Sens; ik heb dat gevoel ook hoor dat het weer moeten werken wel heel dichtbij komt. Dat is idd niet het ergste maar de kleine wegbrengen vind ik ook geen leuke gedachte. Nu gaat Lieke 1 dag naar mn moeder, 1 naar mn schoonmoeder en 1 dag naar het kinderdagverblijf maar moet ik haar dus wel 3 dagen wegbrengen omdat ik wil blijven werken . Ik denk echter wel dat het gewoon even de tijd nodig heeft en dat je er dan wel aan went. En Jaime vind het vast leuk op het kinderdagverblijf, allemaal vriendjes erbij waarmee ze kan spelen ! Komt helemaal goed hoor meid. Idd lief van je kapper een bon voor een babyknipbeurt. Hihi, heeft ze echt al een mat. oooh jee de brievenbus hoor ik, zijn denk ik mn bestelde broekjes voor Lieke. K ga ff kijken kom zo terug.
Die je van die site had besteld? Die zijn best snel dan! Ik had bij Rainbowbabies een shirt, spencer en maillot besteld en dat duurde toch wel 5 a 6 dagen. Had meteen na de bestelling betaald dus daar kan het niet aan liggen... Blijf jij drie dagen werken Sap? En dan gaat ze de hele dag naar de opvang en oma's? Je hebt ook wel gelijk en volgens mij is het ook best goed voor kinderen om naar de opvang te gaan. Hier zitten ze in verticale groepen dus ook met iets oudere kindjes tot 2 jaar. Tja en die mat...heb ik dat niet eerder verteld? Die arts zag het al zitten met een echo vlak voor de ks. Bizar toch zag die vent gewoon al lange haartjes..hihi. Ik kan er een ministaartje van maken . VAak zit het daar heel warrig en doordat ze ligt steekt het recht naar achter of zelfs omhoog... Ze wordt nu verder op haar hoofd een beetje kaal . Als je het ziet moet je lachen want het is net zo'n oud mannetje met een kaal hoofd en alleen aan de zijkanten en achter haar en dan achter lang haar...hihihii.
Ja, de broekjes zijn er welke ik heb besteld op kidsstore.nl. Echt leuk hoor, heb een foto in mn album staan. Waren maar ongeveer 12 euro per stuk, van Mexx, geen geld toch !
Sens; Ja snel heh, zondag besteld nu al in huis ! Ik zal ook eens bij rainbowbabies gaan kijken, heb ik nog niet gedaan. Ik blijf idd 3 dagen werken en dan gaat Lieke hele dagen naar de opvang en oma's. Zal in het begin wel ff slikken zijn maar weet zeker dat het helemaal goed gaat komen. Haha, nee van die mat wist ik niet , wel lachen dat de arts het al had gezien toen ze nog in je buik zat. Lieke's hoofd lijkt soms nog wel een biljartbal, zit nog niet erg veel haar op. Ik heb ook gehoord dat ze achter op het hoofd vaak kaal worden, van het liggen en draaien natuurlijk. Kleine monnikjes, haha.
Jaime heeft bovenop gewoon wat minder haar maar op haar achterhoofd zit een kale plek. Ik pestte Chiel er van de week al mee. omdat iedereen zegt dat ze zoveel op mij lijkt (ze lijkt ook op hem hoor) maar zei tegen hem oh kijk die plek heeft ze ook iets van jou zie je wel...hihi. Dat Lieke geen haar heeft maakt toch niet uit? Ze heeft wel blonde haartjes volgens mij of niet? Ik vind dat zo lief blonde haartjes. Jaime heeft heel donkerbruin..vast ook van dr vader..die heeft zwart. En rainbowbabies is echt leuk. Ik had al een shirt gehad van mijn werk, zuurstokroze met in zilvere letters Jaime erop. Ik vind de shirtjes en dat soort leuk daar maar jurkjes vond ik wat tegenvallen. En maat 50-56 valt groot..echt best heel groot. Ik ga ook eens kijken bij die Kidsstore. Kreeg van de week weer een kaart van iemand met 30 eutjes erin.
Oh dat meen je niet. BEst lullig eigenlijk voor de vele dames die altijd wel onze berichten bekeken maar zelf niets postte. Die zijn misschien nog wel niet bevallen...zoals Jantien.
Wat een verschillen toch overal! Ik moest t water koken, af laten koelen tot handwarm en dan voeding maken en in de koelkast zetten. Dan mag je t nog 1x warmen in de magnetron. Zo doe ik t dus al vanaf t begin. Het water om te mengen is dan toch veel te koud bij jou Pim? Of warm je eerst t water op en gooi je er dan pas poeder bij?
