November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mss heeft iemand in je omgeving nog die krant ofzo.
    Of mss staat het op de site van hun.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Spannend Sens! Heb hier ook geen tips. Ik wil zelf een open solliciatie sturen, maar ook daar moet ik me eerst weer in verdiepen hoe ik die schrijf :p We hebben vorige week te horen gekregen dat we niet een salarisschaal hoger komen, terwijl we daar eigenlijk wel in zouden horen. We gaan er nog mee naar een andere commissie, maar als het toch niet door zou gaan dan wil ik ook iets anders.

...en nu moet ik nog steeds bijlezen :p

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuke foto's voorbij zien komen van Jill en Brent! Brent wat is je site ineens goed bijgehouden, hier is het de afgelopen 1,5 week er even bij in geschoten (ook vanwege mn fototoestel), maar heb vanmiddag toch nog een paar foto's kunnen maken zonder dat ik zag wat ik maakte hihi. Staat er 1 op Kyllians site.

Owja en hier is het 2e tandje aan het doorkomen...ik vind het echt zo schattig staan :D
    Hier zie je zn eerste tandje wel op, die is al goed gegroeid.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, mooi zeg dat je een sollicitatie hebt \:D/
    Iets dichterbij?
    Ik had dezelfde tips als Kelly :oops:
    In elk geval succes!

Ik heb ook weleens jurkjes gezien met broekjes in dezelfde motief erbij....ja ik vind de meisjeskleding zo leuk en schattig, moet er ook altijd even door snuffelen.

Robine, ik vind dat ook schattig iets mollig, krijg je toch wel als baby, straks als ze kruipen verdwijnt het wel.
    Jill heeft ook lekker bol toetje, heerlijk :D

Nou ik ga in bed nog even tv kijken, morgenvroeg visite, vriendin van mijn moeder en tevens onze pedicure.

Fijne avond!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Annemonique, wat een mooi vrolijk kereltje is Kyllian :D

7. Wat kan Kyllian goed zitten zeg.
    Echt een leuke foto.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat ie goed kan zitten lijkt maar zo hoor, hij dondert zo weer om en zit dan te lachen hihi. Af en toe blijft hij wel een minuut recht zitten.

9. cindy75

cindy75 Lid

16 apr 2007
    79
    0
    0
    Sens, wat ik altijd heel belangrijk vind als iemand bij mij opsollicitatiegesprek komt ,is dat mensen zelf vragen stellen.
    En dat je goed kan motiveren waarom je op deze functie solliciteert, en natuurlijk kun je een vraag verwachten waarin je moet vertellen wat je goede en slechte eigenschappen zijn.

Spannend hoor, wens je alvast heel veel succes.

Weinig tijd om te lezen, heel druk op mijn werk en Minck heb ik woensdag ziek van kdv gehaald, goed begin!
    Nou ja, komt vast allemaal weer goed.

Oh ja, Minck kan rollen, vandaag zo ineens, hup van z'n buik op zijn rug! joepie!

Groetjes

10. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Cindy: Wat stoer dat Binck ook al kan omrollen, knap hoor !

Robine: Ik heb Marit onder haar rokje geen onderbroekje gedaan, gewoon alleen de luier, het is al zo benauwd met dit weer. Maar die rompertjes met spagettibandjes ga ik ook nog halen hoor, voor als het net wat frisser is.

Annemonique: Hihi, weer een smakelijke foto van Kyllian, blije boy is het toch ! Wat balen van het tegenvallende salaris zeg, valt echt tegen dan.

Senseemilllia: Hartstikke goed zeg die sollicitatie, heeeeeeeel veel succes !

Morgenochtend nog even lekker genieten van Marit terwijl Rick op school is, dan met zijn allen lekker eten, en dan stap ik in de auto richting Scheveningen, 's middags lekker op de boulevard op een terrasje zitten en 's avonds naar de musical Tarzan, ik heb er zoveel zin in ! Daarna bij mijn zusje logeren, dus een ongestoorde nachtrust (hoop ik dan maar ;)), zaterdag naar het strand in Zandvoort en dan eind van de middag lekker terug naar mijn gezinnetje.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: goed nieuws zeg, heel veel succes! Enthousiasme is belangrijk en positief zijn (als je bijv ergens geen verstand van hebt dan kun je dat natuuuurlijk heel snel leren).

