Morghhh, Ik heb heerlijk geslapen. Daynah wordt nog wel om de 3 a 4 uur wakker dus ook in de nacht maar al met al toch heerlijk geslapen. Je gaat er aan wennen geloof ik heh. Zal wel blij zijn als ze een keertje door zou slapen, maar geduld is een schone zaak. Echt leuk dat er zoveel komen naar de meeting. Ben benieuwd naar iedereen zijn beebs. Fajah: Mannen heh. Ze begrijpen het soms echt niet. Maak je niet druk hoor. Sappie: Klinkt gezellie dat personeelsuitje. Veel plezier met je vriendin vandaag. Ik ga me zo maar eens omkleden. Ik ga zo ff naar de Prenetal om ook zo'n kerstmutsje te halen. Hoop dat ze ze nog hebben, anders kopen we gewoon wat anders . Moet ook langs de dokter ivm die jeuk op me buik en me rug doet nog ontzettend zeer. Ga zo eens bellen. Kom later weer ff kijken. Lfs Kelly
Vanochtend in de nek van Emme twee smetplekjes ontdekt. Heb het wat drooggedept met een hydrofieldoek en er sudo creme opgedaan. Voel me echt een slechte moeder - heb Emme gewoon niet goed genoeg afgedroogd...... Arm meiske. Kel, fijn dat je lekker hebt geslapen. En Sappie, voor jou ook een keertje vroeg eruit. Veel plezier met je vriendin! Pim
Dan zou ik ook een slechte moeder zijn hoor! Hij heeft hier in zn nekje een smetplek. Hij knoeit vaak erg veel met het flesje en het is daarna heel lastig om het goed droog te houden aangezien hij zn nekje zo stijf houdt. Niets slechte moeder vind ik hoor, sommige kindjes zijn er gewoon gevoeliger voor. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me op het consultatiebureau er ook wel een beetje voor schaamde
Ik heb het mutsje ook gekocht. We willen dit weekend proberen een leuke foto voor op de kerstkaart te maken
Ik meld me ook even Krijg zo visite van mijn Oma en een oom en tante ... Hier een onrustig nacht gehad, ben blij dat het zo weekend is, want dan neemt mijn man de verzogingstaak over, kan ik een extra half uurtje per voeding bijslapen was vanochtend zo moe. Mijn broertje belde ons net vanuit NZ om te vragen hoe het met ons was. Heel lief, doet ie normaal alleen bij verjaardagen of feestdagen. Even lekker gekletst, hij wil over 2 jaar samen met zijn vrouw op vakantie komen. Gezellig! Nou ik ga gauw vandoor, volgens mij komen de visite net aanrijden. Tot straks
kom net uit het zkh. controle heupjes jaime. dat was goed. ze heeft alleen ernstige hartruis, oorzaak waarschijnlijk een gaatje in haar hartje. de ernst en groote van het gaatje is nog niet bekend. we moeten vlogende week naar het wkz voor verdere onderzoeken. ik word gek nu. hoop dat we snel naar wkz kunnen. liever maandag dan dinsdag. dit had ik echt niet verwacht. ga je voor controle heupen kom je zu thuis. ecg en thorax heeft ze gehad, mijn kleine lieve meisje. zit weer te janken nu.
euhh dames,ik schaam me dood maar ik kan niet bij de meeting zijn ik moet dan namelijk met Yorben naar het CB voor zijn eerste inenting! Ik keek toevallig net in zn groeiboekje en zag de datum staan 5 januari ](*,) stom stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. ik zal dus niet kunnen komen
Nou, het rochelen is gelukkig helemaal niet erg, zolang hij geen koorts heeft en het niet benauwd heeft. Die indruk heb ik niet. Hij drinkt verder ook goed. Wel maf hoeveel lawaai er uit zo'n klein mannetje kan kopen. Hij snurkt soms ook best wel hard en knort net als een varkentje. Fajah: ook al een verkouden mannetje, zielig he. Ik ga druppeltjes halen voor Bastians neus, de boel moet natuurlijk niet dicht gaan zitten, dan kan ie niet meer drinken. Ik moet uit Groningen komen. Kom ik met de trein, wel zo rustig. Hihi, zie het ook al voor me, al die flesjes. Pim: mag ik bij de slechte moeder-club? Bastian heeft plekjes naast zijn balletjes. Gelukkig is het daar allemaal nog niet zo gevoelig, vertelde de kraamhulp In zijn bilnaad ook een beetje. Kun je toch ook nauwelijks voorkomen met die dunne spuitpoep Sappie: ow heerlijk, wijnproeven, 4 gangen diner =P~ Salomina: slaap maar lekker bij, daar knap je van op! Mijn lief heeft vannacht tot 4 uur met Bastian op de bank gezeten (hij voelde zich geloof ik wat schuldig over de nacht ervoor) dus ik heb kunnen bijtanken. Voel me nu echt goed.
