November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

geprikt door een vies beest vannacht! Arm schaap, aan de andere kant van dr hoofd zit er nog eentje :(

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Groot en klein, Simba probeerde ook ff te lachen ;)

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    haha die laatste foto :D Geniaal. Wat een lieve hond heb jij Jill!
    Ik ga een collectie maken op Brent's website van alle Bumbofoto's :p Inzendingen zijn dus welkom! hihi

Sens: je kunt wel zien dat ze kleiner en vooral een heel stuk fijner is dan Brent. Brent zit met zijn benen vast in de bumbo! En als ik em eruit wil halen blijft ie steken! :')

Mijn broer komt eraan :)Zijn peetoom.
    Doei!

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat een lieve foto's! en die hond er zo schattig naast :D zielig dat Jill gestoken is!.

ahhh kunnen wij niet meedoen trutje want we hebben geen Bumbo ;)

Fijne avond allemaal! wij gaan zo naar mn zus, gourmetten en jawel de pretecho dvd kijken, ben benieuwd :D

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:hier is niet zoveel te doen met k'dag
    alleen voor de kids een optocht en wat spelletjes.
    hoe was de bbq?

trutje:ik geloof dat ik het al gevraagt heb,maar heb je nu die tattoo bij je vriend al gezet?ben echt benieuwd?

waar hebben jullie die bumbo's gekocht?en wat kost zo'n ding?en tot welke leeftijd kunnen ze er eigenlijk in?
    wat een vragen hé?

voor degene met kindjes met eczeem:welke zonnebrandcreme gebruiken jullie voor de beebs,want bijna alles is geparfumeerd dus niet goed voor eczeem?weet iemand iets wat wel goed is?
    bedankt in ieder geval.

ga mn kindjes in de douche doen en dan is het bedtijd voor ze.

fijn weekend allemaal.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jill in de Bumbo is ook lief!
    Trutje ik kan ook niet mee doen met de bumbo foto-collectie ;)

Femmy: veel plezier bij je zus!

Ik ga vanavond de nachtdienst in...2 nachtjes omdat er geen uitzendkracht gevonden was. Ander had ik het weekend dienst van 12-20, dus maakt mij niet zoveel uit.

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Annemo ik heb ook nachtdienst. Tot 7 uur morgenochtend. Sterkte he ;)

Fajah: ik heb idd die tattoo al gezet. Althans, de eerste sessie (is nogal een grote plaat) dus de lijnen staan er al op. Volgende week schaduwen en hopelijk dan nog 1x met de kleuren.

Jammer dat niet iedereen er 1 heeft maar volgens mij kunnen die kleintjes tot 13 kg in de bumbo. Wel aardig lang dus, als ze niet zo heel hard groeien ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Msn aan vannacht ;) Ik moet van 22.45 tot 07.45. Jij ook sterkte hihi.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sterkte vannacht en morgennacht Annemonique! t Leven van een zuster gaat niet over rozen he!? ;) Hard werken! Knap zeg dat Kyllian al zo goed kan zitten( ik keek ff in je weblog)! Jill kan t ook steeds beter maar is er nog lang niet om alleen te zitten hoor.

Trutje: Ook sterkte in de nachtdienst! Ik snap trouwens nogsteeds niet wat voor werk jij allemaal doet. Tatoo's zetten, gemeentehuis en nu weer nachtdienst!?!Waar dan en wat voor baan?!?

Kan alleen Annem. en Trut teruglezen sorry.

Heb vandaag rompertjes gehaald met spaghettibandjes! Kom ik thuis, zie ik op 1 romper zo een achterlijk rimpelpatroon zitten, allemaal laagjes over elkaar, weet niet hoe ik t uit moet leggen. Had ik niet gezien in de winkel, echt zo een zigeunerding. Ga em meteen in de bak van 3e wereld kleren mikken, kan me ook niet voorstellen dat t lekker ligt op al die laagjes met je ruggetje. Arme baby. Ik snap ook niet zo goed dat ze nogsteeds truitjes maken met drukkertjes aan de achterkant, das toch helemaal niet fijn om op te liggen?!?!

