November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Panda, wat een kereltje zeg, mooi koppie en lekker ondeugend ;)
    Mooi dat Bastian zo lang heeft geslapen, kom je zelf ook even tot rust.

Pim, die triptrap stoelen zijn heel mooi, wij hebben de off white met oranje inzitkussen. (al in zwangerschap gekocht :oops: )
    Ik kan niet wachten tot hij erin kan zitten.. :rolleyes:

Jacq, dank je wel voor je woorden, het is ook moeilijk omdat je ook gewoon niet weet waar die angst vandaan komt, bang voor supermarkt en waarom :(:
    Ik denk soms weleens en als ik zou flauwvallen, nou en er zijn zat mensen die je helpen.
    Ik heb er ook wel hulp voor, elke week gesprekken met maatschappelijk werker.

Nou ik ga ff wat eten...vanmiddag ff in de tuin werken.
    Fijne dag.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Panda wat een leuke foto van Bastian in de Bumboo, jeetje zo lijkt hij echt al groot met zn voetjes aan de vloer! Super foto!

Ga ff puinruimen, de mannen zijn 2 ramen in de woonkamer aan t vervangen omdat ze lek waren, nu is er eentje zojuist geknald :( dus hele huis, tuin en balkon onder t glas! Tot later

Liefs Robine

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Robine; gatver, balen zeg het hele huis onder het glas ! Succes !
    Wat een leuke foto's van Jill in de Bumbo. En die van Simba erbij is ook erg leuk ! (heb trouwens laatst over Simba gedroomd.....toen was ze geen hond maar een aap :confused: :D .

Charissa; veel sterkte meid, hoop dat je je snel beter voelt.

Panda; wat een leuke foto van Bastian in de Bumbo, hij zit er superrelaxed bij !

Pim; veel plezier in het goffertpark met zn drietjes met k'dag. En idd de trip trap stoel kan je maar beter vast in huis hebben, voor je het weet kunnen ze zelfstandig zitten. Wij hebben m ook al.

Annemonique; hihi, kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent toen je haarkleur even niet als verwacht uitviel. Gelukkig is het goedgekomen !

Trutje; dom van me, had er niet aan gedacht dat het maandag k'dag is. Andere keer dan maar.

Kelly; familie weekend, dat is ook niet mijn favoriete ding, maar goed dan heb je het weer even gehad. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder :whistle:

Saskia; ben trots op je ! Elke dag op de hometrainer ! :thumup:

Sens; wat een groot apparaat is die puffer zeg :confused: . Schrok er wel ff van. En je moet je niet schuldig voelen hoor om Jaime naar opa en oma te brengen. Die vinden het vast erg leuk als ze komt en Jaime vindt het vast ook supergezellig bij opa en oma. Je mag af en toe ook best even aan jezelf denken, is alleen maar gezond !

Verder kan ik helaas niet teruglezen.

Net even lekker gewandeld, paar flesjes rose ingeslagen, jummie jummie...

Vanavond gaan we uit eten met mijn ouders en mn schoonouders en wij betalen :cry: hahhaahahaha. We hebben ze gevraagd, zomaar om ze te bedanken voor alles wat we hebben gekregen en dat ze er altijd voor ons zijn. Hebben ze wel verdiend.

Ga nu nog even lekker in de tuin bezig.

Fijne dagen allemaal !

