens lijkt me ook wel leuk hoor! Hoop voor je dat het geen tweeling is. En eentje voor mij, hahahaha... die wil je dan vast niet afstaan, zo tegen die tijd! Sens: ik weet nog niet of ik een derde wil hoor. Stiekem misschien wel, maar Wes wil het niet. En voorlopig ook zeker niet hoor, vind het met 2 nu wel even druk genoeg. Het meeste doe ik ook, dus weinig tijd voor mezelf. Hoewel ik denk dat een 3e nog wel makkelijker is dan een 2e. Dan hebben de jongens elkaar en kunnen altijd spelen. En Jesse was bovendien nog maar anderhalf jaar bij de geboorte van Marijn. Als ik die foto's nu terugzie, tjeetje, hij was ook nog wel klein hoor. Ben je weer een beetje opgeknapt? Wat een nieuws weer voor de vader van Chiel. Dit weekend naar Limburg of even niet voor jou? Nou, sterkte in ieder geval, want zulk nieuws is weer effe bitter. Zap: Goed dat je niet tussenbeide bent gesprongen, tjeetje, wat bezielt die kerels dan zeg. Hoe is het met Jill? Heeft ze haar stem alweer terug? Panda: jij weer helemaal opgeknapt? En schoonma weer weg en dus aan de schoonmaak? Dan zou je juist niet aan de schoonmaak moeten omdat schoonma je heeft geholpen En komt nu je schoonvader, want die is er toch zaterdag? Alles weer goed gegaan met de kindjes die naar psz gaan vandaag? Kyl, Jill en Daynah?
SEM VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MAAK ER EEN GEZELLIGE DAG VAN. XXX Daynah is weer naar de psz. Ze had er weer zin in. Ze is nog wel verkouden maar verder is alles okay. Ze is nog wel 2x wakker geworden vannacht. Lydia: We moeten idd ook mensen gaan bellen en ons kantoor aanbevelen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mensen houden toch nu eenmaal hun geld op zak en geven het uit aan andere dingen ipv een testament of samenlevingscontract ed. Jij werkse vandaag. Sap: Die rot hormonen toch ook. Lief van Rick dat ie zo aardig voor je was en zo hoort het ook. Er gebeurt een hoop in je lichaam momenteel. Jij ook werkse vandaag. Mirjam: Schoonmoeder is dus weer weg. Werkse vandaag. Brennie: Leuke foto's van de kids. Leuk dat je ook komt zaterdag. Veel plz vandaag met je vriendin. En een uurtje lopen naar je ouders. Idd wel goed voor de lijn. Sem: Ooow wat fijn dat Jayna nu zo goed slaapt. Nu hopen dat het zo blijft. Lief dat je een verftekening heb gekregen voor je verjaardag. Het is idd het mooiste kado wat je dan krijgen van ze. Wat goed dat Len is gestopt met roken. Ik ga duimen dat het gaat lukken. Zal zwaar worden maar hij kan het wel. Zet hem op Len! Ik ga ff stofzuigen en dweilen. lfs Kelly
{|= Sem: Hiep hiep hoera met je verjaardag! Van harte gefeliciteerd!Fijne dag! {|= Goed van Len dat ie gestopt is met roken! Nu volhouden maar! Lin: Wat een naar nieuws weer voor je schoonvader zeg. Hopelijk is er weer wat aan te doen. Afwachten maar weer dus. Vind je je schoonvader wel leuk? Is alleen je schoonmoeder een heks ? Ja, wij willen weer weten wat t gaat worden! Kan niet wachten tot 16 feb. Ben zooooooo benieuwd Kel: gelukkig dat Daynah alleen nog maar neusverkouden is. Die neusspray vinden ze vreselijk he. Ik smeer Jill nu elke dag dik in met Vicks voor t slapen gaan. Werkt eigenlijk ook prima. Jij weer een rustig ochtendje nu? Ik ook Brennie: Had de foto's van Amy in dr stoeltje al op Hyves gezien. t Is echt een droppie hoor. En wat heeft Lenn een bolle toet zeg! geweldige foto van de 3 bij elkaar. Volgens mij ben jij alweer helemaal slank of niet? Je ziet er in ieder geval goed uit! Sap: Ahhhhhhhhhh emo meisje. Lief dat Rick je vertroeteld en verzorgd heeft. Eerst uitlachen en dan zien dat t toch wel serieus is he. Ik kan af en toe ook zomaar huilen hoor om niks. En vooral afgelopen vrijdag om dat drama op dat kdv. Brrrrrr moest er de hele ochtend aan denken bij t wegbrengen van Jill. Nou zorg goed voor jezelf! Lieke dr lip weer helemaal ok? Mirjam: Zo je schoonmoeder weer opgehoepeld. Mooi zo. Hoe is t met Bastian? Gaat hij al naar psz? Jill vanmorgen weggebracht, ging gelukkig weer prima. Alleen heeft ze nu echt geen stem meer. Zei al tegen de juf dat ze vandaag maar goed moet luisteren wat ze zegt, ach, t is echt zielig. Volgens mij heeft ze er verder geen last van hoor, maar t klinkt voor geen meter. Lol. Ga ff keutelen in huis. Moet ook gebeuren he. Hoest met Monique? En met Trena? Laterz!
Kel: fijn dat het weer beter gaat met Daynah en dat ze zin had om naar de psz te gaan! Stofzuigen en dweilen, bleghhhh. LIS: denk je dat Wes overstag zal gaan voor een eventuele derde? Lijkt mij ook leuk hoor een groot gezin, maar Rick vindt 2 ook voldoende.
Arme Jill, stem nog steeds weg, aaaahhhhhh. Gelukkig is ze verder wel goed te pas. Jij dus ook af en toe lekker emo, kunnen we volgende week samen een potje janken, hahahahaha. Met Lieke dr lip gaat het wel beter, maar we moeten nog wel flink met vaseline smeren, blijft erg droog haar lip.
Sap: Kunnen we dit weekend en t weekend erop janken! Gezellig. Misschien een goed idee voor Sem en kel als wij dan op 1 kamer liggen, 2 van die huilebalken. Hahaha. Wat zielig dat Lieke dr lip nog inet over is. Duurt lang he bij die kleintjes?! Denk dat ik ff een uurtje mn bedje inkruip, heb ik zin in Lol
Ja hoor lekker gezellig als jullie heel het weekend zitten te janken Ik maak jullie wel aan het lachen hoor..... Ach gos arme Jill. Wel lekker rustig lijkt mij Slaapse. Ik ben klaar met dweilen en stofzuigen. Is ook weer gebeurd.