Ken Utrecht totaal niet.............Adam, Rdam, Den Haag allemaal geen probleem, maar Utrecht is voro mij echt vreemd......
Het parkeren is bijna net zo duur hier straks als in Amsterdam. Hier bij ons voor de deur gaat het van 1euro naar 2,40 euro. Vet balen want we hebben maar 1 parkeervergunning...dure grap. Robine schaam je. .. Utrecht heeft de mooiste grachten van Nederland en ze zijn uniek. En je kan wel parkeren hoor vlakbij hoeft neit per se met de bus. Charissa waarom bloedgeprikt? Voel je je niet lekker? Sap wat schrikken zeg. En bloeding in de eierstok is dat geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Dan gaat het toch ook bloeden daar? Sterkte en hopen dat ze snel naar huis mag weer! Ik ga ff in bad met JAime. Tot later.
In alle grote steden betaal je flink voor parkeren, dus denk niet dat het zin heeft om ergens anders af te spreken Jullie mogen wel bij mij voor de deur parkeren hoor, dan gaan we met zn alleen met de bus (20 minuutjes) haha.
Ben ik eigenlijk ook wel voor. Gewoon parkeren, stukje lopen en dan weer zitten . Lui heh. Is het eigenlijk wel makkelijk om met de kinderwagen in het openbaar verboer te gaan?
Je kunt in Utrecht gewoon parkeren (parkeergarages genoeg), klein stukje lopen en je bent op de bestemming Alleen je betaald er dus wel voor. Met kinderwagen inj openbaar vervoer heb ik ook nooit gedaan, ben ook wel benieuwd of dat makkelijk lukt.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt zie zitten auto en dan nog bus. Maar ja anders maar echt Utrecht in... Of zullen we met z'n allen op een transferium afspreken? Charissa, leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd! Annemonique en Robine, ik maak Emme altijd wakker voor een voeding. Dan hebben we tenminste een ritme. En ik moet zeggen dat ze vaak vlak ervoor al wat begint te 'pruttelen'. Robine, is de kerstboom mooi geworden? Sappie, jeetje dat is schrikken voor Rick's zus? Heeft dit nog vervelende gevolgen? Sens, heeeel veel succes morgen! Fijn dat Michiel mee gaat. Ik denk aan je! Ik vloei niet meer en ga zometeen badderen! Joepie! Pim
De boom staat nog niet Schoonouders kwamen langs dus niet gevorderd. Morgen weer ene dag, lekker de hele dag samen met Jill optuigen. Vanavond weer mega veel lachjes gezien bij dr, maar nog geen foto van t Lukt niet! Tot morgen Liefs Robine
Zo daar meld ik me weer, wat eerder op de avond dan gisteren Sens: Heel veel success morgen! Ik zal de hele dag aan je denken. Robine: Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen idd m.b.t. kerstboom optuigen. Charissa: Gefeliciteerd meid Leuk dat je tante wordt. Jayden is goed aangekomen als ik het zo lees. Sappie: Sterkte voor je schoonzus! Das even schrikken zeg! Pim: Was het leuk badderen? Ben je samen met Emme in bad gegaan? Uitje: Weet nog steeds niet hoelaat de kennisen van ons komen die dag. Hopelijk ergens in de avond ... jullie kunnen anders ook wel bij Annemonique of bij mij voor de deur parkeren, en dan samen gaan car-poolen. Delen we zo de kosten van parkeren in stad. Is dat misschien een idee? Angela: Jammer dat je niet naar de stad bent geweest vandaag. Andere keer dan maar weer Nou Moira ligt weer te brullen. Ze heeft net gegeten, dus aan honger lijdt ze niet Ik ga maar es kijken wat ik voor haar kan doen. Tot morgen allemaal.
