Sens: Wat een goed nieuws! Zou leuk zijn als je t nog voor je vakantie te weten komt. Ik ga duimen voor je! Brennied: Gefeliciteerd met Milou dr 6 maandjes! Hier nog geen tandje te zien hoor! Kel: Hier nog een slechte eter. Jill heeft vanavond wederom een 6 maanden potje gekregen(andijviestamppot) maar ze gaat er echt van kokhalzen. Volgens mij vind ze de samenstelling van die 6 maanden groentenpotjes helemaal niks. Teveel aardappels erin denk ik.gelukig drinkt ze wel redelijk........ach met 9 kg schoon aan de haak kan je wel wat hebben toch?!? Ja jullie lezen t goed! Ik stond vanavond met Jill op dr weegschaal en ze woog 9kg! kan ook 8600-8900 zijn aangezien onze weegschaal per 500gram gaat. Overigens was dit wel VOOR haar mega stront broek! Ze wilde dus geen potje, dus gaf ik haar een fles. Ging ze keihard huilen en persen. Ik met haar naar boven en wat denken jullie................serieus van dr sokjes tot aan dr nek onder de stront! Echt te goor voor woorden, allemaal dunne poep werkelijk overal. Gelukkig was John thuis om te helpen met t badje klaarzetten etc. De commode onder de stront, de hydrofiele doek erop, de commodehoes.......alles zat onder. Nog nooit meegemaakt zoveel!Gadverdamme wat een bende gaf dat. Maar goed, nu ligt madame heerlijk onder de klamboe in dr tentje te slapen, er kan geen mug meer bij! Jill heeft nu welgeteld 15 muggenbulten op dr gezichtje. Arm schaap Ga ff knuffelen met dr, ze wordt nu wakker. Liefs Robine
Kreeg net de schrik van mn leven....Lieke had een stuk liga vast in dr keel zitten...zag dat gezichtje helemaal in paniek zijn. Gauw met een vinger in dr keel om het te kunnen pakken. Lukte niet..schoot nog verder door, toen overgeven...hele groentepot incl liga kwamen er weer uit. Heb het even gehad met liga....... schrok me wezenloos. Ben blij dat ze nu weer heerlijk in dr bedje ligt, wat een paniek net hier zeg. Robine; wow die Jill groeit als kool zeg ! Hihihi helemaal onder de stront ! Heb het vorige week met Lieke ook gehad.....echt te vies. Kelly; bijna vakantie ! Heerlijk. Sens; goed van je, door naar de 2e ronde ! Wanneer is het gesprek? Zal voor je duimen ! Gaat vast lukken, you go girl ! Brennied; MILOU GEFELICITEERD MET JE 6 MAANDEN !!!! \/ {|= Trutje; Op vrijdag kan ik nooit...moet dan altijd werken. BRENT GEFELICITEERD MET JE 6 MAANDEN !! {|= \/ Ik kan helaas niet verder teruglezen. Kom later nog wel weer ff kijken Liefs Sappie
Robine voor de vakantie weet ik het wel. Tweede gesprek is 15 mei. Ik ben benieuwd krijg deze week de casus toegstuurd. Jee Jill zoveel! Ik zag al aan de foto's en toen we hadden afgesproken dat ze ineens zoveel veranderde in haar gezichtje. Goed zo dat je een klamboe om haar bed gedaan hebt. Die muggen is niks. Geef haar maar een knuffel van ons. Oh en je luierverhaal...yek klinkt erg smerig ja. 5 ons eraf..hihi. Kel moet je eerlijk zeggen dat ik dus eigenlijk alleen maar de potjes geef... . Ze vindt het ook gewoon lekker (die zes maanden potjes). Ze krijgt alleen maar een half potje, vandaag het restje van gister met de andijvie. Hoe had je het eten gemalen? DIe potjes groeien mee qua structuur las ik in de WIJ. Sap idd schrikken met de liga! Lijkt me ook raar om ineens een liga te eten als je gemalen gewend bent. HEb je al broodkorst gegeven? Idd blijf er maar bij als je het geeft want dit is doodeng. Ik ga ff bankhangen. Voel me wat raar. Zoveel mensen gesolliciteerd en ik ga door naar de laatste ronde. Zal wel met mijn eeuwige onzekerheid te maken hebben. Liefs Sens
