November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Moira heeft lekker doorgeslapen gisteren van 21:30 tot 6:30. Heerlijk! Heb ik haar om half 7 de fles gegeven, viel ze gelijk weer in slaap. Mooi, kon mama ook nog even een uurtje liggen. Half 10 was ze weer wakker en lekker spelen in haar bed. Heb de voeding weten te rekken tot 11 uur. Anders komt het vanavond niet uit. Ze is vandaag wel heel erg vrolijk :D

Panda: Wat fijn dat Bastian goed in zijn eigen kamertje heeft geslapen! Ik duim voor je dat Bastian deze ritme aanhoudt.
    Semmi: Jayna en Moira hebben elkaar dat ook ingefluisterd. Elke ochtend, ongeacht hoe laat ze wakker wordt, wil ze na de eerste fles ook weer slapen. Zelfs om 8 uur. Ik denk zelf dat Moira in eerste instantie wakker is geworden door de honger, maar heeft zelf haar slaap nog niet uit. Misschien is dat hetzelfde voor Jayna?
    Fajah: 6 x wow :confused: Moira doet minstens 1 x per dag, soms 2 - en hier noemen wij (gerben en ik) het 'kleef poep' ... bijft kleven aan haar kont :) en ooo wat stink het. Ga nog net niet uit mijn nek. hahahaha

Eerst even wasjes draaien, en daarna lekker naar stad. Wij hebben vandaag de auto. Eerst pasfotos van Moira maken, en dan naar kruidvat voor doekjes. Ze zijn weer in de aanbieding. Mijn schoonouders hebben voor Moira al 2 dozen pampers gehaald bij de Makro, dus dat hoef ik verloopig niet meer te kopen. Morgen naar de gemeentehuis om Moira bij te schrijven in mijn passpoort.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej hallo,

Even tussendoor vanaf mijn werk. Ben even dagrapportage aan het bijlezen van de kids hier op mijn werk. Ga zo warm eten met de kids.

Panda: Fijn dat Bastian goed heeft geslapen op zijn eigen kamer en zijn ritme te pakken lijkt te hebben! Jayna is inderdaad niet echt een ochtendkind. Als ik haar terug leg na haar eerste voeding slaapt ze rustig nog anderhalf tot twee uurtjes en is het dus tijd voor haar fruithapje, en vervolgens red ze het niet tot de volgende voeding. Vanmorgen op zich goed kunnen rekken. Na de fruithap sliep ze meteen. Ik ging om half 12 naar mijn werk en toen sliep ze nog steeds. Inderdaad even puzzelen ze het doet met haar slaapjes. Wat betreft de potjes op vakantie, kan ik natuurlijk het fruit wel prakken daar. Scheelt alweer 1 potjes....haha ;)
    Salomina: hahaha die meisje van ons toch ook met steeds dezelfde kuren :) Denk dat Jayna net als Moria inderdaad van de honger wakker wordt en nog niet uitgeslapen is. Heb je al pasfoto's laten maken van Moira voor in het paspoort? Hoe ging dat? Ik moet Jayna ook nog bijschrijven, goed dat je het even zegt.

Nou ga gauw de groep weer op, tot later!

Liefs

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ze is weer beschermd :) ze moest ff huilen maar daarna was het snel goed. Wat een duimpje van dr al niet kan doen ;) Ze was maar liefst 20 gram aangekomen, nu 6245 gram en 66,8 cm lang. De arts was zeer tevreden qua ontwikkelen. Dat doet ze echt allemaal super goed, wat kan een mama daar van groeien :)
    Ze ligt nu lekker in d'r bedje..hoop dat ze er geen last meer van krijgt.

semmi; ja da's lastig met het schema, milou gaat ook na de eerste fles weer naar bed tot 11.00 uur maar liefst maar ja die krijgt ook nog maar alleen melk. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze fruit en groente gaat krijgen.
    panda; wat fijn zeg dat Bastian zo goed heeft geslapen op zijn eigen kamertje, hiephoi! Hoeveel voedingen krijgt hij nu nog? GAat wel goed he, zo met die pap en bijvoeding?

En wat is het toch weer heerlijk weer...niet te geloven! Lekker genieten!

