Nu is het helemaal geweldig in zo'n babyborn zak....en maar lachen wat ze dan doet. Wel makkelijk voor dadelijk op het vliegveld als je geen kinderwagen meer heb
Gefeliciteerd met je moeder Kelly \/ en wat een leuke foto's van Daynah, wat een mooie bos haar heeft ze toch en leuk die sandaaltjes!.
Goeiemorgen allemaal! Wat een leuke foto's Kelly, en ik zag dat jij ook al de "buggy stand" gebruikt, ik heb Minck nog in de bak liggen maar hij ligt daar echt strak in. Maar hij slaapt daar nog zo lekker in en ik heb het idee dat als ze in de buggy zitten dat niet meer zo lekker zit, aangezien hij nog niet zelf kan zitten.Minck is gelukkig weer wat opgeknapt, alleen hoest hij nog veel en vooral als hij na de fles hoest, dan komt hij aan het kokhalzen en komt alles er weer uit, waarop hij dan vervolgens zelf heel hard moet lacht Ook gisteren met zijn laatste fles (20:00) was dat zo, daarna niks meer gehad en gslapen tot 9:15 ik schrok ervan! Morgen kunnen we ook uitslapen, als ons dat lukt, want wij gaan vananvond koningennenacht vieren in de stad en Minck gaat voor het eerst logeren. Ik heb echt heel veel zin om de stad in te gaan maar vind het maar niks dat hij niet thuis slaapt, erg he. Ik weet nog dat voor ik Minck had, ik dat altijd maar onzin vond die vrouwen die daar zo moeilijk over deden, en nu doe ik het zelf Maar ja het moet toch een keer. Hij gaat lekker naar mijn ouders dus dat komt allemaal ook wel goed. Ik ga douchen en aankleden, kom straks nog even alles terug lezen. Fijne dag allemaal.
Cindy: heb ik ook hoor, dat ik 'm niet wil missen, hihi. Bastian is nog nooit een nachtje uit logeren geweest moeten we toch echt eens gaan doen. Kelly: ook een boefje, die Daynah Geweldige sandaaltjes. Toch wel heel erg leuk, een meisje... :-k Er zijn idd speciale liga's, kreeg er laatst reclame van. Die kun je dacht ik ook door groente- en fruithapjes doen. Feli met je moeder! Channie: ik voel het als ik over zijn bolletje aai maar ja...meneer heeft alleen maar wat donsjes Femmy: hoedje en lange mouwen kan best, en dan gewoon zoveel mogelijk in de schaduw blijven. Wij gaan ook op familiebezoek. Benieuwd wat voor lekkers we vanavond weer te eten krijgen =P~ Hmm, waar zou Bastian die vreetdrang toch van hebben
Zooooo zeg. Wij zaten vanmiddag bij mijn ouders.. Die hebben een rare buurman, vaak dronken lekker met dubbele tong etc. Hij was naar voetbal aan het luisteren. Wij enorm psv fans hadden de hoop al opgegeven 1 doelpunten om te winnen van AZ..NOWAY. De dronken buurman brabbelde wat vanuit zijn tuin. Mijn vader zegt nog, wie heeft de schaal dan gewonnen... Brallalala psv zegt die kerel. Nee toch, die kerel is echt zat. Hebben ze gewoon gewonnen met 1 doelpunt verschil. Sodeju! Wij wisten niet hoe we het hadden. panda veel plezier met familiebezoek! Cindy wij hebben Jaime ook weggebracht. Maar normaal is ze op zondagavond al altijd bij mijn oma. Het kwam nu wel geod uit. Ze vindt het altijd heel fijn en krijgt alle aandacht van opa en oma. Kel feli met je moeder. En wat een heerlijk meiske is Daynah toch! Erg lieve sandaaltjes. Ik wilde die laatst bij de prenatal halen maar had het niet gedaan..ging ik gister waren ze er niet meer . En die babybjorn is makeklijk heh. Mooie kleur hebben jullie ook zeg. Nou wij gaan ff het nieuws kijken...hihjihii Liefs Sens
