November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lisa gefeliciteerd met je 5 maanden verjaardag!xxx

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Lisa van harte gefeliciteerd met je 5 maandjes!!!

Fajah: Meid, dikke knuffel voor jullie allemaal vooral voor Jaaron. Wat een rot wijf is dat zeg. Zoals Kelly zegt, gewoon aangifte doen want ze spoort echt niet. Ben echt blij dat je man erbij was! Geniet maar lekker met je gezinnetje en met de mensen die je echt als vrienden kan noemen.

Ga zo een poging doen om naar buiten te gaan, Even bij ons dorp kijken. We zien het wel. - Voel me nog niet helemaal fit maar van ziek zijn ben ik nu lekker zat.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen!

Cindy, leuk gehad?
    Kon je hem zolang missen?

Lisa, gefeliciteerd met je 5 maandjes!

Fajah, nou wat een rare *** muts, wat een domme actie van haar.
    Hoe is het nu met Jaaron?

Annemonique, leuke foto van Kyllian, heb ook de rijstwafels gehaald, Jayden at hem half op...
    Heb je de nachtdiensten erop zitten?

Sal, beterschap en hoop dat je je wat beter voelt en nog van vandaag kunt genieten.

Kelly, veel plezier in Cappele, mooie foto's van Daynah, prachtig meisje.

Fijne koninginnedag allemaal.
    Wij gaan vanmiddag ook ff stukje rondlopen en ff naar braderie hier verderop in het dorp, als het niet te druk is.
    En ik me goed voel, ben erg versuft van de tabletten en loom :oops:

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    p.s. Kelly moest vanochtend nog ineens aan je denken. Je vroeg wat voor Ligas we geven? We hebben de gewone Liga - staat op de pakket vanaf 4 maanden. Vindt ze echt heerlijk. Lekker alles zuigen totdat er een stukje afkomt, en dan verder zelf sabbelen/kauwen onder strenge toezicht van mama natuurlijk.

Charissa: Jij ook een fijne dag gewenst, lekker rustig aan doen he? Geniet zo ver dat het kan meid!

5. Oeps foutje Capelle is het :oops: . Was nog niet helemaal wakker.

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, ik neem het ook nog zo sullig over :oops:
    Ook nog niet wakker :D

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: wat een verhaal zeg! Gelukkig is ze haar baan kwijt hihi.

Lisa gefeliciteerd! :)

Kelly: hij vindt de rijstewafels echt lekker. Had ik totaal niet verwacht, omdat hij ook zolang heeft gedaan om aan groente- en fruithapjes te wennen. Ik denk dat hij nu pas echt behoefte krijgt aan vaster voedsel.
    Leuk gehad in Capelle?

Wij zijn even naar Zeist geweest. Hebben een paar dingen gekocht, allemaal nieuw in de enige 2 winkels die open waren ;) en op de braderie. De rommelmarkt was megadruk. De prenatal was open en die hadden leuke aanbiedingen, heb daar een slaapzak gekocht. In een andere babyzaak eindelijk geslaagd voor een zwembadje! (van Nijntje). Verder nog een naambordje voor Kyllian's kamer laten maken (bordje met winnie the pooh en zijn naam erin gegraveerd). Voor ons zelf een vaas, hadden we ook nog iets hihi. Vanmiddag verder gegaan in de tuin. Mn vriend is nu naar de Hornbach, dus ff pauze.

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou wij dachten een leuke koninginndag te hebben maar dat is het niet geworden :(! We liepen op de markt maar daar was het te druk en wou ik echt weg..eenmaal bij de garage ging onze telefoon..hup direct richting huis want Laurens zen Oom was gestorven hij lag dood op bed :(
    Nou daar ging de vreugde...Morgen naar de opbaring want Laurens wilt graag afscheid nemen van zen oompie. Hij is ook vernoemd naar zen oom.

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Och Channie Gecondoleerd meid. Sterkte met dit verlies!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Channie gecondoleerd :( Heel veel sterkte...

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    channie:gecondoleerd en heel veel sterkte meid.xxx

12. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Channie: Jeetje, wat een rotnieuws meid, gecondoleerd !