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Maken jullie kinderen ook zo ongelooflijk veel lawaai? Waaahh, IIIIIEEEEEE, huhuhu, bo-a bo-a, bubububububub, IIIIIEEEEE!, awa, weeehh, aba aba, IIIIIEEEEEEE! En dat de hele dag door... :rolleyes: Als hij langer dan een paar seconden stil is ga ik al kijken wat er aan de hand is. Meestal ligt hij dan heftig kwijlend op iets te kauwen.

Brennie: Fijn dat het zo goed gaat met Milou. Wat kun je dan trots zijn hè ;)
    Bastian krijgt nu 6,5 voedingen (die 0,5 is de bv na zijn pap, die krijgt hij als toetje nadat hij gewassen is).

Goed zo Moira, mama lekker laten slapen!

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:ik vind die vsm wel helpen,maar 1 plekje in zn knieholte is hardnekkig en gaat dus echt niet weg,word ook niet erger ,maar is soms een beetje nattig.
    die zalf kun je aleen op recept krijgen zeker die je nu hebt voor milou?
    hopelijk gaat het ooit wel over.
    en mag je nu met bijvoeding beginnen van cb?
    ik gebruik voor in bad idd die zemelen en dat ruikt lekker,en werkt ook goed.yorben heeft verder geen droge huid.
    alleen dus die paar plekjes dus eigenlijk mag ik niet klagen,maar vervelend is het wel.hier kan ik die zemelen nog steeds krijgen hoor bij kruitvat bij jullie niet meer dan?
    ik hoop dat het hier niet uit assortiment gaat want eindelijk heb ik nu iets wat goed werkt.

panda:hier nog eentje die heel veel geluid maakt hihihi,als we ergens heen gaan ook,dan denk ik weleens wat zullen de mensen wel niet denken hihihi,net een zangertje,bastian dus ook.
    ze kunnen mss later samen gaan zingen in een band :)

sal:moira dus bij je in het paspoort,volgende week kan ik yorben zn paspoortje ook ophalen bij het gemeenthuis,duurt hier een week,weet niet hoe vlug het bij jullie gaat?
    ik moest zelfs yorben op de balie zetten zodat ze goed konden kijken of het toch wel het jongetje was van de pasfoto,belachelijk toch?

semmï: heb nog wel beetje hoofdpijn,maar de verkoudheid is nog niet zo extreem.

ik ga nog even in het zonnetje zitten,heb gewerkt vanmorgen.
    ben wel een klein beetje verkouden,maar tvalt nog mee.

doei

6. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Nou, met de kids was alles prima op het bureau. Marit is nu 65cm lang en weegt 7170 gram. En Rick is 106cm lang en weegt 17,7 kg. De prik bij Rick ging prima, hij heeft niet gehuild of zo, stoere boy ! Eigenlijk zat er 2 uur tussen de afspraken, maar omdat er iemand afgezegd had, kon ik ze nu gelijk allebei meenemen, wel zo handig ;)

Fajah: Nog lekker in het zonnetje gegeten vanmiddag?

Panda: JA! Marit is ook zo'n tetter-kampioen, ongelooflijk. Nog steeds flink testen hoeveel kabaal er uit dat keeltje kan komen, en dan verbaasd zijn dat ze in een hoestbui schiet :)

Brennied: Hihi, wat een gewichtsverschil tussen de baby's hier zeg, milou maar 6200 gram, marit 7200 gram en brent en jill 9000 gram :D Enne.. ook met een 2e kun je nog onzeker zijn hoor, alles is weer opnieuw wennen ;)

Samira: Lekker he, dat je op je werk ook even kunt bijlezen hier. Wat is Jayna een heerlijke slaper zeg !

Salomina: Hehe, Moira heeft eindelijk ook een goed slaapritme te pakken 's nachts zo te merken? Fijn hoor !

Panda: wat fijn dat Bastian zo goed geslapen heeft in zijn eigen kamertje ! Hihi, dat heb ik nou ook altijd, denk ik: och, kan ik nog mooi even doen voordat ze wakker wordt, maar dan heb ik mijn tijd hier alweer 'verdaan' ;)

Annemonique: Kan me voorstellen dat je je flink gebroken begint te voelen met het slechte slapen van Kyllian, samen met je onregelmatige werktijden. Hier zijn de nachten ook pet, maar de dagen zijn redelijk normale tijden en dat scheelt idd veel.