Blijft ze dan ook altijd op zondag slapen of alleen overdag? we hebben hem net weggebracht. Natuurlijk eerst in badje en in bedje gestopt en hij wordt als het goed is toch niet weer wakker voor morgenvroeg en mijn ouders brengen hem om 9:30 al terug gelukkig! Ik weet ook dat hij lekker verwend wordt en dat wij hem meer missen dan hij ons. Nou ik ga me maar eens omkleden en dan lekker stappen, iedereen veel plezier vanavond en morgen! Groetjes
Kel: We hebben weer eens dezelfde snadaantjes in huis Ik heb ze gisteren gehaald voor Jill! Lief onder dr jurkjes. Leuke fotos weer van daynah, zo moet t toch wel lukken op t vliegveld met Daynah in de zak! Was weer een druk weekendje. Gisteren puin geruimd van de gesprongen ruit, daarna heel de avond schoon gemaakt en de hond kaal geschoren. Hahaha, ze ziet er niet uit, t is nu net een mislukte labrador met te weinig haar. Lol. Was de tondeuse van mn schoonzus die ze altijd voor de paarden gebruikt, er zat dus ook maar 1 stand op......KAAL! Arme Simba, ze zoekt de hele dag naar dr vachtje. Zal morgen ff foto maken van haar. Heeft nu ook zo een dun klein rattenstaartje......... ach, wel lekker koel. Vandaag hele dag competitie getennisd en lekker vebrand, t ziet er niet uit, mn hele tennis tenue staat op mn lichaam ingebrand. Lang leve de Hollandse Zon........... Morgen 5 km loop doen met Koninginnedag en daarna feest vieren in de hoofdstraat met allemaal vrienden en kennisen. Daarna lekker verder feesten in t Park bij ons in de tent waar een goede band komt optreden. We amuseren ons wel. Ik wens jullie allemaal een leuke dag toe morgen! Liefs Robine
Daynah lieve meid wat straal je toch weer! En die sandaaltjes zijn schattig! Hier hebben we ook sandaaltjes van de Prenatal. Zal ze eens een x aan doen, maar zijn schoenencollectie is al zo groot Jaime en Minck lekker uit logeren. Veel plezier voor de mama's en papa's die gaan stappen Agossie die Simba kaalgeschoren Robine ook veel plezier morgen...en alle anderen natuurlijk ook! Ik had vanmiddag van de winkel rijstewafeltjes meegenomen...nou hij knabbelde hm heerlijk op Was eigenlijk op zoek naar een zwembadje, maar echt overal uitverkocht
Leuke fotos van Daynah! Ze lijkt al heel bruin geworden ... misschien wordt ze in de zomer net zo bruin als haar vader? Kyllian is zo fotogeniek hoor. Hij vindt de camera vast leuk! Ik hoop dat ik morgen naar buiten kan, wil toch even de huis uit, maar heb vandaag bijna de hele dag geslapen. Voel me zo beroerd nog. Bah bah. Gerben heeft Moira de hele dag beneden gehouden zodat ik lekker kon slapen en uitrusten. Scheelt weer dat ik geen bv meer geeft. Heb gelukkig geen last meer van mijn borsten. Ze voelen nog een klein beetje hard aan, maar voor de rest heb ik geen klachten Fijne Koninginnedag allemaal!!