Ik moet altijd zo lachen om je Robine hoe je dingen omschrijft. Die Jill groeit echt als kool zeg. Wat raar dat ze die 6 maanden potjes niet lust. Ik ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik na de vakantie eraan begin. Ben benieuwd. Sappie: Jeetje Sap wat moeten jullie geschrokken zijn. Kan me voorstellen dat je er even klaar mee ben, dat zou ik ook hebben. Geef Lieke maar een dikke knuffel van ons, arm kindje. Ik hoor iemand roepen. Tijd voor een flesje dus. lfs Kelly
Ahhhhhhhh arme Lieke. Rot Liga's! Ze maken ook een onwijze kledderboel die dingen, ik voer ze vanaf nu alleen nog maar aan Simba. Morgen ga ik eens rijstewafels kopen, wellicht geeft dat minder troep. Heb ook t idee dat Jill die Liga's helemaal niet lekker vindt. Ze snapt niet eens hoe ze erop moet kauwen. Sap: Dikke knuffel voor Lieke vanuit Leiderdorp! Sen: Spannend he die soll. Ik denk dat je t gaat worden! Wat zal dat veel reistijd schelen! Lekker meer tijd met Jaime doorbrengen Kel: Knuffel voor Daynah...........voor t slapen gaan Heb bijna een scooter aangeschaft! John zn nichtje heeft zo een retro ding van Habana........die kocht ze omdat ze epileptische aanvallen had en dus geen auto mocht rijden. Nu is ze epilepsie vrij en moet de scooter weg. Er staat pas 100 km op dat ding dus hij is als nieuw. Ze hebben em gekocht voor 2400 euro, mag em nu overnemen voor 1700 euro. Daar gaat mn vakantiegeld. t Is al mn hele leven mn grootste droom om een scooter te hebben. Nu komt de droom bijna uit. Hij staat al op me te wachten! Mooi zitje voor Jill straks kopen, kan ze achterop Ik ga em t weekend halen, althans, als John ff voorschiet lol. Leuk moederdagcadeautje dacht ik zo! Wow, mn droom komt uit( Jill was mn eerste droom hoor ) wapperdende haren, wind in mn shirtje, helmpje op en racen............... Goed genoeg geouwe.... Tot later! Jill ligt lekker in dr klamboe tentje te slapen Liefs Robine
Trutje: huis bevalt heel goed, het wordt hier alleen nogal warm 's middags. Maar qua ruimte is het heerlijk! Ben ook heel blij met Bastians kamertje, het is heel knus geworden. Sensee: hoera, naar de 2e ronde! Wat goed zeg. Spannend ook. Maar niet stevig genoeg voor de funtie? Welnee. Je hebt een kind gekregen, dan kun je dit ook! Robine: irritant die muggen! Ik heb vandaag een hor gekocht en ga die morgen voor het raam maken. Sappie: dat was schrikken! Arme Lieke. Even geen liga meer dus. Gefeliciteerd Milou! Kelly: haha, rijstwafel dus nog geen succes Grappig, Bastian zou het wel weten, die stopt werkelijk alles in zijn mond, gek kind. Pap eten gaat nu heel goed, hij zit er nog steeds helemaal onder maar krijgt toch aardig wat binnen want zijn poep is steviger geworden (mmm...smakelijk). Ik wacht nog een paar dagen af want hij heeft nog wat last van gasvorming en dan krijgt hij ook weer groente. Zijn nieuwste hobby is nu trouwens blazen-met-pap-in-de-mond. Enig 8) .
