November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met de winter voor de deur wel. Er wordt absoluut niet gerookt in huis of in de buurt van Jaime. Als ik dus een sigaret wil roken ga ik buiten.
    Ik voel me gewoon al schuldig met het roken. Nu helemaal.
    In het begin van mijn zwangerschap rookte ik nog denk iets van twee of drie weken nadat ik wist dat ik zwanger was ben ik volledig gestopt. Maar dan nu spoken toch die gedachten door mijn hoofd, was ik maar met roken gestopt toen ik met de pil stopte, had ik maar die eerste weken niet gerookt. Als ik er teveel aan denk word ik er misselijk van.

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; Goed van Michiel dat ie je even goed heeft toegesproken, echt waar, want anders maak je jezelf gek ! Als Jaime echt heel ziek zou zijn dan zou ze idd niet zo goed drinken en groeien en zo vrolijk zijn ! En idd, baby's voelen dat echt als je verdrietig bent ! Dus meis, positief en het gaat helemaal goed komen met je meissie, zeker weten !

Femmy; goed van je dat je nog niet weer bent begonnen met roken ! Volhouden heh ! Dan maar aan de chocoladeletter, moeten toch op want sint is voorbij ;) .

Conny; fijn dat het weer wat beter gaat met Marit !

Tot nu toe heb ik van de sigaretten af kunnen blijven. Rick rookt nu netjes buiten en dan ga ik ff bij m zitten maar ik kan me inhouden. Nou moet ik wel zeggen dat ik ook niet zoveel rookte, meer voor de gezelligheid of om af te vallen ;) . Domme reden eigenlijk maar het werkt wel, je hebt dan gewoon minder trek in snoep e.d. Maar goed, het blijft slecht dus ik ga gewoon proberen vol te houden, dus ook niet meer voor de gezelligheid ! Drink ik wel een wijntje extra ;) .

Had vrijdag trouwens mn collega op bezoek (mannelijke hyp adviseur), hij had 4 flessen wijn voor me meegenomen, wist anders niet wat ie moest halen :confused: :confused: . Nou ja, moest wel vreselijk lachen... die wijn komt wel op, hihi :D

Komt later nog weer ff kijken..

Liefs sap

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo moet je niet denken Sens! ik rookte in het begin ook nog! dat heeft er niks mee te maken hoor.

zo jij zit alvast goed in de wijn Sappie! we hadden laatst een erg lekker drankje om te vieren dat ze een week was! lekker weer af en toe een drankje!.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Op sommige momenten weet ik dat verstandelijk wel, de arts heeft ook gezegd het is genetisch. En de folder van de hartstichting zegt precies hetzelfde, maar toch denk je daar dan aan.
    Maar goed ik denk het ook van dat enkele glas wijn dat ik heb gedronken, de hoge bloeddruk en de hellp. Het zal er ook wel niets mee te maken hebben maar het blijft knagen.
    Ik las trouwens dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap nog meer kans heb om een kindje te krijgen met een dergelijke hartafwijking (als dat het is natuurlijk). Er zijn schijnbaar wel speciale echo's die ze dan doen om e.e.a uit te sluiten. Wel goed dat dat er is, weet je iig tevoren waar je aan toe bent.

Sap idd niet roken maar een wijntje extra! hihi. Komt mooi uit dat je collega dan vier flessen kwam brengen..hihi

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; haal je nu geen gekke dingen in je hoofd ! Hier heb jij absoluut geen schuld aan !

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sensee: Laat je niet gek maken door je eigen gedachten hoor, die paar sigaretten zullen heus niet de reden zijn van Jaime dr hartje. Wacht nou even af wat ze dadelijk zullen zeggen in t zhk, misschien is t helemaal niet zo ernstig.......ik leef echt met je mee hoor, rustig aan en probeer realistisch te blijven hoe moeilijk dat misschien nu ook is.