Minck ook ziek, beterschap! Wel knap dat hij ineens kan rollen, hoera!

Mmmm, Kyllian is een heerlijk ventje!

Ben vergeten wie info vroeg over crosstrainers. Was jij dat Saskia? Ik heb een Kettler, schijnt een goeie te zijn ('loopt' idd heel fijn). Wel duur hoor maar goed, spaart de sportschool uit ;)

Moet gauw naar bed, Bastian slaapt eindelijk en daar moet ik van profiteren. Hij heeft vandaag overdag maar 1,5 uur geslapen dus het was een vermoeiend dagje.

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ook weer een berichtje van mij. Kan het niet bijhouden hoor.

Op m'n werk is het echt super super druk. En net als Kelly als schreef doe ik eigenlijk hetzelfde werk, zo niet meer, in 4 dagen. Maar ja word er goed voor betaald bedenk ik dan maar ;) .

Leuke foto's voorbij zien komen. Ik vind Brent echt een knapperd!

En wat een gewichten zeg! Emme haalt nu denk in net de 6 kilo. Een ukkepukkie dus. Ze kan nu in de box al goed buik schuiven. Leuk om te zien!

Sappie, leuk dat Lieke nu echt mag eten. Kijk ik ook echt naar uit. De yoghurt was dus lekker, haha!

Emme krijgt dit weekend voor het eerst Nutrix, ga een bordje pap voor d'r maken. Dan kan ze daar aan wennen en kunnen we over een paar weken groente en fruit introduceren. Ik merk nu ook aan Emme dat ze toe is aan ander eten dan de fles.

Sens, goed dat je op gesprek mag komen! Tja tips: interesse tonen, zelfverzekerd maar niet te, vragen stellen, mensen goed aankijken, en toch ook de vacaturetekst ff zien te achterhalen. En ik stel zelf nog wel eens heel onverwachte vragen (wat is het stomste dat je ooit hebt gedaan, waarvan heb je het meest spijt in je leven) puur om te kijken hoe mensen op onverwachte zaken reageren. Emme slaapt trouwens ook zo veel met de hitte. Gistermiddag van 12.00 tot 15.30!?

Robine, alweer vakantie :confused: !. Mooi weertje voor vakantie! En je dilemma, ik dacht ook meteen aan die rompers met spaghettibandjes.

Morgen nog een dagje werken. Kort dagje want er wordt een nieuwe collega beedigd. En dan lekker weekend. Ga met Koninginnedag naar de vrijmarkt in het Goffertpark. Altijd leuk!

Kel, hoe is het met het drinken van Daynah?

Panda, heeft Bastian de kv gedronken? Leuk he als ze in hun blootje liggen. Emme vindt dat ook echt leuk.

Salomina, beterschap.

Charissa, wat naar dat je je zo rot voelt. Hopelijk slaan je medicijnen aan. Fijn dat je alles bij de maatschappelijk werker kunt spuien.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Lekker weekend! Ben 5 dagen vrij en ga daar lekker van genieten. ben nu druk in huis bezig, boven schoonmaken, wasjes draaien en spullen pakken, want zodra Lenhard thuiskomt om 4 uur gaan we lekker richting de camping naar mijn ouders. Heb er echt zin in met dit super mooie weer! En maandag op koninginnedag hebben wij dubbel feest, want dan is ons meissie alweer een half jaar!

Giovanna en Daynah nog gefeliciteerd met jullie 5 maandjes!