Ik hoor dat de verkoudheid bij Marit wel losser begint te zitten, ze rochelt meer, dus hopelijk lost het goed en is ze er snel vanaf. Ik ga Rick in bad tjoppen en dan vanavond mijn scriptie schrijven. Maandag komt m'n docent langs en moet ik 80% afhebben.......en ik moet nog beginnen, oeps !

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Marit en Rick weer helemaal goedgekeurd...en wat een stoere jongen die Rick!

Milou nu pas dr prikjes? Gelukkig weer voorbij voorlopig, ik neem aan dat het de derde prikken waren?

Nou ik had dus gelijk, alleen het bleek nog erger te zijn....ik heb vanaf dat ik terug bent gemiddeld 32 uur per week gewerkt. Dat houdt in dat ik t/m juni 64 overuren zou hebben. Ik heb er voor gekozen om ze uit te laten betalen en per 1 juli werk ik dan echt 28 uur ipv 32.

Ow en 1 juli kan ik misschien wel komen, mn roosteraar wilde ws mn dienst wel overnemen. Ik denk dat hij zich ook een btje schuldig voelde door bovenstaande hihi.

Nu lekker weekend en daar ben ik echt aan toe! Morgen weer naar het cb.

8. hoi hoi,

Conny: Wat goed van Rick zeg. Echt super stoer van hem.
    Suc6 met je scriptie.

Panda: Jaaaaaaaaaaaa hier worden die geluidjes ook gemaakt en echt heel de dag door. Ik vind het zo schattig en idd als ze even stil zijn dan ga je toch maar even kijken.

Brennied: Aaah fijn dat alles goed was met Milou. Toch altijd fijn om te weten.

Sal: Is het gelukt met de pasfoto's van Moira?

Semmi: Jayna kan al goed op haar rijstewafel "bijten". Daynah weet echt niet wat ze ermee moet.

Verder kan ik niks meer lezen.

Hier gaat alles goed. Zelfs het eten gaat beter. Daynah heeft nu een paar dagen achter elkaar goed gegeten zo 130cc per fles. Ben ik wel weer blij mee hoor. Hoop dat het zo blijft.
    Daynah is sinds het weekend een beetje eenkennig. Ze wilt alleen bij mij zitten en als ze bij iemand anders zit....huilen zeg, duurt maar even maar toch. Het hoort er allemaal bij denk ik maar.

Ga even op de H&M kijken.

lfs kelly

9. Annemonique: zo 64 overuren, dat is best veel.
    Fijn weekend en suc6 morgen bij het cb

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Morgen weer naar t CB, dan weten we echt hoe zwaar Jill is. Zat net in t boekje te kijken wat gemiideld is bij 6 maanden en dat is 7300gram, haha dat woog ze anderhalve maand terug.
    Vanaf vandaag zit ze bijna zelfstandig. Wel nog af en toe een omkukel, maar t gaat echt goed. Het rollen heen(op de buik) ook, terug nog niet.

Marit en milou ook weer goedgekeurd. Milou is echt nog wel licht zeg voor dr 6 maandjes. Ach, wat Conny al zei, wat een verschil he........

Sinds vandaag zit ik ook op de 3 flessen. Schema is nu al volgt:

7 uur fles 210/7
    11 uur fruit, halve pot voor 6mnd baby's
    14 uur fles 210/7
    1530 liga/rijstewafel en beetje drinken
    17 uur groente ,halve pot en toetje
    20 fles(pyama papje........250cc)

ff Geen reacties. volgende keer weer.

Liefs Robine

11. Zo heb weer wat besteld bij de H&M voor mezelf natuurlijk. Een broek en 3 shirts. Ik wou dat ik het alweer binnen had :D.

Suc6 morgen bij het cb Robine.
    Mooi schema heb je ook voor Jill.

lfs kelly

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond dames,

Jippieeee, weekend!
    Ga morgen dus lekker babyzwemmen. En 's avonds vertrekken we richting Krimpen aan de Lek. Logeren we tot zondag bij Lenhard's broer en schoonzus, omdat we zaterdag de verjaardag van onze oma hebben die in Capelle aan den Ijssel woont ( ben ik wel heeeeel dichtbij he Kelly! ;) ).

