November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hello,

Zag ook dat ons november topic bij de bevallingslijst gesloten is, het is nu dus officieel snik.

Femmy geeft niks hoor meid dat je even niet zo actief mee doet hier, komt vanzelf wel weer ga eerst maar s lekker genieten van je kleine meid dat mag wel na zo lang op haar te hebben moeten wachten....

Channie dat van die voeding te laat geven herken ik. Ik heb gisteren om 23.00 uur de laatste voeding gegeven en meneer kwam gewoon weer rond 3.30 terwijl hij een aantal keren rond negenen zijn laatste fles had gehad (t kwam even zo uit met de voedingen) en toen kwam hij pas om 3.00 uur 's-nachts. Bizar is dat heh? Ga nu zo de laatste voeding geven en dan maar weer kijken hoe laat het word.

Met Rick gaat het goed hoor, geloof dat jij dat vroeg Sappie? Hij is niet ziek ofzo maar wel nog een schrale bips haha. Ik hoop niet dat ie vannacht weer wakker word. Vind het al heel wat dat ie van het gebrul van Timo niet wakker word.

Robine: Ja wat sommige mensen je kunnen geven heh, ongelooflijk. Dat heb ik ook hoor soms denk je mmmmm moet ik ermee. Rick kreeg een superman pyama van iemand, nou ik geloof niet dat ik m dat aandoe, wat een stof is dat zeg van dat statische spul zeg maar en veel te strak......

Linda ben je uitgeklust? Kan me voorstellen dat t straks wel weer even wennen zal zijn als je weer gaat werken maar Jaime is in goede handen moet je maar denken en na een aantal dagen ben je dat zo weer gewend joh, komt vast goed. ;)

Hebben jullie nog wat van Nienke (mam2003) vernomen betreffende Colin, ben benieuwd of hij nog in het zhs ligt of inmiddels thuis is.

Ik heb vanavond voor het eerst onder de douche gestaan met Timo, hij vond het echt heerlijk, je ziet m dan gewoon genieten, geweldig!

Vanmiddag bij mijn moeder geweest met 2 kids, pfff vind t nog steeds een gesjouw hoor, maxi cosi mee, reiswieg mee, wat dat betreft is het makkelijker als ze wat groter zijn hoor. Fajah, Conny, Angela hoe doen jullie dat?

Ik wens jullie alvast welterusten en tot morgen!
    Lfs. Saskia.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    gister consultatie burootje mevroeuw *hihi* op bezoek gehad en Yorben woog 3780 gram,flink gegroeid dus op 3 weken.
    verder was alles prima.

Vandaag was mn vader jarig dus ben ik langs gegaan vanmorgen en ben daar blijven eten en om 4 uur was ik pas thuis vanmiddag.

Saskia:tja is idd een gesjouw met 2 kids vertel me er niks van niet normaal wat je allemaal mee hebt en voordat je weer uitgeladen bent ben je eeuwen verder zeg!
    Ik heb een maxitaxi dus dan is het maar een klein onderstel dat ik mee moet nemen.mn ma is opvang moeder dus heeft bedjes en toebehoren thuis staan dus kan ik ook mooi gebruik van maken. heel handig is dat.
    maar als ik ergens anders heenga moet ik wel dus de reiswieg meesleuren helaas :(
    gelukkig gaat het met rick nu beter.

Robine:HAHAHA ik lag helemaal dubbel om die kleertjes,afschuwelijk zeg,dat iemand dat kan geven,en dan die reactie van jou.echt ik kom niet meer bij hahaha :) succes ermee.mss leuk voor carnaval ;)

hebben jullie ook dat als je niest of hoest dat het dan wat vervelend aanvoelt daar beneden? :oops:

Sappie :bijna vergeten.leuke foto's weer van Lieke.
    mooie broekjes ook,ga kijken of ze voor kleine jongetjes ook iets leuks hebben.

Trutje:hoeist met jou?

