Jaaa daar ben ik weer! Ben blij dat ik niet de enige ben die af en toe denkt...grrrrr Sap het spijkerjurkjesclubje van de H&M..hihi. conny schreef vanochtend dat ook zij hem heeft. Jaime heeft ook 56 en past redelijk. En idd het was Michiel van de oordoppen...Soms denkt hij zelfs dat ze niet heeft gegeten 's nachts .. hij slaapt gewoon door. En idd wij hebben huishouden en al erbij de mannen vergeten dat gewoon. Ik heb gister nog onwijs lopen klussen. Alle balken op de zolder geschilderd...vind ik eigenlijk ook keihard werken. Gebruik jij trouwens die slaapzak al? Kel lekker toch om 9 uur je bedje uit! Spannend voor de eerste keer alleen op stap maar dat komt vast goed! Ik had ook nog een soort slofjes van happy horse. Vanochtend gepast maar die passen ook nog niet. Sal fijn dat je geen pijn meer hebt in je borsten. En Moira maakt goeie tijden zeg en wakker maken om 9 uur... En je vraag over de newborn luiers. ik gebruik ze niet meer. Die nr 2 kunnen van 3 tot 5 kg oid dus kun je ook gelijk aan doen. Hmm Jaime had net gepoept. Ik rook het al toen ik haar kamer op kwam. Zo zeg het was zo veeel ...er was geen plek meer in haar luier... Ook d'r hele rug onder d'r benen. Tot overmaat van ramp is ook nog eens dat nappy wrapper ding op . Sta ik daar met zo'n ransluier die ik nergens kwijt kan....
Goeiemiddag allemaal, Gisteren hebben we hier thuis de Sinterklaas gevierd. We hebben zo gelachen om de meiden. In de tijd dat papa alles in de gang aan t leggen was, zaten de meiden voor de haard liedjes te zingen. Aangezien ze bang waren dat Sint t niet goed kon horen gingen ze er half in en schreeuwden de liedjes al haha (zie mijn album ) We hebben zo'n afstandsbel, dus Albert had die er bij de voordeur vanaf gehaald en in zijn broekzak gedaan, toen hij met alles klaar was en weer in de kamer erbij was, drukte hij natuurlijk op die bel. Linsey riep meteen ik hoorde al dat Sint op t dak was dus dat is Sinterklaas! Bij het openen van de gangdeur liepen ze tegen alle cadeau's aan, maar Linsey keek daar niet naar om, maar wringde zich meteen door de cadeau's heen om de deur open te maken helaas was Sint natuurlijk al vertrokken Vandaag hebben hier alle basisscholen vrij ivm Sinterklaas en vanmorgen mochten we dus uitslapen. Albert had me om half 8 het flesje gebracht voordat hij ging werken en daarna konden wij weer lekker verder slapen. Om 9 uur waren de meiden wakker en heb ze toen de tv aangezet, maar om half 11 schrok ik wakker en de dames waren nergens te bekennen. Die waren dus al beneden aan t spelen met alles haha, alles staat hier op zun kop Eigenlijk mogen ze niet alleen naar beneden, maarja vandaag maar niet moeilijk over doen Kelly: Heerlijk uitgeslapen? Genieten toch! Salomina: Ik kom ook echt tijd tekort joh, als ik niet met Jordy bezig ben dan is t wel met de meiden en anders met de administratie van de zaak die iets is achtergelopen Ik ben zelf ook niet kapot van Huggiesluiers, vindt ze ook erg tegenvallen en dat voor die prijs Gelukkig dat de pijn over is in je boops Sappie: Lieke ook al heerlijk geslapen tot half 8, Jordy ook Wat handig zo'n pyamatje dat dicht is aan de onderkant, daar is over nagedacht Veel strijkplezier Fajah: Hier ook hoor een man die wel t flesje haalt, maar verder heel hard snurkt Hij zegt dan wel nog: als er iets is zeg je t maar he, maar als ik hem dan wat vraag is hij niet wakker te krijgen Wat heb je toch 2 mooie knulletjes! Sense: Fijn dat Michiel vannacht de voeding geeft, hopenlijk kun je een beetje bijslapen dus. Verder hebben Albert en ik de laatste tijd ook best snel woorden Ik denk dat t hier ook een beetje ligt aan t feit dat ik 2 weken opgesloten heb gezeten, was snel geïrriteerd en kon op een gegeven moment niets meer hebben. Hier zijn dus ook wat deuren nogal hard dichtgedaan Wat een sukkel zeg die van t tapijt had ie niet beter eerst kunnen kijken welk nummer hij moest zijn? pff. Saskia: Hier zitten de dames ook