November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hmmzz Robine was me voor haha.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine 17 januari is op een woensdag zie ik en 5 januari op een vrijdag, je hebt denk ik bij 2006 gekeken ;) Hoop dat het voor de rest niet uitmaakt ;)

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    :/
    ik zet mijn naam niet nog es in het lijstje. Lijkt wel of ik niet welkom ben ofzo... Tnx Robine en Annemonique!

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ja ik denk wel die babybeurs annemonique. Heb jij de info bij de hand? Ik kan het zo gauw niet vinden.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heb 2 nieuwe foto's in album, 1 van het kleine matje van ons manneke ;)

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    van 14 t/m 18 feb.

Mij lijkt het wel wat om dan af te spreken. Het is centraal ook nog es en de meeste mannen vinden er ws toch niet zo veel aan om er heen te gaan... ;)

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Trutje: Dan zou ik alleen de 17de kunnen, dus de zaterdag :D

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik vind het zo ie zo leuk om al in januari af te spreken. Ik denk dat het op die beurs te druk is om ook nog met elkaar te kunnen kletsen enzo. Maar ik pas me aan de rest aan, dus als jullie voor de beurs gaan ga ik mee ;)

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maar dat is in Amsterdam zie ik nu :( das 3 uur rijden voor mij :( , dan ga ik persoonlijk toch liever voor Utrecht :oops:

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hij is gelijk met de huishoudbeurs daar.

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    woe 27 december robine/annemonique/sappie/kelly?
    vr 5 januari / robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim
    wo 17 januari Pim

Oudere kids erbij is toch ook leuk? Daar horen we ook al maanden verhalen over!

Ik moet eerlijk zeggen dat die beurs me niet echt leuk lijkt om naar toe te gaan met z'n allen. Met zo'n groep raak je elkaar alleen maar kwijt en je kunt vaak niet ff lekker zitten om te kletsen. Maar dat is mijn mening, ben benieuwd wat de rest er van vindt. Vond die high tea in een grand cafe in Urecht die Sens de vorige keer had voorgesteld wel wat.

Ik had vorig jaar al een digi-D aangevraagd. Ik heb de kinderbijslag nu via Internet aangevraagd op de site van SVB en mijn eigen Digi-D ingegeven, toen kwamen al onze gegevens in het scherm. Het werkt dus wel. Ik had die Digi-D vorig jaar binnen een paar dagen na de aanvraag in huis.

Morgen de laatste dag dat Alex ook vrij is. Heerlijk hoor om drie weken samen thuis te zijn geweest.

Wij hebben vandaag de kerstboom al gezet. Nu hadden we er nog even rustig de tijd voor. Staat weer zo gezellig en Emme vind de lichtjes echt geweldig!

Pim

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Trutje; Ik denk idd dat het op de babybeurs wel superdruk is, zijn we elkaar zo kwijt, want we weten nog niet eens wie wie is ;) :D

14. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Misschien heb je wel gelijk ook Annemonique. En er is natuurlijk ook nog es zo onwijs veel te zien.

15. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik kom hoor in januari, als die beurs in A'dam is dat zie ik niet zo zitten, ben niet zo'n held met rijden maar Utrecht red ik wel.
    De datum maakt voor mij niet zoveel uit, ik denk wel dat ik Rick dan bij oma breng hoor Angela want als hij het zat word begint hij te jengelen enzo. En vind met 1 kind zo'n eindje weg al ondernemend genoeg. ;)
    Waar spreken we dan af?

Lfs. Saskia.

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Iedereen weet wel hoe jij en je nieuwe haartjes eruit zien! ;)

17. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Hier ook voorkeur voor januari, omdat ik dan nog niet aan het werk ben.
    5 januari lijkt me dan prima, en idd liefst in Utrecht of omgeving, anders word de reistijd me te lang. Ikzelf zal zonder Rick komen dus alleen met Marit, anders ben ik hem alleen maar in de gaten aan het houden ;)

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Saskia: Kaily is inderdaad ook wel zo dat als ze t zat is, dan moet je gaan uitkijken ;) Voor Linsey zou t echt een paradijs zijn met al die baby's hahaha.

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik ga denk ik in ieder geval voor Kaily dan en babysit regelen, misschien dat Linsey wel meeneem. Die houdt zich heel goed qua reizen enz. dus om haar maak ik me niet zo druk, hoef haar ook niet zo in de gaten te houden want die zal toch niet weg te slaan zijn bij ons allen haha :) . Het is dan ook haar laatste vakantiedag.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vrijdag 5 januari dan maar doen, die andere 2 datums vallen zo te zien al af. Hoop dat de rest dan ook kan?!

vr 5 januari: robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Conny/Saskia

Deel Deze Pagina