Heb weer een foto in mn album geplaatst van vanochtend,dat oranje jasje heb ik gekregen van de buren,lief heh?

Weltrusten meiden.xxx

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sens, wij hebben vandaag bij prenatal van de cadeaubonnen een fleece cover voor de Babybjorn Active gekocht. Die kun je over de buikdrager doen en dan blijven ze lekker warm. Staat volgens mij ook op de site van babybjorn.

Pim

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Robine, die kleertjes pffffffffff verschrikkelijk. Het is heel lief bedoeld moet je maar denken.

Wij hebben ook best veel kleertjes gekregen. Ik zou dat zelf niet zo snel geven, maar ja. We hebben best leuke dingen, maar heel veel roze en ik ben niet zo van roze. Maar ja gecombineerd met wat stoers vind ik het wel leuk. Als ze maar niet zo'n zuurstok wordt........

Femmy, doe maar lekker rustig aan hoor. Iedereen post wanneer het uitkomt.

Fajah en Femmy, wat een flinke beebs zeg! Daarbij vergeleken is Emme maar een mini, haha!

Ik ga zo naa bed toe. Morgen om 8.15 naar de tandarts :( .

Pim

5. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Hier is het huishouden weer chaos, en dus het forummen ook. Rick heeft gigantische keelpijn en is bijna zijn stem kwijt, Marit’s krampen zijn weer in volle hevigheid terug en heeft nog steeds waterdunne luiers. Volgens het cb kan dit laatste geen kwaad maar ik vind het toch vreemd na bijna 3 weken fv.

Sinterklaasviering was geweldig gisteren, veel te veel cadeaus voor Rick natuurlijk, ook nog wat geweldige dingen gekregen voor Marit en ook veel te veel chocoladeletters. We waren pas rond half 10 klaar, dus ik hoop stiekem dat Rick wat langer zal slapen vandaag.

Marit kreeg de laatste voeding om half 11, maar begon om half 12 zo te krijsen dus nog 30 cc erachteraan gegeven en toen heeft ze nog een uur krampen gehad. Uiteindelijk om 1 uur op bed gelegd en toen kwam ze ‘gelukkig pas’ om 3.30 uur , pff… Voor mij al vermoeiend maar ik kan overdag nog wat gaan slapen als ik zorg dat er even iemand is voor Rick. Maar Werner moet eigenlijk hele dagen werken en heeft nu de mazzel dat zijn project afgeblazen is, dus hij kan even zijn eigen uren indelen. Maar eigenlijk is het niet te doen zo. Als ik denk dat we dit bij Rick 4 maanden hebben volgehouden, dat zie ik me nu echt niet volhouden zonder compleet in te storten.

We hebben alle trucs van het cb al geprobeerd, voeding onderbreken zodat het niet als 1 bonk in haar maagje komt, kindje rechterop zetten tijdens de voeding, goed laten boeren, buikje masseren, het zal vast wel werken bij andere kids maar helaas niet bij die van ons.

Robine: Echt verschrikkelijke kleertjes, haha, ik heb hier ook een paar van die dingen, pff… En het is niet echt ondankbaar hoor, je wilt je kind toch graag kleden in dingen die je leuk vindt, en als je genoeg kleertjes hebt of het kan betalen om leukere dingen te kopen, groot gelijk hoor !

Panda: Haha, ik zie het al voor me, chocolademelk als bv, mjammie ! en je hebt je energie nodig voor de bv he, dus gewoon genieten van die letter !

Luiers: Hier al verschillende merken geprobeerd, Kruidvat, Pampers, Sligro merk, en het gaat allemaal prima, dus dan is het makkelijk kiezen: de goedkoopste.

Channie: Veel plezier vandaag met zijn tweetjes !

Senseemillia: Ik denk dat ik hetzelfde spijkerjurkje heb voor Marit, idd superschattig ! Ow, en Marit heeft ook zo’n matje in haar nek, wel lief hoor die zachte haartjes.

