November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het zal idd per persoon verschillen, maar voor mij werkt het denk ik net zo als bij jou Sens.

Pim

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lekker dat je weer zo genoten hebt op je werk Sensee......moet je vaker doen gewoon ff de tijd voor jezelf nemen. Wij hebben Jill ook al een keer alleen gelaten toen we uiteten gingen en ook een keer toen we sinterklaasinkopen gingen doen. Heerlijk toch? Ennuh Jill ligt af en toe in dr bedje rond te kijken maar dan haal ik haar eruit, dat vind ik zielig. Als ze wakker is mag ze lekker bij me komen en als ze bijna weer slaapt gaat ze in dr bedje(overigens alleen s nachts hoor), overdag ligt ze op t voedingskussen in de box onder een dekentje.......heerlijk.
    Hoop dat Jill ook snel doorslaapt........ennuh gelukkig dat je zoveel positieve reacties hebt gehoord op een gaatje in t hart.....dat t ook goed gaat in de meeste gevallen en dat het dichtgroeit. Ben benieuwd voor je aanstande donderdag.

Femmy: Dat digitale fotolijstje zijn wij toevallig ook mee bezig geweest vandaag. Mn man wilde t voor mij kopen als verrassing voor de kerst, maar hij heeft em toch maar niet gehaald omdat er een snoer aan zit en dat vinden we wel irritant, want daar waar we em neer wilde zetten is geen stroom. Hij kan wel op oplaadbare batterijen maar is dan binnen 3 uur leeg helaas. :(

Melliemel: Wat een mooi mannetje is Orlando met die grote kijkers van hem en ik vond de foto's die in je album stonden al zo mooi! Ennuh laat jij de hond alleen uit met de kleine erbij? Ik ga vaak als Jill net heeft gegeten en ligt te slapen ff snel alleen met de hond een blokje om, maar zeker niet langer dan 5 minuten hoor en ik hou t huis scherp in de gaten.........wil nogsteeds lekker met hond en Jill naar t bos, maar t weer laat t steeds niet toe....

Oja, alles werkt weer zoals t moet.....;) hebben nu 2x getest en hele leuke momenten gehad.....gelukkig maar, geen last meer van onderen. Nu uitkijken dat nr 2 niet meteen op de loer ligt, bij Jill was t ook meteen raak. ;)

Angela: Leuk een foto met je drie kids, wij willen er ook nog ene laten maken met zn drietjes.......ff iets langer wachten tot Jill echt lacht en reageert op alles......plaats je wel de fotos als je ze hebt laten maken!?!?

Ga nu lekker mandje in, slapen........zzzzzzzz

Tot morgen.

Liefs Robine

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; vind het zo fijn voor je om te horen/lezen dat het wellicht allemaal reuze meevalt met de hartruis. Ik heb a.s. donderdag kerstborrel van mn werk en dat is dan ook gelijk de eerste keer dat ik een avond alleen weg ben. Wordt vast en zeker gezellig. Fijn dat je ook zo hebt genoten ! En Michiel een trotse papa, geweldig :D .

Mellimel; leuke foto's van Orlando ! Wij hebben ook een hond en dan moet je idd naar buiten !
    Wat is Orlanda goed gegroeid, trotse mama ;) :D .
    Lieke is bewust begonnen met lachen toen ze bijna 6 weken was. De eerst echte brede grijns was voor papa. Nu lacht ze volop, zooo leuk.

Pim; vervelend dat jullie beiden zo verkouden zijn, beterschap ! Buitenlucht is vast goed voor je. En het is heerlijk om buiten te zijn als het koud is, zonnetje schijnt, voorbeeldig kind, leuke honden en de wind door je haren, mmmm ;) :D . Ik geniet daar ook zo van.
    Hoe gaat het met de ontlasting van Emme? Helpen de druppels van VSM bij jou ook zo goed? Hier gaat het prima, geen harde ontlasting meer.

Femmy; Gezellig met je moeder ff shoppen en goed geslaagd lees ik, mooi ! Zo'n babygym hebben wij ook nog niet, moet ik ook maar ff gaan kijken bij de prenatal. Thanks voor de tip.