Wat hebben jullie in een dag weer veel geschreven zeg! Gaat weer lekker hard zo Sap: Poe hee dat was ff schrikken dan met die Liga, toevallig heb ik vanmorgen voor t eerst een bambix koekje geprobeerd (aan Timo gegeven), hij knaagde er met zijn twee ondertandjes wat vanaf maar of dat ie t nu ook echt lekker vond....... Robine: Dat was even lekker dus zo'n luier haha! Moest ook wel om je omschrijving lachen! Lekkere stevige meid die Jill. Sens: Wow goed zeg! En tuurlijk kan jij dat, je gaat gewoon die tweede ronde in en laat ze s effe zien wat jij allemaal in huis hebt! Ik zal duimen voor je meid! Kel: Wat een gesjouw heh even op vakantie met zo'n kleintje. Wij gaan in juni naar Centerparcs maar idd wat je dan allemaal mee moet nemen...pfoe, dan is het wel makkelijk als ze wat ouder zijn hoor, Rick is nu 3,5 en dat gaat qua gesjouw een stuk beter maar ja ze worden vanzelf groot. Con: Ahhh wat zielig voor Marit ook al aan de puffer. Als het maar helpt heh dan kom je daar ook weer wel overheen. Ging het goed de eerste keer? Fajah: Zijn jullie al een beetje van de schrik bekomen aangaande de scene in het tuincentrum? Rick krijgt ook in nov. zijn prikken, ik rep daar nu ook nog maar even met geen woord over denk wel dat ik hem die dag vantevoren inlicht......alhoewel mss beter op de dag zelf doen... Semmi: Fijn dat alles weer zo goed is gegaan op de camping. Je meissie heeft dus weer genoten, en jullie ook natuurlijk. Panda: Fijn dat het huis zo goed bevalt, en geloof meteen dat Bastian's kamertje heel mooi is geworden. Brennie: Nou afwachten weer maar met de zalf, hopelijk gaat het helpen. En milou ook alweer 6 maanden evenals Brent trouwens, wat gaat het toch hard heh meiden? Zo ga zo Timo nog ff de laatste fles geven, ben een beetje uit het ritme qua voeding vandaag, kan wel s gebeuren he. Wil nog even tegen jullie zeggen dat ik het super vind dat jullie allemaal zo trouw blijven posten, ik zit nu ongeveer een jaar hier op het forum en nog steeds blijven we allemaal trouw kletsen met zijn allen: Meiden ik vind het SUPER! Groetjes Saskia.
Dan nog maar effe een dikke knuf voor al die lieve kids hier! Het volgende berichtje dan echt mijn geplaatste bericht!
Goedenavond! Brent en Milou gefeliciteerd met jullie half jaartje! Morgen nog een half dagje werken en dan is het voor mij alweer weekend, jeetje wat vliegt de tijd toch om zeg! Ik lees hier al allemaal verhalen over vakantie en krijg dan ook ontzettend veel zin! Wij gaan 21 juli naar Gran Canaria en vragen ons nu ook al af hoe we alles mee zullen nemen voor onze kleine meid en wat we allemaal mee zullen nemen. Had de lijst in de WIJ ook nog niet gelezen, wel handig op zich. Wij nemen ook een buggy mee, maar willen nog even een kleinere en goedkopere aanschaffen dan de quinny van nu. Wel eentje die ook in ligstand kan, zodat ze inderdaad lekker kan slapen in de buggy. Weten jullie ook of je de potjes voeding van olvarit in Spanje kan kopen? Wij gaan 16 dagen en tegen die tijd zal ze vast een heel potje groente en fruit eten, dus om nou 32 potjes mee te nemen? Fajah: kan wel merken dat je een ervaren mama bent met al je goede tips mbt vakantie, handig hoor! Salomina: wat een schatje die Moira met dr liga bekkie! Robine: wat een grote meid wordt Jill al zeg. En altijd van die lieve kleertjes. Errug leuk hoor die gympies! Ben ik ook nog op zoek naar voor Jayna. Welke maat heeft Jill? En de hele boel er onder gepoept dus, o jeeeee! Conny: Marit dus ook een puffer. Ben je er al mee begonnen? Hopelijk helpt het haar. Trutje: whauw een volvo v40 dus, niet verkeerd zeg. En natuurlijk hebben jullie m niet gekregen, maar gekocht hihihi! En Brent dus 9 kg, heerlijk mannetje! Sensee: Jaime smult dus ook van de 6 maanden potjes. Jayna vindt ze ook lekkerder dan de 4 maanden potjes, die ze maar kort heeft gehad omdat ik nog niet zo lang met potjes begonnen ben. Wat is het voedingsschema van Jaime ook alweer? Hoeveel flesvoedingen krijgt Jaime nog? En door naar de volgende ronde dus, you go girl! Panda: hoe is het met Bastian op zijn eigen kamertje gegaan? Charissa: werkse aankomend weekend.Wel rustig aan he en goed om jezelf denken! Kelly: oeeeeh bijna op vakantie, heerlijk zeg! Dat wordt vast genieten! Hoelang moeten jullie vliegen? Brennie: succes met de prikjes van Milou morgen! Sappie: jeetje dat was even schrikken met de liga zeg! Gelukkig goed afgelopen! Mag ik jou ook nog es naar je voeidngsschema vragen? Ik geef Jayna nu 3 melkvoedingen, waarvan 1 met nutrix, daarnaast half potje fruit en groente van 6 maanden en flesje diksap. Zo ga nog effe kolven. Ga morgen proberen om 1 x te kolven op ene dag. 2 x gaat nu goed, dus we zijn er bijna! Liefs Semmi