Saskia: Ik vind het ook een gesjouw hoor met 2 kids. Eerlijk gezegd vind ik de overgang van 1 naar 2 kids veeeeel groter van van 0 naar 1 kind, jij niet? De vorige keer kon je ‘in principe’ alles laten liggen om voor de kleine te zorgen. Nou moet het gewone ritme doorgaan voor de oudste en kun je dus met de jongste niet veel meer doen dan ‘meerennen’ :D. Gelukkig dat het met Rick beter gaat.

Fajah: Echt een heel leuk jasje ja !

Sappie: Ah ,lieve foto hoor van Lieke, idd beetje lachen.

Annemonique: Succes met de bv !

Zo te merken slaapt Marit weer, dus trustuh !!!

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zo daar was ik ook weer even. Giovanna had gister dus haar laatste voeding eerder nu om 23.00..nou ze kwam gewoon om 02.00 weer haha. Toen weer om 06.00 en was ze klaar wakker. Heb ik haar mee naar beneden genomen en in de box gelegd en heeft ze eerst een uurtje rond gekeken en nu slaapt ze haha. Blijkbaar ligt de box ook lekker :p. Toch wel raar hoor dat Laurens er nu niet is. Straks even kijken of ik met der kan gaan wandelen zou wel zo leuk zijn :)

Ik ben trouwens vanaf de bevalling nog steeds aan de dunne :oops: herkent iemand dat ? En nog vreemder als ik eet krijg ik eerst paar steken in me maag en dan naar een paar happen zit ik vol..resultaat is dus dat ik haast niks eet :(.

Conny ik hoop echt dat het gauw beter gaat met de krampjes van Marit! En met Rick natuurlijk! Hoop dat zijn keelpijn gauw minder is.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wel Arrrggghhhhhh sorry maar moet ff afreageren.
    Echt een K*T nacht gehad. Jaime sliep goed en kwam pas om vier uur, maar ik kon natuurlijk weer niet in slaap vallen daarna. Tot ZES uur wakker gelegen.
    Chiel zijn wekker ging om half acht Jaime lag wat te pruttelen. IPV dat hij dan even gelijk opstaat en haar eten geeft. Nee hij blijft eerst nog liggen. Zeg ik kun je haar geen eten geven ik ben kapot. Ja daaaaag ik moet naar mijn werk. Nou dat viel dus ff verkeerd. De manier waarop sloeg gewoon nergens op. Alsof het zoveel gevraagd is! Ja jij kan uitslapen zegt ie nog. Ik ben vreselijk boos geworden tot smijten met de deuren aan toe (heb ook wel een ochtendhumeur).

Afijn lig weer in mijn bed begin net wat in slaap te vallen, Jaime sliep ook al weer. tien voor negen denk een of andere eikel het nodig te vinden om hier aan te bellen. En niet 1 keer nee vier keer! Ik ben woest in badjas naar beneden gelopen. Was net weer aan het in slaap vallen.
    Moest die eikel een tapijt bezorgen. Ja maar niet bij mij meneer, mijn man is allergisch dus hier geen tapijten in huis! Oh was het verkeerd moest een ander nummer zijn! Dank u wel.
    Ik ben tekeer gegaan tegen die kerel. Wat een L*L.

Sorry hoor maar moest ff afreageren.....

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Senseemilia, reageer maar lekker af, mannen denken soms totaal niet na.
    Die van mij is ook soms zo!

Channie, ik kan juist niet na de wc, heb nu nog alles van slag.

Conny, ik hoop dat het wat beter gaat met de krampjes van Marit, ik vind het zo zielig als Jayden ze heeft.
    Dat ze zolang waterdunne luiers heeft is ook wel raar.

Robine, wat een kleertjes zeg, zou ik mijn kind ook niet zo snel aantrekken.
    Wat mensen ook een verschillende smaak hebben he!