Angel; wow wat leuk een fotoreportage van de kids. Wil ik ook nog van Lieke laten maken. Mooie foto's trouwens in je album !

Robine; Lieke slaapt ook best veel, maar heeft nu ook steeds meer momenten dat ze wakker is en graag even bij ons wil zijn. Ik laat haar na de flessen nog ongeveer een half uurtje beneden om te knuffelen en dan leg ik haar in bed en dan valt ze ook zo in slaap.
    Hihi, alleen maar slapen is wel een beetje saai, maar ze groeien er van zeggen ze. Er komt vast nog een tijd dat je denkt van ik wou dat ze sliep ;) .

Channie; fijn dat het zo goed gaat met Giovanna. Geniet er maar van.

Fajah; hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Hier verder geen nieuws. Kerstboom staat, moet m alleen nog versieren. Ga morgen ff met Lieke naar het tuincentrum, kijken of er nog leuke dingen zijn. Hebben jullie ook zo'n leuke kerstbal met "mijn eerste kerst"?

Kom later nog weer kijken.

Liefs sap

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wou dat Jill dr ontlasting wat harder was, ze heeft echt elke keer hele dunne, eerst mosterdkleur, nu groen! En dr windjes(die ze geregeld laat) stinken enorm, dankzij de Nutrilon Omneo of Cinababy. Echt niet te harden die geur. Hahhaha.

Wij gaan t weekend de kerstboom optuigen........heb er zin in. Sturen jullie nog kerstkaartjes? Wij maar een keertje niet hoor aangezien de geboortekaartjes net de deur uit zijn, we blijven bezig...........

Pim en Sensee: In tegenstelling tot jullie moet ik er niet aan denken om weer te gaan werken......ben wel al 2x op werk geweest en ga volgende week in de avond weer als de kinderen uit de derde en vierde klassen kerstgala hebben, maar ben elke keer weer blij dat ik nog niet hoef te werken. Misschien dat dat 2 april wel weer anders is, dan ben ik een half jaar thuis geweest. Ennuh buiten t mama zijn heb ik gelukkig nog zoveel andere hobbies en leuke bezigheden dat ik me niet verveel en Jill lekker overal mee naartoe neem.........

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Die babygym van Tijgertje(Winnie the Pooh) is ook superleuk, die hebben wij voor de sinterklaas aan Jill gegeven. Kan je kopen bij intertoys en bart smit etc voor 29 euro. Kunnen ze tegenaan liggen en later als knuffel gebruiken. Aanrader!

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Denk dat wij dit jaar ook geen kerstkaarten versturen. Volgend jaar misschien weer.

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Thanks voor de tip, kan ik daar ook ff gaan kijken. Zit toevallig bij ons naast de prenatal ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    nog geen nieuws van fajah. hoop dat alles goed is.

9. Ben ik weer ff.
    Er zijn vanavond 3 collega's geweest. Was erg gezellig. Heb wel het idee dat ik een hoop mis zeg op het werk. Daynah is weer heerlijk verwend en zelf lag ze alleen maar te slapen.

Sensee: Ik heb volgende week vrijdag de kerstborrel en heb er nu al zin in. Het moet toch ook niet erg zijn om er zelf even alleen tussenuit te gaan. Anders word je wereldje zo klein.

Robine en Sappie: Ik ga alleen kerstkaarten sturen naar de naaste familie en dat doe ik dan met een foto van Daynah, maar voor de rest ook niet hoor.

Nog niks van Fajah heh. Ik hoop zo dat alles okay is.

Ik ga even douchen en kom zo nog ff kijken of er nieuws is.

Lfs Kelly

10. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje zit ik ff bij te lezen, dan weer zo'n naar berichtje van Fajah. Ik hoop dat alles goed is, hoop dat ze nog even wat laat weten. Maar idd Sens als je t erover hebt met mensen dan hoor je ineens van veel meer mensen die zoiets gehad hebben heh. Gelukkig dat je je weer wat happier voelt en idd de meeste kinderen groeien er gewoon overheen. Komt best goed hoor! Ben nu wel zeer benieuwd naar Fajah.

