November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik wil ook naar buiten, maar t regent al de hele dag! Om gek van te worden! Normaal kom ik tijd tekort, vandaag verveel ik me voor t eerst. Jill slaapt, hond slaapt, man werkt en t huis is schoon, was is weggewerkt............wat nu? Ga denk ik maar straks op pad voor een kerstboom, heb ik wat te doen ;)

Sense: Heb geprobeerd foto van te maken,maar dat lukt nog niet! Gaat te snel voorbij.

Annemonique: Ben benieuwd hoeveel moeite jij hebt moeten doen om een foto van een lachende Kyllian te maken.........mij lukt t nog niet hoor.

Sask: Dat plassen ken ik, kan t ook nauwelijks nog ophouden. Beetje genant he!? Hopelijk gaat dat nog wel beter worden want om nou de rest van ons leven incontinent te moeten zijn :(.......

Pim: Puddingbroodjes zijn toch ook lekker om te zien? Kan de vergelijking van Alex wel begrijpen hoor, maar leuk is anders. Wij hebben volgende week een galafeest voor kerst, maar ik kan mn zwarte strakke sexy jurk nog wel vergeten.........helaas :( En ook werklelijk geen gram eraf he! Elke dag weer ellende op die weegschaal en steeds minder eten...........zullen we toch maar weer op BV overstappen? Dan gaat t sneller ;)

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    pfff hier ook zo'n regeldagje geloof ik..Giovanna wou een half uur eerder eten als normaal en alleen maar bij mama hangen..als ik haar in bed leg is ze binnen een half uur weer wakker en gaat ze weer huilen.Nu ligt ze dus weer boven maar wel wakker en hoor haar alweer pruttelen..pff je komt niet echt aan iets toe zo maarja hoort erbij!

Angela leuk zeg dat je zo'n plezier gehad heb bij de wedstrijd :D wel balen van de rot nacht erna :(

Femmy wat een orgineel kaartje zeg!

Trutje k hoop dat het klikt met de oppas!

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ach ja het zal best goedkomen met ons hoor. Ik ben in ieder geval de 'ribbels' op m'n rug al weer kwijt. Er zit dus wat schot in..........

Pim

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd lekker naar buiten! En de verveling is hier af en toe ook. Wat dat betreft is werken ook wel lekker.

En lastig heh een foto maken van die lach..hihi. Ik was er uren mee bezig iedere keer weer. Jaime moet vast gedacht hebben heb je die gekke moeder weer van mij met dat rare ding met een lichtje...

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah een puddingbroodje.. Maar hij heeft gelijk een kind ter wereld brengen is niet niets. Wat het met je lichaam doet en die negen maanden heeft gedaan. Het duurt even voor het eraf is.
    Maar gezond eten en bewegen is al een eerste stap!

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik krijg wel trek als ik het woord puddingbroodje zie ;) ik heb hier niet eens een weegschaal, komt vanzelf wel weer goed met de kilo's, of niet, maar af en toe wat lekkers moet nu gewoon ff :)

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :( Ben helemaal kapot, was weer een afschuwelijke nacht. Ik geloof dat Bastian welgeteeld 2 minuten in zijn bedje gelegen heeft, de rest van de tijd was het huilen en jengelen. Nu ligt hij eindelijk te slapen in de box. Maar het is alweer 2 uur geleden dat hij gedronken heeft dus hij kan elk moment weer met honger wakker worden. En gisteren leken de venkeldruppels nog zo goed te werken. Ik zeg nooit weer wat! :(

Roken: al zou ik willen, daar kom ik niet eens aan toe, haha! Komt op zich wel goed uit want ik wil niet weer beginnen. Ik denk dat ik het wel volhoud, mis het niet echt.

Pim: een puddingbroodje, hihi :D Misschien zijn we wel wat te streng voor onzelf hoor. Je kunt toch ook niet verwachten dat het er meteen afvliegt, dat heeft echt wel tijd nodig. Ik denk dat ik pas van het voorjaar er mee bezig ga, 's winters is dat veel te moeilijk. Lekker hardlopen in het park.

Ja hoor, hij is wakker :rolleyes: Heb ik weer geen tijd om te reageren. Sorry!

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heej dames,

Hier ben ik dan eens weer, nog steeds geen nieuwe usb adapter van kpn, dus nog steeds geen internet, heb nu even een dagje die van mijn ouders te leen dus kan ik weer even bijlezen. Dat zal ik straks even doen en reageer dan vanavond wel even...

