November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja ik heb ze in mt 50-56 en die is erg groot maar zit wel lekker bij haar denk ik ;) (das die paarse met dr naam erop in fotoalbum) en de andere twee die ik heb zijn mt 62-68 dus kan ze nog even vooruit. Beter iets te groot, heb je er wat langer plezier van[/quote:2zlmy9dn]

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    batchie; ik zou het ff in de gaten houden, zolang hij elke keer een plas luier heeft en iig een paar keer een goeie natte plas luier dan krijgt ie genoeg binnen hoor.

gr saskia

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Panda: Haha wat een grappige fotos en t blijft een plaatje hoor die kleine Bastian!

Melliemel: Komt vanzelf wel dat Orlando lekker veel gaat drinken, hij is idd nog erg klein......ws over een paar jaar groter dan zn mama ;)

Kel: Kan je alles kwijt? ;) En heb je allemaal leuke dingen gekregen of ook vreselijke cadeautjes?
    Ik kreeg vandaag van mn tante uit Spanje 2 achterlijke dingen joh echt niet normaal! Een overgooier oid motief delfts blauw met een pofbroek erbij en een roze speelpakje met een blouse voor eroverheen van dat mega stugge katoen waar de mensen vroeger onder sliepen.....ik zweer t je t is zo lelijk dat heb je nog nooit gezien! Ik rij straks ff langs de derde wereld container en mik t er meteen in! Wat een prutzooi. Zal er ff een foto van maken kun je lachen! Zal alle achterlijke dingen ff op de foto zetten!

4. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hey saskia bedankt, ik zal het even in de gaten houden..
    hij heeft namelijk de hele tijd ook zo een rood hoofdje en is best humeurig.. anders bel ik morgen het cb weer op..

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Als iemand interesse heeft in deze kleding, je mag t gratis hebben hoor! Ik meen t echt, mijn smaak is t niet! Zie album!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ok ik klink nu misschien wat ondankbaar, maar goed vandaar dat t in de derde wereld container gaat hebben de mensen er daar wat aan..........maar ik snap dus echt niet dat sommige mensen zulke dingen kunnen kopen voor een ander..............

ga ff koken, tot later

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier zijn we vorige week ook overgegaan op de nr. 2. Het vangt idd veel meer op! Die van 3-5 kilo ongeveer bedoel je neem ik aan.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha Robine...ik zou het mijn kind (als ik een meisje had ;)) ook niet aan doen hoor! Dat witte boxpakje lijkt nog wel mee te vallen, maar vooral die bovenste 2, wat een tuttedingen! Laat je tante maar niet meelezen hier ;)

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die ja. Ik vind ze serieus beter dan de newborn. Ik had nog wel eens met die newborn dat als ze had gepoept het er aan de zijkant uitkwam. Dat is met deze dus echt niet zo. Die elastieke bandjes aan de zijkant lijken beter..

10. Bij H&M hadden ze wel een leuke spijkerjurkje. Zo lief vond ik hem. Gelijk meegenomen dus.
    En idd ze hebben ook niet veel.
    We gaan binnenkort even naar het centrum van Rotterdam toe, wie weet kan ik daar wat vinden.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hihi, wat erg Robine!

Batchie: ik heb wel eens gelezen dat het soms lijkt of ze heel veel spugen maar dat ze dan best nog wat binnenhouden en dat het meestal erger lijkt dan het is.
    Hoe spuugt hij precies? Als het er met een grote boog uitkomt, kun je morgen beter wel even bellen (dat is projectielbraken). Zoniet, houd het in de gaten en als je ongerust bent gewoon bellen, daar zijn ze voor.

De chocoladeletter is op, ben benieuwd of hij het lekker vindt ;)
    Wel logisch dat het niet hard gaat met de kilo's, met alles wat ik naar binnen werk :oops:

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ooohhh. Maar je hebt gelijk ze zijn niet zo leuk. Maar wel lief bedoeld van haar natuurlijk. Echt van die spaanse kleding zie zo zo'n klein spaans meiske erin lopen.

13. Ik kan net alles kwijt, maar ik vind het allemaal zo leuk dat kleine spul.
    Ik heb tot nu toe geen gekke dingen gehad. Ja alleen een grote bruine knuffel beer en ik ben helemaal niet van de beren.

