Hoi, Zo giovanna is vandaag van een uurtje of 11 vanochtend tot savonds uurtje of 6 wakker geweest! Wel een paar hazeslaapjes tussendoor die niet langer als halfuurtje duurden. Tussendoor uurtje bij oma geweest want wij hadden even een verjaardag haha en oma wou ff oppassen Verder wou ze na haar badje om 6 uur dus ook niet slapen ze had 120 cc op maar blijkbaar was dat te weinig want ze bleef jammeren dus wij nog maar 20 cc gemaakt en ja hoor mevrouw had dus nog honger! daarna was ze vertrokken en moesten we haar net wakker maken om half 11 voor haar laaste voeding. Nou daar dronk ze 110 cc van op en ze was echt heel moe haha helemaal slap zo moe hadden we haar nog niet gehad *hihi* Ze is een echt etertje trouwens! Femmy wat leuk! Gefeliciteerd ! Verder hadden jullie het geloof ik over krampjes..nou volgens mij heb Giovanna ze niet echt, tenminste ze heeft nog niet echt lang gehuild enzo en ook geen beentjes bij elkaar getrokken. Angela oewh 3 hangerige kids,ja das lastig dan willen ze allemaal tegelijk natuurlijk jou hebben en tja jij kan je niet in 3en splitsen haha. Saskia das balen oude tv kapot Maar nu heb je wel een mooie nieuwe en nog wel Lcd! Verder weet ik het ff niet meer Ben moe ik ga slapen weltrusten!
Mogguh ! Hier toch weer een gatenkaasnacht achter de rug. Marit vind het leuk om bij de late voeding bij papa te gaan liggen prullen, dus de melk in haar nek gieten i.p.v. in haar keel, krijsen, wriemelen en daarna lekker lang wakker blijven, grrr Niet zo best voor papas humeur . Vanmorgen had ze bij mij toch ook weer wat krampjes, dus morgen maar ff venkelthee kopen. Angela: Bedankt voor de tip van suikerwater, nog niet eerder gehoord ! En voor vandaag zal ik het zeker onthouden, had ik nou voor de vroege voeding het forum maar gelezen ! Wat voor verhouding water/suiker doe je dan? Gelukkig dat je de hangdag met 3 kids hebt overleefd, zeer vermoeiend lijkt me dat . Pim: Geweldige fotos van Emme, zeker die met het roodgestreepte mutsje op ! Saskia: Beterschap voor Rick ! En hier wordt het ook kerstboom-optuigdag Ik kan kiezen: Ik kan terug in bed kruipen, wetende dat Rick dan bijna zeker zo wakker wordt, of ik kan alvast de lampjes in de kerstboom doen zonder dat Rick goed bedoeld daarbij wil helpen . Hmmm moeilijk ow nee, wakkere Marit ! optie 3 dus
Goedemorgen allemaal. Sensee: Hoe is het met je? Hier ook een slechte avond en nacht gehad. Daynah was gisteravond van 19.00 uur t/m 23.30 uur wakker en was weer aan het huilen. Ik denk weer krampjes. Vannacht was ze ook 2x gekomen. Ben echt moe nu. Weten jullie of het ook door de bv kan komen? Ik dacht misschien met bepaalde dingen wat ik drink en/of eet. Ik eet geen hete kruiden ofzo. Vandaag gaan we de fv heel de dag proberen. We zullen zien. Pim: Leuke foto's van Emme en idd ze lijkt op jou zeg. Saskia: Mooi heh zo'n LCD scherm. Conny: Ook een heerlijke nacht gehad. Hier was het ook verschrikkelijk. Ga ff verder met me kerstboom ben ik gisteren dus niet meer aan toe gekomen. Lfs Kelly
Goeiemorgen! het ziet er weer zonnig uit buiten! toen we gisteren voor het eerst naar buiten gingen met de wagen begon het net te plenzen, zijn we eerst onderaan de flat heen & weer gaan lopen tot het gelukkig snel droog werd wel even wennen zo'n kinderwagen! hij stuurt ook zo makkelijk! maar Lisa sliep overal doorheen. Hele leuke foto's Pim!. Ik was gisteren de foto's van de 1e week aan het sorteren om alvast te laten afdrukken, was ik net klaar toen ik merkte dat ik sommige foto's replace had gedaan ipv rename (sommige foto's hadden hetzelfde nummer dus had ik het een andere naam moeten geven) kan ik zo weer opnieuw beginnen Het lijkt me niet dat het aan de borstvoeding ligt Kelly?! Hier gaat het allemaal goed met de borstvoeding, ik schrok wel toen dat net op gang kwam en ik keek in de spiegel ik gebruik alleen nu wel een tepelhoedje want vooral aan 1 kant gaat het steeds weer open! hopelijk kan het toch een beetje genezen. Nou ik ga maar weer opnieuw de foto's uitzoeken.