even heel opvoedkundig voor de tv haha, maar wel met Dora dus dan leren ze nog wat Engels tussendoor Hier is t nog droog gelukkig want moet vanmiddag eigenlijk echt even naar de winkel, maarja geen zin in als t regent FF afwachten dus wat t vanmiddag hier gaat doen. Wat het gesjouw betreft, ik heb bij mijn moeder een maxo-cosi staan (waar de meiden in hebben gelegen) en zij heeft heel veel spulletjes (extra kleertjes, extra luiers en doekjes, speelgoed) en een reiswieg bij zich staan. Ik hoef dan dus alleen de verzorgingstas en de kids zelf uit de auto te pakken en de rest is al daar. Dat is eigenlijk t enige adres waar ik echt alleen naartoe ga met de kids, als ik naar mijn schoonouders ga dan is Albert er ook wel altijd bij en laat ik hem slepen, maar pak dan gewoon de kinderwagen mee waar Jordy zolang kan liggen. Conny: Geweldig nieuws dat Marit een gewone poepluier heeft gehad, t komt echt goed joh Als Rick maar niet ook een keelontsteking krijgt, das echt geen pretje, zeker niet voor zo'n kleintjes Betreffende de krampjes, wij gebruiken dus Sap Simplex, standaard door de laatste voeding, alleen gisteren vergeten. Jordy had dus voor de eerste keer last van wat krampjes. Toen hebben we wat Sap Simplex op een theelepeltje gedaan en dit gegeven en t duurde nog geen 5 minuten, toen sliep meneer als een roosje. Charissa: Wat een mooie foto's! Volgens mij kan het echt geen kwaad als je hem laat liggen totdat hij zichzelf meldt, gewoon je eigen gevoel volgen hoor. Channie: Veel plezier vandaag met je kleine meid, dat wordt vast genieten voor jullie saampjes Ik ben momenteel ook wel héél erg aan de dunne, maar bij mij komt dat echt door de antibiotica, eet daardoor ook vrij weinig aangezien t er een half uur later toch weer uitkomt Verder kan ik helaas niet teruglezen. Ik ga nu even een boterhammetje eten met de meiden en dan zal t alweer bijna tijd zijn voor de fles. Kom strakkies nog wel even kijken. Liefs Angela.
Ik heb een foto geplaatst van Marit in het spijkerjurkje van H&M, echt zo'n foto van : Jurk, waar ga je met het kind naartoe? Hoezo op de groei?
Sens; ach ja mannen... als het me niet aanstaat dan zeg ik het gewoon en dan is het vaak ook wel zo van , ja je heb eigenlijk ook wel gelijk... . Lieke slaapt al wel in haar slaapzak, gaat perfect, ze is nog niet weer omhooggekropen. Aaaah arme Jaime, helemaal ondergepoept, hihi zielig heh. En gelukkig komt mama dan om haar te verschonen, omdat papa moet werken.. . Soms als Rick thuiskomt zeg ik tegen Lieke, kijk dat is nou die man die op zondag het vlees komt snijden, haha, papa moet altijd werken, voetballen, vergaderen, pffff en wij mogen de flessen en de poepluiers doen Kelly; lekker geslapen tot 09.00 uur ! Goed hoor ! Fajah; leuke foto van Yorben ! Sal; fijn dat het weer beter gaat met je boobs. En idd de tijden waarop Moira zich meldt zijn op zich best te doen toch? Ik gebruik tegenwoordig de luiers van kruidvat, bevallen me prima ! Ik ga weer ff verder strijken (ben aan t strijken en forumen tegelijk)
Oh hihi Conny idd. Bovenaan zit het bij Jaime ongeveer hetzelfde alleen heeft ze zulke lange benen dat die er een flink stuk onderuit steken.... Ik zal vanmiddag ook eens een foto maken. Ze heeft m aan vandaag!
Bij prenatal hebben ze trouwens leuke pippi langkous maillots. Knaloranje met allerlei felgekleurde strepen. Erg fout maar dus erg tof!
Hahah de man van het vlees ja. chiel zegt dat nu al uit zichzelf. Eis jij ook dat Rick 's avonds de fles geeft aan Lieke? Ik doe dat wel hoor. Had in dat boekje van wij jonge ouders iets gelezen over die eenkennigheidsfase die ze straks krijgen. Schijnbaar als je als ouders zijnde de zorgtaken verdeeld hebben ze straks minder last van dat eenkennige gebeuren.
Lachen heh de man van het vlees Ja Rick geeft Lieke ook de fles van 22.00 uur en als het even kan ook de fles van 18.00 uur. Ik hoop ook niet dat Lieke erg eenkennig gaat worden, vind ik niet zo leuk.