Ik heb nog een algemeen vraagje, zoals met voeden mag er overdag niet langer als 4 uur tussen zitten, s'nachts is mij verteld dat het niet zo is.
    Nu had ik jayden gisteren om 18.00 Borstvoeding gedaan en tegen 22.00 wilde ik gaan slapen en moest hem wakker maken voor de voeding.
    Kan ik hem ook laten slapen of moet ik hem er perse voor wakker maken, hij meld zich meestal dan tegen 12/1 uur maar dan zit er zoveel tijd tussen?
    Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven....

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb trouwens nog wat nieuwe foto's geplaatst..

10. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Grrr... tekst kwijt.

Pf. gelukkig is de rest van de nacht goed gegaan, vanmorgen had Marit eindelijk een luier die leek op een normale poepluier dus wie weet...we blijven hopen :D

Senseemillia; Hihi, ik zie die reactie van je man helemaal voor me. Voor hem 'stort' zijn hele ochtendschema in elkaar he, als hij er OOK nog die fv bij moet doen :). Geweldige timing dat je je kon uitleven op die tapijtman ;)

Charissa: Mooie foto zeg van je gezinnetje ! Ik heb dezelfde vraag gesteld aan het cb over de late voeding, al geef ik wel fv. Zij adviseerden wel wakker te maken voor de late voeding, omdat ze anders misschien langer blijven wakker worden voor de nachtvoeding.

Channie: Veel plezier vandaag met zijn tweetjes.

Ik ga mijn koffie eens opdrinken, da's wel nodig ;) Tot later !!!

11. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Moguhh,

Timo ligt in de box, Rick zit voor de TV (lekker opvoedkundig) en ik zit nog in mijn pyama hier achter de computer. Zo maar ff aankleden en dan ga ik vandaag lekker niet teveel doen! Jammer dat het van dat kl#te weer is zeg anders zou ik een heerlijke ronde gaan lopen.

Conny: Wat zielig joh voor Marit. En Rick ook al ziek. Je treft het niet zo nee! Begrijp dat het doodvermoeiend is zo. Heeft Rick dat t/m 4 maanden dan ook zo erg gehad joh, die krampen? Lijkt mij idd dat je op een gegeven moment instort. Ik hoop dat het snel beter mag gaan meid! Dikke knuffel van mij.

Fajah: Leuk zeg dat oranje jasje en wat een schatjes heb jij toch, liet gisteren je album nog aan Twan zien, ik zeg kijk dat zijn ook twee broertjes van dezelfde leeftijd als Rick en Timo. Hij zegt Yorben is een klein kopietje van zijn broer. ik vind ze ook ontzettend op elkaar lijken. Rick en Timo zijn echt heel verschillend.

Sens: Geeft niks hoor reageer je maar lekker af. Hier is pas ook al met deuren gesmeten hoor! Die mannen kunnen af en toe zo "heerlijk"simpel zijn. Twan ook wil alles tegelijk doen, ik help m met zijn stambomen voor zijn duiven, zit hij ondertussen voetbal te kijken arrrrrrggghhhhh, ik zeg moet ik je nog helpen of niet? Woest ben ik dan. En als Timo dan een flesje moet ligt hij al te slapen. Nu weet ik wel dat ie 's-morgens vroeg op moet maar af en toe kan ik er niet tegen hoor......
    haha die man zal wel gedacht hebben. Had je wel s willen zien!

Charissa: Lief zeg je foto's! Vooral die van jullie gezinnetje is superleuk! Wat heb jij lang haar trouwens!

Channie: Veel succes vandaag met z'n tweetjes, gaat vast helemaal goed komen.

Pim: Hoe was het bij de tandarts? Geen gaatjes?