Maar goed, ook de andere rompers zonder tierlantijntjes gescoord en nog 2 onderbroekjes voor 2 jarige!( werd me aangesmeerd bij Prenatal toen ik vroeg naar baby onderbroekjes voor over de luier) Maar zijn dus wat ruimer en passen zo inderdaad makkelijk over de luier heen. Heb ook nog schattige sandaaltjes in t wit gekocht voor Jill en 2 zomerslaapzakken, een poloshirtje en een korte broek. Nu kap ik echt met kopen!

Verder maakte Jill en ik ook nog een achtervolging mee door de winkelstraat heen omdat er twee mensen gestolen hadden in de kinder H&M. Ik kwam net aanlopen met Jill en zag de achtervolging langs me heen komen. Vond t wel eng, voor t zelfde geld hadden ze ff de kinderwagen opzij geduwd om er snel langs te kunnen. De vrouw rende zo hard weg dat beide boobs eruit kwamen! Echt bizar, hahahaha. Zo een dikke troel met mega memmen en ik was getuige van t eruit floepen ervan! Gadverdamme.

Nou ja genoeg commotie weer voor vandaag, ga nu lekker relaxen!

Liefs van Robine

10. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi allemaal.

Zo ik zit hier effe heel bezweet achter de compu. Heb net heerlijk een half uur (iets langer) op de hometrainer gezeten, ik doe het echt elke dag en vind t heerlijk, effe lekker uitzweten en dan lekker douchen.

Panda en Sens bedankt voor jullie reactie op de crosstrainer. Ik heb vanavond via internet (perrysport) ook een Kettler besteld. een Kettler Giro 500, een tante van Twan heeft m ook en het is een superding zegt ze. Hij was bij Perrysport in de aanbieding van €399 voor €279 dus toch maar besteld nu. Zal alleen nog ff moeten wachten op de levering want ze moeten eerst het geld incasseren maar ach ik heb voor nu mijn hometrainer nog ;)

Ik ben vandaag met twee kids naar het gemeentehuis geweest om een paspoort in orde te laten maken en de kids moeten er dan bijgeschreven worden....pfff wat een gezeik zeg om een goede foto te hebben. Dan is dit niet goed dan dat niet......Rick zat geen ogenblik stil dus wel een kwartier bezig om hem er goed op te krijgen......en nog was zijn foto niet goed. Die van Timo was gelukkig wel goed, tja toen moest ik nog op de foto moest dus ook een paar keer overnieuw. Ik werd er een beetje niet goed van maar ach we zijn weer een ochtendje zoet geweest. :rolleyes:

Dan nu nog even wat reacties:

Trut: Wat lief zeg die rode haartjes van Brent en hij is idd een reus in die Bumboo haha. Hier geen Bumboo dus kan helaas niet meedoen met je bumboo verzameling haha. Succes vannacht!
    Annemo: Jij ook al nachtdienst nou succes ook! Lief zeg die foto's van Kyll. En hij dus ook al twee tandjes, leuk heh?
    Sens: Super meid een sollicitatie! Ik ga heel hard voor je duimen dat het wat gaat worden! Succes iig!
    Conny: Wat schattig Marit in dat Blauwe jurkje! (of is het een rokje met truitje? :oops: ) Ik vind ze wel weer veranderd! Ze lijkt wel op haar broer.
    Ik zei trouwens altijd dat ik Timo niet zo op Rick vind lijken nou nu met die pasfoto's dus wel! Pak ik een foto van Rick toen ie een halfjaar was nou echt sprekend hoor, haha vind ik toch wel leuk om te zien.
    Semmi: Lekker weer naar de camping heerlijk toch met dit weer, ik wens je veel plezier.
    Fajah: Bij ons is er ook niet veel bijzonders te doen hoor met koninginnedag maar ach als de kinderen het maar leuk hebben dan vind ik het wel best. ;)
    Pim: Lekker druk meid? Emme is echt niet groot zo te lezen. Timo ook niet hoor, ik schat m nu op ong. 6500gr. Moet pas 16mei weer naar CB dus ben benieuwd, nog ff wachten.
    Sap: Wat leuk zeg om brood e.d. te gaan proberen. Bij Rick was dat toen ook errug leuk. En zo worden ze veel te snel groot *zucht*.
    Sal: Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je alweer iets beter. Bah vervelend meid als je zo vol zit.
    Charissa: Meid nogmaals ik herken je helemaal, ik ben zo dankbaar dat ik er nu na de geboorte van Timo geen last van heb. Maar na de geboorte van Rick was ik dus ook zo'n zenuwpees, angstig niet goed van huis durven en allemaal van dat soort vreemde dingen. Ik ben toen wel een paar keer naar de HA geweest maar heb besloten om er niks voor te slikken, was bang dat ik er dan weer moeilijk vanaf zou kunnen komen, ik heb op t punt gestaan om naar een psycholoog te gaan maar daarvoor was een lange wachtlijst en toen ik eenmaal aan de beurt was ging het gelukkig al een stuk beter met me waardoor ik dus niet gegaan ben. Ik heb heel veel met Twan gepraat en eigenlijk tegen iedereen die het maar horen wilde heb ik verteld hoe ik me voelde en gek genoeg waren er heel veel mensen die me begrepen die het zelfs ook gehad hadden. Nou dat was wel een opluchting hoor. Al met al heeft t ong. 9 maanden geduurd en toen voelde ik me toch wel weer behoorlijk mens! Dus t gaat over maar je moet je tijd ervoor nemen, gewoon accepteren dat je dat hebt ook al is t niet makkelijk! Achteraf bleek het bij mij geen postnatale depressie te zijn, dan wil je ook niks van je kind, en dat was t bij mij niet maar bij mij was t toch wel voor een groot deel onverwerkt verdriet, vader overleden, oma overleden, neefje (9jaar) aan kanker overleden, mijn moeder die zelf ook in een dip zat enz. Maar goed gelukkig gaat het nu goed en geniet ik met volle teugen van mijn mooie mannen! Ik hoop dat t jou straks ook zo vergaat, en dat gebeurt hoor, echt waar! Mocht je s een keer willen kletsen mag je me natuurlijk altijd een pb-tje sturen of mss via MSN ofzo? Sterkte meid!

Femmy: Was het gourmetten lekker?

Robine: haha die foto met Simba, die is echt schitterend! En ik sta er elke keer weer van te kijken hoe Jill op jou lijkt, echt ongelooflijk, dat kunnen wij hier niet zeggen, ze zijn allebei een echte mengelmoes maar ze lijken dan weer wel op elkaar.

Verder kan ik niet meer terugzien. al met al is het weer een heel verhaal geworden, sorry daarvoor......

Nou meiden ga zo t zweet van me afspoelen....

Tot later.
    Lfs. Saskia.

11. Hallo allemaal,

Hier een lekker dagje gehad. Alleen Daynah was een beetje chago.....niet normaal zeg. Niks was goed vandaag. Eten was ook weer zwaar k*t.......
    Vanavond bij me schoonmoeder gegeten.....heerlijk Surinaams. Er was een oom uit Suriname op bezoek, dus dan is er altijd eten als er bezoek is.

Diksap: Bij Daynah is het juist andersom, die wil alleen diksap drinken en geen melk. Ik gebruik het merk van het Kruidvat, want roosvicee lust Daynah dus echt niet.

Cindy: Wow Minck ook al omrollen. Goed hoor.

Conny: Veel plz bij Tarzan, je zal er nu wel zitten. Het zal heerlijk zijn geweest op het terras.

Pim: Emme is onze kleine ukkepuk bij de nov mama's.

Semmi: Wat een leuke foto's weer. Veel plz dit weekend op de camping.

Trutje: wat een leuke foto's weer van Brent en 1e fruithapje was dus een suc6.

Sensee: Ach gossie wat zielig die puffer. Hij is echt groot.
    Leuk die foto's van die meeting. Ik had ze er ook al opgezet op Daynah haar site.
    Veel plz met bbq en een keer ongezond doen mag ook hoor.

Annemonique: Zo je bent dus lekker geslaagd zie ik.

Robine: Leuk die foto's voor die met Simba en ook weer geslaagd met kleding kopen.
    Zoooooo ik zou het ook wel eng vinden geloof ik. En vlogen echt haar tieten eruit................... :) :) :) . Zo zielig als je moet jatten uit de winkel.

