November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Grappig die site die de lengte berekend! Kyllian zou dan 1.93 worden! Dat hij lang zou worden verwacht ik ook wel met een papa van 2 meter ;)

Hier een k**** dag gehad. Sinds vannacht weer flink moeten overgeven en vandaag ging het nog lekker door. Gelukkig hield mn misselijkheid eind van de middag weer op, maar heb nog wel koorts. Griepje te pakken dus. Om 12 uur hield ik het echt niet meer. Kyllian was de hele ochtend al huilerig en telkens als ik hem aan het voeden was moest ik weer naar de wc rennen. Denk dat het hem ook erg onrustig heeft gemaakt. Ik heb toen toch maar mn vriend gebeld, die kwam om 3 uur thuis van zn werk en heeft de zorg van Kyllian overgenomen. Heb nog even bij kunnen slapen, maar werd steeds weer wakker.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    heb in psp zelf een kerstkaart gemaakt. heeft iemand tips waar ik deze kan laten afdrukken? en hoe groot moet het bestand dan zijn?

annemonique balen dat je ziek bent zeg! lekker op tijd onder de wol vanavond!

angela een vierde :confused: . en volgens mij moet je dat wachtwoord negeren en dan zie je rechts boven de lengte. jaime zou 1.77 worden. michiel is lang 1.93.
    oh en de kast hangt al bijna vol :( . michiel heeft ook errug veel kleding en stikt van de pakken...

sap je haar is tof! leuk met die lagen. en wat heb je veel haar joh zo'n dikke bos of lijkt dat zo?

kel nieuwe schoenen! eigen maat weer?

ik zit hier met een slapende jaime op de arm :( . als ik dr neerleg is het bleren.... ze lijkt wat verkouden. zie snotjes in dr neus en ze heeft een wat andere ademhaling.
    chiel is nog op zijn werk hoop dat ie snel thuis is want ik heb honger :x

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sappie: graag gedaan hoor ;)
    We zijn hier toch om elkaar te helpen hihi
    Fijn dat de druppels goed werken bij Lieke!

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ha mama's, even een vraagje voor degene die borstvoeding geven. Heeft jullie kleine ook allemaal puistjes op het gezichtje. Bij het cb zeiden ze dat het hormoonbultjes zijn maar het zijn er echt veel!
    Verder gaat het hier allemaal super goed! Voedt voortaan op vaste tijden om milou een regelmaat te geven. Heeft ze nu al nodig, haha. Anders was het de hele dag huilen, ze snapte er niks van.
    's nachts slaapt ze lekker van 23.30 - 7.00 uur, ideaal dus.
    Leuk om al die verhalen van jullie te lezen maar heb niet zoveel tijd om op iedereen te reageren, hoe doen jullie dat toch?

Groetjes Brennie

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Brennied die pukkeltjes zijn helaas normaal. Trekt wel weg hoor ;)

Sappie: Wat een stuk eraf zeg! Leuk lokje aan de voorkant ook. Ik wil nu ook naar de kapper...
    Misschien had je al antwoord gegeven en heb ik eroverheen gelezen maar.. .denk je dat we dit jaar nog gaan afspreken met de yoganezen?

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ben ik weer :D

Brenneid: Moira heeft ook een paar pukkeltjes op haar hoofd, maar niet op haar gezicht.

Sappie: Je haar ziet er vrolijk uit meid! Leuk die kleurtjes door elkaar!

Sens: Ideal zo'n inloop kast lijkt mij. Wanneer komen al je kleren terug van opslag? Kerstkaartje is idd heel erg leuk! Misschien kan je het bij de hema laten afdrukken? of Dixons/Combi/Kruidvat ... weet eigenlijk niet hoe dat gaat, maar volgens mij kan je bijna overal terecht.

Annemonique: Beterschap meid. Ziek maar even uit, en probeer zoveel mogelijk te rusten.

Angela: Heeft de chinees lekker gesmaakt? Wij (mijn zus en ik) hebben pizzas besteld. Gerben is aan het uiteten met collegas, dus wij doen ook lekker makkelijk :D

Kelly: Zijn het leuke schonen geworden? Heb je je oude schoenmaat weer terug? Heerlijk is dat he? Even wat voor je zelf halen!

