November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ook de 2e maat gehaald heb het nog niet gepast want ze ligt nu te slapen, maar het zal wel goed zitten.

Lekker heh zonder hulp. Bij het begin vond ik het erg jammer, maar nu is het toch ook wel lekker.

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Linda wat erg! sterkte ermee! We duimen op goed nieuws!. En wat een Klojo's zeg op het cb Grr! :oops:

Giovanna is beetje hangerig enzo, ze zit nu op 6 voedingen denk dat ze ff moet wennen daaraan. Verder alles prima hier gister de kerstboom opgetuigd! Zo wat een joekel :confused: wist niet dat die zo groot was :oops:

Verder over de meeting, moet ff kijken ik kan die datum wel maar ik zie het niet zo zitten om zolang met de trein te gaan met Giovanna ..aangezien ik geen rijbewijs heb..daar mag ik over 10 daagjes voor gaan leren hihi..dan word ik 18. Jaja de jongste van jullie.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jeetje Sens dat ik schrikken zulk nieuws. Hopelijk is het idd maar een klein gaatje.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Linda weet je al wanneer jullie in het wkz terecht kunnen ?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Michiel heeft net gebeld, we hebben eerst boodschappen gedaan. Het WKZ is nu dicht. We kunnen maandag pas weer bellen. Baal hier wel van.
    Ze is nu aan het huilen en zo stom maar ik denk gelijk het ergste.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Heh balen dat het ziekenhuis al gesloten is voor afspraken. Maandagochtend gelijk bellen !

Heb echt zo met je te doen. Hoop echt dat het een klein gaatje is waar ze mogelijk overheen kan groeien. Meid niet gelijk het ergste denken, hoe moeilijk dat ook is !

Liefs sappie

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sens, fijn dat Michiel erbij was in het zh. En wat vreemd dat ze het bij het CB niet hebben gehoord.

Ik had ook al even gegoogled en kwam precies uit waar jij ook op uitkwam: harde ruis is waarschijnlijk een klein gaatje waar ze mogelijk zelfs overheen groeien. Ik hoop echt dat dat het is!

Balen dat je geen afspraak meer hebt kunnen maken.

En kan me voorstellen dat je nu meer bezorgd bent als ze huilt. Ik hoop dat je je kunt bedenken dat je gisteren nog niet zo ongerust maakte toen ze huilde dus dat dat vandaag na het nieuws ook niet hoeft - maar ik weet zeker dat dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan.

Pim

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goeiemiddag dames,

Vandaag een bezig dagje geweest. Vanmorgen de logopedie hier gehad en 's middags is mijn moeder op cisite geweest. Jordy drinkt vandaag supergoed, maar moet veel spugen daarna. Volgens mij heeft ie wat slijm vastzitten, wat tijdens het boeren omhoog komt en waardoor er ook voeding mee terug komt :(

Sense: Jeetje zeg, dat is zeker schrikken :cry: Hopenlijk kunnen jullie snel terecht. Maar t komt vast allemaal helemaal goed. Ik weet ik heb makkelijk praten, maar probeer je niet teveel zorgen te maken, volgens mij komt dit vaker voor dan men denkt en er zal dus vast wel een goede oplossing voor zijn. Sterkte en wij zijn er voor je!

Kelly: Als ik t goed heb kreeg jij geadviseerd om het naveltje schoon te maken met alcohol, maar vergeet niet dat het een open wondje is :( Hier wordt t echt "verboden" om te doen. Het aanstippen wordt trouwens gedaan met een soort wattenstaafje met 1 of ander spul erop.

Ik moet weer gaan, Jordy huilt weer :( Misschien nog tot later.

Liefs Angela.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Pfff ik moet ook niet teveel googelen hoor. Er zijn dingen die ik vind, wat jij zegt Pim, dat het vanzelf dicht kan groeien als het klein is. Maar ik zie ook dat als het groter is er vaak een operatie moet plaatsvinden voor de leeftijd van 6 maanden.
    Ik moet er ook eigenlijk niet naar kijken want loop al de hele middag te huilen. Echt alles kan mij gestolen worden nu als zij maar beter wordt en het niet zo ernstig is.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    lin: Ik sluit me aan bij de rest dat ik t heel erg voor jullie vind, maar zoals Sappie schrijft, niet meteen t ergste ervan denken........we zijn er voor je als je wilt babbelen! Hou je haaks t weekend! Geef Jaime een dikke x.

Meeting: ik heb er zin in! Leuk hoor om iedereen live te zien!

