Morguh, Milou heeft gelukkig weinig last gehad van de prikken, heb dr een zetpil gegeven gistermiddag en verder heeft ze niet meer gehuild maar ook schreeuwen, alle toonhoogtes en noem maar op. Ja dit waren milou dr 3e prikken, ik had ze de vorige keer uitgesteld ivm haar erge eczeem en nu mag ze pas de volgende met een jaar omdat er een half jaar tussen moet zitten. conny; haha die rick, ja ze zijn slim En fijn dat de 'prikkenzetter' zo aardig was Sas; \/ 10 kg kwijt, dan heb je idd wel wat verdiend! sal; nou dat is iig nog gelukt met de foto van Moira haha. Wij moeten dat ook nog regelen... Dus moira ook wat eczeemplekjes, balen! Was jij nu degene die die vsm creme ergens zo goedkoop had? semmi; aj da's minder nieuws zeg, gelukkig gaan jullie erheen dit weekend. Sterkte! Zometeen even bij een oude vriendin op visite en vanmiddag is mijn vriend lekker op tijd thuis. En gaan we maar weer in de tuin werken dat moet toch ook ooit afkomen pfffff
Conny: het rooster voor juni is al bekend gemaakt. Als ik zou eisen dat ik dan minder wil werken (wat ik natuurlijk wel had kunnen doen) dan hebben ze op mn werk wel een groot probleem omdat er diensten open blijven. Jeetje sommigen met 3 flessen nog maar! Ik zou niet weten hoe ik dat moet inplannen, denk dat hij eind van de middag toch echt nog minimaal een halve fles nodig heeft. Naja vandaag maar even overleggen op het cb. Saskia: heerlijk zeg dat je zoveel afgevallen bent. Shoppen is wel leuk, maar kost natuurlijk ook wel wat. Sal: moegen we de pasfoto zien? Ben wel benieuwd hihi. Wij zijn sinds gistermiddag overgegaan op voeding vanaf 6 maanden, toen de andere voeding op was. Hij merkt volgens mij totaal geen verschil. Kelly: veel plezier met je vriendin! Brennie: veel plezier bij je vriendin! Zo hier gaan de laatste 3 nachten weer stukke beter. Hij wordt weleens 's nachts wakker, maar valt dan weer in slaap. Vanmorgen was hij om half 7 echt wakker, even bij ons gelegen en half 8 flesje gehad...daarna viel hij gelijk weer in slaap en is net wakker.
Morguh dames, Hier superdruk, maar op zich verder alles ok. Gisteren heeft Albert om 6 uur de winkel gesloten aangezien hij zich niet lekker voelde, arme vent. Jordy begint nu pas echt last te krijgen van zijn tandjes volgens mij, wil/kan niet slapen, spuitluiers, huilen en alleen maar willen hangen vermoeiend hoor nu de dames ook nog vakantie hebben en hun aandacht vragen. Gisteren ben ik om 9 uur nar bed gegaan omdat ik helemaal op was. Wel nog opgestaan voor Jordy's laatste fles en om ff met hem te douchen, maar daarna weer lekker bed in gekropen. Vanmorgen weer wat uitgeruster opgestaan gelukkig. Vanavond gaan we naar mijn tante, die was 20 November 25 jaar getrouwd, zouden toen eigenlijk gaan uit eten, maar heb toen niet kunnen gaan aangezien mijn kleine ventje besloot geboren te worden Nu hebben we eindelijk samen tijd om het alsnog een beetje te vieren Morgenavond komt mijn vriendin langs met man en zoon om maar weer eens naar de pc te komen kijken wordt gek van dat ding :x Dames komen naar beneden dus ga wat te eten voor ze maken en iedereen aankleden. Tot gauw! Liefs Angela.