Hoi hoi, Hier ben ik weer! Ik heb een foto van mijn nieuwe kapsel in mijn album staan, let niet op mijn gezicht want ik maak de foto zelf en sta een beetje moeilijk te kijken haha. Wat betreft de meeting, ben zeker van plan te komen, Conny, misschien is het handig als ik naar jou toe kom en dat we samen met de trein verder gaan? Ik zie t niet zo zitten om daar te parkeren en me dan rot te moeten zoeken en met zijn beiden (en mss nog wel meer) is het wel leuk om met de trein te gaan? Fajah: Wat fijn nieuws van Yorben zeg. Gelukkig nu Sens ook nog, maar als ik lees dat ze zo goed drinkt e.d. ben ik ervan overtuigd dat het best goed zal komen. Melliemel: Foto van coupe in album. Angela: Foto van jouw nieuwe coupe willen we ook zien. Sap: Hoop dat het goed komt met je schoonzusje! Sterkte Charissa: Ben ook benieuwd hoe het gaat met Jayden zijn oortjes? Laat je t ons nog weten? Robine: Binnenkort foto's van Timo weer hoor, ik beloof het. Leuk heh die lachjes! Conny: Leuk joh weer s wat moois voor jezelf gekocht das bij mij ook lang geleden zeg maar ga binnenkort ook eens kijken voor een mooie spijkerbroek. Pas wel weer een hoop oude broeken maar nog steeds 5 kilo's te gaan hoor. En idd nu met die feestdagen heeft het totaal geen zin, er zijn veel te veel lekkere dingen haha. Pim: En was t lekker weer om te badderen? Emme klinkt idd als een voorbeeldig kind, heerlijk hoor! Nou dames ga Timo flesje geven en dan duik ik ook mijn bed in. Beetje slaaptekort doordat Rick ook ziek is, al gaat het vandaag gelukkig weer heel wat beter. Lfs. Saskia.
Goeie morgen Wij hebben een goeie nacht gehad. Gistere avond had ze eerst om half 11 120 cc op..maar daar had ze dus niet genoeg aan! ze bleef jammeren in bed..dus wij nog 40 bijgemaakt en ja hoor ze tikte zo weer 30 weg Ze lag daarna ook helemaal in coma haha. Ze kwam pas om half 4! en om 7 uur dus mijn dag is goed..ben alleen moeier als anders Verder hadden we haar gister wat water gegeven..nou dat vond ze dus echt vies..ze keek me echt aan van wat geef jij me nou en vieze bekken trekken kan ze ook goed hahah. Mijn vriend en ik hadden het gisteren voor het eerst weer ff ''Gezellig''...alles ging goed tot dat we HET probeerde..pff..het deed echt zeer het leek wel of we het weer voor het eerst deden...Dit gaat toch wel over he? of is dit uberhaupt wel normaal ? Ik reageer strakjes ffies op iedereen hoor! Ga nu even me koffie opdrinken en wat doen in huis. Groetjess
sappie:beterschap met je schoonzusje ,niet zo fijn.hopelijk komt alles goed met haar. Sensee:nogmaals heeeeel veeeel succes strakjes.xxx charissa:wat leuk dat je tante word,ik kan je vertellen dat het heel leuk is om tante te zijn,of ben je al eens tante? channie:is heel normaal dat HET de eerste keer na de bevalling zo moeilijk gaat hoor,want je bent dan meestal een beetje bang ervoor. bij mij voelde het ook niet echt heel lekker aan de eerste keer ,maar hoe vaker je het weer doet hoe fijner het weer word hoor blijven oefenen hahaah
het is me gelukt om yorben 6 voedingen te geven.hij drinkt ook opeens veel meer,anders dronk hij maar met moeite 80 of 90 cc en nu met die 6 voedingen drinkt hij zo in een teug 120 of 130 cc weg,ben echt blij. over de meeting:ik had al gemeld dat ik niet mee kan heh,yorben krijgt die dag zn eerste inenting op CB,en verzetten is ook geen optie,want het is daar altijd al moeilijk om terecht te kunnen(zit altijd vol) dus ben blij dat ik 5 januari terecht kan.sorry dames,maar het zal voor een andere keer zijn.maar wel foto's maken heh zodat degene die niet meegaan ook kunnen meegenieten van jullie dagje? ga nu naar beneden met mn ventjes en een boterham eten lekker in onze badjas op de bank.ik heb een leuk badjasje besteld voor yorben,waarschijnlijk is hij vandaag binnen dan maak ik wel een foto voor jullie. doeg xxx
Fajah; fijn zeg dat het zo is meegevallen! Sensee; heel veel succes vandaag en het komt vast allemaal goed! Trutje; fijn dat je een geschikte oppas hebt gevonden, lijkt me toch wel moeilijk om daar een keuze in te maken. Iedereen veel plezier met de kerstboom optuigen, wij gaan er zaterdag een gok aan wagen Milou slaapt ook altijd op haar rug. Ze draait zelf haar hoofdje van de een naar de andere zij. Ik leg haar in de box of op het aankleedkussen geregeld op haar buik. Ben echt zo trots op haar. Sinds afgelopen zondag slaapt ze gewoon van 23.00 (laatste voeding) tot 7.15 (lees; wakker maken) Ja ze is echt een slaapkoppie. Gelukkig zo komen wij ook aan onze nachtrust toe. Ben gisteren begonnen met 5 voedingen en het ging goed, vannacht weer doorgeslapen dus hoop dat het zo blijft. Ik geef borstvoeding dus het is wel moeilijk te zeggen hoeveel ze binnenkrijgt. Maar aan haar mooie volle luiers te zien zit dat wel goed!
