November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :x Heb het even helemaal gehad met de bv! Het lijkt wel of ik alleen maar aan het voeden ben, dat hongerige monstertje wil nog steeds 10 per dag. Gisteren zat ik nog te verkondigen dat mijn lief zo goed meehelpt, nou vannacht heb ik dus alles alleen kunnen doen. Meneer sliep overal doorheen! Was vanmorgen dus erg pissig. Maak me dan wakker, zegt ie dan, gmbfff :x
    Had ook weer last van mijn tepels door dat vele drinken (en gulzig, alsof hij nooit wat krijgt!) dus gebruik maar weer het tepelhoedje.

Gisteren was ook al zo'n rotdag want ik heb de hele dag mijn broek lopen ophijsen. Zwangerschapskleding gaat echt niet meer. En gewone broeken krijg ik nog niet dicht. Kortom, alleen mijn pyjama zit goed. Echt waar, ik heb helemaal niets! Heb net mijn moeder gevraagd of ik van haar wat kan lenen, zij heeft maat 40 en dat zal wel gaan denk ik. Komt ze vanavond brengen.
    Het irritante is dat je met bv niet mag lijnen. Kan ook niet, heb veel te veel honger.

Zo, dat lucht op! Volgende keer weer wat vrolijkers!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Panda idd als je het even zo opschrijft lucht dat op! Kan me voorstellen dat je het even gehad hebt. Tien keer per dag is ook niet niks!
    En misschien moet je toch ff een andere broek halen? De hele dag hijsen is ook niks.

Jacq doe lekke rrustig als je ziek geweest was. Wel veel zieken weer zeg! En blij toch dat ie in Duitsland zit ipv Japan...zo scheelt ook als je wilt bellen qua tijdsverschil..

Kel was je cb nog geweest?

Angela bij mij ging het cb niet thuis wegen, maar dat kan volgens mij overal weer verschillen. Wij hebben weeguurtjes, twee keer per week kan je dan binnenlopen.

Pim hoe gaat die met je administratie? En hier ook k**te weer hoor. Vreselijk. Ik zit lekker aan de thee en ben niet van plan ook maar 1 stap buiten te zetten vandaag :) .

Conny fijn dat het goed gaat met Marit. Raar dan heh dat het met andere voeding zo ineens over kan zijn! Ik duim voor je mee hoor dat het zo blijft gaan!

Fajah denk dat mijn buik er ongeveer net zo uitziet als die van jou. Ik dacht dat het weer normaal was dat ie zo ver kromp? Hoort ie langer dik te blijven dan?
    Gister op mijn rotdag was het enige vriendelijke ding de weegschaal :) die zei tegen me dat ik nog 4,5 kilo moet afvallen voordat ik weer op mijn eigen gewicht ben :whistle:. Het meeste zit bij mij nog op mijn billen en bovenbenen (met ontelbaar veel putten).

Ik kijk zo ff naar Yorben zn matje..zal ook ff een foto maken van Jaime dr mat..haha. Ik vind die matjes echt lachen...

Hier zijn ze nog bezig nu. De steiger is wel uit de achtertuin, en afvoer is ook aangesloten. Nu zijn ze bezig op Jaime dr kamer. Ik wil daar een thermostaat knop hebben op die verwarming. Want of het is heel koud daar (aan de achterkant/buitenkant muur is er geen isolatie, enkelsteens) of het is heel warm omdat er nu een gewone verwarmingsknop zit.
    Wel lekker als dat straks is geregeld :D .

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zo Giovanna heeft haar eerste jurkje aan :D \:D/ En wel maatje 62 :confused: Zou zo ff een foto plaatsen.
    Ik ben helemaal fit vannacht kwam ze pas om kwart voor 4 en daarna om 9 uur! Enige nadeel vannacht was dat ze helemaal onder de poep zat haha ahhh tot der nekje toe...
    Nu ligt ze lekker in de box te slapen om 12 uur is het weer voeder tijd haha. Ze krijgt er vandaag maar 6 :D tenzij ze echt meer wilt maar dat verwacht ik niet.
    Ik leg haar sochtends als ze wakker word altijd in de box tot de volgende voeding dan kan ik mooi beneden alles schoonmaken enzo en zij kan dan lekker rond kijken. Ja wij hebben best wel een ritme al te pakken :D

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Panda ik snap dat je het ff helemaal gehad hebt! Is ook niet niks hoor 10 voedingen op een dag! En is het idd niet een idee gewoon een leuke broek te halen in een maatje groter ? Je moet je eigen ook mooi voelen natuurlijk he ;)

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    2 Nieuwe foto's in album!

6. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Pfff wat een ochtend zeg. Rick was op de psz en toen belde de juf want zijn kont is nog steeds rood en mama was vergeten een zalfje mee te geven. Afijn ik daar naar toe wil meneer gelijk mee naar huis, dat zat er wel in natuurlijk. Verder kreeg ik een factuur van UPC waar ik helemaal niks van snap (aangaande de tv), ik gebeld, konden ze me niet helpen want het systeem lag eruit, ik zeg dus jullie houden me eerst 10 min. aan de lijn en dan kun je nog niet helpen ook! Vind t een beetje vreemd, klapt die m#ts zo de hoorn erop. :confused: Moet niet gekker worden toch! Afijn ik een beetje bedaard, nog s gebeld, had nu een andere, blijkt dus dat UPC de incasso heeft overgenomen van de Eneco (eerst werd het via Eneco verrekend) maar wegens een systeemfout hebben ze dit niet eerst even aan de mensen kunnen laten weten. :x UPC nou ik vind het waardeloos! Werkelijk waar, maar goed alles is weer duidelijk nu!

Channie wat een heerlijk meissie zeg! En dat jurkje staat er zo vreselijk schattig! Echt een lieffie hoor! Fijn dat je je ritme gevonden hebt.

Con: Wat fijn meid dat Marit het zo goed doet met de Kruidvat voeding! Hoop voor je dat t zo goed blijft gaan!

Fajah: Ahum denk niet dat ik mijn buik neerzet, dat is echt blubber! Hoe krijg je het voor elkaar zeg weer zo'n plat buikje, ik ben jaloers!

Panda: Kan me voorstellen dat het af en toe teveel is hoor, t kan ook niet allemaal goed gaan heh, is hier ook hoor! Als ik zo'n ochtend als vandaag heb zie ik t ook ff niet meer zitten (huilen staat nader als t lachen) komt ook nog wel door de hormonen hoor! Meid ga een mooie nieuwe broek voor jezelf halen, ik knap daar altijd van op als ik iets voor mezelf koop.

Linda: Ik blijf ook lekker binnen hoor vandaag, ga zo een pan erwtensoep maken, heerlijk!

Jacq: Wat een ellende allemaal zeg, er zijn idd veel zieken. Doe maar lekker rustig aan en dat forummen komt weer wel hoor.

Angela: Geniet Jordy ook zo van het douchen? Timo vind t heerlijk. Denk dat ik vanavond maar weer s ga met hem. Vind het knap hoor dat jij het zo goed doet met je drie kindjes! En over een tijdje vier haha...

kel: Is het nog gelukt met die wijkverpleegkundige? Erg heh als mensen te laat komen, heb ik ook zo'n hekel aan.

Pim: Bedankt voor de tip van Sloggi, ik zal ook s gaan kijken, ik heb al BH's van Sloggi en die zitten perfect! Het merk is wel wat duurder maar blijft wel goed!

Ik ga nog s wat doen hier want door die kl#te ochtend is alles in de soep gelopen!

Tot strakkies!

Lfs. Saskia.

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Channie: Oh, wat schattig dat jurkje, echt lief !

Angela: Hmm, minder zo'n nachtje, gelukkig dat Jordy na de fles weer doorsliep. Hier werd er door het cb bij ons thuis niet gewogen. Straks is het hier inloopspreekuur dus dan ga ik ff kijken of onze dame al gegroeid is.

Senseemillia; nou meid, als jouw buik net als die van Fajah is, hartstikke fijn hoor ! En nee, helaas is dat niet bij iedereen, ik heb echt een blubberbuik, een leeggelopen ballon zeg maar die naar beneden hangt. Heel irritant, want er zijn nog steeds zoveel heupbroeken te koop maar die zitten voor geen meter :). Haha, wat een mazzel voor je vent dat Jaime sliep tot 6 uur !

Van mijn moeder kreeg ik met Sinterklaas een tegoedbon om samen te gaan shoppen op haar kosten, dat ga ik dus volgende week eens heerlijk doen ! Het zijn dan wel kleren die ik hopelijk alleen deze winter nodig heb qua maat, maar ik wil idd wel eens passende kleding. Vanmorgen wilde ik alvast bij de Bristol een passende broek en shirt kopen, maar helaas, de XXL kleding zat nog veel te strak, snik snik ;)

Panda: pff, veel hoor 10 voedingen, logisch dat je dat ff beu bent. En hier nog 1 die geen passende kleding heeft. Mooi dat je van je moeder kunt lenen, dat scheelt wat tijdelijke aankopen.

Jacq: Gelukkig dat je man nu niet zo ver weg zit, ik zou het ook nog niet fijn vinden als Werner een heel eind uit de buurt zou zitten. Balen dat jij en Joppe ziek geweest zijn, nog niet te fanatiek doen he vandaag ! Hier heb ik ook het gevoel dat Werner en ik hechter zijn sinds de geboorte van Marit. Het is nu niet allemaal nieuw zoals na de geboorte van Rick, en dus meer rust in het wennen aan het nieuwe gezinnetje. Het is gewoon idd een rijkdom om een gezin met 2 gezonde kids te hebben en een lieve vent.

