Hello, trutje Brent is echt groot! Als ik Jaime ernaast zou leggen is ze een poppetje..hihi. En idd wat Pim schrijft 17.15 was ik bij het kdv. Hier gaan ze ook om half acht open en zes uur sluiten. Ik heb geen tips hoe je hem kan laten slapen. Jaime is gewoon meer moe. Is zijn kamertje warm? Het gesprek is eerst met 3 mensen van de afdeling zelf en daarna met hoofd en hoofd p&o. Oh en wij zijn ook erg gecharmeerd van Brent! Pim geeft ook voldoening toch druk en dan extra genieten van Emme als je thuis bent. Maar feit blijft dat degene die minder zijn gaan werken toch veelal dezelfde taken hebben en gewoon meer werk in een dag proppen. Ik heb wel eens ergens gelezen dat parttimers efficiënter werken... Mocht ik die baan krijgen dan hoop ik dat ik van dat probleem af ben. Pim Emme is toch ook niet zo lang of wel? Hier ook geen zwaargewicht hoor, denk echt dat ze nog niet aan de 7 kg zit met ongeveer 68cm. Bedankt voro de tips voor sollicitatie.. Hihi Semmi, ja leuk heh die tenen in je mond stoppen. Doet ze het al lang? Jaime begon met tenen in de dr mond te stoppen een tijdje terug. Eerst deed ze het alleen als ze op het aankleedkussen lag, maar nu doet ze ook znder problemen haar tenen (van beide voeten) in haar mond als ze in haar wipper zit. Met de minimeeting waren Robine, Sappie en Kelly helemaal verbaasd hoe ze dat deed. Slangenmensje..hihi. Al zou ik haar ook zittend neerzetten dan klapt ze gewoon dubbel zeg maar en ligt met haar benen naar voren en haar buik erop. No problemo. Ik vind dat Jayna echt erg op je man lijkt op die foto waar jij met haar opstaat. Die ogen ook en de blik. Lekker dat je dit weekend weggaat! Nemen jullie Jayna ook mee met Koninginnedag? JEe Panda maar 1,5 uur slapen is idd weinig. Hoe gaan de nachten? Hier ook een Kettler, heerlijk ding. Sta er sinds maandag bijna dagelijks op en 'loop' dan 6km, volgende week weer verhogen. Conny Nou jouw weekend klinkt heerlijk zeg, musical strand terrasje...Veel plezier en lekker van genieten. Cindy arme Minck ziek van het kdv moeten halen. Gaat ie al wat beter met hem? En een snelle roller! Bedankt voor je sollicitatietips. Annemonique wat een heerlijke foto's van Kyllian. En dat tandje is zoooooooo schattig. Echt cute. Even een vraagje...wat gaan jullie met koninginnedag doen? Wij wilden graag de stad in, maar weet niet of ik het zie zitten om Jaime mee te nemen. Het wordt nogal warm, al die dronken mensen. Ze zal er denk ik niet zoveel aan vinden... Lief Sens
ps op mijn site een foto van jaime met puffer, dat ding is zo enorm..... maar goed het gaat stukken beter, denk dat ik met een dag of wat kan stoppen.
Och gut, inderdaad wat is zo'n ding groot! Kun je goed verschil zien met Brent als je Jaime in de Bumbo hebt? Ik wil wel es zien of ze echt zo veel verschillen. Maak je er een foto van? Ik ga nu effe naar de supermarkt. Kwam er dus net achter dat ik helemaal geen hoedje of petje heb voor Brent. Hopelijk hebben ze er 1 bij Ter Stal, die zit nl. in het wijkwinkelcentrumpje...
Goeiemiddag! Sens succes met je sollicitatie! Leuk & spannend! Die Brent aan zn eerste fruithapje, hij kijkt alsof hij meer wil Pff ik weet niet wat het is maar ik ben echt moe! heb net nog ff op bed gelegen (met dit weer) ik had Lisa rond 11 uur in bad gedaan en die ligt zo lekker te pitten, nog steeds! rond 12 uur moest ze eigenlijk dr fles, zal ik haar toch maar wakker maken zo? misschien hebben we teveel zwitsal slaapzacht schuim opgesnoven ofzo..