Sas: Zo dat is goed met dit weer op de hometrainer. Goed hoor.

Zo meiden ik ga naar Lost kijken. Fijne avond allemaal.
    Morgen me schoonvader op bezoek. Zondag me moeder jarig, dus dit weekend is een familieweekend.................en ik ben al niet zo familiemens..........ach hebben we het weer gehad heh.

Lfs Kelly

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Dat kan helaas bij mij op het werk niet. :( Ach ja je kunt niet alles hebben he? Ik ga me douchen en klaarmaken. :)

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oops! Pagina 500! Haha!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zo hier net ff lichtelijke paniek. Ik probeerde mn eigen haarkleur weer terug te krijgen (donkerblond). Had het alweer 2 jaar kastanjebruin. Nou dat was dus totaal mislukt! Mn uitgroei werd megablond en de rest meer oranje. Mn vriend gelijk naar de kruidvat gestuurd, gelukkig was het koopavond. Hij kwam met donkerblonde verf terug...en gelukkig is het gelukt! Oeff wat zou ik me voorschut hebben gevoeld vannacht op mn werk. Zat al te denken welk petje ik op kon doen :p Dit lijkt wel redelijk op mn eigen haarkleur.

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wat een leuke foto's in de Bumbo...zo heet het toch :oops:

Annemonique, gelukkig dat het weer helemaal goed is gegaan met je haarkleur.
    Succes vannacht, is het s'nachts nog druk bij jullie?

Trutje ook werk ze vannacht!

Kelly, mmmhh surinaams, wat heb je gegeten? nieuwsgierig he :oops:
    Erg he al die familieverplichtingen haha.

Saskia, bij mij loopt dit al wel veel langer, het is er in gesluimerd toen mijn vader ziek werd en overleed, denk net als bij jou.
    Kan me soms nog niet indenken wat dat voor inpact op je leven en lichaam kan hebben.
    Merk wel als mensen niet mee heb gemaakt weinig begrip voor hebben.
    Vanavond moesten we al boodschappen halen, mijn grootste angst..
    Ik had de hele week al opgeschoven, hele dag al buikpijn, misselijk maar ben toch gegaan, eerst in een kledingwinkel geweest en daarna durfde ik.... en viel weer mee.
    Wat zit een mens moeilijk in mekaar.
    Ik zal je binnenkort wel een pbtje sturen en heb ook wel msn.

Nou ga ff bij mijn vriend zitten.
    Fijn weekend

16. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Is goed hoor Charis, je mag altijd een pb-tje sturen. En idd mensen die zoiets nooit meegemaakt hebben, hebben er niet altijd begrip voor!Wel goed van je dat je toch de deur uitgaat, moet je gewoon doen hoor, hoe moeilijk ook, ik heb t ook altijd gedaan. Ja gek heh dat een mens zo in elkaar kan zitten......je moet maar zo denken je bent echt NIET de enige. ;)

17. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Charissa, ik begrijp je volkomen hoor. Mijn moeder heeft in mijn jeugd heel erg last gehad van fobieen, het is vreselijk om dat je hebben. Vind het wel erg goed van je dat je toch naar de supermarkt bent gegaan.
    Je moet echt hulp vragen hoor!
    In de periode ne Joppe zijn geboorte ben ik ook erg labiel geweest, kwam ook door te veel stress in de zwangerschap en na de geboorte.
    Ik hoop dat er toch mensen om je heen zijn die je kunnen steunen dat je wel de deur uit blijft gaan. Anders krijg je angst voor de angst en daar wordt het niet beter op.
    Blijf het hier wel aangegeven, misschien kunnen wij je een beetje helpen want het zo erg dat je daar zo mee zit. Het beheerst je leven tewijl je moet kunnen genieten. Saskia geeft al aan dat zij ook zoiets heeft meegemaakt en meer mensen dat jij denkt hoor. Praten helpt.
    Denk aan je.

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Annemonique, als je haar maar goed zit. Gelukkig is het goed gekomen!

Robine, die foto met Jill en Simba, geweldig! Emme vindt de honden nu ook echt interessant. Leuk om de wisselwerking tussen hen te zien he. En die arme Jill met haar (muggen?)beetjes. Heeft ze er last van?