Verder ff geen reacties vandaag, komt morgen wel weer, ben een beetje druk geweest vandaag, plus nog s met een hangerig kind (Rick) gezeten, nog steeds ziek hoor, zo zielig!

Ik heb trouwens mijn haar laten knippen (thuiskapster), een soort bob maar dan met lagen, echt leuk joh, weer s wat anders, als ik t lang heb heb ik t toch altijd in een staart en dat kan dus nu niet meer. Ik zei knip het maar zo kort dat ik t niet meer in een staart kan doen. Zal binnenkort weer s wat foto's plaatsen Robine...wel leuk heh dat ze maar 1 dag schelen. Timo drinkt trouwens 5x 150cc (is 165cc met poeder erbij). Gaat best redelijk dus, alleen jammer van de nachten heh maar ach heeft ie gewoon nog nodig....

Truste alvast allemaal, tot morgen, morgen hoop ik meer tijd te hebben om even te komen forummen.....

Doeiii.
    Lfs. Saskia.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey meiden,bedankt voor jullie bezorgdheid.
    ik kan het wel vd daken schreeuwen,want er is niks aan de hand met Yorben zn hartje.
    er valt echt een last van mn schouders af hoor.

Ik was normaal om half 6 aan de beurt,maar het liep zo veel uit daar zeg niet normaal,was pas om half 9 terug thuis bij mn ouders.heb Yorben in zkh eten meoten geven.
    was wel zielig,want op die kinder afdeling waren allemaal hartpatientjes.
    velen ook wel ernstig.
    en dan zit je daar maar te wachten en denk je óooo laat mij dit niet overkomen met mn babytje'

ik mocht dus eindelijk naar binnen en ze hebben 8 zuignapjes op zn lichaam geplakt en een hartfilmpje gemaakt(ongeveer 10 min)
    daarna weer terug in de wachtzaal want moest dan naar de cardioloog.
    eenmaal binnen werd ik eerst wat gerustgesteld gelukkig ,want al die apparaten daarbinnen word je niet vrolijk van hoor.
    hij heeft wat dingetjes gevraagt over de medische achtergrond van mij en mn man en ook van mn oudste zoontje.
    en toen moest Yorben kleertjes uit en ging hij eerst luisteren naar het hartje,zeker wel 10 minuten,ik dacht nee toch heh het duurt zolang en hij trok ook wat rare gezichten erbij.
    eindelijk stopte hij en zei dat er een lichte ruis was,maar absoluut heel licht.
    hij heeft een collega van hem nog eens laten luisteren voor de zekerheid en ook zei vertelde dat het bijna niet hoorbaar is.
    toen was ik wel opgelucht.
    toen hebben ze nog een soort echo gemaakt en kon je heel mooi zn hartje zien op het scherm en de 4 kamers vh hart.
    er zat geen gaatje en als dat er niet zit kun je dat ook niet krijgen,want je word daarmee geboren.
    die ruis blijft hij wel houden totdat hij in de puberteit komt en dan verdwijnt dat vanzelf.kan ook geen kwaad en hij mag alles doen sporten ect.
    je wilt niet geloven hoe blij ik was.
    ik kon die dokter wel zoenen hihi.(was best een aantrekkelijke arts ook hahah)
    ik kan nu met een gerust 'hart'gaan slapen straks.

sensee:zo zie je maar dat het toch goedkomt heh,hou de moed erin met Jaime en bij haar is er ook vast niks aan de hand.

dikke zoen.xxx

weltrusten

12. Fajah wat een goed nieuws zeg. Wat zullen jullie opgelucht zijn en idd je wordt ook niet vrolijk wat de hartpatientjes.
    Slaap lekker voor dadelijk.