Maar leuk hoor jouw kleding voor Jill ;)

14. Ik gebruik nog steeds nr. 1 en tot nu toe gaat het eigenlijk wel goed.
    Ik heb nu het merk pampers en heb ook al kruidvat gehad. Ik heb met beiden geen problemen.
    Ze is tot nu toe ook niet doorgelekt en ze kan toch flink poepen hoor ;)

Ik ga even koken en daarna Daynah in badje doen en eten geven. We zijn dus weer even zoet voorlopig.

Lfs Kelly

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hallo!

veel geschreven alweer :eek: ik moet er nog even inkomen maar dat zal vanzelf wel weer komen!.

Het gaat goed met Lisa, ze groeit goed dankzij de borstvoeding en ze is in 1 dag 100 gram aangekomen! ze weegt nu 4500 gram!. Vandaag kwam er een collega langs en we kregen leuke kleertjes (gelukkig wat grotere maten). Ik had haar gisteren voor het eerst zelf in bad gedaan en dat was ook genieten hoor, zo mooi om te zien hoe ze geniet en met haar oogjes open. De wassen draaien hier ook op volle toeren, dat gaat hard!. ze heeft gisteren haar hielprik gehad zonder te huilen!.

Hahaha ik snap het van de kleertjes Robine! :) wie weet doe je een ander er wel een plezier mee!.

Iedereen een fijne sinterklaas! :D

16. Femmy: Wat fijn dat alles goed gaat en je hoeft je niet te verontschuldigen hoor dat je hier wat minder bent. Ik heb het zelf ook als we dadelijk onze ritme hebben gevonden dan zijn we hier weer volop. Wat goed dat Lisa niet heeft gehuild met haar hielprikje. Daynah wel hoor, tenminste toen ze in haar hieltje gingen knijpen. Ik vond het zo zielig.

Zo Daynah heeft weer gegeten en is in bad gegaan al om 18.00 uur, maar eerder dat ze in slaap valt zijn we 1,5 uur verder zeg. Ze is dan klaarwakker. Hebben jullie dat ook als jullie je kindjes in bad doen.
    Je zou zeggen dat ze er moe van wordt, maar Daynah niet hoor. Nu moet ik haar over een uurtje weer wakker maken voor de volgende voeding. Ik hoop dat ze daarna weer snel slaapt, meestal wel, maar je weet het nooit.

Lfs Kelly

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zo ff snel,

Was best een druk dagje vandaag!
    Vannochtend eerst het huis enzo gedaan en toen naar Laurens zijn werk om ons mooie meisje te showen! Ze vonden haar natuurlijk allemaal een mooi popje haha :) Gek eigelijk, ik had me zijn werkplek heel anders voor gesteld *hihi*.
    Toen nog fftjuhs naar de winkel en toen hadden we nog bezoek. Weer zo'n leuk truitje gekregen :)

Robine idd vind het ook niet echt mooi, maarja het gaat om het idee niet waar haha.

Femmy zo flinke meid die Lisa!

Gistere kreeg Giovanna haar laatste voeding om 11.45 nou echt te laat dus want om 3 uur kwam ze alweer echt vreemd want als haar laatste voeding eerder is komt ze later :( Achja het hoort erbij en het geeft niet ze slaapt daarna rustig verder :) Nu krijgt ze haar laatste voeding om 10.45. Nou fijne avond nog! P.s. Morgen ben ik helemaal alleen met haar! Laurens moet weer werken...ben benieuwd hoe het gaat morgen met zen 2!

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die met die geborduurde bloemen en vlinders? Die heb ik ook! Die is echt superleuk en de stof is ook lekker soepel dat ligt volgens mij wat prettiger. Ik heb hem gelijk aangedaan van de week met een knalroze maillot en shirt . Ze had hem voor Sinterklaas gekregen. 10 eutjes was die.
    Chiel vond hem zelfs superleuk!

19. Ja die bedoel ik. Ik heb hem ook gekocht alleen in maatje 62. Ze is natuurlijk al best wel groot en ik vond het zonde om een maatje kleiner te kopen.

Lfs Kelly

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Denk voor Daynah beter die idd. Jaime heeft m in maat 56 en die past goed, wel dat bovenste bandje op het bovenste knoopje zeg maar.

Heb jij al schoenen voor Daynah? Ik had rode schoenen voor JAime maar die past ze nog voor geen meter. Ik vind het soms zo koud als ik haar in de draagzak heb.

Deel Deze Pagina