November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Grapjuh (mag ik niet zeggen zulke dingen heh) :oops:

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wel hoor! Tuurlijk wel! Je mag t alleen niet menen! Lol.

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Oke, ik meen het niet :)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    OK ;) Aan de slag jij joh!

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    t Is te gezellig he!? ;) EN WERKEN IS NIET LEUK HE LOL

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ja joh Sap, ga es wat doen daar...haha!

Jayna net wakker geloof ik dus zal es gaan kijken....

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    2 totaal verschillende meisjes sem,ongelofelijk

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ooow en pestventjes :) Ik heb toevallig wel 2 errug lieve ventjes hoor ;)
    Beter dan van die katterige meisjes :) (die zeggen dat je stinkt ) WHAHAHAAHAHHA ...... :oops:

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Je hebt helemaal gelijk Trena.. meisjes kunnen heel erg kattig zijn.
    Maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lief. ;) .

Ja ik moet echt aan het werk heh, maar heb zo geeeeeeen zin meer!
    Nog 1.5 uur.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik heb toevallig een heeeeel lief jongetje! Meiden schijn je toch vaak echt meer problemen mee te krijgen ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En ja ik zou ook wel een meid willen, maar dan alleen maar voor het shoppen :p ;)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Wel veel meer keuze voor een meid he Monique.
    Maare....ga je nog een keer weer een leuke banner maken? Ik vind het zo kaal onder je posts. Leuke Kyllian banner ofzo....die dan heel snel weer plaats gaat maken voor een prachtige zwangerschapsbanner. Ik gun het je zo!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou denk toch echt voorlopig gene zwangerschapsbanner hoor. Kost me te veel gestress dat we voorlopig maar ff stoppen ofzo.
    Zal vanavond eens kijken of ik een andere banner kan maken ;)

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    haha, Sap je bent er nog steeds, laatste uurtje en dan lekker naar huis!
    Jayna roept steeds kijk mama, koekie monster! Als ze jouw banner ziet.

Monique: komt niet goed hoor als jij ooit nog een meid krijgt, dan raak je echt blut....haha....Mischien voor meiden idd meer keus, maar vind dat er voor jongens ook erg stoere outfits zijn hoor, ook als weer naar de nieuwe collectie van de zomer kijk.

Trena: jouw ventjes zijn uitzonderingen ja...hahaha.....nee hoor alle andere jochies van de mama's hier zijn allemaal schatten!

Ga Faya maar weer op bed leggen, die heeft vanmiddag maar 3 kwartier geslapen en valt nu bijna in slaap op hara speelkleed.
    Jayna zit voor t raam op papa te wachten, de schat...met een bakje chippies op schoot, want op mama's verjaardag mag er best gesnoept worden...haha

xxx

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: wie weet is het zomaar raak, juist als je er ff bewust niet mee bezig gaat.....kom nu eerst maar op met de Kyllian banner ;) , staat altijd zo vrolijk dat lachebekkie onder je posts!

16. Stelletje kletskousen ;)

Wij zijn net ff naar buiten geweest. Heerlijk hoor zo'n zonnetje krijg dan helemaal zin in de zomer. Ben al aan het aftellen.

Meiden kunnen echt kattekoppen zijn. Ik heb er eentje thuis zitten die soms zo kattig kan zijn....................................... maar ook heel LIEF hoor kan ze zijn, als ze slaapt ;).......nee hoor grapje.

Sap jij heb er vandaag echt geen zin in heh om te werken. Nog eventjes en je mag lekker naar huis. Morgen moet ik weer werken en dan ben jij lekker vrij.

Monique: Jij bent echt wel binnenkort zwanger hoor. Geloof mij nou maar en anders moet je maar op mij wachten kunnen we samen zwangeren.

Ik ga ff met Daynah spelen.

lfs

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey babbelkonten ;)

Wat een posts hier....ik blijf echt achter...wel gezellig!

Vandaag al heel wat afgelopen, vriendin woont hier vlakbij en zijn ff naar het centrumpje geweest. Het was wel koud maar met het zonnetje heerlijk!

Sap: haah die lieke..ik zal er verder niets meer over zeggen ;) Nog 10 minuutjes voor jouw. Erg heh die emotionele aanvallen :oops:

Robine, grappig dat ijsjes-verhaal van Jill. Ennuh er moet nog 10 kilo af bij mij.....maar thx ;)

AM: dus jullie flink online geshopt?! Wel leuk om dat dan allemaal uit te pakken. Kyl naar zijn zin gehad op de psz?

Sem: wat een verschil zeg Jayna en Faya! Wel heel erg leuk om zo de foto's te zien.

Fajah: mooie piraat heb je ;) Lenn wordt a.s. vrijdag 1 jaar!

Kelly, lekker hoor ff een mini-dutje doen.

Verder kan ik al niet meer lezen door al dat geklets! Wij gaan vanavond rijst met (hete)kip en groenten eten. Wss nog een vriendin op visite vanavond en verder niet veel plannen. Ik heb Amy d'r wipstoel net maar naar beneden gehaald...milou zat er heel snel al in..amy heeft hem nog niet eens gezien :oops: Merk je toch dat het allemaal niet meer nieuw is en dat alles makkelijker gaat.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lenn alweer 1 jaar joh! Pfffffff gaat ook hard he. Weet nog dat je aankondigde dat hij geboren was! Trotse tante.

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja gaat echt allemaal veel te hard! Vrijdag wordt het dus weer lekker taart eten voor ons....milou verheugt zich er nu al op :)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: hihi Amy nu ook lekker in dr wipstoeltje!
    Uhhh voordat ik weer een shopaholic genoemd word...er zit maar 1 bestelling van mij bij hoor, allemaal pakketjes van Djurre :p

Deel Deze Pagina