Meedere kindjes: Ja ik wil ook 1 of 2 erbij als het ons lukt. Ik kom zelf uit een gezin van 4 kinderen, en het was altijd reuze gezellig. Gerben is de enigste kind van zijn kant, dus we kiezen ergens tussen in :D

Moira is niet haarzelf vandaag. Ze is vandaag heel erg slaperig, en heel moeilijk wakker te krijgen voor de bv. Als ik haar aanleg is ze binnen no-time in slaap gevallen. Daarnaast spuugt ze ook ongeveer 1x per uur - geen melk maar heel waterig. ik vindt het best veel in vergelijkenis met gisteren zeg maar. Heb om 6 uur haar temp opgenomen en ze was 35,3. Ze heeft wel elke keer plas luiers, dus ze krijgt wel voldoende vocht binnen. Ik ga haar zo proberen wakker te maken voor bv.

7. Bianca21

Bianca21 Actief lid

26 mrt 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    hoi hier ook een novembermama!ik ga er ook maar weer eens wat vaker opzitten hierzo!

ik heb zelf ook een vraagje
    Dylano drinkt goed en poept/plast goed.
    Hij wil alleen maar bij mama in slaap vallen en zodra ik hem in de kinderwagen bak leg (als we beneden zijn slaapt hij daarin) begint hij te huilen...
    Ik heb hem wel eens een keer laten huilen maar hij blijft echt doorgaan en het gaat steeds harder worden....
    wat kan dit zijn?

salomina: 35,4 is wel laag hoor het hoort tussen de 36,5 en 37,5 te zitten volgens mij

8. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Fajah: Als Timo een meisje was geweest had het Eva geworden. Ik vind t leuk trouwens om al die namen van jullie te lezen (van het andere geslacht weliswaar.)

Hier komen er geen kindjes meer bij hoor, twee vind ik voldoende. De bovenverdieping is *vol* ook haha. Twan is maar alleen en ik ook dus we wilden voor Rick wel graag een broertje of zusje maar twee is dus genoeg.

Linda Mooi zeg die inloopkast. Lekker veel ruimte zo. Leuke kerstkaart!

Conny: haha het jurkje gaat er idd met het kind vandoor.

Angela: Prachtig heh hoe die kids zingen en alles voor Sinterklaas! Foto is errug leuk! En een vierde....pfff hoe ga je dat doen? Ik vind t nu al zo'n gesjouw.

Sap: Leuk zeg je haar, ik krijg er ook zin in. Vind lagen ook zo leuk en dan een kleurtje.......mmm zal er s ff over nadenken.

Verder hier vandaag best nog veel gedaan. Ga nu lekker douchen en dan nog een wasje opvouwen :(

Groetjes weer.

Lfs Saskia.

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo er is weer aardig bijgeschreven!

Sens, wat een streek van Michiel. Geef 'm maar op z'n donder hoor! Alex verzorgt Emme sommige dagen nog wel meer dan ik! Hij vindt het helemaal geweldig. Zaterdag gaat Alex weer aan het werk dus dan zal het wel wat anders worden, maar omdat Alex onregelmatig werkt zal ook hij overdag veel voor Emme zorgen. Het is hier gewoon ruzieen wie mag verschonen en voeden. Ben ik boven met de was bezig, gaat Lex snel Emme uit bed halen en verschonen zodat ik 'm niet voor ben, haha!

Leuk dat spijkerjurkje!

Sappie, je haar zit leuk! En Daan is ook een leuke naam zeg.

Angela, geweldig je verslag van Sinterklaas. Leuk is dat voor de kids he. Ik weet dat van vroeger nog dat ik het ook geweldig vond om de volgende ochtend met m'n cadeaus te spelen.

Kelly, leuk nieuwe schoenen. Heerlijk om je zelf te verwennen he!

Conny, wat een leuke draagzak heb je op de foto in je album om. Ik hoop dat Marit snel minder last krijgt van krampjes hoor.

Annemonique, beterschap gewenst!

Trutje, ik vind Brent echt een stoer manneke om te zien. Leuk!

Saskia, fijn dat het lekker loopt bij je. Kan me voorstellen dat je een aardige klus hebt met 2 kids.

Vanmiddag lekker de stad in geweest met z'n drieeen. Emme heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Rond 'voedertijd' zijn we onze kroeg in gedoken en hebben we haar even verschoond en een fles gegeven. Ze vond het allemaal prima. Heb voor mezelf een lekkere creme gekocht, douchegel en een mooie bh. Ben die tenten die ik tijdens de zwangerschap droeg zo zat!
    Vanavond kraamvisite gehad, mijn baas kwam op bezoek. Gewledig verwend met cadeaus. Een leuke knuffel van Happy Horse en een mooie massief houten loopwagen.

Als Emme een jongen was had hij Hidde geheten. En ook hier in ieder geval de wens voor een 2e en misschien nog wel een 3e.

