November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wat mij betreft wel Annemonique, hoop ook dat de rest dan ook kan.
    Dan alleen nog een plek en tijd :D

2. sappie

sappie Fanatiek lid

5 januari lijkt me prima, in Utrecht ? Is het meest Centraal denk ik.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ja zeg ik kijk ff niet en doe Jaime in bad en dacht huh zoveel pagina's...

Ik kan 5 januari ook. 17e zit ik waarschijnlijk weer op mijn werk.

woe 27 december robine/annemonique/sappie/kelly?
    vr 5 januari / robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Senseemillia
    wo 17 januari Pim

OH en Pim digid mag ook wel werken. Zo zeg als ik zie hoeveel uren er bij ons in worden gestoken..te gruwelijk gewoon.

Meiden doen jullie wel eens spelletje tong uit steken naar de baby? DAt is lachen. Jaime doet ons na, en niet zo'n beejte ook..hahahah
    Komt een muisje aangekropen vindt ze ook heeeel leuk...hihi

4. Ik kies ook voor Utrecht. Lijkt mij het makkelijkste voor iedereen. Lekker centraal toch.

Beurs hoeft voor mij ook niet.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Utrecht is the place to be :) !
    Maarreh weer een high tea bij Lofen?

6. Ja gezellig een high tea.
    Ik ben voor.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    vr 5 januari: robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Conny/Saskia/Senseemillia

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Melliemel: Waar heb jij trouwens dat mutsje gehaald wat Orlando opheeft? Dat blauwe, gebreide? Ben naar zo'n mutsje al opzoek sinds mijn zwangerschap, maar kan t nergens vinden :(

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaaa lachen, Lieke steekt de tong dan ook telkens uit ! Lig ik helemaal dubbel van het lachen, zo stoer !

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ben voor ! Lijkt me leuk !

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja is leuk heh. En je ziet dan ook echt eerst zo'n geconcentreerde blik hmmm hoe doe je dat..hahah. En dan komt ie. En als ie één keer lukt komt ie wel vier keer daarna nog..hahah.

Ik had gelezen dat je beebs ook kennis moet laten maken met hun eigen lichaampje dus handje langs het wangetje handje bij de oren...en dat vindt ze toch raar. Soms kijkt ze echt van heh hoe kan dit nu weer.
    Te bizar gewoon hoe snel die ontwikkeling gaat. Ik heb mij voordat Jaime werd geboren dit nooit gerealiseerd..ook niet dat ze niet weten dat hun handen niet van henzelf zijn. Gek idee ook dat je dat zelf vroeger ook hebt gedaan. En dan dat je ouders zo bij je stonden, met kiekeboe, het muisje en de tong uitsteken..Whhaaaahhaaaaa

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    vr 5 januari: robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Conny/Saskia/Senseemillia/Salomina

Ik doe mee op voorbehoud. Ik heb een kennis die langs zal komen vanuit Engeland - weet alleen niet hoelaat hij zal arriveren. Ik laat het jullie z.s.m weten.

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Volgens mij ontwikkel ik een slaapstoornis... :') trusten!

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp is er op 5 januari een high tea in Utrecht? :D Dan heb ik nog niets staan. December is me wat te vroeg om zo ver te rijden :oops:

vr 5 januari: robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Conny/Saskia/Senseemillia/Salomina/Panda

Ik ga het concultatiebureau even bellen. Bastian rochelt, vind het een beetje eng. Even horen of hij naar de dokter moet, ik twijfel.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    vr 5 januari: robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Conny/Saskia/Senseemillia/Salomina/Panda /Fajah

Hey meiden 5 januari is ook goed voor mij,ik moet er wel zeker 4 uur voor reizen ahum!eerst auto ,dan boot,dan trein en dan weet ik niet hoever het van het station is naar de plek waar jullie willen afspreken.
    ik kom niet met de auto,want weet absoluut de weg niet.
    zie ons al zitten aan de high tea en dan is het voedertijd voor de baby's en dan word de ober overspoeld met flesjes die allemaal tegelijk opgewarmd moeten worden hahahaha zie het al voor me whahaaaaha

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    panda:waarvandaan moet jij komen naar utrecht?

ooh en semmi moet ook van ver komen hoor,ze komt uit heerenveen is ook niet bij de deur ;)

Vannacht klote nacht gehad joh,Yorben is zooo verkouden en snottert en hoest soms lijkt het wel of hij erin stikt,niet leuk.
    dus weinig geslapen ,want meneer was zo huilerig en hangerig.
    mn man moest om 4 uur weer op om te gaan werken en die werd me toch pissig,omdat Yorben maar bleef huilen.
    ja en hij moest wel werken en wou graag nog een beetje slapen.
    ik zei dat die kleine daar ook niks aan kan doen heh dat hij ziekjes is hij kan het nog niet zeggen hoor.
    hij helemaal over de rooie zeg,niet normaal.
    ik janken natuurlijk.hij is om half 3 opgestaan en is al vertrokken,hij ging wel in zn vrachtwagen verder slapen hahaha,mannen je zou ze een klap voor hun kop geven.
    ik verwacht in de loop vd ochtend wel een smsje of telefoontje met sorry ,zo gaat dat meestal,dan krijgt hij spijt van zn daden ;)
    ik heb dus ook weinig geslapen,maar voel me prima.
    heb ik altijd ,als ik weinig slaap voel ik me superfit en als ik veel slaap ben ik juist zo duf,gek mens ben ik denk ik. :(

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Whaaaaa, ik moest vanochtend sinds lange tijd om 06.00 uur :confused: mn bed uit omdat Lieke lag te huilen, honger.... Ik had het wel een beetje verwacht want ze had gisterenavond maar 90cc gedronken, terwijl ze normaal 160cc drinkt bij de laatste fles. Nou ja, geeft niet kan gebeuren.

Krijg straks een vriendin op bezoek, we zien elkaar maar een paar keer per jaar maar dan is het wel supergezellig !

Volgende week donderdag heb ik een personeelsuitje, we gaan wijnproeven, nog weer borrelen en daarna een 4 gangen diner. Heerlijk lijkt me wel leuk ! :D Heb ak met een aantal collega's afgesproken dat we met een taxi teruggaan !

Haha, ja Fajah, da's idd waar, allemaal tegelijk aan de fles, de ober wordt er druk mee ! Gelukkig geven er een aantal borstvoeding.

Kom later nog weer ff kijken..

Liefs sap

18. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik ga het ook proberen te regelen. Moet alleen kijken wat ik met Joppe doe, hij heeft dan vakantie. Lijkt me leuk om jullie eens te ontmoeten!

lfs

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik neem de oudste ook niet mee,heb k zelf geen rust ,want moet hem dan ook constant in de gaten houden.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

vr 5 januari: robine/annemonique/sappie/Angela/kelly/Trutje/Pim/Conny/Saskia/Senseemillia/Salomina/Panda /Fajah/jacq

Deel Deze Pagina