goeiemorgen tijd niet geweest maar heb gelukkig weer internet heb nog niet zijn ook behoorlijk wat paginas wat ik heb gemist ben ondertussen al wel in het huis moet ook wel heb gister de sleutels ingeleverd moet nog genoeg gebeuren de woonkamer is bijna klaar moet alleen de plintjes van laminaat nog worden geplakt en mijn slaapkamer en de gang en douche moeten nog helemaal gebeuren en in de keuken liggen tegels daar komt zeil nog overheen ben nog wel even bezig maar ben blij met mijn huisje wat een verschil kan heerlijk slapen in het weekend zonder dat ik mijn bed uit dreun van de muziek van de buren wat een verschil en kan nu vaak naar de ikea want ben dol op ikea want in het andere huis mocht ik niet meer spullen halen voor mijn huis had eergister klantenpas gekregen van hun me vriend zei al laat me raden morgenvroeg ga je naar de ikea devano heeft zich voor het eerst omgedraait wordt heel boos wanneer het hem niet lukt hihi is druk bezig met allerlei geluiden te maken en druk bezig wat hij met zijn handjes kan doen heeft ook ontdekt dat hij zijn dekens er af kan schoppen met zijn benen en hij drukt zichzelf goed omhoog zodat hij op rare manieren in de box ligt zit nu ook op 4 flessen per dag bevalt me ook wel nog een paar weken dan krijgt hij ook zijn eerste hapje kan niet w8ten maar hij is nog geen half jaar, hij kan zichzlef wel uren bekijken in de spiegel van zijn speelkleedt zijn voorkeurshouding zin we druk mee bezig wat goed gaat hij kan nu ook eindelijk echt goed zijn nekspieren aanspannen deed hij eerst ook nog niet. gaat af en toe naar de creche want heb nog geen stageplek vind ik niet erg mijn lerares zij ook dan volgend jaar geeft niks wordt nog wel gezocht maar op den duur heeft het toch geen zin want dan heb ik alweer 6 week vrij vanwege zomervakantie heb vorige week een andere kolf gehaald want kon weer heen gaan voor een nieuwe kolf want hij was weer stuk toen heb ik gevraagd of ik de pump in style advanced kon krijgen na overleg heb ik hem mogen omruilen want heb hun ook gezegd ga net zolang door met kolven tot ik er zat van ben en zoals het nu staat nog langer niet want al het meezit wil ik doorgaan tot hij een jaar is waneer is nou eigenlijk de meeting en waar wordt hij gehouden? 15 juli is toch de meeting ga straks nog wel even verder lezen ga eerst devano de fles geven heeft zich nog neit gemeld voor de fles vandaag
Heej dames, Nog effe snel een berichtje voordat ik straks ga babyzwemmen en eind an de dag richting Krimpen aan de Lek vertrek. Vanmorgen voor het eerst mijn nieuwe blender gebruikt en een verse fruithap voor Jayna gemaakt. Ze moest er duidelijk wel even aan wennen, maar heeft alles op gegeten. Vind het ideaal dat ding, dus ga volgende week ook es een verse warme hap klaarmaken, zodat ze ook aan die smaak went. Kelly: Wat toevallig dat jij vlakbij de meeuwensingel woont, wij zijn er zaterdagmiddag, dus wie weet hihi. Fajah: bijna weekend meid, nog 1 dagje werken vandaag en dan lekker van je weekend genieten. Bij temptation Islang gaat het er inderdaad heftig aan toe, snap echt niet dat iemand aan zoiets mee doet, jij wel? Conny: haha die Rick op het CB, lekker eigenwijs dus! Saskia: jeetje wat goed zeg dat je nu 63 weegt! Lekker nieuwe garderobe aanschaffen dus! Salomina: heeft het gemeentehuis de foto gped gekeurd? Wat een gedoe zeg, ben benieuwd hoe Jayna dat doet, want die acht zodra ze een camera ziet. Volgens mij is de meeting 1 juli, definitieve plaats heb ik nog niet gehoord... Brennie: gelukkig heeft Milou geen last gehad van dr prikjes. Angela: ach die Jordy en zijn tandjes, vervelend hoor. Zal inderdaad wel druk zijn nu met 3 kids thuis in de vakantie. Midushi: welkom terug meid! Leuk om te lezen hoe Devano zich ontwikkeld en fijn dat je huisje goed bevalt! Knap hoor dat je het kolven zo lang volhoudt! Nou ga de zwemspulen vats pakken. Jayna slaapt nog, dus dat komt mooi uit voor het zwemmen straks. Misschien tot later vandaag en anders ben ik er zondag weer. Nog bedankt voor jullie lieve reacties mbt mijn schoonvader,jullie zijn echt schatten! liefs
