trutje:mooie foto's heel lief koppie heeft brent.Yorben wordt 1.89 volgens die site .ben benieuwd. Sappie:kun je een foto plaatsen van je nieuwe haar ?willen we wel zien natuurlijk heh!ik moet over 2 weken weer om te kleuren.is wel weer eens nodig. mn schoonmoeder is gepikeerd,omdat ik na 9 jaar nog geen 'ma' tegen haar zeg,maar ik wil dat niet.heb maar 1 moeder en dat is mij eigen moeder.als ik dat niet wil moet ik dat toch niet doen wat vinden jullie daar nu van.als iemand dat wel tegen zn schoonma zegt vind ik dat ok,maar ik doe dat niet.was ze dus boos over,nou ja dan heeft ze weer tijd om blij te worden schoonmoeders heh,waar ze zich druk om maakt eigenlijk zeg!
Nou, Moira was bij de voeding van 12 uur niet wakker te krijgen - ze lijkt nu al echt op haar vader Om 1 uur haar eindelijk gevoed, maar ze heeft maar een borst genomen. Ze is gelijk weer in slaap gevallen. Heb ik haar luier verschoond in de hoop dat ze wakker wordt, nee hoor, madam sliep gewoon door. Nou maar even kijken of ze tegen half 4, 4 uur weer komt. Poepluiers: Mijn man maakt ze regelmaatig schoon hoor. Vooral savonds geef ik haar de borst. Maak ik een opmerking dat ze weer heeft zitten te poepen tijdens bv, zegt gerben - zodra je klaar bent, verschoon ik haar wel voor je, kan je nog even blijven zitten. Trutje: Leuke fotos hoor. Ik ga ook es weer even kijken of ik wat leuke fotos heb. Wordt weer es hoog tijd! Angela: Wat een leuke foto van Linsey en Kaily voor de openhaard. Sämira: Jammer dat je nog geen usb adapter heb. Wat gaat de tijd idd hard he? Jayna alweer een maand oud.
Hihi ben ik dan zo'n bofkont met Laurens Hij doet het uit zich eigen allemaal! Wij doen haar altijd voor de voeding verschonen en dan vraagt die eerst hoelaat ze voeding moet en dan doet die haar 5minuten ervoor verschonen haha en voeding maken is ook 1 van de dingen die die uit zich eigen doet. S'nachts laat ik hem slapen ( niet dat die wakker word van het gehuil maargoed) maar vaak zegt die echt van had je me niet wakker kunnen maken ? hahah.
Ja Chiel doet hier ook wel de vieze luiers hoor dat moet ik hem nageven. Fajah wat raar joh van je schoonmoeder. En idd waar maakt ze zich druk om. Trutje leuke foto's! Die gaap is ook erg leuk. En Brent bijna 5 kilo. Dat gaat vlot zo! Panda jij hebt het goed voor mekaar! En die knettergeluiden zijn lachen..hihi. Soms voel je het gewoon als ze bij je liggen. Sap leuk dat Lieke flink aan het grijnzen is! Staan dr oogjes dan ook zo vrolijk? Robine vond maillootjes bij H&M mwah en ze zijn vaak in de wat grotere maten. Prenatal heeft meer in de kleine maatjes . Ik heb trouwens ook maillootjes bij de Hema vandaan. Ik had net bezoek van een vriendin van mij. Elkaar eigenlijk al heel lang niet gezien. Beetje uit elkaar gegroeid zeg maar. Heel grappig want ze is nu 27 weken zwanger. Flinke buik had ze al zeg. Ze vond het helemaal geweldig om Jaime vast te houden. Had een leuk spijkerjurkje meegenomen..hihi. Ze krijgen een jongetje en ze vertelde nu ik dat weet kijk ik ineens zo naar die meidenkleding..hihi. Wij eten vanavond lekker hutspot met rollade. Ik ga dus zo alvast maar de piepers schillen T moet niet gekker worden. Morgen komen er voor de aller allerlaatste keer bouwmannen. Nu de achtergevel is gestuct kunnen ze de dakgoot weer aansluiten. Verders komen ze nog wat doen in de badkamer, omdat het plafond wat was gescheurd door de verbouwing.
hihi fajah op de zolder aan het forummen... Nog even en mijn compu wordt weer verbannen naar de zolder als deze klaar is..mag ik daar ook gaan forummen. Lief jasje die oranje. En ik vind zijn sokken ook erg stoer! Niet van die saaie witte sokjes. Ik zal ook nog wat foto's uploaden..
wat ik me afvroeg is hoe jullie je kindje gingen noemen als het van het andere geslacht zou zijn geworden?was ik benieuwd naar,maar als jullie het liever niet vertellen omdat er eventueel nog een kindje komt in de toekomst begrijp ik dat hoor. Als Yorben een meisje zou zijn geweest zou het 'FENNA' zijn geworden!