Liefs Sappie

Zal nog ff een foto spammen van mn meissie

4. sappie

sappie Fanatiek lid

ik in mijn baby doll die ik van oma heb gehad

5. sappie

sappie Fanatiek lid

heel blij zitten op bed........en daarna weer omvallen :D

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hallo allemaal,

Eventjes ziek geweest en nu moet ik zoveel bijlezen ... :)
    Ik zag heel veel leuke fotos voorbijkomen! Helaas Trutje Moira heeft ook geen bumbo dus ik kan je niet helpen met een foto'tje
    Robine: Weer lekker geslaagd voor Jill - en lekker vakantie alweer :D Je hebt iig mooi weer te pakken. Sterkte met alle glas wegwerken
    Annemonique: Kyllian is echt een schat hoor. 2 tandjes al, jeetje dat gaat hard. Slaapt hij nu wel weer door?
    Panda: Bastian is ook een knap kereltje hoor! Moira wil ook altijd achterom kijken. Hoe gaat het verder met jou? Al opgeknapt?
    Conny: de fotos van Marit zijn super! Wat een lieverd!
    Saskia: Veel plezier meid! Even lekker Saskia en niet mama !
    Charissa: Ben blij dat je wel steun heb aan je directe familie en vrienden meid. Wat zal het voor jou heel moeilijk zijn om je angsten te overwinnen. Veel sterkte!

Verder weet ik het even niet meer sorry meiden :oops:

Ben nog steeds niet opgeknapt, wat baal ik er zo van. Moet nog telkens hoesten. Gerben heeft mij zo'n hoestdrankje gekocht.
    Moira heeft vandaag haar eerste Liga koekje op. Ze vondt het heerlijk. Alles wegespoeld daarna met wat diksap. Volgens mij lust Moira wel alles :)
    Ben gisteren helemaal gestopt met BV. Je merkt gewoon dat het gewoon niet gaat als je zelf niet goed in orde bent. Ik gaf Moira altijd nog de eerste voeding met BV. Nu krijgt ze de hele dag KV. Vindt zij helemaal niet erg. Nu kan papa ook een keer vroeg opstaan om Moira te verzorgen :) gelukkig vindt hij het niet erg
    Moira krijgt sinds gisteren ook weer groente hap. Zo kan ze weer lekker mee smullen met de lieve geluidjes die ze maakt.

de was moet opgehangen worden :( tot later allemaal

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    o ja:
    Fajah: Je had gevraag over zonnenbrandcreme voor eczeembaby's. Ik ging ook zoeken voor iets die ongeparfurmeerd is .... dan kwamen wij uit op een onbekend merk, en een kleine tube kost 30euros! Wij gebruiken dus dan Nivea voor Babies, en smeer het alleen op als we echt naar buiten ga. Ik heb het geprobeerd op haar hoofd afgelopen zaterdag, en dat ging goed. Die avond wel goed uitgewassen. Heb het nog niet op haar gezichtje geprobeerd, dat komt wel een keer als ik weer helemaal beter ben

Semmi: Ben ook nog niet ongi geweest ... blijft maar uit. Misschien komt het nu wel terug nu dat ik volledig gestopt bent met BV geven

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sal:bedankt voor je antwoord over die zonnebrandcreme ,met eczeem is dat best lastig,je kan er niet alles opsmeren hé.
    ziek maar goed uit meid.dikke zoen.

robine:balen met dat glas.is de ravage al opgeruimd nu?

charissa:ik hoop echt dat je je heel snel weer beter voelt.succes.

ik heb stoofvlees gemaakt,vanmorgen opgezet en nu is het lekker mals geworden.
    ga ik eten met zelfgemaakte frietjes en sla ,tomaatje en komkommer.

xxx

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb trouwens eens gekeken op marktplaats en ebay voor een bumbo.
    heb een bod gedaan op een splinternieuwe.
    je kan ze al voor 30 euro hebben op die site.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja en ik heb op marktplaats een reis-strijk-ijzer gekocht voor 5 euro ook nieuw in de doos.dat vind ik wel makkelijk op vakantie,want in de koffer is alles toch gekreukt hé?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: bastian ookal een Bumbo, wel populair dat ding ;) Lekker lachebekkie is het! :)

Sappie: veel plezier vanavond! En niet stiekem je portemonee vergeten he ;)
    Die Lieke zit pas echt goed zeg! Echt schattig.