Saskia, balen van de TV, maar ja wel een mooie platte TV nu! Conny, haha optie 3. Succes met het zetten van de kerstboom! Kelly, doe maar lekker rustig aan vandaag na zo'n drukke nacht. Over bv weet ik niet veel, misschien dat de anderen antwoord op je vraag weten. Femmy, o balen met die foto's. Succes met het opnieuw uitzoeken. Hier gaat alles lekker. Vanmiddag nog een kraamvisite en verder niets. Het is hier trouwens geweldig weer! Pim
Leuke foto's van Emme! Sens ben benieuwd hoe het met je gaat? Heb je gisteravond nog wat afleiding gehad bij je schoonouders? Vervelend die slechte nachten Kelly en Conny Wij zijn er gisteren ook even met zn drietjes tussenuit geweest....naar het tuincentrum (kerstshow). Paar kerstdingetjes gekocht. Net gingen we proberen een foto van Kyllian te maken voor op de kerstkaart. Hij was nog zo klaar wakker en we konden hem aan het lachen krijgen.....eenmaal klaar in starthouding om te gaan fotograferen was hij binnen een minuut vertrokken. Toch maar op bedje gelegd dus, vanmiddag nieuwe poging
Lijkt mij ook niet hoor, maar probeer vandaag toch alleen de fv te geven en we zien wel en morgen weer bv. Ik had het ook toen mijn bv op gang kwam echt niet normaal. Voor mij hoeft het allemaal niet zo hoor, mag best wat minder zijn. Lukt het met je foto's. Lfs Kelly
nou het mag van mij ook zeker wat minder, soms lekken ze door die pads heen ja het is gelukt! en de prijs valt reuze mee; iets meer dan 200 foto's, ook een velletje pasfotoformaat en een uitvergroting voor 23 euro!.
zo ik meld me ook maar weer Paar dagen niet op de forum geweest, moest wel heel wat bijlezen. Senseemillia: Ik schrok me kapot toen ik je berichtje las. Wat raar dat de CB er niet achter is gekomen, en dat je nu ineens overvallen bent tijdens de heupcontrole. Hoe is het met jullie vandaag? Ik lees dat jullie bij je schoonouders zijn, hopelijk kunnen jullie vandaag wel lekker van elkaar genieten. Sterkte meid! We zijn er voor je. Als we wat voor je kunnen doen, dan horen wij het graag. Femmy: Gefeliciteerd met je zus en haar vriend. Dat zijn degene die net een nieuwe huisje hebben toch? Leuk hoor, kan Lisa straks de grote nichtje uithangen. Mijn boobs zijn ook enorm geworden, ben blij dat ik bij uitverkoop wat nieuwe blousen hebt gehaald in een grotere maat. Echt niet normaal, moet van de week wel een nieuwe bh aanschaffen vrees ik. Kelly: Er zijn wel een paar dingen die krampjes kunnen veroorzaken: kool, ui, prei, rabarber, citrusvruchten, sterke kruiden, koffie en chocola. Maar de daarmen moeten gewoon op gang komen, de ene baby heeft hier meer last van dan andere babies. Moira is er nu redelijk van de krampjes af, heel af en toe heeft ze last. Annemonique: Is het nog gelukt met de kerstfoto? Dat wil ik ook nog van de week proberen. Saskia: Balen van de oude tv, maar jullie hebben wel een leuke nieuwe voor terug. Geniet er maar lekker van Angela: Hoe is het vandaag met jullie? Lijkt me lastig om voor 3 kinderen tergelijk te zorgen. Conny: Balen van de onrustige nacht. Hopelijk waait de krampjes bij Marit gauw over. Channie: Die van jou kan ook goed drinken zeg! Ook zo'n gulzige drinker net als Moira. Alleen ik weet niet hoeveel Moira binnenkrijgt met de bv. We gingen net even naar buiten om een korte wandeling te maken. Was best wel fris nog, en Moira sliep gewoon door. Lekker even naar buiten. Deed me echt goed. Fotos: Wat leuke fotos allemaal van de kleintjes. Wat groeien ze echt hard zeg. Ga even wat thee drinken. Moira komt zo weer voor de bv ... tot straks
p.s ik kan mijn spijkerbroek weer aan en het gaat helemaal dicht ook \/ Ik ga morgen mijn zwangerschapsbroeken allemaal opbergen.
