November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat een leuke foto's allemaal van de kleine beebjes. Yorben is ook echt een poepie hoor Fajah en wat ben je weer mooi plat!

Saskia: Wat een mooi knulletje is Timo ook zeg! En leuke sinterklaasfotos hoor met Rick.

Sap: Lekker aan de speklappen......en jullie hoeven allemaal nog maar 4,5 kg, wou dat ik dat kon zeggen! Ik moet nog 13kg! Er gaat werkelijk geen grammetje vanaf en ik drink de hele dag water, snoep niet, eet s ochtends muesli met magere melk, s middags 2 boterhammen en s avond een klein beetje avondeten! En dan ook nog de hele dag trap op en af wel zo een 100x per dag! GRRRRRRR ben jaloers!

Sensee: Die mat valt wel mee hoor, dan heeft Jill er ook een, een kleintje dan........

Channie: Wat een mooi meiske is Giovanna en idd wat Trutje schreef, een beetje europees.....echt een poepie!

Sal: gelukkig dat t met Moira weer beter gaat! Goed dr temp, in de gaten houden hoor!

Kel: We willen nieuwe Daynah fotos zien!

Semmi: Fijn dat je ook ff weer wat laat horen, ben erg beniewud hoe t verder met Jayna is!
    Ik ga nu ff strijken heb een mega berg wasgoed weg te werken! Tot straks!

Robine

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Weet niet wie t vroeg, maar Jill krijgt blauwe ogen hoor, ze zijn nu alleen elke keer rood van de foto's dus doe ik er een rode ogen wegwerker overheen waardoor ze nu zwart lijken, ,maar ze zijn mooi donkerblauw!

Ik ga nu echt strijken,..............loop de hele dag huishouden te doen! Echt bizar, nauwelijks tijd voor andere dingen!

Oja ennuh mn man was gisterenavond te moe(ik ook hoor) dus zijn we maar gaan slapen ;)

Liefs robine

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou hier zijn gisteren ineens 2 kilo's verdwenen, is ziek zijn toch nog ergens goed voor ;)

Het is idd rotweer, maar het weekend gaat beter worden zag ik dus dan maar even lekker er tussenuit!

Mn moeder belde net dat ze eraan komt (woont hier een wijk verderop) dus ik ga maar weer naar beneden.

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat een pisweer zeg! Ik heb helemaal geen goed humeur meer. Iemand nog tips voor kleertjes voor jongetjes op het web te bestellen? Ik wilde de stad in en had zelfs al gekolfd maar die regen verpest het!

Ik merk nu trouwens dat hier de kilo's er langzaam af smelten door de BV. Gelukkig maar want ik begon me al zorgen te maken.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:ach wat jammer geen gezellig avondje meer gehad ;)

sensee:hahaha jaime heeft idd ook een matje wel lief toch.leuke foto's hoor.

De kids slapen weer allebei dus even rust voor mams.

Heb een foto van mn geboortekaartje geplaatst speciaal voor trutje ;)

tja ,ik weet ook niet hoe mn buik zo plat weeral is?geen idee,doe er niks speciaals voor.ik heb zelfs onzettend veel gesnoept met sinterklaas dus?maar bij jullie komt dat ook wel weer joh,eventjes geduld nog. :)

trouwens vanmorgen weer voor het eerst weer ongi geworden :evil:
    Tot later,ga ook even op internet kleertjes zoeken voor baby's.

xxx

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Leuk kaartje Fajah! En ik blijf het een prachtige naam vinden Yorben.

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Meiden, bedankt! :D Voel me weer wat beter.
    Heb vandaag zo'n beetje de hele dag lopen huilen, van mij mag het gauw morgen worden want ik heb mijn dag niet. Had een pannetje opgezet om de tepelhoedjes en Bastians speen uit te koken, vervolgens wat anders gaan doen en ruik even later een penetrante plasticlucht. Alles compleet gesmolten. Ik weer brullen natuurlijk. Bastian deed mee. Naja, de speen gebruikte hij toch niet en ik had nog een reserve tepelhoedje. Het stinkt nu nog steeds in de keuken, heb de hele dag al de afzuiger aan. Bah.

Brennie: ik kan het proberen, op vaste tijden. Probeer nu al vaak zolang mogelijk te rekken tussen de voedingen. Maar Bastian drinkt eigenlijk nooit 5 minuten :( maar minimaal een kwartier (1 borst) en meestal 2x een kwartier (2 borsten). Je zou dus zeggen dat hij het nodig heeft :( Hij sabbelt ook niet, het is echt drinken.

Salomina: ik val ook regelmatig in slaap tijdens de bv. Word dan pas wakker als hij bijna klaar is. Mijn lief zei laatst dat ik zelfs snurkte :oops:

Robine: jammer Robine, van je knusse avondje, hihi. Wat vervelend joh, dat je nog niet afvalt. Misschien moet je juist wat meer eten en wat vaker? Wel gezonde dingen natuurlijk ;) Klinkt misschien vreemd maar bij mij werkt dat. Je versnelt daarmee je stofwisseling.