Brennie: gelukkig heeft je meissie de prikjes weer gehad. Heeft ze er nog last van gehad?
    Panda: hier ook een kleintje die veel lawaai kan maken met haar eigen verzonnen taaltje...haha.
    Fajah: nog lekker van het zonnetje genoten meid?
    Connie: mooi dat je met beide kids tegelijk kon naar het Cb en dat alles goed was. Succes met het schrijven van je scriptie!
    Kelly: gelukkig lijkt Daynah wat beter te eten. Wat betreft die rijstwafel, Jayna stopt 'm wel in dr mondje, maar is het na de helft wel zat, het gaat haar niet snel genoeg, lekker eigenwijs dus! En Daynah wat eenkennig dus, maar lekker vetrouwd bij mama in de buurt blijven ;) En dit weekend ben ik dus in de buurt, misschien treffen we elkaar nog....hahaha, zou wel heel toevallig zijn. Waarschijnlijk zouden we elkaar zo straal voorbij lopen en elkaar vooral herkennen aan onze kids!
    Annemonique: jeetje zovele overuren, wel een lekker potje :D fijn weekend en succes op het Cb morgen!
    Robine: mooi schema heb je. Jij dus ook op 3 flessen. Ik heb zo ongeveer hetzelfde schema, alleen fruithap een uurtje eerder en dus ook de rest van het schema. Jayna krijgt alleen 's morgens pap ipv 's avonds. Ze zit dan best vol van het avond eten en laat zelfs een beetje melk staan. Wanneer slaapt Jill? Gaat zij meteen na de eerste voeding terug?
    En dus bijna zelfstandig zitten, goed zo Jill!

Nou ga nog effe een bakje koffie drinken en dan lekker op tijd naar bed. Heb gister voor het eerst 's avonds niet gekolfd en het dus bij 1x gelaten....oeiiiii....dat was even pijnlijk vanmorgen. Maar nu gaat het goed, dus afbouwen gaat prima.

Fijne avond nog!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Je steekt met aan Kelly....ga ook effe op H&M kijken, blijft leuk he! ;)

14. Ik zal naar je uitkijken Semmi. Zou grappig zijn als ik je tegenkwam.

Shopse op de H&M

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zou inderdaad grappig zijn Kelly. Onze oma woont aan de meeuwensingel, ken je dat?

Oma belde toevallig net, klonk niet zo vrolijk. Maakt zich erg zorgen over mijn schoonvader
    ( haar zoon ), die had vandaag hele dag op bed gelegen en benauwd gehad. Gelukkig gaan we dit weekend die kant op, als je dit weer hoort ben je toch bang dat het ineens heel snel kan gaan.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo heb net temptation island gekeken,die relaties gaan allemaal stuk joh.

ik heb nog even buiten gezeten vanmiddag ,maar er zat best nog een frisse wind du ben dan maar weer terug naar binnen gegaan voordat ik alsnog ziek word.

conny:stoere rick hoor,ik hoop dat jaaron ook zo flink is,maar das nog een half jaar.

ik ga mn bed in.
    morgen werken en dan weekend.

groetjes

17. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Nou, dat ging vlot, ik hoef trouwens maar een scriptie van 4 A4-tjes te schrijven, dus valt mee. Het concept staat nu gereed, maandag bespreken met mijn docent, en dan zal er nog wel meer dan genoeg aangepast moeten worden :).

Nog gelachen trouwens op het cb met Rick. Hij moest net als met 3 jaar een ogentest doen. Maar die arts wees alleen maar het plaatje van de laars en de auto aan, wel telkens op een lagere dus kleinere rij. Dus de 3e keer zegt Rick : "Ja, maar die hebben we al 2 x gehad hoor, WEER de auto !". En ik mijn lachen maar inhouden met hem op schoot :D :D

Fajah: Succes met werken morgen ! Het scheelde bij Rick met de prik veel dat de arts het goed aanpakte, volgens haar was het een limonadeprik, die je jammer genoeg niet kon opdrinken ;). En hij wilde eigenlijk niet eens een pleister over de prik, want het bloedde niet :)

Samira: Ach, dan wordt je wel onrustig na zo'n telefoontje van oma over je schoonvader, gelukkig dat jullie al snel die kant op gaan. Veel plezier met het babyzwemmen morgen !

