November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Kyllian wou snoep.
    Maar toch zn zin niet gekregen. ;)

Lydia:En maar posten jij ,je hebt nog een end te gaan ;)

Brennie:Leuke fotos trouwens van de kindjes en lenn is ook een mooi manneke zeg.Hoe oud is hij nu?

Lin:Wat een vervelend nieuws over je schoonvader.
    Wat zijn zn kansen?

2. Zo Daynah slaapt alweer even. Was er even naast gaan liggen en ook in slaap gevallen. Schrok na 45 min wakker. Nou ja wel ff lekker hoor.
    Heb het dan alleen zo koud heh. Daynah snurkt nu zo erg nu ze verkouden is.....niet normaal zeg.

Lydia: Heel herkenbaar hoor dat kletsen op het werk. Gebeurt nu ook bij ons nu het zo stil is. Lekker theel leuten en babbelen. Dan heb je idd geen zin meer om te werken.

Trena: 23 feb dus naar de vk. Spannend weer. Wel lekker snel en leuk om naar uit te kijken.
    Goed van Yorben dat ie niet ging huilen op de psz. Nu zo houden hoor.

Sem: Jummie pizza kom vanavond bij jullie eten ;)

Zap: Jill aan een ijsje.....brrrrrrr krijg het er gelijk koud van.

Daynah plast maar af en toe hoor op het potje. Ik had haar laatst zonder luier rond laten lopen in de hoop dat ze het zou aangeven, maar nee hoor mevrouw liet het gewoon lopen en maar bah zeggen :), dus ze is er nog niet helemaal kloor voor hoor.

Tegenwoordig is het ook zo als ik haar zie poepen in haar luier, dan laat ik haar maar even met rust, en ze is klaar zeg ik heb je poepie gedaan in je luier. Kijkt ze me aan met hele onschuldige ogen en zegt "nee mama geen poepie daan". hahahahhahaahha, maar die blik van haar. Ik zeg dan je mag niet jokken heh tegen mama, dan is het luier bah!

Ik ga ff geld overmaken.

lfs Kelly

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een domme buurman sem,snapt hij het dan echt niet?

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Sem: wat een sukkel zeg die bovenbuurman! Wel netjes dat de wijkagent even belde.
    Jummie, pizza, vind ik ook lekker!

AM: haha, die Kyllian, hij weet inderdaad wel wat lekker is. Heeft ie zn boterhammetje wel opgegeten?

Zap: lekker geslapen ;) ? Jill ook ijsjes gek, Lieke ook, vindt ze heerlijk!

LIS: Ja LIS jij hebt een excuus voor wat minder posts omdat je er wat later bij was.
    Gezellig lekker kletsen met je collega, moet af en toe kunnen heh, als de tijd het toe laat.

Trena: hihi, jouw hormonen ook al op hol, rare meiden zijn we af en toe.
    Spannend eerste afspraak alweer gepland. Gelijk heb je om naar een vrouw te vragen, die hebben vaak toch meer gevoel dan mannen heh?
    Fijn dat Yorben niet hoefde te huilen en je ging uitzwaaien, geeft een goed gevoel heh!

Kel: haha, die Daynah, nog wel een plasje gedaan op het potje? Ging best goed toch?

Nog 3 uurtjes werken en dan mn meisje weer ophalen van t kdv.

Oh nog even wat....over bijdehand...durf het bijna niet te vertellen.

Gisteren zegt Lieke plots tegen me: "mama je stinkt" :confused: :confused: :confused: , dus ik zeg "nou ja, waar naar?" Zegt ze doodleuk: "naar poep"! :confused: :confused: :confused: :confused: .
    En vanochtend zag ze me lopen in alleen een shirtje en onderbroek, zegt ze opeens "mama dikke kont". Hoe komen ze hier in godsnaam bij? Wij letten thuis echt wel goed op wat we zeggen. Misschien van tv of kdv. Weet ook niet goed of ik nu moet zeggen dat ze dat niet moet zeggen of dat ik het moet negeren en dat het dan wel overwaait. Jullie tips?

Sap

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Hihih dat jokken over poepies doet Jill ook. Eerst staat ze ergens in een hoekje een drol te draaien en dan nog ontkennen he! Lekker toch ff met Daynah in slaap gevallen. Trek een dekentje over je heen en ga er lekker bijliggen joh!.