Panda: Beterschap meid! En de ongi in aantocht dus, hier nog steeds niet, ben ik hier de enige die nog steeds niet ongi is geweest door de BV?
    Robine: leuke foto’s van je meissie weer! En inderdaad, nu ze wat ouder worden begint het nog leuker te worden, maar vraagt ook meer energie van je! Ik heb bij de hema een romper met spaghetti bandjes, vind ik ook wel leuk om straks op vakantie aan het zwembad aan te trekken.
    Saskia: Timo al 2 tandjes, wat gaat dat dan ineens hard he! En een werkplekje er bij, fijn voor je meid!
    Jacq: gelukkig komt je mannetje nu gauw terug. Wat vervelend voor jullie zeg dat je schoonmoeder het nog steeds laat afweten.
    Brennie: hoe gaat het met Milou? Nog veel last van haar tandje?
    Sappie: mooi dat alles nu goed was bij het CB, en nu dus nog meer smullen voor je meissie!
    Trutje: wat een geweldige foto’s op de site van Brent!
    Conny: heerlijk he zo genieten in je tuintje met de kids! Wat een schatje is Marit toch, leuke zomerkleertjes heeft ze aan!
    Charissa: ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid. Rustig aan, ik denk aan je!
    Salomina: balen zeg ziek met dit mooie weet, beterschap!
    Kelly: lekker genieten van je weekend!
    Sensee: Heel veel succes met je sollicitatie woensdag!
    Annemonique: oooh wat schattig het tandje van kyllian!

Nou, ga verde bezig in huis, als ik jullie niet meer spreek hier, alvast een fijn weekend en tot maandag!

Liefs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog effe spammen....

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Als mama mij gaat verschonen doe ik nu steetds mijn teentje in mijn mond....hihi.....

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    :confused: Zo vroeg! Meen je niet! Volgens mij lopen ze hier echt achter. Ik kan em op zijn vroegst om half 8 brengen en op zin laatst om 18.00u afhalen.
    Brent slaapt juist heel slecht met warm weer. Hij is wel erg jengelig. Hij is nu al vanaf half 7 wakker en ik krijg em gewoon niet aan het slapen. Heb je tips?!
    Succes met je solli! :) Spannende tijden dus... Ik hoop dat je de baan krijgt. Weet je wat voor soort gesprekken ze houden? Meestal hebben speciale technieken. Misschien kun je dat navragen. Bij Gemeentes waar ik gesolliciteerd heb en op gesprek bengeweest hielden ze de richtlijnen aan dat je moet kunnen vertellen over hoe je reageert op of in bepaalde situaties al dan niet zelf meegemaakt.

Kelly: welke diksap drinkt Daynah? Ik heb het gisteren nl. ook gekocht maar hij kokhalt er van... :( Ik kan em moeilijk alleen maar kv geven als ie duidelijk dorst heeft toch? Met dit weertje mogen ze vast wel meer dan 1 liter , of niet?
    (En van Daynah wist ik dat het een scandinavische naam was. Ik ben dol op noorse namen, mijn ex is een noor ;) )

Robine, tnx voor de compli's. 8) Wil je em een keer lenen? 's Nachts bijvoorbeeld?
    Brent wordt al de hele week om 4 uur wakker met honger. Hij krijgt tussen 8 en 9 's avonds zijn laatste fles met 180/6 voor hongerige babies... Zelfs als ie meer krijgt wordt hij toch wakker. Door de warmte? :( Ik heb verder niet het idee dat hij tekort komt. Hij groeit alle kanten op.
    Brent houdt niet zo van spagettibandjes dus die heeft geen advies voor jullie :p

Sappie, moeilijk hoor. Met al dat eten... Ik heb echt zo'n makkelijk kind qua eten betreft maar ben bang dat ik hem overvoed :D Hij vindt eten echt lekker! En leuk ook, dat gespeel met dat spul in je mond. Lekker pruttelen, blazen en dan nog effe snel ja beide handen in de mond drukken. Grootste lol! Ik zorg er tegenwoordig standaard voor dat ik naderhand eventueel tijd heb hem nogmaals in bad te stoppen. Vandaar dat we hem nog steeds Soppie noemen... :)

Annemo: schattig (en gevaarlijk!) die glimmertjes in de mond van je Killer! Heeft ie al een tandenborsteltje? Brent heeft ook een glimmertje. Nog niet zo'n grote als Kyllie's maar aan de andere kant komt ook al een tandje door. Het gaat hier wel heel langzaam.
    Wat kan ie al leuk zitten, he. Ook al is het maar voor even. Hij kan zijn leven lang nog op die billen zitten! Vriendelijke vent die Kyllian <3 Ik vind trouwens dat zijn gezichtje aan het veranderen is.
    (Oh, en Brent's website hou ik toch minimaal 1 x per week bij... Meestal 2-3x! :p )

Cindy: Naar dat je het zo druk hebt op je werk en ook nog een zieke Minck. Schattig dat rollen he! Maar ook wel eng. Vond ik... Opeens moet je em veel beter in de gaten houden...
    Ik zat te zoeken of ik antwoord had op mijn vragen van een tijdje terug... Misschien lees ik er wel overheen, maar ik kan het niet vinden...
    Wil je wat meer vertellen over Minck? Hoe groot ie is en wat ie te eten krijgt enzo...