Nu lekker met een wijntje op de bank.

Tot morgen!

Pim

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Als we een jongen hadden gekregen zou hij Jesse Matthijs geheten hebben.

Sap: Wat een leuk kapsel zeg, staat je goed!

Trutje: Wat een mooi mannetje is Brent! Hij ziet er lekker en gezond uit.

Sensee: Wat ene leuke kerstkaart met Jaime erop! En je inloopkast ziet er professioneel uit hoor!

Annemonique: Ik hoop dat je snel wee rop de been bent. Sterkte meid!

Angela: Ik snapte die site ook niet hoor, maar Jill zou 181 cm worden! Vind ik veel te lang..ben zelf 173, John 193.

Kel: Mooie stappers gekocht? Leuk he met dr kinderwagen op stap!

Pim: Weer lekker aan de wijn :) das genieten he, lang leve de fv!

Heb vandaag mn bonnen van de winkel LIEF uitgegeven , wat een gave zaak zeg. Had voor 20 euro aan bonnen, maar heb gekocht voor 75 euro voor Jill, daarna door naar Villa Happ en ook bonnen uitgegeven van 30 euro! Al met al weer 2 tassen vol voor Jill :)

Vanavond voor t eerst samen met mama in t grote bad geweest. Zie album! Was super, zo een drijfmatrasje vinden ze heerlijk! Hebben wel een half uur gebadderd! :)

Gisteren sinterklaas gevierd en god wat is ze weer schandalig verwend. 3 tassen alleenmaar voor Jill en ook een eerste zwembroekje mt 62 :) zo schattig........

Ga nu ff proberen een gezellige avond met mn man te hebben, t vloeien is opgehouden :) ben wel beetje bang hoor........

Tot morgen!

Liefs Robine

2 nieuwe foto's in album.......Jill in t grote bad en tussen dr nieuwe kleren!

11. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Er staan nieuwe foto's in mijn album. Vooral die met opa is errug leuk! Geef maar hier opa die 20 euro, doe ik wel in mijn spaarpot hihi!

Rick bij sinterklaas was ook leuk. Hij liep naar voren naar die tafel waar alle kado's opstonden en pakte er alvast maar eentje haha. Hij zal gedacht hebben je kan de buit maar binnen hebben. Ik met een rode kop natuurlijk kado weer teruggelegd.

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nog even snel een laatste berichtje en dan douchen met mijn kleine mannetje, laatste fles en dan slapen :D

Robine: Dat wordt inderdaad dan een lange dame die Jill :D Kun je t al een beetje voor je zien haha?
    Sow hey jij hebt dus heerlijk geshopt ;) Leuke kleertjes en Jill heeft ook al 2 van zo'n mooie grote kijkers. Worden ze trouwens bruin bij Jill?
    Geniet van jullie avondje samen ;)

Pim: Wat een leuke cadeau's van je baas! En ook lekker geshopt vandaag, heerlijk joh.

Saskia: Hier is de bovenverdieping ook "vol", maar we willen de zolderverdieping nog (ooit haha) gaan verbouwen. Daar kan Linsey dan naar verhuizen en de rest zien we dan wel. En lukt t hier echt niet dan gaan we toch gewoon verhuizen hahaha. Willen we achter een paar jaartjes toch, dus tot die tijd passen we ons wel even aan ;)
    Ik weet nog niet hoe ik t verder allemaal zou gaan doen mochten we ooit 4 kids hebben, maarja ik denk altijd zo, ik krijg 3 mondjes gevoerd en met liefde overspoeld, dan lukt dat met 4 ook wel, hoe dan ook. En ik heb t zelf altijd zo heerlijk idee gevonden om echt een huis vol leven te hebben (heb ik nu ook al, maarja kan nog altijd meer leven in :) )

Bianca21: Van harte welkom bij de Novembermama's! Geen idee wat t kan zijn betreffende het huilen van Dylano (leuke naam trouwens!), vandaag had Jordy ook zo'n hangdag, alleen was dit de eerste keer van hem, weet niet of Dylano dit altijd heeft? Misschien kun je toch eens proberen hem in bedje te leggen voor zijn slaapje?Ik zeg maar wat hoor.

Salomina: Chinees was heerlijk, hoe was de pizza :D Groot gelijk dat jullie ook even een gemaksmenuutje nemen. 35,3 is inderdaad erg laag :confused:

Sense: Ga t dadelijk nog eens proberen met die lengte. Sow hey, kast al bijna vol :( dat zijn dan inderdaad héél wat pakken die daarin hangen haha.