linda:WAT ERG,tjeetje kan me voorstelen dat je je rot bent geschrokken,hoe kan dat nu opeens. hopen dat je snel mag gaan met haar. daar kunnen ze toch wel iets aan doen hé? zit hier ook met de tranen in mn ogen hoor. Hou je sterk hé? dikke knuffel.xxx
Wat erg Senseemillia! Ik schrik me ook rot van je bericht, dat verwacht je toch niet. Sterkte met wachten, wat lijkt me dat moeilijk!
Lieve Sens, Nogmaals heel veel sterke meis, ik blijf aan jullie denken en hopen op een positief bericht ! Liefs sappie
Sens, wat een verschrikkelijk nieuws, ik hoop voor je dat het goedkomt! Sterkte. Ik ga ook onder voorbehoud mee naar de meeting. Lijkt me erg leuk om iedereen te ontmoeten. Hebben jullie ook nog zo last van duizeligheid, ik heb het de hele dag en eet toch echt wel voldoende en bloedverlies is er ook niet meer.
Jemig Sens, wat zullen jullie geschrokken zijn! Was je samen met Michiel in het ziekenhuis of alleen? En heb je nu iemand bij je? Meis, ik hoop echt dat jullie snel terecht kunnen in het kinderziekenhuis. Laat je even weten als je alleen bent, dan vangen we je hier zoveel mogelijk op hoor. Heel veel liefs Pim
Misschien moet je even het ijzergehalte in je bloed na laten kijken. Kan heel makkelijk bij de huisarts. Of misschien uit voorzorg al Floradix gaan drinken. Pim
Nee Michiel was gelukkig mee. Maar goed ook wnat ik wist niks meer te produceren aan stemgeluid toen die arts dat zei. Erg is gewoon ook dat het cb haar wel heeft onderzocht en die ruis niet heeft gehoord terwijl die echt flink hoorbaar is zei de arts. Ik moet van hem trouwens overstappen op nutrilon hypoallergeen ivm allergien van michiel en ze mag 6 x 130 cc aan voeding (ook iets heel anders dan het cb zei). Michiel heeft net al met cb gebeld want die wil die arts spreken natuurlijk. Als we niet voor haar heupen moesten was het niet eens ontdekt geweest. Heb net gezocht op internet en las dat een harde ruis meestal erop duidt dat het een klein gaatje is. Hoe groter het gaatje hoe minder de ruis is. Als het een klein gaatje is heb je ca 90% kans dat het dichtgroeit en in het ergste geval moeten ze opereren en zetten ze er een stukje tussen zodat het dicht is. Als het nu maar gewoon dus zo'n klein gat is en in het spierweefsel onderaan bij de hartkamers dan is het goed te behandelen.
En ze was trouwens goed gegroeid zei hij. Op zich positief. Ze weegt nu 3940 (dus 90 gr meer dan afgelopen maandag) en is 55 cm. Dat is 3 cm gegroeid in bijna 3 weken.
Linda wat erg. Weet even niet wat ik moet zeggen. Probeer je niet te druk te maken (is makkelijk gezegd van mij). Wat raar dat ze niks hebben gehoord bij het cb. Goed dat Michiel even gaat bellen hoor. Gelukkig dat ze het dan toch in het zkh even naar hebben gekeken. Je mag ook altijd je hart luchten heh hierzo. Lfs Kelly
Daynah heeft vandaag volgens mij een regeldagje. Ze is al vanaf 09.00 uur wakker en af en toe slaapt ze even. Nu net weer in bedje gelegd. Ik hoop dat ze nu wat langer blijft slapen. Ze wilt alleen maar bij papa en mama liggen. Heb trouwens het kerstmutsje gehaald. Ik ga van het weekend de kerstboom optuigen en dan een leuke foto van haar maken met het mutsje. Ga even een wasje draaien en kolfen . Lfs Kelly
Ik wens je ook veel sterkte Sens! ik schrik er ook van! Hier is vandaag ons eerste dagje zonder kraamhulp, ook wel weer lekker om ons eigen gang te gaan! we genieten echt van onze meid, ze heeft ook al erg vaak haar oogjes open, zo mooi!. Mijn vriend had het kerstmutsje ook gehaald, ik had het hier eerder gelezen en vond het erg grappig, hij heeft de 2e maat genomen en die zit goed!.