Kel: Wat zielig voor Daynah. Jill is nu krampjes vrij sinds vannacht dus hopelijk blijft t ook weg. Ben benieuwd wat ze op t cb ervan zeggen........sterkte

Sap: Knap dat je van de sigaretten af weet te blijven. Ik rook gelukkig helemaal niet dus kan me er ook niks bij voorstellen hoe moeilijk het soms kan zijn. Ach een wijntje is ook lekker en daar heb je de kleine niet mee, die heeft daar geen last van.

Moet er nu ff af, kom later weer terug

Liefs Robine

ps. DE EERSTE GLIMLACH VAN JILL WAS VANDAAG EEN FEIT! GISTEREN HAD IK HET ER NOG OVER EN NU WAS T ZOVER!

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; GEFELICITEERD MET DE EERSTE LACH VAN JILL !

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Gisteren was weer eens heerlijk ouderwets gezellig op de ijsbaan. Helaas wel verloren, maarja, ik ben mijn frustratie kwijt (en mijn stem door het geschreeuw haha).

Hier ook een rotnacht achter de rug. Ik heb tot 3 uur wakker gelegen aangezien Albert zijn neus wat dicht had zitten en dus volop snurkte. Om 4 uur melde Jordy zich en geloof dat ik toen een ietsie pietsie ochtendhumeurtje had :oops: Albert heeft t in ieder geval zo vroeg al zwaar te verduren gehad haha.
    Om 6 uur had ik eindelijk Jordy weer in slaap en om 7 uur liep de wekker toen weer af :( Pff was kapot vanmorgen.

Hier nog een roker hoor :oops: Petje af voor de dames die al tijdens de zwangerschap zijn gestopt, mij is dat toen niet gelukt :( Als t droog is ga ik nu ook buiten roken en als t regent ga ik op de berging zitten haha. Ik vind dat Jordy genoeg van die rotzooi heeft binnen gekregen en wil dus ook niet in huis zelf roken. Ook ik wil echt helemaal stoppen ermee, maar na zovele pogingen met pleisters, kauwgoms enz wil ik t laseren eens gaan proberen. Iemand ervaring mee of al iets van gehoord?

Sense: Inderdaad, probeer jezelf niet overstuur te maken met de gedachte dat Jaime dit heeft dankzij jouw roken in het begin. Een gaatje in je hart krijg je of krijg je niet, dat heeft niets met roken te maken. Ik hoop zo van harte dat het allemaal heel goed te verhelpen is, ik denk aan jullie!

Robine: Gefeliciteerd met de eerste glimlach van je meiske! Weer een mijlpaal behaald ;)

Femmy: Dat is een goed excuus, drinken omdat je meisje een week is :D Superidee! Jordy is vandaag 3 weken, dat moeten we ook maar eens gaan vieren hier ;) En wat goed dat je nog steeds gestopt bent, petje af!

Sappie: 4 Flessen wijn :confused: Jij kan dus iedere dag gaan vieren dat Lieke week een dag ouder is ;)

Kelly: Jeetje, zo'n antwoord daar zit je ook op dat moment niet op te wachten he :( Heel veel sterkte dadelijk op cb, ben benieuwd wat ze zeggen. Als de Sab Simplex nu erg duur wordt door verzendkosten omdat t van Duitsland af moet komen, laat t me dan weten als je t toch graag hebt, dan haal ik je wel een flesje en stuur t je op. Ik weet niet hoe dat zit namenlijk met die verzendkosten vanuit daar.

Channie: Wat jammer zeg dat je t niet hebt kunnen volhouden, maar ik vind het zooooo ontzettend knap van je dat je toch tijdens de zwangerschap geen sigaret hebt aangeraakt, goedzo meis! En wie weet, als je nog een poging zou wagen lukt t misschien wel :D

Conny: Voorraad weer aangevuld? Dat gaat allemaal snel he met die luiers en voeding :confused: Wat lekker dat Marit heeft geslapen tussen de voedingen door :D

Verder kan ik helaas niet terug lezen. Ga nu ook weer een flesje maken voor Jordy, daarna even een beetje opruimen, Linsey weer ophalen van school, eten voorbereiden, weer een flesje geven en dan weer de administratie bijwerken :confused:

Liefs Angela.