Kelly: Oh ja, blijft leuk shoppen he, zeker zo vanuit je makkelijke bank ! :)

Robine: Ben benieuwd wat het cb morgen zegt, maar kan me niet anders voorstellen dan dat jouw stralende meisje het helemaal goed doet ! Mooi schema trouwens, alleen de liga en drinken zit er bij Marit niet in.

Annemonique: Nou ja, wat raar eigenlijk dat je vanaf het begin teveel bent ingepland al die maanden ! Pff.. en voor juni is het niet meer terug te draaien? Wel lekker om al die uren te laten uitbetalen......

Kelly: He, fijn om te lezen dat het eten/drinken nu beter gaat. Dat eenkennig heeft Marit soms ook, raar ineens, en wennen ;)

Ik ga verder House kijken, doei !!!

18. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Zo nog even kijken of jullie wat bijgeschreven hadden, viel mee deze keer. Ben vandaag ook weer wezen shoppen. Voor mezelf welteverstaan.
    Heb een spijkerbroek gekocht (eentje die net over mijn knie komt) en een leuk blousje. Ben in totaal 10kg kwijt, weeg nu 63 en is hartstikke leuk maar heb wel allemaal nieuwe kleding nodig, gevaarlijk is t ook want alles staat leuk nu en dan heb je wel s de neiging om meer uit te geven dan je lief is...... :rolleyes:

Voor de kids heb ik niets bijzonders kunnen vinden maar volgende week zaterdag is het braderie bij mijn moeder in het dorp dus kijk dan wel s even soms kun je dan de leukste dingen vinden voor een prikkie.

Con: Zo hee Rick is zwaar, die van mij weegt maar net 14kilo, iel mannetje haha. Stoer hoor van m dat ie geen kik gegeven heeft, geef m maar een knuf van mij. En Marit ook al zo'n zware dame, nou ik schat Timo toch ook wel rond de 7kilo nu hoor, hij is iig zwaarder dan dat Rick toen was.

Panda: haha moest zo om je lachen, meestal ligt hij dan heftig kwijlend.....haha. Maar ik herken t hier ook hoor, hele verhalen en idd overal op kluiven.

Semmi: Gezellig een weekendje naar Capelle, zou leuk zijn als je Kelly zou tegenkomen ja. Fijn dat t goed gaat met je BV afbouwen.

Fajah: Niet ziek worden hoor! Lekker op tijd je bed in! Temptation Island heb ik de vorige keer wel gevolgd maar nu komt er eigenlijk niks van, idd stom als je eraan meedoet je weet vantevoren dat 9 van de 10 relaties kapot gaat......

Robine: mooi schema hoor, ga ik binnenkort ook maar s proberen denk ik om 3 flessen te gaan geven. Ik moet 16mei weer naar CB dus zal dat eerst nog even afwachten.

Annemo: Zo hee heb jij effe lekker wat overuurtjes, laat ze maar lekker betalen hoor, groot gelijk!

Brennie: Gelukkig dat ze de prikken maar weer gehad heeft, nu ben je er even vanaf totdat ze 11 maanden zijn meen ik.

Sal: Gelukkig zeg dat Moira eindelijk ook een nachtritme te pakken heeft.

Meiden verder weet ik t niet meer, ga nog ff mail checken, wil weten wanneer mijn crosstrainer komt.

Groetjes Saskia.

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ha allemaal,
    Nou de pasfotosessie was wel grappig. Moira moest zoveel indrukken opnemen want het was een nieuwe omgeving enz enz dat ze de hele tijd met haar mondje open zat. :eek: Echt het was zo grappig, het was of lachen of rond staren met haar mondje open. Beetje suikerwater in haar mond gedaan, dat mocht ook niet baten. Heb haar dan met haar speentje gespeeld, in mond, laten zuigen, gelijk uittrekken. Tja, want je moet wel een foto hebben waar de kleine niet lacht, niet huilt, wel rechtvoor kijkt en mondje dicht, oo en ogen open. Lastiger kon het niet zijn. We waren wel 10 minuten bezig, en heb haar wel op de foto kunnen vastleggen. Morgen maar kijken of de gemeente mee eens is met de foto. jammer dat de gemeente alleen sochtends open zijn - nu maar hopen dat Moira en mama vroeg uit kunnen morgen :)

Ben ook langs Prenatal geweest, en heb de leuke sandalen gezien, alleen, maat 62/68 lijkt een beetje te klein voor Moira :( Heb ze maar niet gekocht. Grotere hadden ze niet.

