Vannacht gaat er dus echt een klamboe die kan sluiten over dr bedje heen, want vanmorgen had Jill zonder overdrijven weer 15 muggenbulten op dr gezicht! Arm kind. {|= =D> Brentje van harte met je halve jaartje!
hihi die gave schoenies van Jill <3 superschattig. Mooi blousje ook! Tis net Brigitte Bardot herself! Leuk ook, dat slapen met de armpjes omhoog. Wel zielig zoveel muggebulten. Coole stoel hoor! En handig schoonhouden! ps. bijna 9 kg die muppet hier Ben benieuwd of Jill em binnenkort inhaalt. Lijkt er wel op!
Ik meld me ook weer even. Wat een heerlijk weertje toch. Ik hoef eigenlijk helemaal niet weg te gaan . Vandaag maar wat spulletjes gekocht voor de vakantie zoals, shampoo, bodylotion etc. Je had bij de etos van die mini zwitsal dingen, dus die heb ik ook maar gekocht. Wel makkelijk om mee te nemen. Kwam ik d'r net bij de Zeeman zag ik daar ook zwitsal met factor liggen ik kijken kost het maar 3,75 heb ik 2 weken geleden een tube gekocht voor 16,00 euro . En precies dezelfde heh. Heb ik er maar nog eentje gekocht en een after sun gelijk. Even wat reaties. Robine: Wat een schattige foto's van Jill en die gympies.........wat lief en dat blousje.................nog schattiger. Misschien is Jill wel toe aan wat nieuws dan alleen melk of misschien ligt het aan het weer. Charissa: Suc6 meid. En veel plz met het werken van het weekend. Sensee: Ik zal voor je duimen dat je nog een x op gesprek mag komen. Trutje: Wow Brent is gegroeid zeg. Ik moet pas eind mei weer naar het cb ben ook wel weer benieuwd hoe Daynah het heeft gedaan. Brent: Gefeliciteerd met je 6 maandjes Verder kan ik niet lezen ik zag nog dat Kyllian en Jayna 6 maandjes waren, alsnog gefeliciteerd. Verder weet ik het even niet meer, o ja voor Channie nog gecondoleerd. Ik heb gisteren op me mail de tickets binnengekregen. We vertrekken volgende week woensdag om 18.50 uur. Echt een rot tijd, maar ja ik zal niet klagen we gaan op vakantie. Gelukkig vertrekken we van Rotterdam airport. Ideaal dus. Ga nog even genieten van het weer. Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Lfs kelly
O ja iemand nog tips wat ik allemaal voor Daynah moet meenemen. Ik heb nu zetpillen, ORS, eten neem ik ook mee en natuurlijk toiletspulletjes voor haar, maar tips zijn welkom hoor....
kelly:ik neem ook altijd zo'n tube wasmiddel voor op reis mee van kruitvat,is wel handig,want stel dat ze op haar leukste kleertjes iets morst dan kun je ze even spoelen in de wasbak met die wasmiddel en kan ze het nog een keertje aandoen hihihi, oja en als je alles meehebt voor koorts en diarree voor daynah denk ik dat je wel al een eind bent hoor. zonnehoedje,muggenstift enz...
Hee Kel al bezig met pakken? Balen zeg van die zonnebrand. Ben erg benieuwd hoe je het zal hebben. Wij vroegen ons nog af...er is daar natuurlijk geen wippert...ik vind het ding onmisbaar. We gaan het zien. Hoe groot is de koffer voor Daynah nu? hihi. Dat wat jij schrijft wilde ik ook meenemen plus voor Jaim nog dr puffer. Hydrofieltjes, die goeiemorgen washanden (altijd handig). Luiers enzo koop ik daar. Misschien nog billenzalf? Thermometer? Ik ga volgens mij erg vele meenemen voor Jaime.
Kel had je toevallig de wij jonge ouders ofzo gezien? daar staat een HEEEEEELE grote vakantielijst in 8)
Eten neem ik van hier mee. Heb gelijk nog die muggenstift opgeschreven. Sensee: Ik neem de maxi cosi denk ik mee.
sens wanneer ging jij nu weg en waarnaartoe ook alweer? bij mij begint het ook te korten,ik ga 17 juni op vaderdag hihihi
Wij hebben trouwens voor Jaime een Nijntje strandtent gekocht 8) . Erg relaxt ding. WEl heel groot maar opgevouwen niet zo groot. In de wij staat bij de hele medicijnen lijst: thermometer paracetamol pleisters neusspray, zoutoplossing (teken)pincet antimuggencreme middel tegen tandpijn en luieruitslag oogdruppels ors Beetje overdreven misschien..Maar goed, ze zetten er ook in dat je een waterkoker en speelkleed mee moet nemen..doen wij niet hoor
Wij twijfelen nog. Die maxi hebben we nodig voor in de auto, maar ik wil eigenlijk de buggy mee. Als we dan uit eten gaan kan ze slapen in dat ding. Maar goed punt is nu dat we nog geen autoverhuur hebben gevonden waar een maxicosi bij gehuurd kan worden :x . We zijn er dus nog niet over uit. Hmm twee koffers..van die harde grote? Of carry-on. Michiel heeft een carry-on een grote maar nog maar iets van 75cm hoog. de mijne is iets kleiner. Je kan ze wel ritsen om ze dikker te maken. Er zitten ook twee tassen bij. Oh nog een tip, neem altijd wat reservemelk en zo mee en potjes voor in het vliegtuig en misschien nog wat andere dagelijkse dingen..als je koffer verdwaald..... Fajah wij gaan de 19e naar spanje. Heb dr zin in. Voor jou schiet het ook al op zeg!
met een kind heb je altijd veel mee,wij gaan met de auto dus de maxicosi gaat mee en de buggy ook,jaaron zit ook nog weleens in de buggy ,maar kan er moeilijk 2 gaan meenemen hé?ik neem ook voeding van thuis mee en ik koop daar wel water uit flessen voor de papfles,want als ik mn waterkoker ook moet meenemen word het wel een enorm gezeul. wanneer de 19de sens?mei?juni?
Pffffffffffffff en dat allemaal voor een weekje heh. Wat raar dat je nergens een maxi cosi kan huren. Ik zit ook nog wel te twijfelen hoor, want wat jij zegt in de buggy kunnen ze slapen. Ben iig echt niet van plan om ze allebei mee te nemen. Ik neem voor in het vliegtuig ook eten mee en ik denk dat ik het voor Daynah in mijn handbagage doe, dan heb ik het iig bij de hand voor het geval dat. Wij hebben 2 van die harde koffers. Ik zie wel of het allemaal past.