Brent en Milou gefeliciteerd! Sappie: dat is schrikken he als je ze zo benauwd ziet kijken ineens. Ik had het van de week ook een x met een rijstewafel, ben toen ook gelijk gestopt. Sens: wat spannend joh, maar echt goed dat je door bent naar de volgende ronde! Alvast heel veel suc6! Brent en Jill zien er goed uit, een beetje babyvet mag toch wel Wij moeten vrijdag weer naar het cb, ben benieuwd. Kelly: vakantie al in aantocht! Ik vind die voorbereidingen altijd al zo leuk hihi. Zou de meeting 1 juli eigenlijk nog door gaan? Ik heb net mn rooster voor juni gekregen en moet zaterdag 30 juni werken, dat betekent dat ik ook 1 juli moet werken aangezien we het hele weekend dienst hebben Ik moet me dan dus afmelden voor de meeting. Zal nog proberen mn dienst te ruilen, maar is in het weekend niet zo makkelijk. Hier erg vermoeiende dagen achter de rug. Vannacht heeft Kyllian gelukkig wel weer doorgeslapen tot half 7. Ik hoop dat het nu eindelijk zo blijft, want soms trek ik het echt niet meer met al die wisselende diensten. Ik kom er net ook achter dat ik op het rooster van juni ingedeeld ben voor 32 uur, terwijl ik nu 28 uur werk. Snap nu ook waarom ik het gevoel had dat ik zoveel moest werken.
robine:hier vandaag ook eentje die al 6 keer zn broek helemaal heeft ondergescheten haha,alleen minder om op te ruimen hé? hij krijgt nu meer ontlasting natuurlijk door de bijvoeding eerst was het nog die gele kak,maar nu komt de hele lading bruine bonen mee hoor yorben heeft vandaag ook voor het eerst een rijstwafeltje gekregen van die mini dingetjes en hij sabbelde hem helemaal op(geeft trouwens ook best een kruimelzootje hoor,maar ach zo blijven we bezig hé?) die jill word echt al een flinke meid hoor,maar ze eet ook al een tijdje de potjes dus dat merk je aan het gewicht ook dan. panda:goed dat jullie het naar jullie zin hebben in de nieuwe woning.en bastian op zn eigen kamertje,vind hij het allemaal goed? saskia:ik ben wel al iets bekomen hoor,komt wel goed.weer een zorg minder he want het was gewoon een trut. ik licht jaaron ook pas de dag zelf in over de prik denk ik anders gaat hij steeds zeuren erover denk ik?maar dat is voorlopig de laatste prik toch totdat ze 12 zijn ofzo? ik ga mn bed in,denk dat ik ook verkouden ga worden,loop al de hele dag te snotteren en hoofdpijn. weltrusten
brennied:welke hormoonzalf heb je gekregen voor milou?en koop je die in de winkel. hier werkt de zalf van vsm ook nog goed hoor,voor de ergere plekjes in de knieholtes heb ik Inotyol dat heb ik in belgie gekocht,een grote tube met 90 gr voor 5,50 ,niet zo duur vind ik. ik hoop dat de zalf helpt bij milou,maar je deed er toch ook vsm op,hielp dat niet? en als je die zalf erop doet die je vandaag hebt gekregen,is het dan permanent weg?wat een vragen hé?maar ben er erg in geintresseerd omdat yorben ook eczeemplekjes heeft(weliswaar niet zoveel als milou denk ik,alleen in zn knieholte en 1 plekje op zn arm wat niet weg wil)
hoi Fajah; maakt niet uit hoor die vragen, stiekem wel fijn dan kan ik het ook eens met iemand delen die er last van heeft Ik gebruik ook de vsm nog steeds alleen niet voor d'r hele lichaampje. Ik merk wel dat ie fijn is maar het heftige eczeem bij milou haalt het niet weg. Gebruik het vooral voor achter dr oortjes en op d'r wangetjes. IK heb nu gekregen voor de 1e week; triamcinolonaceteonide (klasse2) en voor de 2e week: emovate zalf. Ook al heeft Yorben het niet zo heel erg het is toch klote, maar is het met die zalf die je hebt onder controle te houden? of blijft het terug komen?En is de rest van zijn huidje ook heel droog? Die zemelen voor in het badje zijn hier uit het assortiment ik gebruik nu jeukstillend balneum maar die zemelen vond ik toch wel het fijnst. En dank jullie allemaal voor de felicitaties voor Milou, ze was heel vereerd Anne; hoop dat kyllian nu echt weer lekker gaat doorslapen voor je en 'da's toch niet normaal dat ze je dan voor 32 uur inroosteren? Rustig aan doen hoor ... Robine; ooh paniek...gelukkig dat ze zelf ging overgeven dan.. ik zou die liga's ook niet meer geven hoor! En soepstengels? MOgen ze die al? Dat is wat minder droog lijkt mij of niet? Nou ik ga nog ff wasje draaien voordat we weer naar dat cb moeten voor d'r prikjes Ik hoop dat ik me nu zo sterk kan houden dat ze me niets meer wijs kunnen maken mbt Milou. De kinderarts vond haar er trouwens hartstikke goed uitzien, ook al weegt ze weinig. Vooral geen zorgen maken daarover zei ze Maar ja, zelf weet je ook niks (tis de eerste) en alles wat gezegd wordt neem je voor waar aan, hebben jullie dat ook? Ook al was ik voor Milou zo stellig; ik doe lekker wat ik zelf denk wat goed is! Maar misschien heeft het met ons ook te maken dat we met milou gewoon ff aan het hannesen zijn. Komt goed......................toch?