Ow en trouwens Conny ik vind de overgang nu juist minder groot als van geen naar een kind. Maar dat komt denk ik omdat ik de vorige keer natuurlijk die dip gehad heb en niet lekker in mijn vel zat. Tot nu toe gaat het gelukkig goed, hoop niet dat ik het alsnog ga krijgen maar ga er niet vanuit hoor. Nu ben je al een ervaren mama en weet je een beetje hoe of wat en daarbij is Timo gelukkig heel tevreden! Dat geluk heb ik gewoon! Alleen dat gesjouw als je weg moet, ik geloof niet dat ik daar aan zal wennen pfffffff wat een gedoe zeg.

Ik zal mezelf s gaan aankleden.
    Tot later!

Lfs. Saskia.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook aan de sterke koffie Conny!
    En idd die tapijtman kwam precies op tijd. Moet zeggen het was gewoon lomp hoe hij op die bel aan het drukken was. Omdat wij een erg hoog huis hebben is de bel vrij hard, Jaime was dus ook wakker geworden en daar baalde ik nog het meest van. Ze is nu nog steeds wakker! Die zal wel weer een lekker humeurtje hebben vandaag.
    Maar je hebt gelijk wb dat schema. En zo stom dat heb ik ook gezegd tegen hem, denk je dat als ik wil douchen en ze gaat huilen haar gewoon kan laten liggen. Gister deed hij het nl. ook al..met psv. Het was zijn beurt om haar te troosten (ze wil 's avonds niet slapen). Zegt ie doodleuk ik ga over 13 minuten. Ik pardon? Ja dan is psv afgelopen. Naja. Als je kind van de trap valt of straks moet poepen op het potje zeg je dat dan ook tegen haar?

Vervelend dat Marit zo'n last heeft. Ik zou als het kan vanmiddag effies gaan slapen. Ben je al bij de dokter geweest met haar?
    En beterschap voor Rick. Voglens mij zijn er weer heel veel mensen ziek of ziek aan het worden.

Charissa ik moest Jaime in het ziekenhuis wakker maken voor een voeding. En nu met de fles maak ik haar soms ook wakker als er teveel tijd tussen zit. Ook uit eigen belang hoor want anders is haar hele ritme weer weg.
    Je wil natuurlijk ook dat je beeb een ritme krijgt van langer slapen 's nachts.

Channie misschien daarom aan de dunne door het weinige eten? Ik heb er geen last van.

Pim die tip van de babybjorn is een goeie! Ik ga eens kijken voor zo'n ding. Vraag m misschien wel voor kerst ofzo.

Michiel sms'te trouwens net alweer. Hij doet vannacht de voeding :whistle: . Ik ga even een fles klaarmaken voor mijn meisje.

Tot later!

Liefs Sensee

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd echt jammer. Van de week was het nog effies mooi en ik had toen gewandeld en dat was echt heerlijk. Jaime vond het ook fijn.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    linda:heel herkenbaar van je man.de mijne reageert soms ook zo,hij zegt dan jij kan toch uitslapen en ik moet de hele dag en nacht werken.ja dat begrijp ik wel,maar hallo ik heb 2 kids,een huishouden enz en dat is ook een 24 uurs baan hoor!word dan zooo pissig.
    hij heeft snacht ook nog nooit een voeding aan yorben gegeven,hij haalt het flesje wel als hij thuis is ,maar kruipt dan weer in bed en ligt dan gewoon te snurken terwijl ik hem eten geef grrrr mannen hé!

Conny:ik snap heel goed dat je kapot bent met 2 kids.ik ben ook regelmatig de bout af hoor.
    met een eerste baby kun je nog eens lekker terug kruipen ,maar met een tweede dus niet hé,want als de een slaapt is meestal de ander wel weer wakker.maar we moeten nog ff volhouden en dan als ze lekker de nachten doorslapen komen we zelf ook weer aan rust toe.