Hier een rommelige Koninginnedag. Rick's versierde fiets wilde niet meer trappen bij het vertrekpunt van de optocht, dus maar meegewandeld met Marit in de kinderwagen en Rick aan de hand. Vanmiddag lekker op het terras gezeten terwijl Rick rondrende. Blijkbaar was een zakje chips en een ijsje iets te veel snoeperij samen met het warme zonnetje want toen we lekker aan een bakje friet zaten op het terras kwam bij Rick alles eruit. Oke, fijn dan dat we dicht bij huis wonen, dus Werner gelijk met Rick naar huis, onder de douche en ik Marit aangetuigd en even later ook naar huis. Nou ja, waren we vanavond lekker op tijd thuis ;)

Annemonique: Wat leuk dat naambordje met Kyllian's naam !

Charissa: Gelukkig dat je je ondanks de loomheid goed voelt met de medicijnen, ik hoop dat je je steeds wat beter en zekerder gaat voelen.

Salomina: Kan me voorstellen dat je het binnenhangen helemaal beu bent, ik hoop dat je vandaag nog een frisse neus hebt kunnen halen.

Ik ga verder met GA kijken, tot later !!!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heeej dames,

Daar ben ik ook weer, terug van een heerlijk weekendje op de camping waar we echt van genoten hebben. Ben morgen nog lekker vrij, lees dan wel even bij.

Wel even een reactie voor jou Channie, jeetje wat een rotnieuws, gecondoleerd meid en heel veel sterkte.

Nou ga op bed nog even lekker tv kijken, weltrusten alvast!

liefs Sämira

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Mijn meisje viert trouwens haar half jaartje vandaag!!! :D

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jayna gefeliciteerd! Kyllian heeft morgen zn feessie ;)

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jayna Gefeliciteerd met je halve verjaardag!

Conny ach was het hem eventjes te veel? Gelukkig dat jullie dicht bij huis waren :)

Sal ik hoop maar dat je je gauw helemaal beter voelt meid!

Nou hier gaat het nu redelijk, morgen om 19.00 tot 19.30 kan Laurens afscheid gaan nemen ik ga natuurlijk mee voor hem maar persoonlijk heb ik zijn oom nooit echt gekend. Ik vind het alleen zo kl*te voor hem ik voel gewoon zijn verdriet :( en die van men schoonouders...

We weten nu dat die een hartstilstand heeft gehad. Hij en zen vrouw waren al wakker maar hij voelde zich niet zo lekker en ging weer trug naar bed. Zijn vrouw had al gevraagd of ze de dokter moest bellen maar neeh dat was niet nodig. Nadat zen vrouw nog wat gestommel boven had gehoord is ze toch maar even gaan kijken hoe het nu ging met hem..nouja en toen heeft ze hem dus op bed gevonden :(

Vanmiddag naar hun toegegaan en sjee wat is dat moeilijk zeg! Ik kon natuurlijk niet veel mensen maar je moet ze wel condoleren...en het staat ook zo raar als je moet huilen terwijl je hem eigelijk niet kent! Nouja en ik kan al niet tegen huilende mensen dus wat gebeurd er dan dan ga ik meehuilen :(

Pff nu genoeg gezeik vanuit deze kant.
    Giovanna drinkt weer goed :) En ze vind roomijs heel lekker! We hadden gister even een ijsje gehaald, maar ze keek het me zo uit me mond dat ik haar ook een paar hapjes heb gegeven. Ze vond het echt heel erg lekker!

Slaap lekker voor straks doegg

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Jayna Gefeliciteerd met je halfjaar!!! Hoop dat je genoten heb op de camping met je ouders en grootouders :)

Channie: Wat zielig voor de tante zeg! Nogmaals sterkte meid!
    Ben blij om te lezen dat Giovanna goed drinkt! Roomijs - lekker, vindt Moira ook lekker (althans Moira vindt nu alles lekker)

Conny: Wat was GA spannend zeg! Ben benieuwd of McSteamy de 60 dagen volhoudt. Hoe is het met Rick nu?