Saskia: lekker geslaagd voor jezelf, en dat mag ook. 10kg eraf, netjes hoor! En dan moet je idd nieuwe kleren hebben! En? Wanneer komt je crosstrainer binnen?
    Conny: Concept al af? Goed zo meid! Die Rick - wat de kleintjes al niet zeggen he? Geweldig! Wat fijn dat je voor Rick en Marit tergelijkertijd op CB mocht komen. Scheelt weer een rit en tijd :) House was leuk he?
    Fajah: Was inderdaad frisjes vandaag he? Success met werken meis. Bij Moira is de plek onder de knieholte ook heel moeilijk we te krijgen. Als zij het warm heeft, is het knal rood, na masseren is het meerendeels weg. Op haar armpjes heeft ze ook een paar plekken. De VSM helpt wel, maar ik moet wel blijven smeren. Heeft Yorben zijn eigen passpoort? Wat stoer :) Ik dacht daar ook aan, maar toen ik de prijzen zag, dacht ik, nou mooi niet. Ben benieuwd of ik Moira op de balie moet hijsen. Volgens mij duurt het ook een week. Ik hoor het morgen wel, tenzij de foto niet goed gekeurd is.
    Semmi: wat balen dat je weer een wat minder bericht over je schoonvader hebt gekregen. Gelukkig ga je al die kant op, dus kunnen jullie weer samen even lekker genieten van Oma de verjaardag. Veel plezier met babyzwemmen en van het weekend.
    Brennie: hoe ging het met Milou en haar prikjes?
    Panda: Moira doet niks anders dan de hele dag lawaai maken. Nep lachen, echt lachen, gillen, zingen, whoohooo ahaaaa, aaaiiiieeeee, bbbrrrrrpppffff noem maar op. Ik zeg soms tegen Gerben, nou, onze haantje heeft madchicken disease want ze kraait op de verkeerde momenten, of .. Jeetje ik dacht dat ik de auto alarm al uitgezet had .. hahahaha :) :)
    De buren zullen wel denken, wat gebeurt er toch allemaal met de kleine meid .. :) :)
    Kelly: Gelukkig eet/drinkt Daynah weer wat meer.
    Annemonique: Lekker extra centjes voor de vakantie als ik dat zo lees. Wat heb je veel gewerkt meid.
    Robine: Jeetje wat gaat Jill hard! ben benieuwd naar hoeveel ze weegt en hoe lang ze nu al niet is. Wat een lieverd is het toch. De voedingsschema ziet er goed uit. Hier is het nog een beetje kijken elke dag wanneer ze wakker wordt en wanneer ze honger heeft. Ze is net als haar vader, een verandering tergelijk. Laten we het maar eerst op doorslapen houden, de rest komt vanzelf wel.

Even een vraagje over de opvolgmelk voor 6 maanden .. zijn jullie gelijk overgestapt of hebben jullie dat eerst gemengd zodat de kleintjes eraan kunnen wennen?

Meiden: Wanneer stellen wij een datum vast voor de uitje? Wordt het 1 juli of 13 juli? En waar spreken we af?

ik ga gauw naar bedje toe .. tis alweer laat zie ik.
    Welterusten :D

20. Semmi: Meeuwensingel ken ik zeker, dat is nl. vlak bij mij. Zielig hoor voor oma om zo haar zoon te zien.

Conny: hihihihihihi die Rick toch.

Sas: wow 10 kg.....dan mag je zeker wat kopen.

Sal: Ik dacht het 1 juli zou worden. Ik geloof dat Channie en Trutje het zouden regelen.

Ga er van door. Ik krijg zo bezoek van een vriendin met haar dochtertje.

lfs Kelly

Deel Deze Pagina