Mijn meisje ligt nu dus lekker in haar eigen bedje te slapen. Afgelopen nacht ook goed geslapen. Van 22.15 tot 05.30, terwijl ze normaal halverwege de nacht voor een voeding komt en ook later in slaapt. Ze had om 22.15 de hik en wou haar speentje niet, dus ik dacht "laat haar maar even dan geef ik straks het speentje wel als ze gaat huilen. Maar toen werd ik dus om 05.30 wakker toen ik haar hoorde en is ze dus zelf zonder speen in slaap gevallen!
    Met de BV gaat het trouwens wisselend. Ik heb nogal veel melk. Soms drinkt ze heel goed, maar soms gaat het ook te snel voor haar en is ze snel gefrustreerd en wil niet meer drinken en valt dan uiteindelijk in mijn armen snikkend in slaap. De laatste voeding en nachtvoeding kolf ik af en geef uit een flesje, zodat ze dan genoeg krijgt en rustig kan gaan slapen. ben benieuwd of ze nu wel genoeg aangekomen is. 19 dec. weer naar het CB, dus we zullen zien. Op zich heeft ze genoeg natte luiers en is het een tevreden meisje, dus zou je zeggen dat het wel oke is, maar toch twijfel ik een beetje.

Nou mijn mannetje komt zo thuis en dan zal ik snel even de stad in voor wat kleine boodschapjes, kom vanavond dus wel even terug.

Liefs Sämira

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ff snel een foto van Giovanna in me album gezet hoe bedoel je onderkin?

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ook nog even snel een foto van Jayna in mijn album geplaatst, gister gemaakt toen ze bij opa en oma in haar kinderwagenbak lag.

liefs Sämira

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Leuk dat Jill nu ook lacht! Super he zo'n eerste lachje! :)

We hebben het hier samen gedaan. Mn vriend maakte foto's en ik maakte hem aan het lachen. Dit werkte prima. Was nog wel lastig een foto uit te keizen waar hij niet een al te gekke bek trekt :p Of hij lachte weer te overdreven haha.
    Suc6 met de camera! :p

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jayna lijkt ook alweer een stuk ouder! Leuke foto met haar oogjes open :)

Channie dat ik idd een lekkere onderkin hihi. Maar het staat wel schattig :p

Panda vervelend zo'n nacht :( Ook een regeldagje?

13. Zo daar ben ik dan weer even.
    We zijn bij het cb geweest en alles was gelukkig goed. Ze heeft alleen een bultje op haar hoofd wat iets groter is geworden. Volgende week maandag moeten we dus weer terug daarvoor. Ik hoop dat het niks ernstigs is.
    Ze is wel weer vanaf 15.00 uur wakker. Nu wilt ze alleen maar in de woonkamer zijn bij ons. Ik heb er even in bedje gelegd en nu is aan het brullen. Ze moet toch weten dat ze daar moet slapen.

Ik zag dat er weer leuke foto's zijn geplaatst.

Robine: Leuk dat 1e lachje probeer er een foto van te maken.

Dit was het voor even. We krijgen zo nog kraambezoek, dus ff snel opruimen.

Ik kom later weer ff kijken.

Lfs Kelly

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Deed trouwens gisteren na ruim 7 maanden mn navelpiercing weer in en hij gleed gewoon weer keurig op zn plaats! Dacht dat het gaatje weg dichtgegroeid zou zijn, maar nee dus, nu kan ik lekker toch mn piercing nog dragen :)

Kel: Hoop dat Daynah weer snel opknapt hoor, een huilend beeb is zo zielig............

Annemonique: Ik blijf t proberen om goede lachfoto's te maken van Jill, alleen sliep ze vandaag de hele dag :(

Zal weer een onrustige nacht worden, Jill heeft de hele dag geslapen ............. volgens mij is dr ritme een beetje omgedraaid

Tot later

Robine

15. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi ik ben er ook weer!

Vandaag een hangdag, Rick is nog steeds ziek en wil graag bij mama hangen. Gelukkig heeft ie vanmiddag nog een paar uurtjes op bed gelegen zodat ik even wat kon doen, jemig een dag vliegt gewoon om, niet normaal meer!
    Morgen hou ik m ook nog maar thuis van de psz, ik vind t zo zielig voor hem, ik heb dan 10x liever dat ik het heb i.p.v. hij. Met Timo gaat het gelukkig allemaal goed alleen dat vervelende spugen na de voedingen, trek wel een aantal keren per dag een schoon truitje bij hem aan.
    Ga dat toch eens vragen van dat spugen.

Leuke foto's zijn er weer geplaatst dames!
    Linda: maak jezelf niet gek door je eigen gedachten hoor! Als ik je verhalen zo lees ben ik het helemaal met Michiel eens, als ze zo goed reageert en drinkt etc. zal het best allemaal goedkomen hoor! En hoeveel meiden zijn er niet die de hele zwangerschap roken en waarvan de kinderen helemaal gezond zijn, nee hoor daar moet je je echt niet druk over maken! Ik hoop iig dat jullie snel deze week kunnen komen en ben ook heel erg benieuwd wat ze zullen zeggen.

Semmi: Jayna lijkt idd alweer veel wijzer en ouder op die foto. Fijn dat alles zo goed gaat, jammer dat het nog niet wil lukken met internet thuis.

