November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja volgens mij is het ivm infectiegevaar. Bloedingen zijn ook nog niet over, wel een stuk minder.

Maar met papa is het zo leuk hoor. Ga zeker foto's maken.

Vandaag heeft ze voor het eerst het paddestoelenjasje aan gehad, maatje 62. Was veels te groot, maar wel lekker warm voor d'r.

Ik ga vandaag me kerstboom optuigen. Vanavond gelukkig geen bezoek, dus een heerlijk avondje met zijn 3tjes.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lekker he in dat matrasje he Sap........Jill en ik zijn afgelopen weke ook geweest(stond al in mn album) zal er nog 1 plaatsen!

Kel: Ik ben lekker in bad gegaan na 4 weken, de bloedingen waren klaar dus heb nog een dagje gewacht en ben gegaan. Nu dobber ik weer elke avond rond.

Net Nutrilon Omneo gehaald tegen krampjes en druppeltjes Cinnababy ofzo.......elk uur ff aan dr geven hoo zo dat t helpt, vind het echt zielig om dr zo een pijn te zien hebben.

Liefs Robine

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik wil ook zo graag in bad! Maar ik vloei nog een beetje dus ik wacht nog ff. Alex is ook al met Emme in bad geweest. Ze vond het heerlijk op het matrasje!

Robine, we moeten de foto's nog ff op de laptop zetten en dan zal ik mijn album weer updaten. Ze groiet op het moment als kool. Merk ook dat ze haar flesje steeds sneller leeg heeft.

Emme blijft ondanks de 10 ml extra water wat vaste poep houden. Ik heb kindicol van VSM in huis. Dit zou de ontlasting soepeler maken. Heeft iemand hier al ervaring mee? VOlgens mij heeft ze er geen last van, dus ik ben een beetje huiverig om haar meteen iets er tegen te geven.

Femmy, heb je genoten van de wandeling mét kinderwagen?

Pim

4. sappie

sappie Fanatiek lid

He Pim, ik geef Lieke ook de druppels kindicol van VSM en helpt redelijk. Het is een beetje aftasten hoevaak en om de hoeveel uur je de druppels geeft. Lieke haar luiers zijn al een stuk beter !

5. Ik heb hier nog een heel pak Nutrilon Omneo staan. 2x gebruikt voor Daynah, maar ze kan er niet tegen. Als Jill er tegen kan wil ik het wel voor je opsturen. Anders gooi ik het nl weg. Het is nl maar 4 wk houdbaar als het aangebroken is.

Ik hoor het wel van je.

Lfs Kelly

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dat is lief van je Kel. Ik moet eerst ff kijken hoe Jill erop reageert. Maar ik denk dat opsturen duurder is dan een nieuw pak :) Neem t anders maar mee naar de meeting das ook al binnen een maand.

Is t echt zo kort houdbaar dan? Staat dat erop?Is toch gewoon poeder, kan toch niet zo snel bederven?

Pim: Ik ken t verschijnsel vaste poep niet eens bij Jill, t is alleen maar mosterdachtig..........

Heeft iemand ervaring met die Cinnababy die ik voor Jill dr krampjes heb gekocht? Heb nu al elk uur ff 3 druppels gegeven en ze slaapt eindelijk.....als ze wakker wordt geef ik haar weer(stond erop, voor heftige krampen meteen max 6x per dag elk uur toedienen.)

Tot later!

Ennuh ik geloof dat t matrasje bij iedereen erg succesvol is he voor in bad?! Goede aankoop geweest!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier nog eentje die ontzettend moe is.Yorben heeft nu ook steeds last van krampjes.als hij wakker is huilt hij alleen maar.en snachts dus ook.
    helpt die nutrilon tegen krampjes?ik gebruik nu gewone friso,maar die heb je ook tegen krampjes dus ik twijfel op welke ik zal overstapen.

Sap:leuke foto's van Lieke in haar slaapzak.

Robine:je vroeg hoeveel Yorben krijgt van voedingen.
    Nog steeds 7 voedingen van 100cc,meer eet hij gewoon niet ,meestal drinkt hij daar maar 80 a 90 cc van op,geen grote eter dus,maar ja je kunt het er niet inproppen hé?
    Je vroeg ook nog waar ik de kleertjes haal voor mn kids?Nou gewoon bij zeeman en wibra,hebben ze hartstikke leuke kleertjes hoor.en niet duur ook.