Hey meiden, Vanmiddag hier ff lekker naar de stad geweest met het hele gezin. Heb een nieuw paar laarzen, nieuwe gympen en wou eigenlijk een nieuwe broek, maar maat 40 is me net te groot maar 38 krijg ik nog niet dicht. Nog eventjes wachten dus nog en dan kan ik hopenlijk weer mijn eigen broeken aan Dadelijk wordt ik opgehaald en dan ga ik eindelijk weer een keertje naar een ijshockey-wedstrijd! Even weer heerlijk alle frustratie eruit gooien Salomina: Hier alles goed dankje Op zich is t niet lastig hoor met 3 kids, alleen druk en op een hangdag is het even moeilijk om uit te vinden hoe je het t beste kan verdelen allemaal, maar ook dat zal steeds beter gaan Ook lekker buiten geweest dus, t was echt lekker weer he, wat fris, maar wel lekker gezond Femmy: Das inderdaad niet duur zeg! Veel plezier strakkies met plakken zodra je ze binnen hebt Kelly: Ik was juist zo blij met mijn maatje toen ik de bv nog gaf nu ben ik weer terug naar maatje theezak hahaha Balen van de slechte nacht, hopenlijk is de aankomende nacht wat rustiger. Annemonique: Ben benieuwd of de poging vanmiddag beter is gelukt Pim: Genoten van jullie rustige dagje? Conny: De verhouding precies zou ik echt niet meer weten, maar ik dacht dat wij 50cc water gaven en dan 1 theelepeltje suiker. Zo jammer als de kidjes zo'n krampjes hebben Als Marit er nog last van heeft tegen de tijd dat de meeting is, wil ik ook wel even naar de apotheek gaan in Duitsland dat ik je Sap Simplex haal, das echt wonderspul. Maar dan zijn we alweer een maandje verder, en dan heeft ze t hopenlijk niet meer nodig. Channie: Giovanna ook al zo'n hongerhalsje Wel lekker dat oma even heeft opgelet, zal wel ff lekker zijn geweest om even de handen vrij te hebben he. Saskia: Jeetje, tv kapot gelukkig wel meteen een nieuwe en ook nog eens LCD, das helemaal fijn Hopenlijk komt t snel goed betreffende de ontvangst. Verder kan ik helaas niet terug lezen en moet me nu ook echt gaan klaar maken. Ik heb er helemaal zin in Waarschijnlijk pas tot morgen, aangezien t al bijna tijd is voor de laatste fles zodra ik terug ben. Liefs Angela.