Hoi hoi, Annemonique: tuurlijk mag je de pasfoto zien. Moet het straks wel even inscannen Komt vandaag wel Thx voor je aantwoord op de voeding vraag. Ik was er even nieuwsgierig naar of de kleintjes er moeilijk over deden. Semmi: Foto was goedgekeurd - voor bijschrijven zijn ze niet zo streng. Volgende week vrijdag is de sticker klaar. Fajah: Hier dus ook 5 werkdagen, dus dat valt wel mee. Midushi: Hey meid, welkom terug. Je nieuwe huisje bevalt wel zo te lezen. En is Devano al een beetje gewend aan zijn nieuwe omgeving? Angela: Hoe is het met Albert vandaag? Iets beter? Kan me voorstellen dat je helemaal op was meid. Hoop dat je vandaag een betere dag heb met alle kids Brennied: Ja moira plekjes blergh! Nee, hier is de VSM niet goedkoper. Ik denk dat dat Fajah was, waar de grote tube goedkoper was dan de kleine tube. Heb gisteren reageerd op 2 Tripp Trapp stoelen op MP, en kreeg vandaag bericht dat ik de eerste was die reageerde. Ze wilde 70 euros voor 2 stoelen - weliswaar gebruikt, maar dat maakt mij niet uit. Even afschuren en opnieuw lakken, en dan kan ie weer jaren mee. Ik had me zo op de stoelen verheugt maar vondt ze vrij prijzig. Ik haal Gerben straks op van zijn werk, en we gaan gelijk door naar Woerden. Ik ben er zo benieuwd naar. Voor 2 stoelen vindt ik 70 euros wel een koopje - jullie dan? O ja, en deze maand krijgt Gerben zijn vakantiegeld, dus we gaan ook gelijk tickets boeken en betalen NZ. Mijn moeder weet er nog steeds niks van, ze denkt dat wij Moira haar 1e verjaardag in NZ gaat vieren. Hahaha wat een surprise zal het dan zijn he? Ik ben zo blij. Moet nu wel even kijken of ik genoeg warme kleren heb voor Moira - het zal daar winter zijn als we daarheen gaan. Denk dat ik mijn nichtje vraag of ik wat winter kleren kan lenen voor Moira. Die heeft ze net uit.
We zijn weer thuis van t CB. Jill weegt nog maar 8470 gram(mijn weegschaal geeft ws teveel aan, wat betekent dat ik ook lichter ben ) en is nu 67.5cm lang. Een behoorlijke groei met de vorige keer vergeleken. Jeetje wat is ze dan al groot als je al die kleine babietjes van 2 maanden binnen ziet komen bij t CB. Verder was ze weer in orde! Mag de flessen wel wat minderen, omdat ze toch wel boven t gemiddelde zit qua gewicht en lengte en ipv 210cc, 180cc gaan geven. Kijken of ze daar ook tevreden mee is. Mn schema was verder prima en Jill mag naar de broodkorst en later naar de boterhammetjes met margarine of smeerworst toe. hihi, t wordt steeds leuker he dat mee-eten Sal: Ik vind het niet duur 2 stoelen voor 70 euro, maar wat heb je aan twee stoelen? Is eentje niet genoeg? Semmi: Jeetje de Meeuwensingel in Capelle ad IJssel, dat is naast Kelly Ik heb er jarenlang gewerkt op de school daar en ken Capelle ook goed. Veel plezier t weekend. Annemonique: Hoe was t bij jou op t CB? Kyllian ook lekker gegroeid? Ojee Jill wordt wakker.........sorry later meer reacties....... Liefs Robine
Ze wilde allebei in een keer kwijt. Vindt het ook niet erg, de andere gaat dan naar schoonouders, heeft ze daar ook een stoel. Lekker makkelijk Fijn dat Jill weer goedgekeurd is door CB! 8,5 kg is niet slecht hoor! Bonus dat jij ook wel wat lichter ben he? Scheelt weer ging net de garage bellen voor Gerben de auto want zijn voorlamp is stuk. Bel ik 3 keer, ben ik 3 keer doorverbonden naar de werkplaats, werd ik alle 3 keer gewoon opgehangen Weer gebeld, geklaagd, en ze hebben me teruggebeld. Ik kan over een uur langs. Stelletje mafkezen. Zo ga je toch niet met je klanten om? Zeer klantvriendlijk NOT!