Heej Dames! hehe, daar ben ik eindelijk weer online. Nog steeds niet vanaf mijn eigen computer, omdat we nog steeds op de nieuwe usb adapter zitten te wachten. Hopelijk komt ie deze week en kan ik ook hier bij de mama's weer lekker mee kletsen. Bij deze wil ik Femmy alsnog felciteren met de geboorte van je dochter! Nu zijn alle november beebs dus ook geboren. Ik zie dat er hier alweer volop gekletst wordt door de kersverse mama's, leuk joh! Hier gaat alles prima. Jayna doet het nog steeds erg goed. Na wat geklungel met de bv, gaat het nu weer goed gelukkig en beginnen we een lekker ritme te krijgen. En wat gaat het allemaal snel zeg.....alweer een maand oud is ons meisje! Ik geniet zo van onze kleine meid, echt heerlijk om mama te zijn! Nou ik hoop dus snel zelf weer internet te hebben, zodat ik ook de vorige pagina's hier even bij kan lezen. Alle mama's, geniet nog even van jullie verlofperiode, want de weken vliegen echt om! Tot gauw. Liefs Sämira
Hahah wat een verhalen allemaal over mannen die niet zoveel doen omdat ze moeten werken etc. Nou ach ik begrijp de mannen wel ene beetje hoor, heb John afgelopen week ook op zn verantwoordelijkheid aangesproken en nu komt hij ook keurig elke nacht ff zn bedje uit en hoopt hij op de woorden......ga er maar weer in schat, ik doe het wel, en dat is dan ook altijd zo Maar goed, als ik em wat vraag doet ie t ook meteen hoor, alleen een poepluier heeft ie nog nooit gedaan en een gewone plasluier denk ik 3x. Is toch meer een mama taak vind ik persoonlijk, maar als t ff niet kan moeten de mannen wel inspringen hoor! Spijkerjurkje: Erg leuk is ie meiden, ik ga em ook halen denk ik komende week. Hebben ze bij H7M ook maillotjes? Conny: Ik vind het rot voor je met een ziek kind en een kleine meid die veel krampjes heeft. Sterkte, hopelijk gaat t steeds beter...... Ow moet ff naar Jill, ze huilt..........en moet in bad. Schijf straks wel weer wat meer. Angel: Prachtige foto van je meiden bij de openhaard,zo lief!
Goeiemiddag allemaal Ik ben weer wezen wandelen naar het CB vanochtend. Brent is helemaal nagekeken en is in orde bevonden. Ik vond hem zelf gelukkig al meer dan ok. Ik heb een hoop geleerd over voeding die krampjes een beetje voorkomt, over voorkeurshoudingen en nog een aantal dingetjes. Brent is knap gegroeid! Helemaal voor een BV-baby. Hij is nu 56cm en weegt op een paar grammetjes na 5 kg! Kleine beer aan het worden dus Ik plaats ook weer wat leuke nieuwe fotootjes van hem want hij veranderd zo snel en hij heeft zo vele gezichten!
Trutje; wat fijn dat het zo goed gaat met Brent ! Ben benieuwd naar de nieuwe foto's Robine; wel lief van je dat John weer lekker zn nest in mag. Ik heb het geluk dat Lieke doorslaapt dus die discussie hebben wij niet. Vind echter wel dat mannen ook best een keer poepluiers mogen verschonen, maar vaak is het idd zo dat de mama's dat gewoon doen, ook zonder te mopperen Vind het ook geen probleem geef mn dochter met alle liefde weer een mooie schone luier. Ja hoor bij H&M hebben ze wel maillotjes, maar niet superveel. Angela; oooh wat een superleuke foto bij de openhaard. Lijkt me geweldig dat je de kinderen zo in de waan kan laten dat de sint echt bestaat. Semmi; fijn dat Jayna het ook zo goed doet ! En idd genieten moeten we met zn allen echt doen want het gaat zoooo snel. Lieke kan nu echt volop lachen, grote brede grijnsen, echt helemaal het einde, dan smelt ik helemaal. Liefs sappie
de foto's zijn te groot om te uploaden dus ik doe het effe anders: Even serieus slapen in de wipper Al met al is Brentje best een tevreden ventje
Ik heb nog niet met deuren hoeven smijten Misschien omdat ik bv geef, dat is zoveel werk dat mijn lief het niet in zijn hoofd haalt om niet mee te helpen. Hij doet meestal de luiers, hoewel ik het 's nachts ook vaak zelf even doe, tussen twee borsten door. Verder heeft hij 'avonddienst', want Bastian wil dan aandacht. Krijgt ie van papa, kan ik alvast even slapen. Trutje: ja leuk, nieuwe foto's, plaats maar gauw. Grappig hè, al die verschillende gezichtjes die ze hebben. Ontzettend expressief zijn ze, die kleintjes. ow nee, over luiers verschonen gesproken...ik hoor nu wel hele harde knettergeluiden uit de box komen...Naja, het is toch bijna voedertijd. Daarna naar het gemeentehuis, mijn nieuwe paspoort ophalen. Hoop dat het droog blijft.
voedertijd Mijn vriend zegt dat ook. Hij zegt ook 'Ik leg em wel effe in zijn mandje '. Ik moet dan altijd zo lachen! Nog een Brentpic: Licht buiten he?
thanks Sappie! Met deze website http://groeiweb.pgdata.nl/calculator.asp heb ik uitgerekend hoe groot Brent gaat worden Tja, je moet wat tijdens het voeden! Hij wordt ws 1.93m