Sem: Jij brengt me altijd op goede eet-ideetjes. Pizza is ook wel weer lekker. Meestal maak ik zelf zo een grote plaatpizza, die is echt heerlijk. Ahhhhhhh die arme bovenbuurman, breng die man toch eens een bloemetje! ;)

Hier durft Jill t woord ijs niet te zeggen omdat we dan altijd heel overdreven zeggen: EEN IJSJE? NU? JILL toch.........hahaha als een grapje. Nu is ze er zo verlegen van geworden dat ze dus dicht tegen me aankruipt en in mn oor fluistert dat ze een paarse of groene wil en koud, maar t woord ijsje durft ze niet te zeggen! Hahaa. Dan zeg ik wil je soms een ijsje!?!? En dan is t JAAAAAAAAAAA IJS IJS IJS IJS mama.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: wat aardig dat de wijkagent belde! Tja en idd hoe zou het nou komen dat iedereen tegen hm is ;)
    Jayna ook liever snoep hihi.

Fajah: kyllian wilde een snoepje in de vorm van een hamburger. Het was ff piepen maar toen at hij gelukkig wel bijna een hele boterham en kreeg nog een paar druifjes als beloning ;) (hij is gek op fruit, dus kun je hm goed mee belonen haha).

Kelly: Kyllian liegt ook steeds als hij gepoept heeft. Hij blijft het dan ontkennen en wil echt geen schone luier. Hij plast wel op de wc als we vragen of hij moet plassen, ben benieuwd wanneer we hier echt kunnen beginnen met trainen. Op het CB zeiden ze dat de gemiddelde leeftijd 2,5 is dat ze zindelijk zijn.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: whaaaaah heb jij zo'n dikke kont dan :p ;) Neehoor als er 1 die niet heeft ben jij het wel ;)
    Ik zou het negeren, want als je er iets over gaat zeggen gaat ze het misschien juist nog leuker vinden om te zeggen. Althans dat zou hier denk ik wel zo zijn ;)

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    2,5 dat ze zindelijk zijn!?!? Nou dan mogen we wel opschieten, zeker Jaime en Lieke, die zijn nog van oktober! Hahahaa Ach ik zie t straks wel in t voorjaar hoor, lekker onderbroekje aan onder een rokje in de tuin, als t dan fout gaat is t minder erg dan de vloerbedekking die onder zit.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Whoehahahahaha Sap, die Lieke! Hahahaha echt wel heel grappig hoor. Misschien moet je je bips beter afvegen na t wc bezoekje ;)
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahha en die dikke kont, ja daar heeft ze wel gelijk in eigenlijk ;)

10. sappie

sappie Fanatiek lid

AM: negeren lijkt mij ook het beste...gaan we dat maar doen.

Lieke gaat het niet redden hoor met 2,5 zindelijk. Ze gaat nu wel met de benen wijd staan af en toe en zegt bah plas gedaan. En als ze heeft gepoept komt ze vragen om een schone luier. Maar daar houdt het dan ook echt mee op.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Dit vindt jij nu weer leuk he! Alleen daarom durfe ik het al niet te posten :oops: :oops: :oops: :oops:

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Whoehahahahahahahahahaha :D :D :D :D :D :) :) die Sap! Ja dit zijn de leukste berichtjes en Sap toe nou, je kent me toch!? Lol. Jij zou als t omgedraaid was ook lachuh! Hahahahahaha, die Lieke heeft al heel goed door dat mama stinkt en een dikke bips heeft! Wijs meisje hoor :) :idea: .

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Whahahahaahhah arme sap toch en jij moet daar volgende week een weekendje mee weg?Zou je dat wel doen ;)

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik zou inderdaad andersom ook helemaal in een deuk liggen. Maar ik was echt zo verbouwereerd, moest het ff met jullie delen.
    :) :) :) :) :)

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Dit setje heb ik online gekocht voor Yorben voor op de PSZ met carnaval

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Zij moet misschien bij mij op de kamer, hahahahahahahahhahahahahahahaha draai ik mn dikke kont naar dr toe en dan maar kijken hoelang ze t volhoud :) :) :) :) :)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En ik weet nu dat ik zoiets dus never nooit ga posten :D Idd Fajah je zal maar een weekend weg moeten met zo iemand en ook nog eens een bed delen! Weet je dat wel zeker Sap? ;)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Mam mag het weer uit aub ;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Whaaaaahh die oorbellen :D Stoer ventje hoor!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Geweldige outfit bij Yorben! Jill zou dit dus nooit aantrekken, die gaat al gillen bij een hoedje of muts op dr hoofd. T Staat em wel geweldig Trena! Echt een boef piraatje!

Sap: Hihi gewoon delen die momenten, dat houdt t forum leuk. Lol. Ben inmiddels uitgelachen...........ennuh draai jij maar lekker die kont naar me toe hoor, als je je stinkende gassen maar bij je houdt!

Deel Deze Pagina