Conny, wat leuk naar Tarzan! Veel plezier! Ik ben best jaloers. Lijkt me hartstikke gaaf.

Pim ook al zo druk. Heb je nog wel een leuk leven? :) Vast! Met je mooie grietje! Mag ik advies geven over nutrix? Probeer eerst een paar hapjes. Hapjes slikken is in het begin heel moeilijk en dat duurt een paar dagen voor ze door hebben hoe dat gaat en dan is zo'n heel bord wat blijft staan zonde natuurlijk. (Brent kokhalst en zegt de hele tijd Bleh en Beh als ie nutrixpap krijgt hihi :D)

Semmi: ik ben een paar wk terug voor het eerst ongesteld geworden. Misschien ben je wel zwanger! :p Zijn er al mensen bezig voor een tweede/derde/vierde (hai Angela :p )
    En die foto! Wat een lekkere dochter heb je! <3

Brent heeft zijn eerste fruithapje weg gesmuld vandaag. Ik geniet van mijn dag maar kom nergens aan toe met hem zo druk. Gelukkig is hij net in slaap gevallen. Niet zo diep want het speentje gaat nog ietsje op en neer maar alle beetjes tellen mee :)
    Alsie wakker is neem ik em effe mee naar de winkel voor een boodschap. In de buggy. Vind meneer hartstikke leuk (en vermoeiend :p )

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Mooi he, zo'n lange post :D Lijkt net of ik het zo uit mijn mouw schudt maar ik doe er uren over! :D
    Dan weer stukje lezen en schrijven en dan weer Brent speen erin drukken, flesje geven, luier doen, spelen, stukje schrijven, was ophangen, eten, afwasser leeghalen, lezen op het forum, afwasser inpakken, bellen, Brent speen derin drukken, hond uitschelden omdat ie staat te blaffen naar niets terwijl Brent net lag te slapen, Brent troosten en toen opeens was mijn post wel af ;)

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Trutje, volgens mij bedoelde Sens dat ze om 17.15 al bij het kdv was. Niet 's morgens vroeg dus.

En op je vraag: ja ik heb een heerlijk leven zo. Het is alleen op m'n werk knetterdruk. Maar ja beter dan te weinig te te doen hebben hoor.

Ik kijk idd wel even aan hoe ze de Nutrix vindt. Emme krijgt altijd druppels van Cinababy en die geef ik al maanden met een lepeltje. Ze hapt ze er af zeg maar. Maar een lepel nutrix is toch net ff anders.

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oops! :oops: hihi dat had ik inderdaad helemaal verkeerd begrepen :D Lekker wakker!

Mijn leven is er ook heel erg op vooruit gegaan. Heerlijk, naast je hobby(werk) nog een hobby thuis te hebben :) Wat hou ik van dat mannetje! Het liefst zou ik hem dag en nacht knuffelen en bij me houden maar dat is zo zielig voor hem :) Ik ben zo bang dat ik morgen wakker word en dat ie dan 18 is...

Brent kon ook al goed vanhet lepeltje drinken en druppeltjes likken maar echt wat happen was voor hem wat moeilijker. Het fruit vandaag droop er ook aan alle kanten weer uit :D Hij moest effe wennen aan de smaak denk ik.

Soppie:

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oh en deze is van gisteren. Lekker effe in zijn nakie spartelen in het campingbedje. Hij doet zo schattig op deze foto :D Was ie heel lieve geluidjes aan het maken. Leek wel zingen. (Achteraf bleek natuurlijk gewoon dat ie lekker alles aan het onderpiesen was maar dat zie je toch niet op de foto :p )

Deel Deze Pagina