Kelly: Hihi, lekker toch als je je ondanks de nachtvoeding fris en fruitig voelt :D

Zow, er is weer wat ruimte in de speelgoedkast van Rick, nu de andere spullen nog naar zolder brengen en dan is er weer wat ruimte beneden. Tot later !!!

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat een allerschattigst meiske Channie. En wat een donkere haartjes! En zo veel ook! Ze ziet er een beetje Zuid-europees uit.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Heb ff geen tijd om op iedereen te reageren, moet nog wat boodschappen halen en krijg straks nog kraambezoek, lekker op tijd ;) .

Ik moest vanochtend om 09.05 bij de gyn zijn, heb zowat een uur in de wachtkamer gezeten, toen was ik eindelijk aan de beurt en na 1 minuut stond ik weer buiten :evil: . Hij heeft niet eens naar mn litteken gekeken :confused: . Hij vroeg alles oke ? Ja alles goed. Even over dat ik bij een 2de zwangerschap gewoon weer naar de vk mag tot 36 weken en dat zij het dan weer overnemen. Als de baby dan goed ligt heb ik 80% kans op een normale bevalling. That's it... toen kon ik weer gaan !

Iedereen heeft weer mooie foto's geplaatst !

Bedankt voor jullie complimenten over mn haar, da's lief !

Tot later...

Sappie

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Panda; k weet hoe het voelt, lijkt of je de hele dag moet voeden. Werd er zelf een beetje moedeloos van. Heb toen op tijden gevoed ipv op vraag. Geef nu 6 voedingen; 7-10-13-16-19-23 en als ze 's nachts eerder komt dan eerder en dan prokkel ik die tijd bij de andere voedingen erbij. Bij Milou was dit echt het probleem, ze huilde ook veel. Ik legde haar aan de borst als ze huilde, zij dronk een beetje en kon weer een uurtje vooruit en dan begon ze weer omdat ze niet genoeg gedronken had. En zo is het cirkeltje rond. De eerste paar dagen was het wel huilen geblazen maar liet haar maar gewoon ff huilen. Helemaal niet leuk maarja nu huilt ze echt misschien een uurtje per dag en ze slaapt super goed! als ik haar in d'r bedje legt huilt ze niet meer maar ligt gewoon wakker te kijken en valt vanzelf in slaap. Laat haar ook niet veel in de box liggen alleen om te spelen. Misschien wel een strak ritme maar het helpt en daar gaat het om en wij hebben onze rust ook! Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Brennie

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah in mijn album heb ik een foto van Jaime dr mat gezet..

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo,

Even een kort berichtje van mij, nog steeds vanaf mijn ouders omdat we helaas nog steeds geen internet weer hebben, zal kpn vandaag eens bellen.

Leuk zeg om al die namen van iedereen te lezen. Jayna had Divano geheten als ze een jongetje was geweest.
    En wij zouden ook heel graag wel een tweede kindje willen. Ik misschien nog wel een derde, maar mijn man vindt twee wel genoeg.

@ Fajah, mooie foto van je buik. Inderdaad alweer mooi plat. Is bij mij ook zo snel gegaan. Kan me haast niet meer voorstellen dat Jayna er 6 weken geleden nog in zat!

Jayna ligt nu even lekker te slapen hier bij mijn ouders thuis. Ik zal haar straks weer lekker warm inpakken en daar maar weer naar huis. Wat een rotweer is het he, bah! Wou eigenlijk de stad in vandaag, maar blijf maar lekker binnen met mijn meisje!

Liefs Sämira

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; leuke foto's van jou en Yorben. Hij heeft idd een beste mat !

Semmi; lijkt me heel vervelend om geen internet te hebben. gelukkig kan je nog lekker bij je ouders ff achter de pc. Het is idd k#tweer :( . Je kan zo niet veel doen.

Trutje ;ik denk dat het wel volgend jaar wordt wanneer we een keer met de yoga groep bijeenkomen.

Conny; oooh wat een lief kado van je moeder ! Shoppen op haar kosten. Veel plezier alvast !

Saskia; Wat een gedoe met dat UPC zeg. Gelukkig heb je nu wel duidelijkheid. En wat sneu voor Rick dat ie van die rode billen heeft.

Channie; wat heb je toch een mooi grietje ! Stoer jurkje hoor !

Panda; ach heb zo met je te doen als ik je verhaal zo lees. En 10x per dag voeden is ook wel heftig. Ik hoop voor je dat de kleren van je moeder passen en anders zou ik wel ff een nieuwe broek gaan kopen.

Jacq; wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met jullie gezinnetje en zo volop van elkaar aan het genieten zijn ! Wij hebben dat ook hoor, heerlijk gewoon.