Ga nu ff verder met eten maken, tot later!

Liefs robine

11. Sensee: ik vind het zo erg voor je. Ik kan me voorstellen als ze nu huilt dat je je zorgen maakt. En dat googlen kan je beter niet doen je leest ook de mindere leuke dingen. Probeer je niet al te druk te maken.

Angel: Ik ga het naveltje ook niet meer schoonmaken met alcohol ik vnd het zielig voor haar het prikt natuurlijk ontzettend. Ik ga het met lauw water proberen.

Daynah heeft echt een regeldagje ze wil alleen maar bij me liggen om dan in slaap te vallen. Leg ik haar in de box of in bed, dan is het na 15 min brullen, pak ik haar op dan valt ze in slaap na 5 min. Heb vandaag dus weinig kunnen doen.

Lfs Kelly

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens; Waarom hebben ze trouwens ook dr hart en borst geluisterd als je voor heupcontrole ging? Dat deden ze bij ons niet, heupjes en klaar.

Nou ja gelukkig maar natuurlijk......

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Idd gelukkig maar. Eigenlijk had het cb zoiets dus moeten horen. Ik zei net al tegen Chiel what if..ik niet bij die kinderarts hoefde te komen.
    Ik denk dat ze haar helemaal hebben gecheckt omdat ze in stuit lag.

Een collega van Chiel heeft een kindje met ernstige hartafwijking, hij zit ook met dat kindje in het wkz. Chiel had hem even gebeld om te vragen naar goede kindercardiologen. Schijnbaar is het wel heel goed in het wkz.

Zo maar ben die kinderarts van vanochtend wel dankbaar dat hij dit heeft gecheckt en dat we nu weten hoe of wat...

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Dat is zeker goed dat ze haar toch hebben nagekeken! maak jezelf niet gek hoor! ik ken iemand waarvan hun kleintje ook een gaatje in het hart had maar daar hebben ze ook niks aan hoeven doen, die is ook langzaam dichtgegroeid.

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sens, ook ik leef mee, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet zeggen... Zo'n klein hummelke, hopelijk groeit ze er overheen. Sterkte hoor.

Ik kom net van de kapper. Had het bijna kort geknipt maar heb nu toch maar gekozen voor laagjes... Och, tis weer wat anders en ik kan er weer mee door tot na de kerst :p Ik dacht effe dat het mijn hormonen waren vandaar dat ik het toch maar niet kort heb geknipt.
    Verder goed geslaagd bij de H&M. 50% korting op 2 broeken, 2 truien en babykleertjes maat 62 voor Brent. Wat ik dan wel jamemr vindt is dat ze dus niets in maat 56 hebben. Ik heb het nl wel gezien bij de Prenatal, da's niet mijn smaak.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    linda:hoe gaat het nu meid?zit constant aan jullie te denken.

Channie:je schreef dat Giovanna al op 6 voedingen zit,das wel vlug al,op welke tijden eet ze dan?en slaapt ze de nachten al door dan?

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trutje: C&A is normaal ook niet echt mij winkel, maar moet zeggen dat ze er best leuke babykleertjes hebben in ook kleinere maten. Misschien een idee? En anders bij V&D daar hebben ze ook leuke jongensdingen. Ik ben ook nooit zo weg van de Prenatal.

Fajah: Hoeveel voedingen krijgt Yorben? Ik ben sinds gisteren bij Jill overgestapt op een 2 gaatjes speen(werkt veel beter!) en op 6x 125 cc. Die drinkt ze nu toch we makkelijk weg hoor. Nu nog de nachten doorslapen.........we wachten af!

Liefs Robine

18. Idd dat is zeker vlug. Daynah zit echt nog op de 7 voedingen en soms nog tussendoor wil ze nog en dan geef ik 20cc.

Op hoeveel cc zit je eigenlijk?
    Daynah zit tussen de 80cc en 100cc, dat verschilt ook. Ik geef sowieso 100cc, maar dat drinkt ze niet altijd op. Vaker niet dan wel.

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Fajah: Idd ze krijgt sinds gister 6 voedingen dit mocht ik doen van de kraamhulp zei ze nog voor ze weg ging, maar dan moest ze wel 100cc per fles krijgen.
    Ze slaapt nog niet door neeh, er zit tussen haar voedingen 4 uur. En snachts dus vaak 5 uur.

20. Word ze vanzelf wakker of maken jullie haar ook weleens wakker.

Deel Deze Pagina