Sal: 70 euro voor 2 triptraps is zeker niet duur. Wij willen ook de trip trap, gaan hm deze maand maar kopen. Suc6 met het ophalen! Robine: Jill weer goedgekeurd joepie! Wij gaan zometeen. Hij slaapt nu al 2 uurtjes, dus ik ga hm maar uit bed vissen en flesje geven. Kwart over 2 moeten we er zijn. Ik maakte vanmorgen nog die opmerking over die 3 flessen per dag. Laten we nou vandaag misschien ook op die 3 flessen komen hihi. Hij krijgt zo pas zn 2e fles. Heb gelijk een nieuw schema gemaakt.
Na het CB ga ik gelijk door naar Zeist. Ik ga een nieuw fototoestel kopen, want die oude is echt niets meer. Kan niet bij de instellingen, omdat het schermpje kapot is Sinds ik de batterijen moest vervangen staat alles dus weer op de slechtste stand Deze wordt het: http://www.topdeals.nl/catalog/product_info.php?cPath=86&products_id=2202 handig klein dingetje om mee te nemen.
Ziet er goed uit! Misschien zie ik je wel onderweg. Ik ga straks ook naar Zeist om eerst Gerben op te halen daarna naar Woerden.
sal:ik heb geen paspoort voor yorben ,maar een id kaart,ik ga toch niet buiten europa voorlopig niet veel voor 2 kinderstoelen hoor,zeker doen,ik heb er al eentje hé van jaaron dus hoef dit keer geen moeite te doen robine:wow die jill,zoveel gegroeid,en al aan de broodkorst,het gaat echt te vlug hé? ik keek op www.frisokindervoeding.nl en zag een leuke anti-lek tuitbeker. die kun je bestellen voor 4,25 euro,ik ga er 2 bestellen vind ze wel leuk. heb lekker weekend nu. morgen gaat mn man eindelijk voor zn tattoo,en volgende week de afwerking.ben heel erg benieuwd.maak morgen wel en foto als ik eraan toe kom. groetjes xxx
Hallo, Wat een weertje heh! Heerlijk hoor. Net even een flink stuk gewandeld. Boodschappen gedaan gelijk. Heerlijke asperges gehaald..jum. Nu even reageren Fajah idd benieuwd naar de tattoo van je man. Annemonique jij ook al naar het cb! Ben benieuwd wat de cijfertjes van Kyllian zijn. Ik moet maandag naar het cb. Sal niet duur hoor die stoelen. Mijn moeder had hetzelfde gedaan. Mensen hadden doordat ze een tweeling hadden 2 stoelen in de aanbieding voor ook rond die prijs die jij noemde. Mijn moeder heeft ze gelijk gehaald. Robine zo Jill is idd best gegroeid zeg! En lang is ze ook geworden joh. Jij zit ook aan drie flessen per dag toch? Ik merk dat Jaime haar tweede fles steeds later wil. Vanochtend eerste om kwart voor acht en om kwart voor één de tweede, en dat terwijl ze zelf nog niet aangaf dat ze hem wilde. Ze heeft ook 40cc laten staan. Hier was het maken van een pasfoto trouwens echt geen probleem. Nog geen minuut en de dame stond op de foto. Ze vertelde wel dat ze strenger zijn als een kind een eigen reisdocument krijgt. Ik heb Jaime laten bijschrijven. Semmi hoe was het babyzwemmen? en lekker dat de blender goed bevalt. Ik kom later nog even reageren. Liefs Sens