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Goeiemiddag tesaam,

Druk weekend gehad met een sinterklaasfeest, een zoveeljarig huwelijk en een etentje. Verder niet zo veel te melden. Ik maak hetzelfde mee als jullie; eerste lachjes, krampjes en zorgen of ie wel genoeg krijgt en waarom hij niet langer slaapt etc. Ik merk wel dat ik intussen al aardig gewend ben aan onze muppet. Tis echt een schatje. Ruim 5kg en 57-58 cm. De eerste kleertjes zijn dus al weer opgeruimd, want hij past er gewoon niet meer in.

Vanmiddag gaan we kennismaken met de eventuele toekomstige oppas voor Brent. Ze is moeder in een familie met 3 kindjes. Ik ben heel benieuwd en hoop dat het klikt.

En vanmiddag gaan we ook een kerstboom kopen geloof ik. Wordt een leuk kijkedingetje voor Brent. Lampjes en glinstertjes. Maar goed dat ie nog niet zo graait want de boom komt naast de box (tot het plafond gaan we proberen).

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Had ik vorige week een lekkere ritme te pakken met Moira, nu staat alles weer op zijn kop. Kom er nu pas aan eten toe. Ik wilde zo veel gaan doen vandaag, maar het lukte me niet. Moira ligt nu gelukkig weer op bed. Om 4 uur komt ze weer voor eten, dus wil ik haar daarvoor wel even in bad doen. Denk dat het weer zo'n regeldag is. Alleen maar bij mama hangen, anders huilen, of eten.

Sens: Hoop echt dat je z.s.m. terecht kan, want om zo dagelijks met zulke gedachten rondlopen wordt je ook niet goed van. Als ik naar de fotos van Jaime kijkt, en je verhalen lees over hoe goed ze drinkt enzo, denk ik dat het goed zal komen hoor. Niet te veel op internet gaan zoeken, wacht gewoon maar de resultaten af. Tis wel makkelijk gezegd, maar probeer het wel. Je hebt zo'n prachtige dochter!

Femmy en Sap: Knap hoor dat jullie van de sigaretten afblijven!

Robine: Gefeli met de eerste lach van Jill. Kan niet wachten totdat Moira echt gaat lachen.

Kelly: Hoe was het bij de CB? Ben je wat wijzer geworden?

Conny: \:D/ Eindelijk een goede nacht met Marit gehad. Heb jij ook wel goed geslapen? Hoe gaat het met Rick?

Trouwens, zijn al jullie geboortekaarten wel goed aangekomen bij iedereen? Ik heb in totaal 100 verstuurd in NL, en ik heb an 4 mensen gehoord dat ze niet aangekomen zijn. Daar baal ik echt van. Moet ik alsnog wat kaartjes bijmaken, en versturen. Heb echt een week extra gewacht om te kijken of ze alsnog aankomen, maar nee, ze zijn gewoon foetsie. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die geen kaart hebben ontvangen.

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat leuk Jills eerste lachje :D

Een dag gaat snel voorbij he Angela! :)

Gezellig een kerstboom Trutje! veel plezier vanmiddag! wij hebben 3 katten dus we beginnen maar niet aan een boom, wel staat er al een kerstkrans die mijn ma heeft gemaakt en een kerstdopje!
    Is iedereen al een beetje begonnen met het versieren van het huis?.

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Femmy, die kat van ons sprong vorig jaar ook recht de boom in. Ik heb met enige regelmaat de boom weer rechtop moeten zetten en overal lagen de ballen, de naalden en het zand en de slingers. De boom zag er ook niet meer uit (voordat het kerst was al niet meer haha!) maar toch willen we een boom. Het is geen kerst zonder boom hier. ;)
    Het is trouwens ook al een aantal jaren 'in' om de boom op kop aan het plafond te hangen ;) Misschien een idee voor jou?

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik was toevallig net bezig om mijn geboortekaartje erop te zetten! :D
    de voorkant;

we hadden zelf maar wat in elkaar gezet.

14. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    origineel! :)

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    en de binnenkant;

trutje; hahaha ja zo'n boom op zn kop, moet het niet zo'n grote zijn anders springen ze er nog in!.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuk kaartje Femmy! Erg goed bedacht!
    :)

Hier nog geen kerstboom, te rot weer om er een te gaan halen.....misschien morgen.........

Lfs robine

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Femke: Wat een leuke kaart zeg! Wat ben jij creatief!

Trutje: hier is het ook geen kerst zonder kerstboom hoor. Ik vindt het altijd zo gezellig. Ik ga maar es kijken of we vanavond de boom kunnen opzetten. Wou eigenlijk andere kleur versiering halen, maar daar heb ik geen tijd meer voor helaas. Voordat je het weet staat kerst al voor de deur. Wat is de jaar zo snel voorbij gegaan vindt ik.

Angela: Mooi dat je weer es lekker uit bent geweest gisteren. ochtend humeur, ach ja, je moet wat.

Heeft iemand nog iets van Jacq gehoord? Ben benieuwd of ze al een beetje opgeknapt is.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En nu de uitdaging om er een foto van te maken..hihi. Dat is een gedoe!

Femmy ik vind het geboortekaartje van Lisa erg origineel. Leuk hoor!

Trutje hoe gaat ie met je kat? En ben het met je eens geen kerst zonder boom. Wij gaan m deze week halen verwacht ik zo. Zag ze al bij de bloemenstal langs de singel maar beetje een gedoe zelf zo'n boom mee nemen, en dan Jaime erbij in de auto. Ik stuur Michiel wel op pad. Of met de audi en dan boom in de achterbak.
    Brent is trouwens een flinke beer zeg :) .

Sal misschien heeft Moira weer een regeldag? Die komen toch af en aan?
    Hier zijn de geboortekaarjtes voor zover ik weet wel aangekomen.

Angela zo jij hebt ook niet zo'n fijne nacht gehad zo te lezen. VAnmiddag nog ff slapen misschien?

Ik probeer de hele tijd het zkh te bellen maar die zijn natuurlijk onafgebroken in gesprek :evil: . BEhoorlijk irri raak ik hiervan

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sens, die ene sigaret of dat wijntje heeft het gaatje in het hart niet veroorzaakt hoor. En Michiel heeft je idd goed teogesproken, want zo is het ook. Het is een vrolijke meid die goed eet en slaapt. Anders zou ze zich toch wel anders gedragen?

Ik ben ook toegesproken door Alex: Ik mag niet zo met m'n gewicht etc bezig zijn. Ik heb ons kind ter wereld gebracht en dat is een enorme prestatie. En die kilo's gaan er echt wel af maar dat heeft tijd nodig. En hij vindt me zo ook mooi, al ben ik een beetje een ... ahum puddingbroodje. Nou ja! Hahaha!
    Robine, leuk de 1e glimlach!

Femmy, wat een originele geboortekaart/krant. En ga je je boom op de kop hangen, haha.

Kel, hoe is het nu met Daynah?

Saskia, oeps in je broek geplast........... Maar ff goed oefenen met je bekkenbodemspieren.

Sal. onze kaartjes zijn allemaal aangekomen. Hoop dat je snel weer in een ritme zit.

Wat een &^%$ weer zeg! Op zich wel lekker knus binnen, maar ik wil zo graag ff lekker naar buiten met Emme.

Pim

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ik werd net gebeld door de assistente van de kinderarts. De kinderarts moet eerst telefonisch overleggen met de kindercardioloog dit gebeurd morgenochtend. Hij had wel verzocht om een afspraak deze week dus ws kunnen we dan na het overleg tussen kinderarts beide terecht. Na het overleg wordt de afspraak gepland.
    Fijne kinderarts en assistente want ze zitten er behoorlijk achteraan (komt misschien ook doordat ik daar weer piepend aan die balie stond vanochtend maar lekker boeien). De spoed beangstigd me alleen ook wel weer.
    Heh getvr ik hou nu op. Word gek van mezelf.

Deel Deze Pagina