Sens:blij dat je al wat beter voelt,het komt echt wel goed met jullie kleine meisje hoor.

tot later maar weer,hopelijk slaap ik vannacht beter.
    zal zo blij zijn als die fase van snacht opstaan voorbij is.(mn eerste kindje sliep na 7 weken door,dus ik blijf de moed erin houden).

zal nog een leuke foto plaatsen van de boys,ga ik versturen als kerstkaart naar opa en oma's.

8. Ik heb het ook. Heb het idee dat het wel helpt maar niet voor lang. Nu is Daynah ook weer onrustig, dus ik geeft het dadelijk ook.
    Je moet eens venkelthee proberen, dat helpt wel hebben wij gisteren ook gedaan bij haar.

Ga nu maar ff kijken bij haar.

Lfs Kelly

9. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Senseemillia: Lief hoor van Michiel dat hij een kadootje voor je had gekocht. En idd, niet gaan denken dat het je schuld is hoor, proberen af te wachten tot de verdere uitleg volgende week maar ik snap dat het niet gemakkelijk is.

Sappie: Ah, wat een schattige foto’s van een lachende Lieke, lieff ! En dat is de heerlijkheid bij 1 kindje he: dan kun je na de vroege voeding nog lekker allemaal in bed kruipen. Bij ons is er dan nog een grotere stuiterbal: Maaaaamaaaaaaa, ik ben wakker ! :D

Robine: Ik hoop dat de Nutrilon en de Cinababy helpen, sterkte met de krampjes ! Hier goede ervaringen met Cinababy, al gebruikten wij het eigenlijk elke dag 6 x per dag ;) Bij superheftige krampen is het geen wondermiddel, maar het werkt zeker goed !

Kelly: Wat sneu dat Daynah zo’n last had van krampjes. Goed dat je het zegt, ik ga voor de zekerheid ook weer venkelthee in huis halen !

Fajah: Jeetje, Yorben ook al krampjes, Nutrilon Omneo is idd speciaal tegen krampjes, de versie van Friso zal vast hetzelfde werken.

Marit heeft vanmiddag in de box gelegen bij de dochter van vrienden van ons, die 4,5 maand ouder is. Jeetje, wat groeien kinderen dan hard in de eerste maanden !

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Conny: Is Marit weer helemaal krampjes vrij? Ik hoop t voor jullie dat scheelt weer heel wat uurtjes nachtrust ;)

Kel: Ik heb t nu weer gegeven en ze is wel rustiger dus wie weet helpt t wel.

Nutrilon Omneo is wel superdik hoor......ik ga nu maar weer de 2 fase speen gebruiken, want ze deed er wel 35-40 minuten over om dr fles leeg te drinken. t Leek wel slagroom zo dik. Nou ja, ik heb ook geen spuug meer gezien na die fles, dat deed ze ook altijd wel een paar keer na dr voeding. Ben benieuwd, hopelijk werkt het.

Liefs Robine

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    oja ennuh hoeveel venkelthee mag je geven dan? Hoeveel cc? Ik neem aan eerst ff thee zetten, af laten koelen en t dan geven? Moet het lauw zijn?

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    vandaag kwamen mijn zus en haar vriend even langs; we worden oom & tante :D

13. Daynah neemt een paar slokjes dus ik doe 20cc

14. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Robine: Marit is idd grotendeels krampjesvrij, en als ze het al eens heeft, is het nog geen 10 min. dus dat is lang niet zo erg meer ;) Wij gebruikten voor de Omneo niet de S speen, maar de M speen anders was het idd te dik om te drinken. Marit spuugt nu idd wel een beetje met de gewone voeding, maar alles beter dan krampjes :).

Femmy; Oh, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd !!

15. :whistle: Gefeliciteerd.