Pim:jij schreef dat Yorben zo'n flinke baby is,maar ik denk dat je het op een andere beeb hebt ,want yorben is juist ieniemienie en alles is te groot van kleding hahaah.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; Kan me voorstellen dat je vanochtend behoorlijk pissig was en even flink met de deuren hebt lopen smijten. Soms begrijpen de mannen niet dat een huishouden en kind opvoeden ook best zwaar kan zijn en het is zo lekker makkelijk om te zeggen "ik moet werken" ja duhhhh daar gaat het op dat moment ff niet om. Goed dat je een sms kreeg dat hij de nachtvoeding vannacht gaat doen ! Doe jij ff lekker zijn oordoppen in ;) . (was toch michiel die oordoppen had of heb ik het nu helemaal mis?)

Saskia; ik baal ook van dat klote weer, had ook wel ff lekker naar buiten gewild om met mn meissie te wandelen.

Conny; fijn dat de luier van Marit er nu beter uitzit. Ik hoop met je mee dat het zo blijft ;) .

Charissa; leuke foto's heb je geplaatst ! Mooi manneke is Jayden.
    Ik weet niet precies hoe het zit met borstvoeding maar volgens mij kan je bij bv kiezen, of je voedt op vaste tijden (dus regelmaat) of je voedt als Jayden erom vraagt. Dat daar dan wat langer dan 4 uur tussenzit is volgens mij geen probleem.

Hier gaat verder alles oke, Lieke gewoon weer tot half 8 slapen. Ze heeft gisteren nog een hele leuke muts, sjaal en pyama gekregen van Sinterklaas van LIEF, zo leuk, die pyama is een soort van nachtponnetje die onderaandicht zit, dus een trappelzakje, kan ze ook niet omhoog haar bedje uitklimmen, slim ;) .

Ik ga denk ik maar ff strijken, kom later nog weer posten..

Liefs sappie

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    waaah ik kom echt tijd te kort, kan niet zo snel forumen.

Vanacht heerlijk geslapen, heb Moira om 12 uur bv gegeven, kwam ze om 4:30 en heb ik haar om 9uur weer wakker gemaakt. Voel me vandaag veel fitter ook. Moira heeft flink gedronken, een nadeel daarvan is dat ze veel plast en ja hoor ook langs de benen, dus weer nieuwe kleren aan.
    Over luiers, ik vindt de luiers van Etos en Pampers heel goed, Huggies zijn waardeloos. 5 van de 10 keer zitten de benen ook helemaal onder. Heb de kruidvat merk nog niet geprobeerd. Tot wanneer zitten de kleintjes in Newborn luiers eigenlijk?

Fajah: Mooi jasje! Die heeft Moira ook. Ik vondt het zo schattig toen ik zwanger was, dus gelijk gekocht. Nadeel van de jassen zijn de ritsen, ik vindt ze veels te eng, vooral omdat de jassen nog te groot zijn.

Conny: Jammer dat Marit weer zo veel last heeft van krampjes. Moira heeft er nog een klein beetje last van, snachts eigenlijk niet meer. Ik bof wel moet ik zeggen. Beterschap met Rick.

Sens: Merk je ook dat Michiel heel makkelijk door kan slapen als de kleine ligt te brullen? Hier ook een hoor. Door de weeks laat ik Gerben wel slapen, maar in de weekend is het wel zijn beurt om Moira te troosten midden in de nacht. Maar daarvoor moet ik hem wel wakker maken, want de gehuil, dat hoort ie gewoon niet als ie slaapt. Michiel voelde zich waarschijnlijk een beetje schuldig als ie je nu al ge-smsd heeft.

Charissa: Ik maak Moira altijd wakker want zij is net als haar vader, ze slaapt heel graag. Aangezien dat ik ook veel melk heb, is het voor mij belangrijk dat ze op tijd komt. Alleen snachts als ze doorslaapt, dan laat ik haar liggen, maar maak haar dan ook wakker als Gerben de wekker af gaat 5:30 als ze al niet eerder gekomen is. Mooi de fotos!

