Sens en kel, jullie maken ons wel jaloers hoor met een vakantie zo dichtbij! Heerlijk. Ik denk dat je al een eind op weg bent Kel met dat lijstje. Zal vast superleuk worden met Daynah. Neem je ook een zonnehoedje en t shirt met lange mouwen mee, tegen t verbranden. Jeetje de tube Zwitsal scheelt nogal! Trutje: Sorry Brent, bijna 9 kg! Fajah: Jullie hoeven ook niet meer zolang te wachten op de vakantie,heerlijk. Wij gaan pas de 20e augustus, dat duurt dus nog wel ruim 3 maanden ennuh goed tip van die wastube dat is zeker handig.........kun je snel ff de kleine dingetjes uitwassen als zwembroekje, rompertjes en shirtjes. Vandaag lekkere luie dag. Pas opgestaan om 1330! Schaam schaam. Wel lekker! John was ook vrij dus we hebben heerlijk krantje gelezen in bed met Jill erbij en ontbeten.........zo zouden alle dagen moeten zijn. Ga ff wat nuttigs doen nu! Tot later Liefs Robine
sens: Wat is dat precies zo een Nijntje strandtent? Een helemaal dicht huisje met een kleed oid?Zal wel ff googlen, kan ik kijken hoe ie eruit ziet. neem je em mee naar Spanje?
Hihi nee zou er zeker ook niet 2 meenemen fajah, dat gesleep met die spullen. Ik ga veel dingen gewoon daar kopen hoor. Luiers enzo haal ik daar, ff tevoren naar de super bellen of ze ook nutrilon hebben (verwacht het wel van zo'n concern..). En handig is als we iets niet kunnen vinden...Michiel spreekt vloeiend spaans. We gaan de 19e van deze maand al.
is een soort hutje, heel beschut lekker schaduw. Open aan de voorkant en dan helemaal rond, een soort half rond tentje. WE hebben hem bij de prenatal vandaan, hij was maar 20 eutjes. Heel makkelijk in elkaar te zetten, kleedje erin en Jaime heeft een fijne plek op het strand. WEl groot is ie maar is ok, als wij willen kunnen we erbij. Als je m opvouwt is ie maar 40cm lang zoiets, weegt iets meer dan een kg dus gaat gewoon de koffer in. Het enige domme van het tentje is dat Nijn heel fijn aan de buitenkant van de tent gedrukt is. Je ziet hem binnen wel wat, maar ik vond het zo dommig..Alsof je voor een ander een Nijn strandtent koopt.
oooh heerlijk 19 mei al,welke streek ging je ook alweer,wij naar costa dorada,maar hoop dat het weer daar snel verbetert ,want zag dat het er veel onweer de laatste dagen.laat die spaanse zon maar komen.
ik ken die tentjes wel,mn moeder heeft er ook zo eentje voor als ze met de kleinkinderen naar het strand gaat. die tentjes kun je meestal kopen aan de kustplaatsen hoor,dus mss een tip om hem daar te kopen robine,scheelt toch al de heenreis met slepen. en wij doen altijd voor jaaron op de bestemming pas een emeertjes en schepje kopen enzo,kost daar bijna niks, en we laten het daar dan achter de laatste dag of geven het aan een ander kindje dat daar nog blijft bijvoorbeeld,anders moet je dat ook nog allemaal meesleuren.
ik ken die tentjes wel,mn moeder heeft er ook zo eentje voor als ze met de kleinkinderen naar het strand gaat. die tentjes kun je meestal kopen aan de kustplaatsen hoor,dus mss een tip om hem daar te kopen robine,scheelt toch al de heenreis met slepen. en wij doen altijd voor jaaron op de bestemming pas een emmertjes en schepje kopen enzo,kost daar bijna niks, en we laten het daar dan achter de laatste dag of geven het aan een ander kindje dat daar nog blijft bijvoorbeeld,anders moet je dat ook nog allemaal meesleuren.
ik ken die tentjes wel,mn moeder heeft er ook zo eentje voor als ze met de kleinkinderen naar het strand gaat. die tentjes kun je meestal kopen aan de kustplaatsen hoor,dus mss een tip om hem daar te kopen robine,scheelt toch al de heenreis met slepen. en wij doen altijd voor jaaron op de bestemming pas een emmertjes en schepje kopen enzo,kost daar bijna niks, en we laten het daar dan achter de laatste dag of geven het aan een ander kindje dat daar nog blijft bijvoorbeeld,anders moet je dat ook nog allemaal meesleuren.
hiihiih kan gebeuren. Wij gaan naar de Costa Blanca, bij BENIDORM..hihi. Wel ff lekker shoppen weer daar hoor. Ik heb net bij Nutricia de vraag gesteld of Spanje ook die voeding verkoopt en zo ja waar. Ben benieuwd.