Leuke foto sens van Jaime in haar spijkerjurk. Moest wel lachen, zo te zien stikt het bij jullie ook van de afstandbedieningen. Geloof dat wij er zo een stuk of 6 hebben liggen
Haha idd Chiel is nogal van de gadgets, tv, digitale tv, radio, cd/dvd, dvd recorder etcetera.. Fajah wij zouden Jaime als ze een jongen was Jimmi Alexander genoemd hebben.
Nee hier niet denk ik. Ik was nooit van de kinderen en ééntje is wel genoeg voor mij. Al moet ik zeggen dat ik er van de week enkele seconden anders over dacht, maar dan in een verre verre toekomst...als Jaime aanhet puberen is . Voor de liefhebber..heb foto's van onze inloopkast in mijn album gezet.
Goedemiddag allemaal, Zo ben weer terug van de boodschappjes doen en ik heb mezelf ook maar eens verwend met nieuwe schoenen. Heb ik wel verdiend vind ik zelf. Daynah werd in de AH wakker en keek helemaal verbaasd om zich heen van waar ben ik nou, dus dat was ff huilen, maar gelukkig niet voor lang. Ik vond het wel zielig hoor. Ze wist echt niet waar ze was. Sensee: Ik heb ook slofjes van Happy Horse en die past ze ook nog niet. Leuke foto's zeker met dat jurkje. Sappie: Ja ik wil ook je kapsel zien. Klinkt errug leuk. Angel: Leuke foto's van de Sint. Ik heb er nu al zin dat Daynah dadelijk ook zo reageer. Conny: hihihi ook al een foto van het spijkerjurkje. Na de paddestoelenclub hebben we nu de H&M spijkerjukje club. Trutje: Wat een leuke foto's van Brent. Robine: Ze hebben maillot bij H&M, maar is niet echt iets bijzonders hoor. Fajah: Wij zouden als Daynah een jongentje was ws Keano noemen, we waren er nog niet helemaal uit. Ik noem mijn schoonmoeder ook geen ma hoor. Alleen bij haar voornaam. Leuke foto's. Lfs Kelly
Foto's van mn kapsel staan in mn album (heb de foto's net zelf gemaakt en mn haar niet opnieuw gefohnd hoor, dus hier moeten jullie het ff mee doen, hihi) Oh ja, hier komen nog wel 1 of 2 kindjes bij als het mag lukken ! Ga ff de foto's van sens inloopkast bekijken..
smillia, dat spijkerjurkje is echt het allerschattigste dat ik ooit gezien heb! Wat droppig ! sappie: nog berekend hoe lang Lieke gaat worden? Anders staat dat misschien zo raar bij de trouwerij met Brent
hoi hoi, leuk jurkje zeg, niet voor ons weggelegd hihi. ons meisje zou kyara chloë hebben geheten. enne hoe doen jullie dat meten met dat programma? ik probeerde het maar het programma gaf aan dat de kleine 2wkn was ofzo terwijl er een maand tussen de 2 data zat? en er word ook om een wachtwoord gevraagd? enne wij willen ook iig als het allemaal lukt nog wel een 2e hoor mss wel een 3e maar dat zien we dan wel weer. volgens mij heeft orlando nu regeldgn hoor! hij is huiliriger dan anders en wil vaker aangelegd worden. gr saskia ps leuk je haar zo sappie
Hallo, Als wij een meisje hadden gekregen had ze Jacey-Thomas geheten Mij lukt t ook niet met dat programma voor de lengte Ikzelf zou ook nog graag een vierde kindje willen, dat hebben we allebei ook altijd gewild, maar na het drama van deze zwangerschap is Albert er nu minder enthousiast over Nouja eerst even lekker van deze 3 nog genieten en dan zien we wel weer verder zodra mijn eierstokken weer beginnen te rinkelen Sappie: echt leuk hoe je haar zit! Kelly: Goed gedaan hoor om jezelf eens te verwennen. Ik ga zondag even schoenen halen voor mezelf en wat nieuwe truitjes. Het is echt pas sinds dit jaar dat de kids flink bezig waren met Sinterklaas en dat t ze ook echt boeit en dan Linsey meer als Kaily, die doet maar gewoon met Linsey mee, maar verder ook niet. Dus t zal echt nog even duren denk ik voordat Daynah het zal beseffen allemaal Sense: wow wat een kast joh! Zoiets moest ik nu ook hebben haha Vanavond haalt Albert lekker chinees dus heb t lekker makkelijk. Ga alvast wat borden klaar zetten en alle speelgoed nu eens een beetje opruimen. Misschien nog tot strakkies. Liefs Angela.