Sal: hij slaapt hier wisselend. Afgelopen nacht tot half 6 en de nachten daarvoor tegen half 7. Het gaat dus wel weer redelijk vergeleken met daarvoor :)

Hier weinig bij kunnen slapen na mn nachtdienst. Kyllian was vanmorgen erg jengelig en wilde niet gaan slapen. In totaal heeft hij over de hele dag maar 2 uurtjes geslapen, dat is voor hem best weinig. Ik ben dus ook maar na 3 uurtjes op bed half te hebben geslapen eruit gegaan. Zijn we vanmiddag naar het tuincentrum geweest en hebben houten tuinmeubels gekocht. Over 2 weekjes worden ze bezorgd, dus maar snel verder met de tuin :)

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hey allemaal,

Nou Giovanna drinkt vandaag echt slecht! Baal er zo van met dit weer :( Ze heeft vannochtend maar 150cc op toen fruithapje wel helemaal op en gelukkig zit daar ook vocht in, toen heeft ze weer maar 150 op misschien nog minder..nou toen het groente hapje weer helemaal goed..en nu net de laatste fles weer maar +-150 :( tussendoor heeft ze ook maar iets van 50cc water/roosvicee op..pff is dit wel voldoende? Ze wilt gewoon echt niet drinken!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    channie:voor 1 dagje kan dat geen kwaad hoor als ze eens wat minder vocht hebben,maar dan moet je wel in de gaten houden dat ze morgen weer wel wat meer vocht heeft hé?

14. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja dat snap ik maar ze doet al een paar dagen zo raar..maar ze heeft wel voldoende plasluiers maar vind het gewoon eng met dit weer. en vandaag was echt de slechte dag wat drinken betreft

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Gisteravond ben ik met mijn zusje dus naar de musical Tarzan geweest, wat een spectakel weer, prachtig hoor ! En vanaf rij 3 kun je de gezichtuitdrukkingen ook zien, echt gaaf. ’s Middags hebben we eerlijk heerlijk op een terrasje aan de rose gezeten, dus al lekker verbrand. Vanmorgen nog naar het strand in Zandvoort en vanmiddag weer snel naar huis naar mijn hubbie en kids.

Ik merk dat ik steeds meer moeite heb om lang weg te zijn van Werner en Rick en Marit. Zoals nu ben ik meer dan 24 uur weggeweest en dan sta ik al te springen om terug naar huis te rijden. Wel vervelend voor mijn zusje dat ik dan ’s middags snel van het strand naar haar huis wil om te douchen en terug naar huis te rijden, maar goed. Ik heb thuis iedereen lekker driedubbel geknuffeld, morgen en overmorgen nog 2 dagen voor de boeg met het gezin, heerlijk.

De kinderen hadden het trouwens geweldig gehad met hun logeerpartij bij oma, ’s middags lekker in het zwembadje, Marit in een drijfbandje, ik zal zo eens een foto in mijn album plaatsen.

Pim: Eigenlijk van de gekke he, dat je hetzelfde werk moet blijven doen terwijl je minder bent gaan werken. Is daar niet over gesproken toen je aangaf minder te willen gaan werken?

Samira: Ik hoop dat je heel veel plezier hebt op de camping met zijn allen ! Wat een heerlijke genietfoto van jullie tweetjes trouwens !

Trutje: Wat vervelend dat Brent ineens telkens ’s nachts wakker wordt voor honger, hopelijk is het idd maar tijdelijk vanwege de hitte. Enne, die fruithap is hier ook altijd 1 knoeiboel hoor, wel lachen die foto van je kleine soppie !

Senseemillia: Jaime is dan idd een lenige tante, ook zo’n tenenhappertje ! Wat een schattige foto’s zo in de Bumbo !

Met Koninginnedag gaan wij hier samen met vrienden op het dorp lekker op het terras bij het dorpsplein zitten. Op het plein zelf is er een zeskamp. Rick en zijn vriendinnetje Sam kunnen lekker op het plein rondrennen en wij gaan met de mannen en de kleintjes op het terras zitten. Hopelijk wil Marit lekker slapen in de wandelwagen en anders zit ik nog geen 200m van huis, dus ook geen probleem.