Annemonique: Balen dat je ziek bent, heel veel beterschap!

Ik ga nu snel hier verder, slaap lekker allemaal en tot morgen!

Liefs Angela.

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Leuke foto's Saskia :D !

Ben echt weg nu ;)

Liefs Angela.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuke foto's saskia.

Ik heb er ook nog een paar geplaatst.eentje van mn buik hoe hij er nu uitziet.dat zei iemand laatst dat we onze buikfoto's eens moesten plaatsen van na de bevalling,maar weet niet meer wie het vroeg?

linda:heb van Yorben zn matje een foto gemaakt hahahah zie album. :)

Weltrusten.

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goeiemorgen !

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het gaat hier als een zonnetje ! Sinds meer dan anderhalve dag krijgt Marit nu de gewone standaard flesvoeding van Kruidvat merk en het gaat hartstikke goed ! Ze heeft nauwelijks krampen meer, slaapt veel beter en langer tussen de voedingen en ok, knoeit wat meer tijdens het flesdrinken, maar ze kan nu wel boeren. Wat een zaligheid ! Dus ik blijf duimen dat het zo goed blijft gaan !

Fajah: Meid, ik zat je foto’s te bekijken en die buik van jou, zo plat alweer, wauw ! Raar hoor van je schoonmoeder, ik noem mijn schoonmoeder gewoon bij haar voornaam, niet moeder, want idd, je hebt maar 1 moeder !

Ik heb idd ook een maillot voor Marit oranje met gekleurde strepen, zo vrolijk 

Een jongen had bij ons Sander geheten. Bij ons blijft het bij 2 kids, we zijn helemaal happy zo. Was trouwens ook zo geweest als Marit een jongen was geweest.

Senseemillia: Die spijkerjurk past qua lengte toch al een stuk beter bij Jaime dan bij Marit ;)
    Mooie inloopkast hoor.

Sappie: Leuk kapsel !

Annemonique: Wat rot dat je je zo beroerd voelt. Gelukkig kon je vriend naar huis komen. Beterschap !

Brennie: Mijn meisje heeft ook allemaal pukkeltjes, ook al krijgt ze fv hoor . Het zijn idd hormonen van jezelf die er nog uitkomen bij je baby’tje, trekt vanzelf weg, maar wel sneu om te zien.

Bianca: Hier hetzelfde probleem, al moet ik zeggen dat Marit nu ze andere voeding krijgt, wel rustiger is en halfslaperig in bed gelegd kan worden. Helaas geen tips dus .

Pim: Heerlijk he, dat je weer ongestoord een wijntje kunt drinken ;)

Robine: Hihi, geweldig Jill tussen haar nieuwe kledingcollectie :D

Saskia: Leuke foto’s zeg, zeker van Rick bij zwarte Piet !

Ik ga Rick eens aankleden voordat oma hem straks komt halen. Kan ik ongestoord zijn speelgoed uitsorteren en opruimen, zodat er weer ruimte is beneden voor al het Sinterklaasspul .

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nu was het vannacht dus chiel zijn beurt om de nachtvoeding te doen. Rara...ja jullie raden het al natuurlijk... Jaime sliep door! Tien over zes kwam ze pas :confused: . Tja Michiel was er nog niet blij mee want hij had er liever om vijf uur uit gegaan zei hij. Ah..mannen de mazzelaar hoefde maar 1 voeding te doen....
    Ik heb heerlijk geslapen zeg. Doet een mens goed.

Ik ga ff verder tot later!

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fajah, wat heb je al weer een strakke buik! Ik ben hier gisteren begonnen met oefeningen om weer m'n oude figuur terug te krijgen. Heb m'n yogamat op zolder uitgerold, gewichtjes erbij en aan de slag maar! Ik wil echt zsm weer in m'n broeken kunnen!

Sens, zul je altijd zien, haha! Lekker is dat he als je een nacht goed geslapen hebbt.

Conny, succes met het sorteren van het speelgoed. En wat heerlijk dat Marit het goed doet op de voeding van het Kruidvat.

Robine, Alex is gisteren ook met Emme in het grote bad geweest. Ze vond het drijfmatrasje echt heerlijk! Leuk he!

Ik weet niet wie het schreef over de strings die nog niet echt charming staan. Ik heb gisteren in de stad van Sloggi van die Hipsters gekocht. Zijn van mooi naadloos glad spul en in allerlei leuke kleuren. Is ook wel een leuk modelletje en je ziet ze niet zitten onder je broeken.