Mijn buik is nog niet plat, krimpt wel heel goed in. Ik zal over 2 weken een foto plaatsen, dan is ie hoop ik weer wat toonbaarder. Kilo's beginnen wel te verdwijnen, nog 8 te gaan. Da's dan weer het voordeel van de bv.

Wat een zieken hè! Ik krijg niet eens kraambezoek omdat iedereen ziek, zwak en misselijk is. Vind ik eigenlijk wel zo lekker rustig.

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    oh ja, voor een meisje hadden we Romi bedacht.

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

bij voorbaat ff dit, denk niet dat ik op alles kan reageren heb wel alles gelezen maar onthou niet alles, excuus :oops: .

salomina; wat apart zo'n lage temp. maar iig beter dat het nu weer goed is hè? heb je het ook aangegeven aan de wijkverpleegkundige? enne als ik vragen mag, ben jij indonesische? en zo ja is moira ook beetje getint? geelbruinig? ben ik erg benieuwd naar nml. goed hoor dat ze zo veel is gegroeid. goede bv hè ;) :)

sappie; lijnen!? is dat zo heel erg nodig dan joh? komt toch vanzelf wel goed.

annemonique; nou lekker toch, 2 kilo eraf, hopelijk komt het er niet meer bij!

onzekermeisje; jij ziet er alweer slank uit zeg, netjes hoor.

ik zal ook f proberen het kaartje te uploaden ofzo. enne ook hier nog wel wat kilo's te gaan hoor maar als dit er na een half jaar nog niet af is ga ik er dan pas wat aan doen hoor maar zal wel loslopen en dan ga ik ook weer naar de sportschool dus...

gr saskia

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Vanmiddag even met de auto naar het cb geweest, en Marit is in 3 weken 400 gram aangekomen, dus nu weegt ze 4100 gram en 52 cm lang. Keurig dus.

Gezellige kraamvisite gehad die keurig maar een uurtje bleven, dus ik ga zo Rick eens halen bij oma en dan op tijd eten. Werner moet vanavond bij iemand een pc gaan installeren, maar ik wil graag de kids samen in het grote bad doen met het drijfmatrasje, dus dan moet Werner nog wel thuis zijn.

Ik zal eens proberen niet te vergeten ook een foto te maken van Marit's matje :D

Tot later !!!

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Brent heeft exact zo'n matje als Yorben, Fajah! Dat had ie gelijk bij geboorte al. Mijn vriend vroeg vanochtend toevallig of ie niet eens naar de kapper moest met hem :)
    Lief kaartje, hoor. Kleine voetjes zijn zo sprekend voor kleine babytjes.

Robine tnx voor de tip ;) Ik heb besteld bij Rainbowbabies! Wilde ik al eerder doen maar ik was het vergeten.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    T'is niet leuk maar het klinkt wel grappig. Toch eigenlijk vreemd dat die dingen dan smelten? Ik bedoel je moet ze per se steriliseren waarom kan dat plastic er dan niet tegen? Ik had een voedingskan gehaald bij de Prenatal om voor de dag voeding te maken. handig ding met schenktuit, draaidop de hele mikmak. Wil dat ding dus ook uitkoken want daar doe je tenslotte ook voeding in. Pannetje op het vuur met water, ff dat ding koken pak ik m eruit is ie helemaal krom geworden.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog meer matten bij Marit en Brent..hihi. Dat gaat echt wat worden hehe met dat voetbalteam!

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ben ik nou gek? Op de site van Simply Colors zie je in de advertentievoorbeeldjes de naam Lieke en Daan in hetzelfde blokje! Toeval Sappie? :confused: :rolleyes:

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    na ja dat mag toch niet, ik zou ermee terug gaan hoor niet normaal..

gr saskia

oh ja ik heb het kaartje in mijn album staan, aan de binnenkant links een klein tekstje; omdat ik zo'n haast had om op de wereld te komen, zal ik tijdelijk in het ziekenhuis moeten wonen. en aan de rechterkant; orlando,
    je was eerder dan verwacht, met 2265gr en 43cm, ook iets kleiner dan gedacht. op 4 vo 2006, kwam je in ons leven, een prachtige zoon aan wie we veel liefde zullen geven. op de achtergrond zie je zijn voetje met mijn man's hand. en de buik is mijn buik 3dgn voor de bevalling!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    was mij ook al opgevallen trutje. Die trui met capuchon is erg leuk he!?

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik vind bijna alles leuk Robine ;) Tis maar goed dat ik geen meisje heb gekregen! Ik heb een romper met tekst besteld hihi...

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    trutje :ik heb ook een truitje besteld met lange mouwen met een tekst erop.Met glow in the dark letters :)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    man is net thuis en gelijk om frietjes gereden dus ik natuurlijk weer even forummen totdat hij terug is hihihi

linda:word idd wat met al die matjes . ;)

Deel Deze Pagina