Angela: Mooi zo, jij hebt weer eens ouderwets genoten op de schaatsbaan, lekker hoor! Zo ga ik eens in de 4 weken hier naar de kantine naar de bingo (voor jong en oud), is altijd supergezellig, ben nu een aantal keren niet geweest maar binnenkort ga ik weer! Heb je ook wel s nodig hoor iets voor jezelf!

Conny: De voorraden weer aangevuld, ongelooflijk heh hoe snel alles op is, ik vind die pakken voeding ook zo vreselijk hard gaan altijd.

Channie: Leuk die foto met dat kinnetje. Wat een poepie joh. En wat de kilootjes betreft: Ik vind het al heel wat dat je er 18 kwijt bent, de rest komt nog wel hoor.

Robine: Toeval of niet? Timo en Jill schelen 1 dag en ook ik had vandaag DE EERSTE LACH te pakken. Wat leuk joh!

Kelly: Fijn dat alles goed was op het CB. Stom heh dat je jezelf zo druk over iets kan maken als er iets met die kleine is, ik heb dat ook hoor, denk dan gelijk als het maar niet dit of dat.......is ook wel moederinstinct denk ik.

Annemonique: Geweldig zeg die lachende Kyllian. Die is echt superleuk!

Trutje: Wat een bink joh die Brent van jou. Heerlijk toch dat hij het zo goed doet, daar mag je zeker trots op zijn.

Panda: ik hoop dat Bastian vannacht beter zal slapen, hier ook chronisch slaaptekort hoor maar ik denk maar zo: het is een fase, ook hier komen we wel weer doorheen. Je kan het maar beter accepteren dan dat je er chaggie van word. Al is dat soms wel s verrekte moeilijk. ;)

Femmy: Hier word ook af en toe lekker gesnoept hoor, wij hebben iets van 6 letters gehad dus die zullen toch opgegeten moeten worden haha.....

Pim: ik ben het met Alex eens, we hebben gewoon een topprestatie geleverd dus dat er nu wat extra pondjes aanzitten....ach t komt allemaal wel weer hoor.

Verder kan ik niet teruglezen.
    Ik wens jullie nog een fijne avond en hopelijk een goede nachtrust.... :(

Lfs. Saskia.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    leuke foto's Samira!

en een hele grappige foto Channie ! ;)

En fijn dat alles goed was Kelly!.

Zo je zou denken dat die ondertussen wel dichtgegroeid zou zijn na 7 maanden he Robine! scheelt weer opnieuw laten zetten.

Wat een leuke lachfoto Annemonique :D

zo snel gtst kijken!.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee had em niet opnieuw laten zetten, maar vind het wel leuk dat ie nog past........ik had zo een kale buik al die maanden en je ziet anders 2 lelijke rode plekjes van de (ex)gaatjes

Saskia: Zet je weer nieuwe foto's van Timo neer? Ben benieuwd hoe hij er nu weer uitziet, vergelijk hem steeds qua lengte etc met Jill vanwege t geringe verschil, maar vind dat Jill ineens uit begint te dijen, krijgt bolle toet en spekhandjes. Wel leuk, ze groeien zo snel he..........

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    vandaag naar CB geweest,Yorben weegt 3940gr en is 53 cm.5 cm gegroeid op een maand tijd!
    Alleen vervelend nieuws gehad ,net zoals Jaime heeft Yorben een hartruisje :cry: hoe kan dit in godsnaam vraag ik me af.
    2 baby's op het forum met hartruis?
    Ze zeiden dat het vaak voorkomt bij baby's en dat de helft er ook nooit achter komt.
    ben blij dat ik het weet ,want dan kan er iets aan gedaan worden heh.
    Huisarts kon ik niet terecht!pas volgende week,maar ga echt niet tot die tijd afwachten hoor,heb zkh gebeld en kan morgenavond om half 6 terecht.
    Heb de hele dag gehuild,alles kan me nu gestolen worden als mn ventje maar niks mankeert.
    zo erg,ik snap nu heel goed hoe linda zich ook voelt,je bent gewoon machteloos.en dan brengen ze het zo on-tacties op dat CB.
    Echt de grond sloeg weg onder mn voeten,wist niks meer uit te brengen,dacht alleen maar waarom mijn kind!
    Zal blij zijn als ik morgen meer weet,jullie horen er wel van.
    tot later meiden,sorry dat ik niet zo happy ben :cry: :cry:

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Fajah, jij ook al............idd 2 meiden op t forum die en kindje hebben met een hartruisje.....ook jij moet maar proberen af te wachten voordat je je echt zorgen moet gaan maken, misschien valt t wel mee. Ik denk aan jou en Sensee, allebei sterkte........maar probeer een beetje positief te blijven........eerst afwachten maar.

Liefs Robine

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Fajah...Yorben ookal :( Sterkte ermee, wel goed dat je morgen al in het zkh terecht kan.

Deel Deze Pagina