Is het bij jullie ook zo'n *&^%weer?

Ga ff administratie bijwerken, schiet er al dagen bij in.

Pim

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh allemaal,

Vannacht had Jordy eens geen zin om te slapen :( hij was gisteren overdag al heel hangerig en veel wakker en dat ging vannacht dus gewoon zo door. 2 Uur toen maar weer een fles gemaakt en toen viel meneer gelukkig wel in slaap.
    Net al beneden de wc gepoetst, gezuigd en gedweild. Om 10 uur komt de wijkverpleegster van het cb op huisbezoek, ben benieuwd wat ze te melden heeft :rolleyes: Weet iemand of ze tijdens het huisbezoek ook worden gewogen of wordt dat echt pas tijdens het eerste bezoek aan t cb gedaan? Pff al 2 kids maar zou t dus echt niet meer weten haha.

Sense: Jeetje dat meen je niet haha, wat een bofkont ;) Gelukkig hebben jullie dus wel goed geslapen, kan me voorstellen dat je je meteen anders voelt.

Conny: JIPPIE! :whistle: Wat fijn voor je dat t nu zo goed gaat met Marit, dat ze dan wat meer knoeit met de voeding is dan maar bijzaak he, zolang ze maar niet meer zo'n krampjes heeft, zo zielig :(

Fajah: Mooie foto's weer! En jeetje jouw buikje is inderdaad alweer superplat joh :confused: Hoe heb je dat gedaan? Bij de meiden zat ik binnen 2 weken weer onder mijn oude gewicht en was mijn buik ook weer plat, maar nu :( ik heb nu echt een zwembandje, alsof ik nu echt vel teveel heb. En mijn heupen, das gewoon shocking! En heb nog steeds 9 kilo te gaan :(
    Bij jouw ook al een matje haha, Jordy heeft t ook, zei laatst al tegen Albert: Matje mag eraf hoor :) !

Pim: Hier tot nu toe nog droog, maar denk niet dat t zo zal blijven :( Succes met de administratie ;)

Ik ga even de keuken een beetje opruimen en al poeder klaar zetten voor vandaag, kom straks wel weer ffkes.

Liefs Angela.

19. Wat een kl*te weer zeg. Het is niet normaal.
    Vandaag komt de wijkverpleegkundige langs. Ik ben benieuwd. Ze zou er alleen al om 09.00 uur zijn en nu is ze er nog niet. Echt irritant hoor als mensen niet op tijd komen. Als ze er om 09.30 uur nog niet is ga ik bellen. We moeten om 10.30 uur weer weg.
    Daynah is vannacht 1x gekomen, dus dat was wel lekker, duurde alleen een beetje lang voordat ze weer sliep, maar goed ik zit er weer fris en fruitig bij ;) .

Sappie: Echt super leuk je haar.

Annemonique: Ik hoop dat je al een beetje bent opgeknapt. In ieder geval beterschap.

Sensee: Zal je net zien heh is het jou beurt niet en dan blijft ze lekker slapen. Ik heb me eigen maat van schoenen nog niet terug hoor. Ik heb het een maatje groter moeten kopen, maar kon me niet schelen. Ikwilde wat voor mezelf hebben.

Robine: Leuke kleertjes weer hoor en jij blijft ook maar kopen heh.

Sas: Leuke foto's van Sinterklaas zeg.

Fajah: Wat is jouw buik weer plat ben jaloers.

Oooow de bel daar zal je ze hebben.

Tot laterzzz

Lfs Kelly

20. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik leef nog hoor... Eerst was Joppe ziek en daarna ik. Erg fijn. Het ziet er naar uit dat het vandaag wel weer wat beter gaat met me. Al heb ik vannacht maar drie uurtjes geslapen. Misschien dat Pippa ook niet lekker was want normaal slaapt ze s'nachts veel beter. Of zal ze gemerkt heben dat haar papa er vannacht voor het eerst niet was? Hopelijk komt hij vannacht of morgen weer thuis. Gelukkig zit hij dichtbij in Duitsland en niet in Japan wat het plan was. Ik mis hem nu al. Ik heb het gevoel dat mijn band met hem alleen maar sterker is geworden door de komst van Pippa hij is ook zo blij met mij, zegt hij maar dat voel ik ook. Kan echt zeggen dat ik me erg gelukkig voel, wat een rijkdom toch allemaal!

Ik heb nog niet bij gelezen, want ik ga eerst nog een beetje slapen en de was opvouwen want ik loop erg achter.

Lfs

Deel Deze Pagina