Nou hier vanochtend eerst consultatiebureau bezoek gehad. Vlak voordat we weg moesten had hij zich helemaal onder gepoept! Tijdens het verschonen stroomde er nog meer uit. Het was dus stressen en uiteindelijk kwam ik 5 minuten te laat. Maargoed we konden gelijk naar binnen Kyllian is nu 53 cm en weegt 4190 gram...1 kilo erbij dus! Hij is verder helemaal goedgekeurd door de arts. Verder hebben we de voeding besproken. Ik ga toch nog bv proberen. Ik blijf gewoon afkolven om te kijken of de productie zo omhoog gaat en dan wil ik vanaf vrijdag/zaterdag proberen de hele dag aan de borst te leggen. Ben vooral benieuwd wanneer hij zich dan weer meldt, want ik denk dat hij te weinig in 1 x drinkt en dan na een half uur weer wil. Heb hem net weer een x (na een week) aangelegd en dat ging prima! Hij was nog huilerig na een flesje afgekolfde bv, dus ik dacht even aan de borst proberen.
Sap: Wat een leuke foto's weer van Lieke Sense: Ja dadelijk weer werken en dan je kindje achterlaten lijkt mij ook nog niks hoor,gelukkig hoe fik pas op 2 april weer te beginnen kan haar dus nog ff zien opgroeien. Kel: Gaat ook maar door met shoppen he Ik zei toch al maanden geleden dat rainbowbabies leuk is! Heb er al meerder shirtjes voor Jill besteld. Wat een verschil zit er in alle voedingen he, de een tikt zo 135cc weg en de ander met moeite 100cc. Ach ieder zn eigen ritme. Was vanmorgen ff op de bowlingbaan met Jill want mijn kids(ben mentor van een 4e klas meiden(16 stuks) waren daar aan t bowlen vanwege sinterklaas. Was erg leuk, ze hadden allemaal geld ingezameld en een broek en t shirt voor Jill gekocht. Zo lief, t blijven natuurlijk pubers Moest wel vroeg op vanmorgen( 8 uur), Jill en ik zijn helemaal uit ons ritme van doorslapen tot 12uur in de middag Morgen maar weer dan. Ga nu zo nog maar ff een paar uurtjes maken want vanavond wordt het ook laat met surprises en cadeautjes! Liefs robine
Net bij het consultatiebureau geweest. Emme woog 3320 gram. Aan het einde van de kraamweek was het nog 3080, dus ze is goed aangekomen! Robine, ik los het poeder idd in koud water op en dat gaat prima. Even roeren en klaar (net nesquik, haha!). Ik gebruik Friso voeding. Sappei, wat een droom! Hier rookt niemand hoor, dus geen huis dat blauw ziet van de rook, haha! Sens, ik denk dat het even wennen is als je weer gaat werken en dat het daarna allemaal goed zal gaan hoor. Ik zie er eigenlijk helemaal niet tegenop om Emme weg te moeten brengen. Is ook weer raar he, terwijl ze echt alles voor me is hoor! We gaan zo even de stad in. Ga even Pampers inslaan bij het kruidvat. Ze zijn daar in de aanbieding. En gewoon ff lekker frisse neus halen (en kilo's er af lopen...) Annemonique, Kylian is ook goed gegroeid zeg! Pff Panda 10 voedingen, da's veel. Maar net als je zegt met bv gaat het natuurlijk anders. Tot straks! Pim
Hoi daar bn ik weer. net naar het CB geweest voor de gehoortest van Vishesh. Zo dat ging snel na 1 min stonden we weer buiten! gelukkig reageerde hij goed op de test en hebben we een voldoende gekregen
Het is echt een consultatiebureau-dagje he Fijn dan Emme ook goed groeit! En Vishesh geslaagd voor de gehoortest!
Ik heb net een telefoontje gehad van het cb, de wijkverpleegkundige komt volgende week dinsdag voor het invullen van formulieren en info geven. Ik hoef er dus nog niet heen, dat is dus ook overal verschillend. Lief van de pubers, Robine! Annemonique: erg dat poepen vlak voordat je weg moet. Hier meestal voordat er bezoek komt, ook zo fijn. Bij Bastian komt er regelmatig tijdens het verschonen nog wat achteraan Hij plast ook vaak tijdens het verschonen maar daar ben ik nu wel op voorbereid (doekje ligt klaar). Dus toch weer bv proberen? Op zich kan de productie heel snel omhoog gaan. Het kost je een dag (desnoods elk uur aanleggen) en een dag om te stabiliseren want je loopt dan waarschijnlijk weer even met enorme borsten. Hihi, vind het zo leuk om al die babyfoto's te zien. Heerlijk die koppies! Leuk ook dat ze allemaal zo verschillend zijn. Heb zelf ook weer geplaatst. Hij wordt bol hè?!