Lastig heh femmy als ze dan zo doorslapen.. Ik denk dat ik Jaime wakker zou maken, maar dat ieder zijn keus. Jaime lag vanochtend trouwens op haar buik te slapen de boef! Hoop dat ze snel leert terug te rollen. huis is schoon nu de was, daarna boodschappen doen en we gaan vanavond lekker bbq-en in het park
Ja ik heb haar toch maar wakker gemaakt om twee uur! anders slaapt ze vannacht misschien weer slecht?! Zo knap dat ze al zo goed kan rollen, Lisa nog niet hoor! die laat zich rollen
Nou ook pas sinds een week hoor. Maar zo gek dat ze het zo ineens doen. eerlijk gezegd is het wel vermoeiend omdat ze niet kan terugrollen. WAt ik trouwens merk nu ik aan die zes maanden potjes zit (met groente, aardappel en vlees) is dat die poepluiers echt te erg stinken..echt heeeeeeel vies. Hmm ben dr weer, was brullen. Ze rolde door in haar box, tegen dat activity center aan, zat ze klem met dr arm gebogen.. Nou ik ga ff naar de super. adios (ff oefenen voor spanje straks )
hey dames gister met mn man naar de tandarts geweest en zn verstandskies is eruit gehaald.hij is echt heel bang voor de tandarts omdat ze ooit eens een kies zonder verdoving hebben getrokken toen hij klein was en sindsdien is hij doodsbang,maar goed nu kan het genezen. gister rolde yorben ook voor het eerst van zn rug op zn buik,hij begon opeens te mieren en wat bleek?hij was op zn buikje gerold maar kon niet terug,heel grappig om te zien. en hier is de 3de tand in aantocht,ik voel weer een flinke bult zitten dus die zal er ook wel doorkomen.gaat wel snel zo zeg! nou ik ga yorben maar eens wakker maken voor zn fles,want anders word het vanavond te laat. groetjes
oh en met koninginnedag gaan wij even het dorp in ,want dat is wel leuk voor jaaron,want er is een optocht met versierde fietsen enzo,hij heeft lekker een weekje vakantie,dan 1 week school en weer een week vakantie.mn man is dinsdag vrij omdat het een feestdag is in belgie.
Fajah verstandskiezen zijn irritant. Kan je beter kwijtzijn heh. Bij mij zijn ze alle vier weggehaald. Eerst even wennen 9zit er zo'n gat waar eten in gaan zitten ) na een tijdje merk je er niks meer van. Is het druk bij jullie in het dorp met k'dag? Hoera Yorben rolt ook! Nou ik heb heerlijke dingen gehaald voor op de bbq ook lekkere gam'ba's...jum. Daar komen de kilo's weer.... #-o . Ik ga nog even weer proberen Jaime haar diksapje te geven. Ze wil het echt niet. Tips?
Dat had ik dus ook! Brent moet erg wennen aan wat anders dan melk. Als ie maar dorst genoeg heeft dan drinkt hij wel. Zo ook vanmiddag. 1,5 uur in de wandelwagen en al een paar keer geweigerd dat uit de fles te drinken en opeens pakte hij het zelf en dronk zo de hele 100ml op Maffe baby (krijg ik nog een foto van jaime in de Bumbo? )
Hier ook 1x diksap geprobeerd, maar bevalt hier ook (nog) niet. Wij willen wel wat doen met koninginnedag, heb niet voor niets vrij gevraagd We weten nog niet waar we naartoe gaan, wil iig niet naar Utrecht vanwege de drukte. Vandaag was ik in Zeist aan het shoppen en daar zaten al mensen een plekje bezet te houden voor maandag, wat erg zeg zou niets voor mij zijn Heb voor het eerst in mn uppie tijdens het winkelen een flesje meegenomen. ff bij de V&D Kyllian zijn flesje gegeven en dat ging prima! Daarna nog doorgereden naar Utrecht (Overvecht) en nog verder wezen shoppen hihi. Ben goed geslaagd voor mezelf Die Brent met zijn rode haartjes, echt scheetig hihi. Hij lijkt idd al groot! Maar dat vind ik van Kyllian op foto's soms ook. Van de week hebben we even samen op de weegschaal gestaan en ik schat hm nu zo'n 7,5 kilo, volgende week weer naar het cb.
JA ze was weer lekker vrolijk hihi. wij vinden Utrecht ook te druk. Misschien gaat Jaime zoals altijd op maandag naar mijn ouders en gaan wij koninginnedag vieren met vrienden. Voel me alleen zo schuldig daarover stom heh.
Je moet je niet schuldig voelen als je Jaime wegbrengt en een x met vrienden op pad gaat hoor! Als het voor haar niet leuk is, dan is het toch veel leuker bij opa en oma Ik vind overvecht erg praktisch, vooral als ik naar de H&M wil Gratis parkeren en ik ben er nog sneller dan in het centrum. Pff wat heb ik gekocht...schoenen (gympen), donkergroene blouse, donkergroen mauwloos shirt, turquoise polo, spaghettibandtruitje (turquoise/bruin), BH (cupje groter ) en voor Kyl een t-shirt en een romper. Valt nog best mee he
Wat een schattige fotos Sensee, en wat een zielig groot ding die puf voor Jaime! Leuk dat je de minimeeting er ook in hebt gezet, op schoot bij tante Zaphra, hahaha, wel lief vond ik die foto en de tekst erbij ook trutje: Weer een leuke Brent foto! Ik heb in t kader van de Bumboo er ook een paar gemaakt vandaag met Jill erin! de eerste