Ben vandaag toch niet naar dorp gegaan. Wel even in te tuin gezeten zodat ik het gevoel had dat ik toch buitenshuis bent geweest.
    Had verse jus de orange gemaakt, en Moira zat zo te kijken toen we aan het drinken waren, en dacht, wil je wat proeven. Heb haar ong 30cc in een fles gedaan, en alles was op in mum van tijd. Die Moira lust echt alles.
    Moira krijgt nu 4x 210/7 per dag en 90cc diksap. Meestal laat ze 20cc per fles liggen, maar dat vindt ik niet erg omdat ze om 18:00 ook een halve groente pot krijgt plus de diksap.
    Ik ben nog niet aan pap begonnen, want Moira ligt nu elke avond tussen 8 en 9 in bed. om 19:30 krijgt ze de laatste fles, en dan slaapt ze door tot 6 soms half 6. Dat gaat de goede kant op he?
    Enne ..... ik ben van de voedingsbh af! \:D/ ooo wat kan en mens daar zo blij van worden he? :) Ik heb echt geen echte zware last van stuwing gehad. Morgen alles wassen en opbergen voor de volgende keer.

Welterusten iedereen :)

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jaynah nog gefeliciteerd met je 6 maanden verjaardag!

Kyllian ook jij alvast gefeliciteerd met je 6 maanden verjaardag!

Channie: Jeetje, gecondoleerd meid!
    btw sorry dat ik niets meer van me heb laten horen, maar gezeik bleef doorgaan hier (weet denk ik wel wat ik bedoel) en ben dus eventjes niet echt in de stemming geweest :( maar komt snel goed ;)

Sal: Och lieverd, nog steeds ziek? Hoop dat je je sel beter voelt en misschien vandaag al weer eventjes buiten geweest. Veel beterschap!

Fajah: jeetje zeg wat een #@^%$mens is die zogenaamde vriendin van je :evil: Het lef :confused: bah bah. kan me goed voorstellen dat je op het moment zelf met de mond vol tanden staat, gelukkig was je man bij je, maar helaas Jaaron en Yorben dus ook :( Arme Jaaron, die is zich allicht wezenloos geschrokken. Net goed dat ze der baan kwijt is, zo ga je niet met mensen om zoals zij doet :x

Charissa: hetgeen mij heel goed heeft geholpen nadat ik depressief was is schrijven, alles opschrijven, mijn hele leven. Ik heb ook een tijdje tabletten geslikt, anti-depressieva en slaaptabletten, ik lag echt letterlijk de hele nacht wakker omdat ik continu aan t piekeren was. Ik ben zelf van de ene op de andere dag overal mee gestopt en voel me nu sterker dan ooit! Hoop dat jij dat straks ook mag hebben ;) En ook bij mij kun je altijd terecht als je wil praten :thumup: Sterkte!

Verder weet ik het niet meer, heb wel vele leuke foto's voorbij zien komen :D

Hier nogal druk geweest en een hoop gedoe wat ik jullie zal besparen, maar wat wel flink aan me gevreten heeft. had dus eerlijk gezegt niet zo heel veel zin om te reageren :oops: sorry, schaam me diep.
    ga het nu wel echt weer oppakken hoor, want mis het dan ook wel en nu heb ik schijt aan iedereen, doe alles lekker : MY WAY! :) ;)

Ga nu lekker douchen en slapen, tot morgen!

Liefs Angela.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jayna nog gefeliciteerd met je 6 maandjes.

kyllian ook 6 maandjes vandaag,gefeliciteerd hoor.

vandaag is het een feestdag in belgie dus mn man is thuis.
    ik ben nog steeds een beetje kapot door die toestand in het tuincentrum,hoe heb ik me zo kunnen vergissen in mensen denk ik nu steeds,dat karakter zal ze altijd wel hebben gehad ,maar heb er nooit wat van gemerkt,hoe kan een mens toch 2 gezichten hebben hé?
    maarja mn man zegt ook dat ik me er niet zo van moet aantrekken ,ze is het gewoon niet waard.

fijne dag allemaal.

xxx

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen,

Wou je ff condoleren Channie, heel veel sterkte!.

Had ik een foto ingestuurd die ik grappig vond met Lisa en de poes die boven haar ligt; is de poes er half afgeknipt... wel jammer! maar ik heb op Yorben gestemd ;)

nu weer snel aan het werk.

Deel Deze Pagina