Haha die foto met die chocoladeletter, geniaal! Hier kwam na 1,5 week ook een wijkverpleegkundige van het cb langs voor het invullen van formulieren enzo. De gehoortest en de hielprik werden ook gewoon thuis gedaan.
Sappie: Leuke broekjes zeg. Ik ga van de week ook ff kijken op die site en het is idd geen geld zeg. Het is idd rustiger in de ochtend iedereen komt in de middag ff kijken. Saskia: Volgens mij is het super druk met 2 kindjes. Vind het knap hoor. Robine: Wat leuk van de kids zeg om een kado te kopen. Hou oud zijn ze jaar of 16? Sensee: Is het nog gelukt met schilderen. Die dromen zijn idd eng. Ik heb ook dan echt me dekbed stevig vast omdat ik denk dat het Daynah is. Ik ben weer wezen shoppen hoor. Een leuk spijkerjurkje met een shirtje. Zo lief allemaal is het en het kost niks. Daynah was weer voorbeeldig en heb alleen maar geslapen. Het weer is hier echt kl*te zeg. Gewoon storm. Blehh. Ik ga even de kado's opruimen die ze allemaal heeft gekregen. Ik hoop dat ik het allemaal kwijt kan. Tot laterz Lfs Kelly
hoi hoi, leuke foto's zeg allemaal. wat drinken jullie kleintjes veel cc per keer zeg. ik geef orlando als ik hem de fles geef 60cc! dit is zo weinig in verhouding tot wat jullie geven, ja toch? hij krijgt op vraag bv hoor. en is nu 3015gr. gr saskia
Maarhij is toch nog klein Melliemel. kan me voorstellen dat hij niet hele flessen drinkt. Jaime gaat volgens mij ook meer drinken naarmate ze zwaarder wordt tenminste dat is de bedoeling. Cb zei tegen mij per kg lichaamsgewicht van je kleintje moet je rekenen op 150 cc. Op de verpakking van Nutrilon gaat het ook met fasen mbt gewicht. Kel die dromen gaan vanzelf weg is nog ff wennen denk ik. Maar idd echt eng. Ik had ook eens dat ik overal ging voelen op het bed en waar is ze dan waar heb je dr gelaten..hahah. Jurkje jurkje gekocht..waar? We hadden het er van de week nog over er zijn zo weinig jurkjes voor die kleintjes.. Het weer is idd vaag. Ik stond net ff buiten, onwijs regen, maar wel warm weer en ik hoorde de vogels fluiten . Mijn bloesemboom was met de storm omgewaaid...nu lagen die bloesempjes (ja hij bloeit dus gewoon) allemaal op de grond... Pim Emme wordt ook al een flinke meid! En koud water voor de voeding. Bij Nutrilon werkt dat niet zo lekker. Lauw kan wel maar koud (vind ik tenminste) klontert zo.. Ik maak ook voor 24 uur voeding klaar net als Robine. Met warm water en dan buiten de koelkast laten afkoelen. Goeie tip van die luiers. wij zitten ook weer aan de pampers maar dan niet die newborn maar nr 1 (geloof ik) komt op hetzelfde neer qua kilo's maar ik vind ze veel prettiger. Ze zijn niet zo dik als die newborn en lekken niet door. Robine idd jij zei het al een tijd terug van Rainbowbabies. Ik had van mijn werk gekregen en vond het ding in het echt zo leuk (wel heeeel groot). Vindt jij die shirts niet groot vallen? Jaime heeft vandaag goed gedronken. Alle voedingen op en net had ze extra honger dus heb nog 20 cc klaargemaakt en jawel hup naar binnen. Totaal was dat 130 cc. ze ligt nu nog te slapen.... Ik ga nog ff schilderen. Laatste stukkie
Ik zit met een probleempje, vishesh die spuugt sinds gisteren elke keer een half uur nadat hij heeft gedronken letterlijk alles uit wat hij drinkt. Komt dat jullie bekend voor? Want ikvind het best eng, vraag me af of hij genoeg voeding binnen krijgt (ik geef volledige BV)