Lfs Kelly

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    dank je kelly ,ik ga zeker heel goed slapen vannacht.xxx

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goede avond dames,

Nog even een laatste bericht voordat ik met Jordy ga douchen en we de laatste fles alweer kunnen geven.
    Net de kerstboom opgezet, meiden helemaal door t dolle heen :) Daarna snel even gezuigd en gedweild, vanmiddag had ik al alles opgeruimd en gestofd dus alles is weer schoon ;)

Sense: Lekker he om even alleen te kunnen gaan, even beetje afschakelen. Wat "fijn" zeg dat het eigenlijk toch zovaak voorkomt (fijn natuurlijk niet in de negatieve zin des woorden). Ik denk inderdaad dat het veel vaker voorkomt dan men denkt, maar doordat het iets is waar kindjes over heen kunnen groeien hoor je er gewoon nooit iets over.
    Portret Place zit meestal in de V&D warenhuizen, maken echt supermooie foto's. Ook vaak Anne Geddes achtig, echt super, ben benieuwd wat ze met Jordy en de meiden gaan verzinnen. Ze maken standaard een hele reportage en dan mag je natuurlijk zelf uitkiezen welke je wil en welke niet. Maar aangezien ze zo mooi zijn, koop je meestal wel de hele reportage, das natuurlijk ook hun opzet ;) Ze hebben geen standaard maten en ze zeggen dus dat je nergens lijstjes zal kunnen vinden en bij hun kan kopen (redelijk duur natuurlijk), maar wij kopen de lijstjes bij Xenos, je moet misschien ietsje bijsnijden, maar dat doe ik graag voor dat prijsverschil ;)
    Fijn dat jullie donderdag terecht kunnen, ik zal aan jullie denken en een kaarsje branden voor jullie!
    Echt fijn dat t ff weg zijn je zo goed heeft gedaan en ook fijn dat thuis alles is goed gegaan, maarja dat had ook niet anders gekunt toch ;)

Sas: Ow das helemaal fijn als je zus dat kan zeg, en ze maakt prachtige foto's hoor!

Pim: Geniet volgende week van je avondje uit, je zal vast genieten. Heel veel beterschap voor jullie saampjes.

Robine: Nog geen zin in nummer 2 dan :) gezellig toch als ze zo kort op elkaar zijn, hebben ze ook wat aan elkaar en je bent sneller uit de luiers hahaha. Tuurlijk plaats ik foto's als ik ze heb, ben maar een beetje trots ;) Denk dat wij wel een kerstkaartje versturen, maar alleen naar de mensen die ons een felicitatiekaartje hebben terug gestuurd, dus dat zijn er niet zoveel hahaha ;)

Sappie: Jij ook ontzettend veel plezier volgende week met je avondje uit! Waar ga jij de reportage laten maken van Lieke? Dankje voor het compliment op de foto's :D De meiden hebben wel al een bal van eerste kerst, voor Jordy moet ik um nog halen.

Kelly: Gezellig dus geweest met je collega's ;)

Saskia: Veel beterschap nog met Rick, inderdaad zielig :( Jij ook je haar laten doen, ik krijg ze morgen geknipt, ook lekker kort :D

Fajah: Gefeliciteerd meid, wat fijn te horen! Ik krijg gewoon kippenvel tijdens het lezen van je verhaal, ik ben zelf super opgelucht lijkt wel. Ik ben in ieder geval mega blij voor jullie. Sense nu met jouw meisje ook nog zo'n positief einde :D

Slaap lekker dames en tot morgen.

Liefs Angela.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    fajah ik ben blij voor je dat er niks is. wat een opluchting zeg! heb je je man gelijk gebeld?
    Jaime heeft die echo met plakkers al gehad en daaruit bleek dat er wel iets is. ik denk dat jouw verhaal voor ons niet opgaat maar ik blijf goede hoop hebben.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; fijn dat alles oke is ! Nu lekker slapen vannacht !

Liefs sap

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime heeft 190 cc weggetikt :confused: :confused: :confused: . Zonder moeite dus hoop echt dat wij donderdag hetzelfde nieuws krijgen als Fajah.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

18. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ben ik weer even.
    Moira had gisteren echt een regeldagje, en het is overgegaan tot vanochtend. Wat kan je als moeder heel moe worden zeg, als je kleine alleen maar wil hangen. Tis wel goed gekomen, vanmiddag met haar gewandeld naar de winkels, en daarna sliep ze als een roos in de box en nu in de bed.
    Gerben was vanmiddag ook vroeg thuis, dus wel gingen ook de bed in duiken, heerlijk alle drie even weg.