Ik ben er weer even. We waren in Limburg en vanmiddag kwam mijn zusje op bezoek. Die dacht dat ik wel wat behoefte had om even te praten en ze wilde Jaime natuurlijk ook nog even zien. Ik kan er nog steeds niet bij dat er iets met haar is. Ze is zo vrolijk en ziet er gezond uit. We waren twee weken geleden nog in Limburg en zowel mijn schoonouders als mijn zwager en zijn vriendin vonden haar enorm gegroeid. Is ze natuurlijk ook. Jaime is, gelukkig, ook nog weer meer gaan drinken en het gaat gelukkig ook goed. Ze is wel wat moe aan het einde van de fles, maar gister heeft ze bijvoorbeeld in een teug 160cc weggetikt. Ik merk wel dat ik veel alerter ben als ze drinkt, gaan haar ogen vaker dicht, gaat ze misschien toch wel zweten, hoe gaat haar hartslag en ademhaling. Werkelijk om gek van te worden. Gelukkig is Chiel er met een ontzettend relativeringsvermogen. Ook mijn schoonouders zeiden al dit kan nooit een gaatje zijn dat heel groot is, anders zou ze het niet zo doen. Ik zal pas geruster zijn als ik weet wat het is en wat de omvang is. Zo raar en vooral ook jammer wel dat je ineens op andere dingen let en daardoor minder van haar geniet. Sal lekker naar buiten met Moira. Frisse lucht doet die kleintjes goed en als het iets kouder is maakt volgens mij niks uit voor ze. Lekker warm aankleden. Annemonique welk tuincentrum ben je geweest? De grote overvecht bij de a27 was volgens mij open. Heb je al een kerstboom staan? Pim leuke foto's heb je in je album. En...ik denk echt wel dat Emme jouw haarkleur krijgt hoor. Ze heeft een mooie rode gloed over haar haartjes. Echt leuk! En grappig heh als ze van die harde boeren laten. Jaime schrok er zelf een keer van, keek echt om zich heen van wat is dit nu weer. Femmy irritant maar herkenbaar van je foto's...arrghhh idd. Gefeliceerd trouwens! Tante wat leuk joh! Kel volgens mij kan Daynah wel krampjes krijgen van de bv. Volgens mij moet het darmenstelsel zich gewoon vormen en dat kan pijn doen. Heb geduld want Jaime is nu volledig genezen van de krampjes . En achteraf zijn die paar weken zo voorbij. Maar moet toegeven het is niet leuk om te zien. Troost en knuffel haar maar lekker. Conny hoop voor jou dat Marit snel geen last meer heeft van krampjes. Saskia dat klinkt goed zo'n tv maar kan mij voorstellen...een duur grapje.. En moesten jullie zo'n kastje aanschaffen? Vervelend lijkt het mij. Fijn dat jij ook iemand kent die een gaatje in het hartje heeft. Goed om te horen dat het supergoed gaat met dat kindje. En idd wat je zegt een operatie is een optie dan maken ze het dicht, maar goed ik hoop toch dat het niet operatief hoeft te gebeuren en dat het vanzelf dicht groeit. En van het sporten had ik gelezen in de brochure van de hartstichting. Schijnbaar is het echt een kinderziekte want er zijn maar heel weinig volwassenen die het hebben... Ik had trouwens ook gelezen dat het genetisch/erfelijk is, maar vraag me ook echt af van wie heeft ze het dan. Voorzover ik weet heb ik er in mijn familie geen last van en in die van Chiel ook niet.. Ik kom vanavond nog wel ff kijken. Liefs Sensee
We waren bij tuincentrum Overvecht idd. We doen dit jaar geen kerstboom, op de plek waar hij vorig jaar stond staat nu de box. Jullie wel een kerstboom? Ik heb een quirlande om een grote spiegel boven het dressoir gemaakt om toch nog wel wat kerst in huis te hebben Sens hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Het lijkt me idd moeilijk om er niet teveel aan te denken. Maar het gaat gewoon goed komen met jullie mooie kleine knappe meid! Kyllian bleef maar slapen als we een foto wilden maken. We hebben uiteindelijk maar halvewege een flesje een paar foto's gemaakt en steeds als hij begon te huilen weer even zn flesje in zn mond gedaan. Daarna kon ik hm weer aan het lachen krijgen Zie mn avatar! We gebruiken echter een slapende foto voor de kerstkaart, zag er opzich wel schattig uit hihi. Zal hm zo uploaden.
Annemonique het zijn echt superleuke foto's van Kyllian. Die slapende is ook geweldig, maar die met die lach...hihi. Echt heel lief.