Mogguh ! Hier een belabberde nacht achter de rug. Marit sliep overal, behalve in haar bed en uiteindelijk krijste ze overal, ook in haar bed . Uiteindelijk hebben we haar vanmorgen in bed laten krijsen, toen Rick eenmaal wakker was. Na een halfuur sliep ze, en een halfuur later was ze weer wakker. Maar dat was niet zo vreemd, aangezien ze toen 4 uur daarvoor haar fles had gehad. Ik heb haar na de 2e voeding wakker in haar bedje gelegd met de deur wat open, en toen boven lopen rommelen zodat ze geluiden bleef horen. Daarna beneden gestofzuigd en nu zit ik stilletjes met een bak koffie achter de flaptop. En het is nog stil .. (afkloppen !). Vanmiddag op het bureau eens navragen hoe het zit met hormoon-uitslag, want die had ze dit weekend alleen op haar gezichtje maar nu zit het ook op haar benen en armen, vreemd . Saskia: Leuk kapsel hoor ! En lijkt me idd gezellig en handig af te spreken op een station voor 5 januari, komen we al in bekend gezelschap aan Channie; Wauw, heerlijk zeg zon lange ruk nachtrust, fijn voor je ! En hier was de eerste keer vrijen ook pijnlijk hoor, niet eens zozeer op dat moment maar de dag erna wat beurs gevoel. Nu gaat het telkens beter al blijft het gevoelig bij mijn hechtingen. Maar ook dat wordt vanzelf minder weet ik nog van de vorige keer. Brennied: Ah wat een luxe dat je van de nachtvoeding af bent, super goed ! Zow, het is gelukt mijn koffie op te drinken zonder onderbrekingen van boven . Nu nog een appeltje eten want het fruit eten is er bij in geschoten de afgelopen weken, niet zo best voor de gezondheid . Tot later !!
Hoi hoi Heb helemaal niet kunnen slapen Moira huilde bijna aan een stuk door. Om de haverklap was ze wakker, telkens geknuffeld, gevoed, geschoond .. maar niks hielp. Ze ligt nu wel op een oor, maar weet niet voor hoe lang. Ben helemaal op, vooral omdat gisteren ook niet zo goed ging met haar. Krampjes is het ook niet want haar luiers zijn altijd vol. We zien wel hoe het gaat vandaag. Brenneid: zo, das heel mooi om te lezen dat Milou heerlijk doorslaapt zeg! Ik ben zo jaloers op je! Mijn beurt komt wel, weet ik zeker, liever vandaag dan morgen Ik geef ook bv, maar voor mijn gevoel krijgt ze te veel binnen (heb ook veel melk), dus moet zij de eerste 10 minuten de laatste restjes uitspugen. Hoeveel weegt Milou nou? Fajah: 6 voedingen - yippeee! Nou maar hopen dat het zo blijft he? Ben benieuwd naar de nieuwe badjas! Channie: Een goede nacht gehad - yippeee. Giovanna heeft lekker veel gedronken gisteren avond! Waarom heb je haar gisteren water gegeven als ik vragen mag? Was het tegen krampjes? Kan me voorstellen dat ze het niet lekker vond - ik vindt het zo ook niet lekker. Wij hebben het nog niet geprobeerd ... ben er telkens veels te moe voor ... misschien van het weekend dus zou ook niet weten of het normaal is als het zeer doet. Saskia: Nou dat is weer lekker kort Saskia! Weer wat anders he? Voelt ook raar aan als je je haar moet wassen he? Je bent wel sneller klaar Hoe is het met Rock vandaag? Wordt hij iets beter? Uitje: Als je bij Transferium parkeert, kan je makkelijk met de sneltram naar Utrecht. Dat is wel te doen met kinderwagen en al. Weet alleen niet meer hoeveel dat kost. Tis wel 2 strippen, maar als je daar gaat parkeren, kan je zo'n parkeer + OV kaart kopen voor de hele dag. Tis ook een optie. Nou, ik ga weer even naar de kleine toe, even kijken hoe het met haar gaat, en dan even douchen. Ik wou vanmiddag nog langs kruidvat, want daar hebben ze de zwitsal doekjes 9 eur voor 6 pakken geloof ik. Zag het van de week staan, maar had geen ruimte meer in mijn tas. Maar even kijken of het lukt om Moira mee te nemen.
