zo dweil weer door t huisje gehaald, heerlijk altijd als het dan weer zo lekker ruikt in huis.... Zaph: klinkt ook erg lekker die pizza van jou, ik heb nu al trek, maar zal toch echt nog ff moeten wachten, niet zo gezellig voor Len als ik nu al aan mn pizza begin. Haha, die Jill die t woord ijs niet meer durft te zeggen....papa en mama houden haar maar voor de gek. Jill zal wel blij zijn als t zomer is, smullen maar van al die lekkere ijsjes! Bloemetje heb ik net besteld voor de bovenbuurman...thnx voor de tip Sap: oeps.....daar zegt je dochter dan toch wat he. Ik zou t ook negeren, helpt bij Jayna altijd t beste. Al kan ik soms mn lach ook niet inhouden hoor, want wat zeggen ze soms toch bijdehandte dingen he. Werkse nog ff, bijna je meissie weer ophalen. Hoevele weken moet je nog tot je verlof?
hahahahahahahahahahahahahahahahhaahahhahaa die Lieke. Kinderen zeggen meestal de waarheid heh hahahahahahahahahahahahahahaha ik moest er wel erg om lachen toen ik het las....hahaahhahhahhahahahahhahahaha Zo ben klaar hoor met lachen. Geweldig outfitje van Yorben. Ik word gewoon bang van zo'n stoere piraat. Ech ach die Jill die geen ijsje durft te zeggen. Jullie hebben dat kind helemaal bang gemaakt ervoor Ik dacht dat Daynah de enige was die dat zei over haar luier, maar niet dus. Daynah heeft nog even voordat ze 2,5 is. 4 maanden nog. En idd in de zomer is het makkelijker om ze zonder luier te laten lopen
Nou meiden dit gaat weer lekker hier.......ach Sap, je weet wie het zegt toch..haha... Super leuk die Yorben verkleed voor carnaval! Heerlijk mannetje is het toch ook! Monqiue: we hebben nog discussie wie met wie de kamer moet delen, wordt nog ene lastige op deze manier...hihi...
Sem: wel een mooi boeketje voor de buurman besteld neem ik aan he.Arme man! En ook ff een kaartje erbij doen van excuses.......
Ja ik vind het ook wel een stoere outfit,heb voor Jelte ook zo´n setje.Maar die wou het niet showen voor de foto. En ik ga vd zomer ook pas met zindelijkheidstraining beginnen met Yorben,eerder werkt toch niet,hij vertikt het gewoon nu.
Ach ja, iedereen de lachspieren weer getraind, dus jullie hoeven vanavond niet aan de WII. . Ben bang dat ik wel weet wie de dikste konten hebben. Als je zwanger bent hou je extra vetten vast toch.......of denk ik dat alleen maar en is het een fabeltje . Nu moet ik echt weer aan t werk....doei!
Er stromen hier vandaga pakketjes binnen, jemig zeg Djurre is flink bezig geweest. Staan 2 dozen waarvan ik dus niet weet wat erin zit. H&M is bezorgd. Nu moet vandaag de Esprit nog komen (voor Djurre hoor ) en een wekker voor mezelf
Hoef niet zwanger te zijn om de kontenrace van jullie te winnen hoor Sap, Kel en Sam! Lol. Ennuh hier is de zwangerschap deze keer echt veel meer aan de voorkant dan aan de rest van mn lichaam zoals bij Jill. Misschien dan toch een jongen!?!? Aan de achterkant zie je niks, maar voor is mn buik goed aanweziG!