Channie: Voordat ik zwanger was, ging ik regulier elke dag naar de wc, tijdens zwangerschap vooral de laatste maanden, eens in de 2 dagen, en nu lijkt het wel een keer per week. Heel raar is dat, ik ben dan ook niet vol of zo. Komt misschien van de bv.

Pim: ik ben ook niet gek van roze, maar ik moet zeggen, de kleertjes die ik nu voor Moira hebt gekregen helemaal niet erg zijn. Ze zijn best wel leuk.

Nou mijn lunch zit erin, nog een kopje thee, dan even douchen (zit nog in mijn pyjama) en dan Moira aan de borst. Als het nog droog blijft, gelijk daarna even naar de super. Moet nog even kijken of het gaat lukken vandaag.

Trouwens, pin in de boobs is alweer over. Heb gisteren 2 keer allebei boobs helemaal afgekolfd, en tijdens afkolven goed gemasseerd (dat deed pijn overigens). Daarnaast tijdens de bv, Moira om de 5 minuten van borst verwisselen, en snachts was het weer over. Gek is dat.

Tot later allemaal :D

17. Ja ik heb wel leuke schoentjes gekregen, maar dat past ze echt nog niet. Ik vind het ook zielig om haar al schoentjes aan te doen. Misschien zit het wel niet lekker. Is gewoon mijn gevoel.
    De kleinste maat is 17 die ik heb. Ik weet dus ook niet vanaf wanneer je die aan kan doen.

18. Fajah: Wat een leuke foto van Yorben weer.

Pim: Alles goed gegaan bij de tandarts? Ik moet in januari weer. Ik weet nu al dat hij gaat boren dus zit er nu al tegenop.

Conny: Hoe gaat het met Marit en Rick. Zijn ze een beetje opgeknapt. Nogmaals ik vind het echt knap hoor met 2 kleine kids.

Channie: Ik herken het niet hoor. Mijn stoelgang is gewoon weer normaal heeft wel ff geduurd voordat die opgang kwam. Ik vind het alleen nog wel eng om te persen :oops: . Stom heh of dat er nog een kindje uitkomt ofzo :)

Sensee: Mannen. Echt waar ze kunnen soms niet nadenken. Ik had het ook vorige week hoor. Ik had het idee dat ik alleen het huishouden deed. Gelijk een huilbui natuurlijk, maar het heeft wel geholpen ;)

Charissa: Leuke foto van jullie gezinnetje. Yaden is ook niet zo donker heh. Daynah ook niet. Misschien komt het nog wel. Wat betreft de voeding. De kraamhulp zei tegen mij dat er op de dag niet langer dan 3-4 uur tussen mag zitten en 's-nachts niet langer dan 6 uur. Misschien als ze wat ouder is mag het wel hoor.

Daynah heeft heerlijk geslapen vannacht en ik kwam pas om 09.00 uur me bed uit :confused: . Ze is om 03.00 uur gekomen en om 06.30 uur. Valt op zich wel mee. Ze viel ook redelijk snel in slaap. Ik ben dus helemaal uitgerust. Ik ga zo even boodschappjes halen met haar. Sabino blijft thuis om een examen voor te bereiden, dus ik ga voor het eerst alleen met haar op stap.

Ik kom later nog ff kijken.

Lfs kelly

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens en Kelly; ik heb ook dat spijkerjurkje van de H&M, superleuk, heb maat 56 en past al goed, vind de jurkjes alleen allemaal vrij lang, ze lijken dan opeens niet echt meer baby maar al meer kindje.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Gisteren naar de kapper geweest, mijn zusje mocht oppassen, flesje geven, luier verschonen e.d. Was de eerste keer dat ik Lieke alleen heb gelaten :confused:. Was helemaal goed gegaan ! :D . Mijn haar is ook super geworden, ben er erg blij mee, flink veel lagen, blond met veel bruine strepen, staat wel stoer !

Deel Deze Pagina