Charissa, hopelijk voel je je snel beter. Maar dat is vast makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat je mensen om je heen hebt waar je goed mee kunt praten.

Sens, wij gaan met Koniginnedag naar de vrijmarkt in het Goffertpark in Nijmegen. Emme in de wagen mee. Fles en plaid mee en we vermaken ons wel!

Emme zit nog niet echt lekker in de Bumbo. Ze is nog te klein denk ik. Zodra ze er lekker in zit zal ik een foto maken. Het ziet er nu nog heel sneu uit vind ik. Zag dat ook Jaime er al lekker in zit, terwijl zij toch ook klein is. Maar Emme is natuurlijk ook weer bijna een maand jonger dan Jaime.

Saskia, goed hoor al dat sporten!

Kelly, is Daynah al wat minder chago?

Emme heeft vanochtend Nutrix op. Helemaal geen knoeiboel. Madam at het gewoon netjes van het lepeltje en slikte het zo door :confused: . Het kostte wel veel moeite dus na een stuk of 15 hapjes heb ik haar nog een halve fles melk gegeven.

We hebben nog allemaal vvvbonnen liggen. Daar gaan we vanmiddag al vast een rode triptrap van kopen. Je kunt 'm maar vast in huis hebben.

Kom later nog wel ff

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Vannacht een hele goede nacht gehad, meneer werd pas om half 5 (!) hongerig wakker! Terwijl hij om 22.30 zijn laatste voeding had gehad. Hoera! Gisteren zijn we de hele dag bij mijn moeder in de tuin geweest en dat heeft blijkbaar goed gedaan. Gezonde dorpslucht!

Pim: heb nog geen kv geprobeerd want productie loopt weer wat op (snap er niets van, die bv :rolleyes: ) dus als het zo doorgaat is het misschien wel helemaal niet nodig.

Semmi: veel plezier op de camping! Weet niet of je de enige bent die nog niet ongi is geweest. Salomina misschien ook nog (ben het vergeten :oops: ). Hihi, Jayna met d'r teentjes, smelt!

Trutje: slaapt Brent al beter? Bastian slaapt buiten heel goed, hij heeft gisteren uren in de tuin geslapen, in een babyhuisje. Ging perfect. Nog wel moeite met in slaap komen maar da's volgens mij sprongetje/rebelsheid/slecht karakter/warmte/wat dan ook. Bastian had dus ook telkens 's nachts honger. Ik geef hem nu overdag heel vaak te drinken (water of diksap) en het lijkt erop dat hij nu minder voedingen eist dus misschien had hij wel gewoon dorst. Hij moest erg wennen aan drinken maar het gaat steeds beter.
    Hier nog niet bezig voor een 2e. Ik wil wel, lief nog niet. Het is denk ik ook beter om nog heel even te wachten want het lijf is nog niet helemaal terug in oude staat maar ja...de hormonen beginnen nu alweer op te spelen. Had ik niet verwacht!

Sensee: die puffer is enorm! :confused: En wat een schatje, dat meissie van je :D

Fajah: bumbo heb ik gekocht op bumbo.nl, was er heel snel. Kost iets van 42 euro als ik me goed herinner.

Wat eng Robine, die achtervolging :confused: Wat ben je dan kwetsbaar met zo'n kleine he.

Saskia: haha, erg he, die pasfoto's! Heb laatst Bastian ook bij mij laten bijschrijven. Foto maken heeft zeker een kwartier geduurd want Bastian zat telkens met open mond van verbazing naar de fotograaf te kijken. En die mond moest juist dicht. Is uiteindelijk gelukt en 'ze' deden gelukkig niet moeilijk over de schaduw onder zijn kin.

Ah, ik dacht al, wat is het stil achter mij. Heeft meneer zijn speeldinges gesloopt. Monster. Hij rolt nu trouwens telkens van buik naar rug maar kan nog niet terug. Handig. En sinds vanmorgen stopt hij zijn tenen in zijn mond. Worden zijn beentjes dus eindelijk wat langer ;)

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trutje: foto van Bastian in Bumbo in mijn album. In zijn favoriete houding. Het liefst zit hij helemaal achterstevoren maar dat gaat niet.

Deel Deze Pagina