Fijn Kel, huis weer netjes en fris, heerlijk. Nee hoor we gaan niet het hele weekend janken, we gaan heeeeeeeeel veel lol maken!
Ik ben ook jaloers, ik ben moet ook werken. Maar ach... half dagje. Ik kan vanmiddag misschien nog even mijn bed in Sap: achgos, zo'n emobui. Ik heb ook nog wel die hormonen in mijn lijf hoor. Kan bij een liedje ook zo in janken uitbarsten. Fijn dat Rick het dan zo goed oppakt en je goed verzorgd! Zap: ach die Jill zonder stem. Als nu de juffrouw maar goed luistert. Kel: ja, zo pro-actief bellen is niets he. Deed ik bij mijn vorige werk ook wel, maar dan lijk je net zo'n callcenter om iets te verkopen Nou ja, als het al iets oplevert, zijn die kosten er waarschijnlijk ook weer uit.
Leuke foto's Brennie! Maar zag al leuke foto's op Hyves! Lenn is ook gegroeid zeg! Jill nog ziek lees ik? Arme meissie toch. Beterschap! Ik post wel ff wat minder, kunnen jullie mij inhalen
Goedenmiddag meiden, Bedankt voor al jullie felicitaties! Mn moeder is vanmorgen ff op de koffie geweest. Nu lekker met mn meisjes thuis, verder rustig vandaag, Len en ik vieren zaterdagmiddag samen onze verjaardag als jullie aan t meeten zijn.... Sap: aaaah ineens zo emo dus, Rick zal wel niet weten wat ie meemaakt. Wat hormonen dat wel niet kunnen doen he. Wat duurt t dan lang he met de genezing van Lieke haar lip, hopelijk is het snel weer helemaal over. Brennie: wat een leuke foto van Milou, Amy en Lenn, en idd wat is Lenn ook gegroeid zeg! Hoe ging het met het wegen van Amy? Kel: Daynah weer lekker aan het spelen op de psz, ze zal er vast weer genoten hebben. Enne....ik lach ook lekker mee hoor tijdens ons weekendje, heb er zo'n zin in! Zaph: mmmmm lekker weer ff je bedje in, zou ik ook wel willen! Sorry meiden, maar met al die korte regeltjes kan ik t niet allemaal meer teruglezen... Ga ff bammetje eten met Jayna en daarna beide meiden op bed doen. tot later! Liefs Sem
hahahahhahahaaha met al die korte regeltjes komen die pagina's ook wel vol. Ik ga ff mijn meisje een schone luier geven. Ik had haar op het potje gezet maar ze is er inmiddels alweer af en is aan het rondlopen...... dat is niet de bedoeling van een potje
Sap:Aaaaah zo huilen,komt echt vd hormonen. Ik heb het ook al.Vreselijk.Wel lief van Rick dat hij je zo vertroedelde. Zap:En nog lekker in bedje gekropen?Heerlijk. Ik ben ook benieuwd naar het geslacht van jullie beebje. Ik wil het ook weer weten,ik ben veel te nieuwsgierig. De afspraak voor de eerste echo staat al vast,23 febr om 16 uur.Ik ben dan 8 weken. Deze keer neem ik een vrouwelijke gyn hoor.De vorige ( een man) was erg goed,maar zo bot en chaggie,die wil ik niet meer hoor. En het ging vanmorgen een keer goed om Yorben op de PSZ af te zetten,zonder huilen naar binnen en toen ik wegging zwaaide hij naar me.Ging erg goed dus,ben blij.Weer een probleem minder.
Jullie hebben gewoon 3 of 4 keer zoveel posts als ik, dus ik moet eigenlijk gewoon vrijnemen en hele dagen gaan posten Ik ben er ook wat later bijgekomen he. Kel: plast Daynah nog steeds op het potje? Goed hoor. Behalve dan dat ze er nu weer vanaf wandelt Stond ze weer te zingen en te dansen vanochtend? Je ziet wel dat ik het niet zo druk heb he. Ben veel aan het kletsen met mijn collega die waarschijnlijk niet kan blijven. Wel erg gezellig en dan heb je gelijk geen zin meer om te werken.
O ja, Yorben was natuurlijk ook naar de psz. Fijn dat het vandaag zo goed ging. En ook al zo emo. Hahaha. En je hebt nog ff te gaan! En 23 feb eerste afspraak bij gyn, wel weer spannend. Kan me wel goed voorstellen dat je een vrouw hebt gekozen nu hoor. AM: Bij Kyl ook weer goed gegaan vanochtend? Ga je nog iets leuks doen vandaag? Want jij kan niet zo goed binnen zitten he.
Hier ook minder posts, want ben na een paar maandenin t begin overgestapt op een andere naam door een vervelend ex vriendje dat me stalkte. Moest toen nieuwe account aan laten maken met de naam Robine dus. Trena: Wat fijn dat Yorben niet meer huilt bij t wegbrengen! Hier gaat t ook heel goed s ochtends. Jill eet nog ff een ijsje en dan gaat ze slapen. Denk dat ijs echt dr favo gerecht/snoeperij is. Laterz
Kelly: sorry las het nu pas, maar gelukkig geen slecht nieuws op je werk! En idd de communicatie, waar komt dat niet telkens weer ter sprake. Sens: jee weer slecht nieuws voor je schoonvader Sterkte weer. Fajah: wat fijn dat Yorben nu goed afscheid kon nemen! LIS: lekker rustig op je werk dus Hihi ik wil idd liever niet hele dag binnen zitten met kind, maar vind het nu wel erg koud buiten Denk dat we vanmiddag gewoon binnen blijven, zou niet weten wat we moeten doen buitenshuis.
Iedereen niks te doen op t werk....haha....zo komen de pagina´s wel vol dan! Kel: hoe gaat het verder met de zindelijkheid van Daynah? Doet ze nog wel eens een plasje op t potje? Jayna wil er nog steeds nix van weten. Zaph: Jill aan de ijsjes dus, zielig hoor dat ze nu echt bijna geen stem meer heeft, ging het verder wel goed op de psz vanmorgen? Lydia: kom je de dag een beetje door? Erg is dat he, als je eenmaal een dag hebt dat je aan t kletsen bent, doe je ook bijna niks meer....ach mag ook wel eens toch? Trena: spannend hoor de eerste keer weer naar de Gyn. Ben erg benieuwd of jullie nu een meisje krijgen of dat het 3 jongens worden voor jullie. Beide leuk toch, heb je zelf een voorkeur? Monqiue: koud he.....hier blijven we ook lekker binnen. We jammer want is altijd wel even lekker om ook met die kids naar buiten te gaan. Kunnen ze ff energie kwijt. Nou ga ff Luca gauw uitlaten en dweilen nu de meiden slapen, het is zomaar weer 4 uur en dan komt Len alweer thuis. Vanavond lekker pizza eten...mmmm.... tot later.... liefs Sem
hahaha Kyllian weet wel wat ie lekker vind als lunch Jayna wilde ook snoep ipv brood. Komt ze om " touw " vragen. Bedoelde ze een dropveter die we laatst hadden. Net wat je zegt Monique.....mooi niet
Wijkagent belde trouwens gisteravond nog om te vragen hoe het met ons ging. De bovenbuurman had tegen hem gezegd dat ie het gevoel had dat de hele wereld tegen hem was.....hahaha ....tja hoe zou dat nou komen he :x