Goedenmorgen, Zo Jayna heeft net weer lekker gesmuld van dr fruithapje en ligt nu lekker in dr bedje te slapen. Vind het soms wel lastig, want Jayna is nadat ze om kwart voor 8 wakker wordt, rond 9 uur echt alweer moe. Probeer het dan te rekken tot een uur of 10 zodat ze eerst haar fruithap krijgt en dan naar bed gaat. Dan komt het ook beter uit met de volgende voeding die ze rond 1 uur krijgt. Ik heb zo'n folder van het CB en daar staat dus in dat je vanaf 6 maanden 1 papvoeding, 2 fles of borstvoedingen een warme hap en een fruithap kunt geven. Dit gaat nu redelijk, alleen vind ik het moeilijk om in te schatten wanneer Jayna een heel potje van 6 maanden kan krijgen. Ze krijgt nu ook 1 fles minder, dus wil dr ook niet te weinig geven. Hoe doen jullie dat? ( pfffff hoe bedoel je onzekere moeder? ) Annemonique: Hoe heeft Kyllian geslapen? Echt raar dat je ineens voor 32 uur ben ingeroosterd. Da's best veel, goed om jezelf denken hoor! Fajah: o' jee verkouden aan het worden? Hoe is het met je hoofdpijn? Brennie: succes op het CB meid, het komt vast en zeker goed! Nou ga me effe douchen en aankleden. Moet van 12.00 tot 17.00 werken en dan lekker weekend. Wil morgen weer gaan babyzwemmen met Jayna, heb er nu al zin in! Liefs
Bastian heeft prima geslapen in zijn kamertje. Hij werd pas om 6 uur wakker \/ Volgens mij hebben we nu eindelijk een goed ritme te pakken. De pap valt goed, ik denk dat ik al snel de bv van 12.00 uur vervang door groente. Eventueel nog wat melk na, net als na de pap. Semmi: blijkbaar is Jayna geen ochtendkind Hoe lang slaapt ze 's ochtends dan? Als ze maar een half uurtje ofzo slaapt, kan dat toch ook voor haar fruithap? En dan eventueel na de fruithap weer een dutje, als ze dat wil. Geen idee hoor, ik roep maar wat. Ben bij Bastian ook aan het testen met zijn slaapjes. 32 potjes mee op vakantie is idd niet handig. Kun je niet ipv fruitpotje zelf fruit prakken? Banaan bijvoorbeeld? Of mag dat nog niet? Brennie: nee, ik neem juist helemaal niets meer voor waar aan, is ook niet echt handig Is voor mij makkelijk praten want Bastian heeft nergens last van (is alleen een vraatzuchtig monster). Ik denk idd dat het door het 'gehannes' met Milou komt want je wilt het beste voor je kind. Komt echt wel goed hoor! Hoe gingen de prikjes? Fajah: 6 keer? Lang leve de bruine bonen Niet ziek worden hè! Annemonique: zeker vermoeiend, gelukkig dat Kyllian weer wat langer slaapt. Ik ga snel douchen voordat meneer weer wakker wordt. Vanmiddag op zoek naar traphekjes oid, we willen het kantoorgedeelte in de kamer afsluiten. Te laat, hij is al wakker...