Fajah: Knap van je man hoor dat hij toch naar de tandarts is geweest, hopelijk is hij er nu weer een tijd vanaf. En Yorben al zijn 3e tandje, wauw !

Robine: Ach, arme Jill, zo gestoken. Hihi, die foto samen met de hond is echt leuk ! Jij en stoppen met kopen? Hihi ;) Oei, wat zal het een rotzooi geweest zijn met al dat glas in en buiten huis, pff….

Annemonique: Succes met je nachtdiensten ! Oh help, wat balen van dat ontkleuren, gelukkig dat je nog op tijd een goede kleur eroverheen kon zetten. Haha, met een pet op naar je werk, weer eens wat anders……

Sappie: Hihi, geweldig die babydoll bij Lieke !

Saskia: hihi, jij ook al op pad met de kids voor een paspoort. Ik dus voor identiteitskaarten. En bij het ophalen moet je ook allebei de kids weer meenemen he? Echt te belachelijk voor woorden. Met Marit zijn we toen ook een tijdje bezig geweest voordat de fotograaf een geschikte foto had voor het gemeentehuis. Leuk, plaats de foto’s van allebei de mannen eens op die leeftijd ! Knap hoor dat je het vol blijft houden op de hometrainer en dan straks ook nog de crosstrainer, ikzelf kan daar nooit plezier in vinden, super dat jou dat wel lukt !

Charissa: Knap hoor dat je toch om boodschappen geweest bent, toch een grote drempel waar je jezelf overheen hebt gezet. Ben je dan alleen geweest of samen met je vriend?

Panda: He gelukkig dat Bastian weer een beetje een fatsoenlijke nacht heeft geslapen, voor jullie ook wel zo fijn ! En echt een leuke foto van een superblij ventje in de Bumbo !

Salomina: Ik hoop dat die zwitsal zonnecreme goed blijft gaan, een klein tubetje van een ander merk voor 30 euro is echt veel geld.

Channie: Je hebt groot gelijk dat je het drinken goed in de gaten houdt, maar wat Fajah zegt, een dagje kan nog geen kwaad gelukkig.

Fijne zondag en fijne Koninginnedag meiden !!!

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dank dames, ik vind het zelf ook een leuke foto (en een super mannetje :D ).

Channie: ik houd zelf de fontanel erg in de gaten. Zogauw die er wat ingedeukt uitziet probeer ik wat meer water in Bastian te krijgen. Meestal plopt ie dan wel snel weer bij.

Ben erg moe dus ga gauw naar bed.

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian gaat vanaf vandaag aan de pap en ik ga morgen flesvoeding kopen, krijgt hij dat 's avonds. Ik ben vannacht twee keer wakker geworden met Bastian diep in slaap naast mij in bed zonder dat ik mij kan herinneren hoe hij daar gekomen is. Ben geloof ik een beetje moe :oops: Volgens mijn lief heb ik hem zelf gepakt en gevoed maar daar weet ik dus niets meer van. Heel eng!
    Als dat niet helpt moet ie maar bij mijn moeder gaan wonen, dan slaapt ie wel door :)

Haha Conny, je gezin zo gemist :) Kan het me zo goed voorstellen! Wat is het dan fijn om weer thuis te komen he. Wel lekker om er even uit geweest te zijn. Ik zal zo je foto's bekijken.

Sappie: wat zit Lieke mooi in haar bedje 8) Eigenwijsje. Een echt meisje al he.

Annemonique: 2 uurtjes is idd weinig, maar hier nog zo een hoor, ligt waarschijnlijk aan de warmte. Went vanzelf wel denk ik.
    Leuk, tuinmeubels kopen! :D

Fajah: jaaaa, nog een bumbo! 30 euro is een mooie prijs.

Salomina: hoop dat je snel opknapt, vervelend om zo ziek te zijn. Scheelt dat Moira aan de kv is, maakt haar waarschijnlijk niets uit he. Aha, dus jij was nog niet ongi geweest. Zal dan binnenkort wel komen. Misschien dat je daarom wel ziek bent hoor. Dat speelde bij mij wel mee, sinds het begonnen is voel ik me een stuk beter! Heb wel een belachelijk rode schilferige neus, haha.