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Vandaag hebben de 3 kids alledrie een hang- en plakdag gehad :( merkte vandaag dus ook pas echt goed hoe lastig het dan kan zijn om de andacht juist te verdelen als ze alledrie alleen maar bij mama willen hangen. Maarja we zijn weer bijna door vandaag heen, dus dat scheelt. Tussendoor nog alle wasjes gedraaid, gestreken en gekookt en ben blij dat ik nu heel even voor mezelf heb :D

Lees dat bijna alle beebjes zoveel last hebben van krampjes :( Jordy gelukkig niet, pas 1x gehad omdat we toen de Sap Simplex waren vergeten en daarna geen last meer gehad. Dat is echt een wondermiddel!
    Venkelthee gaven wij Linsey ook en dat werkte vaak ook al heel goed. Als je dat niet in huis hebt kan suikerwater ook echt goed werken. Gewoon wat water koken en een theelepeltje suiker erin oplossen.

Iedereen weer superleuke foto's geplaatst!

Femmy: Gefeliciteerd!

Ik ga weer even naar Jordy, die blijft vandaag een beetje zeurderige geluidjes maken :(

Misschien nog tot later.

Liefs Angela.

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Femmy, wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd!

Emme heeft helemaal geen last van krampjes. Gelukkig maar.
    Ze liet vanavond echt een enorm harde boer, moest er gewoon om lachen.

Ik heb nieuwe foto's in m'n album staan!

Pim

18. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens even! Gisteren was ik zo moe, ben lekker vroeg gaan slapen, dus geen puf meer gehad om te forummen. Vandaag een nieuwe tv gekocht, gisteravond sprong de oude kapot, ik was alleen thuis met de kids weliswaar, ging douchen, kom beneden en niets meer....alleen zwart beeld. We hebben nu zo'n LCD tv wel prachtig mooi hoor maar wel een superduur geintje! Ach je krijgt er weer wat voor terug moet je maar denken. Verder gelijk een kastje van digitenne voor digitale tv van KPN aangeschaft, werkt nog niet helemaal zoals het hoort, de ontvangst is nog niet zo supergoed maar daar werken ze nog aan dus hoop wel dat het beter word. Denk toch dat het de toekomst word.

Linda: Meid ik schrok van je bericht. Verdorie zeg.....maar zoals de andere meiden ook zeggen eerst even afwachten wat ze gaan zeggen en probeer niet het ergste te denken, makkelijk gezegd hoor want ik zou het ook doen...iig heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuf van mij voor jullie!
    Het zoontje van een vriendin had dit trouwens ook, hij is nu bijna vier, hij is als baby eraan geopereerd en alles gaat nu supergoed! Hij is ook nog eens een supergoed voetballertje haha.......!

Femmy: eerst kersverse papa en mama en nu ook nog eens oom en tante leuk joh!

Conny: Fijn dat het zo goed gaat met Marit met de voeding!

Robine: Timo krijgt Friso Comfort dit is ook tegen krampjes en tegen de krampjes werkt het ook supergoed. Alleen spuugt hij ook wel wat na elke fles....das wat minder maar dat liever dan krampjes. Ik gebruik nu speen nr 4 van Avent, anders krijgt hij het er echt niet uit. Nu doet hij ongeveer 20min. over zijn fles.

Fajah: superleuk die kerstfoto van de twee boys! Friso Comfort werkt ook heel goed hoor, is nog goedkoper dan Omneo ook!

Pim: Timo ook vaste poep! Ik denk dat ik die druppels ook eens ga proberen want je ziet m zo duwen.......zo zielig!

Kelly: Lekker heh gewoon een rustig avondje met zijn drietjes. Hier ook geen kraambezoek meer, wij gaan morgen de kerstboom neerzetten. Verder toch niet veel bijzonders te doen, Rick is ziek dus we zullen wel een hele dag een beetje thuiszitten, met de zondag vind ik dat wel lekker trouwens.

Sappie: Lieve foto's weer van Lieke, volgens mij is ze altijd vrolijk! Jammer dat ze weer een paar keer om 06.00 uur kwam maar ja het kan niet altijd feest zijn heh.... ;)

Verder weet ik niet meer wie wat geschreven heeft, sorry. Ga nu zo douchen en Timo een fles geven en dan heerlijk naar bedje, chronisch slaaptekort laat zijn sporen na........

Meiden truste en tot morgen.

Lfs. Saskia.

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Emme heeft echt jouw haarkleur Pim!

Karin

20. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuke foto's Pim en idd die haarkleur viel mij ook al op hihi!

Deel Deze Pagina