Ja denk dat iedereen in december te druk is. Januari lijkt me prima! Doen we dan met partners erbij of alleen met beebies? Zonder partner kunnen we natuurlijk gewoon doordeweeks afspreken (heeft iedereen denk ik meer tijd?), alleen dan moeten we wel rekening houden met diegenen die al in januari weer moeten werken.
Ja december/januari is prima. Mij maakt de datum vrijwel niks uit. Zullen we weer in Utrecht proberen af te spreken? Beetje centraal punt toch?!?!? Ik zal een paar data voorstellen bij deze: woe 27 december do 5 januari di 17 januari Heb maar ff verschillende dagen geprikt ivm misschien vaste dingen die sommige mensen moeten doen op bepaalde dagen. Zet ff je naam achter de datum die voor jou t beste schikt! Liefs Robine
goed initiatief Sap! Ik dacht er ook al ff tjes aan, maar t kwam er steeds niet van! Deze keer gaat t echt door hoor! Wil ook jullie allemaal eens zien inclusief de beebs! Maken we een groepsfoto van alle kleintjes in de ballenbak bij de Mc. Lol
woe 27 december robine/annemonique/sappie do 5 januari / robine/annemonique/sappie di 17 januari (ik moet 17 januari alweer werken )
woe 27 december robine/annemonique/sappie do 5 januari / robine/annemonique/sappie/trutje di 17 januari Ik weet nog niet eens wanneer ik exact weer te werk moet. Hoe kom ik daar het beste achter?
woe 27 december robine/annemonique/sappie do 5 januari / robine/annemonique/sappie/Angela di 17 januari 27 december zitten wij met de zaak nog in een drukke periode dus zal dan moeten werken, ga voor kerst weer beginnen 17 Januari moeten de kids weer naar school, dus dat wordt voor mij persoonlijk dan ook wat lastiger. Mogen oudere kids trouwens meekomen?
Vanmorgen dus die madam van het cb hier geweest. Heeft Jordy niet gewogen helaas. Ze was het natuurlijk niet eens met de hoeveelheid voeding die hij kreeg op een dag, dat was veel te veel voor hem volgens haar. Ik heb dus gevraagd of ik hem dan honger moet laten lijden, nou nee dat was ook niet nodig, tja dan krijgt hij dus gewoon dat wat hij nodig heeft. Ze wou me net voor kerst naar het cb laten komen voor de eerste afspraak, maar aangezien ik dan waarschijnlijk weer aan t werk ben heb ik dat kunnen verzetten naar de 18de. Is een maandagmorgen dus kan Albert ook een keertje mee. Verder een hoop geleuter wat me t ene oor in gaat en t andere weer uit Ik ben benieuwd of t gaat lukken om allemaal samen af te spreken, mij lijkt t ook heel leuk om jullie allemaal te ontmoeten. We hebben zoveel met elkaar gedeeld Liefs Angela.
woe 27 december robine/annemonique/sappie do 5 januari / robine/annemonique/sappie/trutje/Angela di 17 januari ik doe em nog wel een keertje dan... ehm, is die beurs in februari een idee? ik zal nog effe de info er bij zoeken...
Ik weet niet of de andere mama's met al oudere kids dit ook doen, anders probeer ik wel een babysit te regelen
woe 27 december robine/annemonique/sappie/kelly? do 5 januari / robine/annemonique/sappie/Angela/kelly di 17 januari Liever do 5 jan, maar als het woe 27 dec wordt kan ik miss ook wel, maar is nog niet zeker.
woe 27 december robine/annemonique/sappie/kelly? do 5 januari / robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje di 17 januari Heb je er weer bijgezet Trutje. Die babybeurs, bedoel je daar de 9-maandenbeurs mee?