ik ben nogal van de kaart meiden,ik wil het toch even kwijt aan jullie. gister ging ik met man en kids naar het tuincentrum hier vlakbij,nu moet het toch wel lukken dat ik weer die ''vriendin'' tegenkwam! haar man is een maat van mijn man,dus die mannen begonnen wat te praten(tussen hun is er niks gebeurd eigenlijk dus ze gaan hun gang maar) die vriendin liep tussen de plantjes en bloemen en ik stond bij mn man. komt die vriendin opeens naar ons toegelopen,want ze zag het toen pas denk ik dat wij het waren en ze komt op ons afgelopen.en begint me daar te schelden en te roepen ,ik wist niet me overkwam. mn man vroeg wat haar probleem was,en ze zei dat ze door mij haar nieuwe baantje kwijt was(ze had toen geen oppas omdat ik het niet meer deed,dus is ze niet kunnen gaan naar dat werk hihi vind het wel goed eigenlijk) mn man bleef rustig en zei alleen maar dat ze dat aan haar eigen te danken had ,omdat ze me alleen maar gebruikt enzo(ik stond nog steeds met mn mond vol tanden) nou wat er toen gebeurde,ze keek naar me en zei dat ik een bitch was en ze vloog me naar de keel,wou me grijpen,stomme trut. mn man kon haar nog net op tijd een duw geven(wat schattig dat hij het zo voor me opnam hé?)dus ze vloog ook bijna achterover. wat een toestand daar ik schaamde me rot. en dat alles deed ze waar mn kids ook bij waren hé,daar ben ik nog het meeste boos over,want jaaron begon de gillen 'mama,mama'zo zielig.het ventje is helemaal over zn toeren,heeft ook weinig geslapen vannacht. mn man heeft nog wat dingen gezegt tegen haar die ik hier beter niet kan opschrijven,maar nu is het echt klaar met haar.en ik denk niet dat mn man nu nog met haar man zal omgaan,want hij stond er bij en keek ernaar en deed niks.en stond wat te grijnzen. volgens mij sporen die 2 echt niet.ik heb spijt dat ik zolang bevriend geweest ben met hun. sorry voor het lange verhaal,maar moest het even van me afschrijven. gelukkig heeft yorben er niks van meegekregen,omdat hij nog zo klein is. fijne koninginnedag vandaag allemaal. P.s leuke foto's heb ik weer gezien,en wat groeien daynah haar haartjes vlug zeg! xxx
Fajah: Wat een toestand zeg, zo in het tuincentrum. Echt te belachelijk voor woorden die zogenaamde vriendin. Super dat je man het zo voor je op nam, een fijn gevoel moet dat geven. Wat sneu dat Jaaron zo van slag was, logisch dat zo'n kind zich helemaal rot schrikt, pff.... Nou ja, het verbroken contact is nou helemaal definitief en als ze zo agressief is eigenlijk maar goed ook. Dikke knuf voor jou en de kids meid en een compliment voor je eigen vent !!
Goeiemorgen! Ah die Simba! het groeit zeker snel weer aan? Kyllian staat er ook weer mooi op! mooie oogjes! Hoop dat je je wat beter voelt Sal! kan je nog even lekker naar buiten. Fajah; die mensen sporen echt niet hoor! goed dat je man voor je opkwam! zo hoort het! gelukkig ben je va ze af, maar dit gaat echt te ver.
Goedemorgen allemaal, Ten eerste allemaal fijne Koninginnedag. Sensee: Gefeliciteerd met PSV. Wel leuk dat niemand het had verwacht en dan toch winnen. Jammer van de sandaaltjes. Ze gingen hier bij de Prenatal ook als warme broodjes over de toonbank. Hoe gaat het met Jaime, heeft ze nog veel last van haar benauwdheid? Robine: Ach gossie die arme Simba.....Veel plezier vandaag, maar dat moet wel lukken toch. Jill gaat naar oma toe dan of nemen jullie haar mee? Femmy: Lisa gefeliciteerd met je 5 maandjes Fajah: Jeetje zeg wat een toestand en wat een raar wijf zeg. Kan me ook wel voorstellen dat je met een mond vol tanden stond. Je zou aangifte kunnen doen wegens aanranding.....dan doet ze het vast nooit meer. En die arme Jaaron die zal zich doodgeschrokken zijn. Annemonique: Leuke foto van Kyllian, dus hij vindt ze wel lekker die rijstewafels? Ik ga ze ook kopen van de week. Sal: Nog niet opgeknapt. Beterschap. Zo wij gaan vanmiddag even in Cappele kijken wat er allemaal te doen is. Lekker op een terrasje zitten en van het zonnetje genieten. Ga er van door. Even douchen en aankleden. Lfs Kelly