Salomina; Milou woog vorige week dinsdag 4500 gram. Ga vanmiddag weer wegen, ben benieuwd. Maar bij de geboorte woog Milou al 3900 gram. Wat rot dat jullie niet lekker hebben kunnen slapen. Doe jij nog vraagvoeding bij Moira? Ik heb ook 3 weken vraagvoeding gedaan maar toen huilde Milou ook aan een stuk door. Dacht dat het krampjes waren maar ook haar luiers zaten iedere keer goed vol. We zijn toen op vaste tijden gaan voeden. De eerste paar dagen is het wel "laten huilen', zielig maar je went eraan . En toen snapte ze het helemaal en nu heeft ze gewoon een vast ritme. Ze huilt niet meer, soms 's avonds voor de voeding van 19.00 uur Milou had echt die regelmaat nodig. Misschien iets voor Moira? Ik laat Milou ook niet teveel beneden. Na de voeding een kwartier/halfuur spelen en dan naar haar bed. Ze ligt soms lekker wakker te kijken maar valt vanzelf in slaap. Milou heeft ook super veel last van die hormoonbultjes, echt heel erg op haar gezicht. Heb gehoord dat het naar beneden trekt (schouders, borst, buik) en dat het dan weggaat. Hoop dat Moira er dan bijna vanaf is. Groetjes Brennie
Yorben heeft ook veel uitslag op zn gezichtje sinds een paar dagen,en ook beetje in zn nek enop schoudertjes. CB zei dat dat nog zwangerschapshormonen zijn die er bij hem uitkomen? het gaat vanzelf weg na een paar dagen en zoniet dan is het een allergie van de voeding,bij yorben begint het alweer minder te worden dus zal die hormonen gewwest zijn. dames ik vind het echt zo jammer dat ik niet naar de meeting kan komen word vast gezellig met al die moedertjes. kom straks nog ff kijken of er nieuws is over Jaime.hoop dat ze heel goed nieuws krijgen net als ik dinsdag!
Saskia, lekker weer een kort koppie! Conny en Sal, balen van de gebroken nacht. Hopelijk is jullie vandaag was rust gegund. Sal, ik gebruik nu de billendoekjes van de Aldi. Ik vind ze prima en zijn de helft zo goedkoop als Zwitsal. Ik heb laatst meteen 10 pakken ingeslagen. Hoe zou het met Sens in het zh zijn? Channie, spannend zo de eerste keer weer. Ik vloei niet meer, dus wij gaan het binnenkort ook maar eens gezellig maken... Ik baal alleen van die condooms. Ondingen, maar ja een tweede moet ik nu nog niet aan denken dus er zit even niets anders op. Kan pas na 8 weken spiraaltje laten plaatsen. Ik heb gisteren nog even gekeken, ik ga denk ik toch maar met de auto Utrecht in en dan een keer duur parkeren. Bij Vredenburg zit een parkeergarage en in de directe omgeving ook veel. Dan is het maar 10 minuutjes lopen naar het Domplein waar Lofen zit. Vanmiddag voor het eerst naar het CB. Ik ga eens vragen of ik de voeding mag ophogen. Ik heb het idee dat Eme soms meer voeding wil vooral in de ochtend heeft ze dat. En vanaf wanneer mag speen 2, ga ik ook maar even vragen, want ze moet wel heel hard werken om de fles leeg te krijgen. Zo, k ga nu even de ramen lappen. Is niet voor z'n tijd . Pim
heb net nog ff een foto geplaatst van de oudste van vanochtend in zn badjas. en nog eentje van onze tuin.zullen we dat wedstrijdje voetbal in mijn tuin houden? (groot zat hoor,word gek als ik de tuin moet onderhouden)