Ga Jaime trouwens zo maar halen. Zo saai als ze niet thuis is. Ben benieuwd hoe het ging vandaag want ze was echt weer enorm snottie vanochtend..word er beetje moe van.
ik heb ze ook gezien die tentjes. Zijn wel makkelijk. Ik heb alleen zo'n zwemband waar Daynah in kan zitten. Ik heb Daynah vandaag haar eerste rijstewafel gegegeven, maar ze weet nog niet wat ze ermee moet doen, het ging iig niet naar haar mond Ik ben nu broccolli aan het maken, dus die krijgt ze ook dadelijk....zal ze ook wel weer niet lekker vinden, maar ga het dan mengen met een beetje appelmoes.
nou we zijn weer terug van de kinderarts. Miloug gaat aan de Nutramigen, die wordt vrijdag al thuisbezorgd service he! En we hebben 2 zalven (hormoon) die we 2 weken moeten smeren. Eerst de ene een week en dan de andere een week. Milou drinkt weer lekker de flessen leeg gelukkig en d'r tandje is zoo schattig! Ook d'r diaree/zure poepluiers zijn afgenomen naar 1 per dag Trutje; mooie kerel hoor die Brent. Kan hij niet wat aan Milou geven qua kilo'tjes, op het cb vinden ze milou te licht PRoficiat met je Brentje zijn halve jaartje ! HIer is het ook feest hihi Conny; ach marit ook een puffer..succes ermee. kelly; tja..die koffer inpakken phoe...moet er nog ff niet aan denken. Zoveel wat je mee wilt nemen. Zo'n zwembandje is ook super leuk, hebben wij ook! Hoe gaat het nu met Daynah? Sens; Doet jaime nu goed pufferen? of vind ze het nog heel vervelend? Ook al bijna op vakantie, lekker zeg! Succes met de uitslag van je sollicitatie! Robine; ach wat lekker..uitslapen..en Jill ook telkens bij jullie op bed? Ach...ons Miloutje krijgt morgen haar 3e prikjes.
YESSSSS ik ben door naar de volgende ronde! Even snel want Jaime haar hap staat klaar. Ik heb eerlijk gezegd dat ik dat niet had verwacht omdat ik de indruk kreeg tijdens het gesprek dat ze mij niet stevig genoeg vonden voor de functie. Die indruk was juist, maar omdat inhoudelijke kennis zo goed is krijg ik nog een gepsrek om te laten zien wat ik waard ben. Ok dus van 30 brieven, 4 geselecteerd, 2 door voor een tweede gesprek. Weet ik natuurlijk niet wie die ander is. Ik ga snel jaime haar hapje geven. Kom vanavond nog ff. Oh Brennie feli met Milou!
goed zo sens je bent iig al een stap verder,gefeliciteerd. conny:ik heb jaaron nog niet over de 4 jaar -prik verteld,want hij word pas 9 november 4 dus ik praat daar nog niet over. ik ga het tegen die tijd zachtjes aan uitleggen.succes ermee,wanneer moet hij?
Super snel antwoord van Nutricia: Hartelijk dank voor je reactie via onze website. Nutrilon Standaard 2 is in Spanje verkrijgbaar onder de naam 'Almiron 2'. Het is alleen verkrijgbaar bij drogisterijen en apotheken. Ik adviseer je dan ook om voldoende voeding vanuit Nederland mee te nemen. De Almiron voedingen in Spanje hebben ook de unieke samenstelling zoals Nutrilon in Nederland. Het is wetenschappelijk bewezen dat Nutrilon het immuunsysteem versterkt, op natuurlijke wijze vergelijkbaar met moedermelk. Met een sterk immuunsysteem is je baby minder vatbaar voor ziektes en infecties en kan hierdoor beter tegen een stootje! Wij gaan ff boodschappen doen
Milou: Gefeliciteerd met je 6 maandjes Sensee: Goed zo. Wanneer is je volgende gesprek? Spannend hoor. Ik zal weer voor je duimen. Vers eten is echt geen suc6 hier. Ik had er een beetje appelmoes doorheen gedaan, toen vond ze het wel wat lekkerder, maar van harte ging het niet. Ga een beetje opruimen. Daynah ligt al op bed. Ze krijgt vanavond nog 1 voeding. Lfs kelly