Kan niet verder teruglezen. Oja, over de zonnecreme: ik heb babyzonnecreme van Dr. Hauschka gekocht, is biologisch en zonder toevoegingen. Niet eens heel duur, rond de 20 euro als ik me goed herinner maar is best een grote tube. Het lijkt erop dat Bastian mijn huid heeft en die is nogal gevoelig. Hier kan hij prima tegen en het beschermt goed.

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou Giovanna heeft gewoon heel de nacht doorgeslapen zelfs langer als normaal! Vreemd kind hahah drinkt ze te weinig en nog uitlslapen ook :(
    Panda ik kan dat niet zien bij Giovanna met de fontanel..er zit namelijk heel wat haar overheen. En voelen geen idee hoe ik dat kan doen :(

Vannochtend dronk ze gelukkig wel 180cc! Vandaag maar nog meer vocht aanbieden probeer gewoon thee enzo als ze maar drinkt!

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Channie; met je vingers voorzichtig over haar hoofdje voelen (door haar haartjes) ik denk dat je het wel voelt als het een beetje ingedeukt voelt, maar als het gewoon mooi glad is is het goed, en die plasluiers is ook een goed teken!.

Conny; lekker zo'n uitje voor jezelf! even helemaal eruit en dan is het weer heerlijk om thuis te komen, leuk die musical!.

Salomina; Hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt! het blijft lang hangen volgens mij, mn vriend heeft al een hele tijd last van zijn keel.

Het mag snachts weleens regenen, die bomen staan zo droog (ja tis ook nooit goed he :) ) misschien vandaag even wandelen met Lisa, alleen heb ik geen zonnebrand nog voor haar, heb wel een hoedje en dan gewoon lange mouwtjes aan, kan toch ook?.

Fijne zonnige dag!

20. Goedemorgen allemaal,

Annemonique: Jeetje wat schrikken zeg van je haar. Gelukkig is alles goedgekomen.

Charissa: Ik weet niet hoe het voelt als je een fobie heb en ik ken ook niemand, maar ik vind het super goed van je dat je toch bent gegaan en ik hoop dat het snel voorbij is. Wellicht helpt het om er veel over te praten.

Pim: Emme ook aan de Nutrix en ze vond het nog lekker ook. Nog even en ook Emme zit aan de fruit en groente. Heb je nog een rode triptrap kunnen vinden?

Sappie: Wat leuk die foto's van Lieke zeg. Vooral zitten in bed. Was het gezellig uiteten?

Sal: Toch maar gestopt met de bv. Je heb het lang volgehouden hoor. Echt knap.

Channie: Ik wou dat Daynah zoveel dronk. Ik mag blij zijn dat ik 300cc vocht naar binnenkrijg, dus ik vind het nog wel meevallen en een dagje maakt niet zo uit hoor. Als ze maar genoeg plasluiers hebben, dat is echt belangrijk. Ik zou me niet teveel zorgen maken.

Conny: Tarzan was dus geslaagd. Kan me voorstellen dat je je gezinnetje mist, maar een avondje/weekendje uit is ook gezellig en moet je gewoon blijven doen hoor.

Panda: Ik vind Bastian zo schattig mannetje...echt waar. Zo ondeugend kopje heeft ie.

Femmy: Ja het is nooit goed met het weer heh.

Hier gaat alles zijn gangetje. Daynah drinkt weer ietse pietsje beter, maar ik ga niet te vroeg juichen zoals de vorige keer. We wachten gewoon af.

Even een vraagje wat voor liga's geven jullie........heb je daar speciale in voor baby's ofzo?

Vanavond naar me moeder die is jarig en dan is de familieweekend voorbij.........Yeahhhhhhh.

Ik ga even foto's spammen.

lfs Kelly

Deel Deze Pagina