Zo ben ik weer ff was even langs me vader geweest. Daynah heeft alleen maar geslapen. We waren om 17.00 uur weer thuis en toen werd ze wakker om te eten. We hebben haar daarna in badje gedaan en ze heeft daarna nog geen oog dichtgedaan en alleen maar gehuild weer . Het is elke keer rond dezelfde tijd. Sabino loopt nu met haar rond en ze is ff in slaap gevallen. Ik hoop dat het zo blijft anders hebben we weer geen avond met zijn 2tjes. Annemonique: Wat een leuke foto's zeg. Echt heel lief. Ik ga morgen ook proberen om foto's te maken voor de kerstkaarten. Sensee: Kan me voorstellen dat je pas gerust bent als ze Jaime hebben onderzocht, maar als je zegt dat ze altijd zo vrolijk is, dan moet het wel goedkomen en zal het gaatje niet groot zijn Angel: Heerlijk toch om je even te verwennen. En bijna maatje 38 dat is helemaal mooi. Ik pas me eigen kleding nog niet . Ik heb normaal cup D van bh, maar nu zijn ze nog groter, dus ik vind het niet zo fijn alles is ook zo gespannen, ben blij als het dadelijk wat minder is. Kan me wel voorstellen dat sommige vrouwen wel weer balen als het weg is. Sal: Zo lekker zeg dat je je spijkerbroek weer past. Ga ff kijken bij me meisje. Lfs Kelly
Annemonique: Wat een leuke foto's van Kyllian en wat leuk dat jullie beebs al lachen..........Jill nog niet helaas. Komt vast een dezer dagen. Soms denk ik ja ze lacht, maar dan is t weer een stuipje. Angel:Jordy speen nr 4 van Avent? Jeetje Jill heeft nr 2 en dat gaan al binnen 10 min leeg! Salomina: Lekker weer je spijkerbroeken aan, ben jaloers! Kel: Zielig he als de kleintjes krampjes hebben.....kan er niet zo goed tegen wil t van dr overnemen. Sens: Wanneer moet je weer naar t zkh? Misschien heb ik er overheen gelezen........sorry! Fem: Lekker he naar buiten,maar ik vond het ook erg onwennig met zo een kinderwagen sturen, ben er nog niet zo goed in hoor Pim: wat een mooi meisje is Emme! Erg lief! Ga nu badderen Tot later Liefs Robine
Dankje! Bij Jill zou het ws ook wel snel komen! Kyllian was er erg snel mee, bij 4 weken heb ik zn eerste lachje ontdekt. Je herkent een echte lach wel, het is anders dan een stuipje want hij kijkt je dan echt aan.
hier ook een krampjes-dag niet leuk je moet dan de hele tijd erbij blijven en troosten ,met als gevolg ,geen tijd om iets anders te doen.heb nu friso comfort,hopelijk helpt het ,want tis zooo zielig. Annemonique:wat lief is die foto waarop kylllian lacht.wat een poepie zeg. robine:hier ook al eerste lachje gehad en Yorben en Jill schelen maar 3 dagen dus bij Jill zal het nu ook niet lang meer duren denk ik hoor. Ga de kids in bed leggen zodat ik ook nog wat rust heb vandaag. hij is namelijk sinds een uur kramp-vrij ,dus even genieten van de stilte weltrusten. xxx
Annemonique, wat een leuke foto's! Kel, hoop dat Daynah snel weer rustig wordt en jullie een avond met z'n tweetjes hebben. Robine, ik wil ook in bad! Sal, je spijkerbroeken weer aan ? Ik krijg ze niet verder dan m'n knie. Ben echt aangekomen op m'n bovenbenen en kont. Ik loop nu echt veel met de honden, snoep niet en doe elke dag oefeningen voor buik/billen/benen. Ik weeg nu nog 73 kilo en normaal 62 ofzo................. heb nog wel ff te gaan dus. Pim
Kon ook niet wachten met in bad gaan en ben meteen gegaan toen ik niet mee vloeide........heerlijk! Ennuh dat spijkerbroekenverhaal is bij mij precies hetzelfde als bij jou! Tot de bovenbenen en niet verder......ook nog 13 kg te gaan! Ga vanaf volgende week weer hardlopen.......en eet net als jij ook bijna niks meer!