Ben nu gewoon even aan het wachten tot Moira weer komt, en daarna ga ik ook naar bed toe.

Fajah: Ben blij om te lezen dat het helemaal goed is gekomen met Yorben. Hopelijk kan je vanavond goed slapen. Morgen is een heel nieuwe dag weer voor je! Wanneer komt je man weer thuis?

Sens: Ik hoop dat Jaime hetzelfde uitslag heeft als Yorben! Wel goed om te weten dat er zo veel positieve verhalen zijn.

Kerstkaarten: We sturen ook geen kerstkaarten dit jaar hoor. Ik moet er niet aan denken om weer 100 enveloppen te schrijven. Ga gewoon een digi kaart versturen. Iedereen die ik ken heeft tenslotte wel een e-mail adress.

Femmy: Leuk om te gaan shoppen voor je zus! Was wel even lekker om buiten te zijn he?

Angela: Heb je je stem alweer terug? Leuk de kerstboom al in huis - kan me voorstellen dat je kids helemaal weg zijn van de kerstsfeer.

Verder kan ik niet meer herinerren wie wat heeft geschreven. :oops: komt waarschijnlijk omdat het zo laat is!

Heeft iemand trouwens wat van Jantien gehoord of ze al bevallen is? Ik heb gisteren toevallig nog gekeken, maar kon niks vinden. Ben benieuwd of ze haar kindje inmiddels al heeft.

Mijn zusje is nu al een week ziek, ze heeft de griep te pakken. Tis echt niks voor haar om zo in bed te liggen en niks doen. Ze vraagt elke keer - is dit normaal? Ze vindt het ook zielig omdat ze nu al een week Moira niet heeft geknuffeld, maar dat geeft niet. Moira mag niet ziek worden!

Heb vandaag wat kerstballen gekocht van de kruidvat, we doen dit jaar groen en zilver. We hebben al hoeveel jaar achter elkaar blauw en zilver, nu groen en zilver. Over een paar dagen zullen wij de kerstboom opzetten en de huis versieren. Mijn zus wil me heel graag helpen, dus dan maar even wachten.

Heb vandaag wat kleertjes van de buurvrouw gekregen voor Moira. In maat 74! Dat kan ze aan als ze 1 is denk ik .. haha. Wel leuke kleertjes hoor, Spijkerbroekje, roze t-shirt met een zuurstok roze dunne vestje. Beetje te roze allemaal, maar wel leuk.

Fotos: Leuk al die nieuwe fotos!
    Lach: Weet niet meer wie dat geschreven heeft, maar klopt het dat de kinderen pas in week 6/8 eerst beginnen te lachen? Hoe merken jullie het verschil tussen een lachstuipje en een echte lach? Als Moira wakker is en ik ben met haar aan het praten lijkt het echt alsof ze tegen mij lacht, maar ik weet het niet zeker. Heel lastig om het vast te leggen, want het komt en gaat heel snel!

... volgens mij hoor ik al smak smak geluidjes. ... Tot morgen hoop ik :D

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    fajah, wat een opluchting dat alles goed is!!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    linda:maak je echt niet meer druk,er zijn zoveel positieve verhalen over ruis,dat komt bij jaime echt wel goed meid.hoelaat moet je morgen gaan?

salomina:mn man komt mvanavond eindelijk thuis,maar moet vannacht wel weeral vertrekken,tis niet altijd eenvoudig om steeds alleen te zijn met 2 kids,best wel zwaar,alles komt op mij terecht heh,kan nooit eens zeggen geeft jij maar de fles want hij is er bijna nooit :cry:

Nou ga me wassen en de kids ook en dan de oudste naar schooltje brengen en kan ik ff boodschapjes halen met Yorben,met 1 is makkelijker dan met 2 kids.

tot later.

leuke foto's weer van iedereen.

Deel Deze Pagina