Kelly; Hoe is het gegaan met de wijkverpleegkundige? Ja en idd erg irritant wanneer mensen veel te laat komen (of zelfs helemaal niet komen opdagen heh sens ;) ;) , haha. geintje).

Angela; hoe wat het bij jou met de wijkverpleegkundige? Hier wegen ze ook niet als ze aan huis langskomen.

Sens; lekker heh met een kopje thee op de bank en dan verder lekker niets doen. Maar goed, regen verveelt natuurlijk wel heeeeeeel snel.
    Jaime heeft echt een matje, lachen hoor !
    Mijn haar is idd erg vol, en allemaal echt van mezelf ;) :D .

Robine; hoe was je romantische avond met je mannetje? Lekker van genoten ;) ?

Mijn kraambezoek komt tegen 15.00 uur, heb er niet echt zin in maar goed hoort er nu eenmaal bij. Op een gegeven moment heb je het ook wel gehad met het bezoek vind ik.

Morgen begin ik echt weer met lijnen en buik/beenspieren trainen, moet nog steeds 4.5 kilo en dat schiet niet echt op ! :(

Ik ga straks lekker stampot zuurkool maken met speklappen, mmmmm

Kom later nog weer ff kijken..

Doei

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi magere speklappen Sap?

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Poeh, wat een hoop bijgeschreven alweer.

Hier een rot nacht gehad. Moira ligt weer op temperatuur gelukkig. Maar we hadden echt een regelnacht gehad. alleen knuffelen met mama, veel gepoept, vaak gespuugd, vaak aangelegd, en nu ligt ze weer op een oor. Wou dat ik dat kon. Kan zo moeilijk overdag slapen nou.

Wijkverpleegster is vanochtend geweest om 10 uur, zelfde tijd als Angela lees ik. En weet je - Moira is flink gegroeid - ze weegt nu 3520gr terwijl ze 10 dagen geleden op 3170gr woog. Alle mensen zeg. Ik wist dat ze aangekomen was, maar zoveel ineens .... :confused: Ben wel blij hoor :) Best wel een leuke dame die hier was. Volgende afspraak 21 dec. Verder heeft ze alles uitgelegd, ze was er wel een dikke uur bezig met alles te vertellen.

Angela: Hoe was het bij jou gegaan met de CB? Heeft ze Jordy gewogen?

Panda: BV is wel vermoeiend he? Ik viel vanochtend in slaap tijdens bv, en mevrouwtje ging maar door drinken. Best wel grappig. Was wel op tijd wakker geworden gelukkig. Ik gaf Moira altijd 10 min aan elke borst, maar nu laat ik haar 15 min drinken allebei kanten. Hierdoor komt ze dan om de 4 uur, en niet meer om de 3 uur.

Brennied: Welkom bij de november mamas!

Sappie: Balen dat je zolang moest wachten vanochtend in zh, en dat je weer zo snel buiten stond. Niet normaal gewoon he?

Channie: Leuk de jurkje!

Jacq: Ik vroeg me al af hoe het met jou was. Wel goed uitzieken he meid? Fijn dat je man alleen maar in duitsland zit en niet in japan. Lekker dichtbij :D

Saskia: Wat raar van UPC, ik heb er alleen maar slechte verhalen gehoord over UPC. Hoop dat je middag wat beter gaat.

Verder kan ik niet meer teruglezen.

Wat een weer zeg. Niet echt wandelweer vandaag. Dan maar wachten totdat Gerben thuiskomt, kunnen we samen gaan boodschappen. Morgen weer kraamvisite. Komt mijn Oma eindelijk langs.
    Kom straks weer even kijken. Moira begint wakker te worden :D

16. sappie

sappie Fanatiek lid

hahahahahahahahahaha, hoe stom kan ik zijn :oops: ... maaar ik begin morgen heh, hahaa :D

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik bedoelde Welkom Bianca!

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Je had het wel grappig opgeschreven.

Aangezien ik stofgezogen heb, opgeruimd heb en heb gedweild heb ik niks meer te doen :confused: . En nu we het nu toch over dieeten hebben...ik denk dat ik ff mijn boek van Sonja Bakker tevoorschijn haal en die ga lezen.
    Ik laat je weten hoe het met de speklappen zit ;) .

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hier ook een. Zodra Gerben thuis is, gaat ie gelijk bij Moira kijken, en als ze toevallig in mijn armen ligt, wordt zij weliswaar eruit gerukt. hahahaha. Ik ben echt iemand van 'val gerben niet lastig want hij moet werken' dus vraag ik ook niet of hij Moira wil verschonen of zo, hij doet het gewoon en vindt het leuk ook! Mij hoor je niet klagen ;)

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Geloof dat ik dat beter niet kan weten ;) . Zal wel heeeeeeel slecht zijn.

Deel Deze Pagina