Heej dames, Daar was ik toch nog even. Ben spullen aan het pakken voor het weekend, terwijl Jayna knock out in bed ligt na weer een geslaagde les babyzwemmen. Zo leuk om te zien dat ze steeds meer los komt en nu al meteen hard aan het trappelen is als we er in gaan, de balletjes meteen beet pakt en echt gaat reageren en lachen naar andere kindjes, zo lief Salomina: mooi dat de pasfoto goed gekeurd is, nu het vakantiegeld nog en dan lekker op vakantie En 2 trip trap stoelen voor 70 euro, koopje zeg! Robine: jij kent Capelle dus ook wel goed, wat grappig. Voelt wel apart om dan dicht bij Kelly en Daynah in de buurt te zijn. Werk jij nu nog dicht bij Capelle in de buurt dan? Jill dus weer helemaal goed gekeurd...hihi...kon haast ook niet anders zo goed als je meissie er uit ziet! Annemonique: hoe was het op het CB? Nog gelukt met 3 flessen? Fajah: spannend hoor de tattoo van je man! Ben benieuwd hoe die gaat worden. Je man zal vast en zeker erg trots zijn als ie eenmaal gezet is, had Lenhard tenminste wel toen de naam van zijn dochter eenmaal op zijn arm stond! Sensee: lekker gewandeld dus met dit mooie weer. Moeten we nu nog maar van genieten, volgende week weer minder hoor ik op het nieuws. Nou ga nog even verder pakken, fijn weekend vast allemaal, en Kelly wie weet treffen wel elkaar....hahaha.....zou misschien leuk zijn wanneer ik weer es in de buurt ben en geen verjaardag heb om es langs te komen Liefs
semmi:jaaa mn man is al weken aan het wachten op de tattoo van yorben,afspraak nog een keer afgezegt enzo,maar morgen is het dan eindelijk zover voor hem. hij heeft er natuurlijk al 1 van zn oudste zoon,maar nu is hij vast trots dat allebei zn zonen op zn lichaam staan hihihi.foto volgt ik stond daarnet op de crosstrainer en er schiet wat los(een bout of moer ofzo) dat ding klakt eraf en ik lag daar hahaha,wat een blunder.heb me niet bezeerd gelukkig,ja een klein schaafwondje op mn knie maar heb er geen last van. zal mn man vanavond eens toespreken dat hij dat ding niet stevig genoeg heeft aangedraaid hahahaha ,voor hetzelfde geld lagen mn tanden eruit ofzo hihi.
Fajah schrikken met de crosstrainer! Zou hem echt goed vastschroeven de voglende keer. Semmi veel plezier dit weekend! Alles al gepakt. Lachen net met Jaime. WE doen redelijk vaak met haar 'van voor naar achter van links naar rechts...hihi. Eerst kon ze alleen zelf naar voren gaan als we dat zeiden, en links ging ook wel. REchts en naar achter was niks. Zit ik net met haar op de bank dat spel te doen en hup zo ver naar voren, achter links recht..hihi. Ik moest er wel om lachen. Ze begrijpen ons gewoon nu al. Groetjes Sens
Oh en kijken jullie wel eens bij 'geboren' op de site? Ik keek net even maar zag dat er een beeb is geboren die frummel heet. Keurt de burgerlijke stand dat goed?
Kreeg vanochtend trouwens nog een nieuw setje van ebay binnen. Van Feetje. Was maar 6 euro kwijt maar het is zooo'n leuk setje. Een lange broek met een jurkje. Echt snoezig. Frisgroen heel leuk. En dat voor dat geld..
Zat ik ff bij de april mama's te kijken, jeetje zeg die hebben een hele lijst van de baby's met naam, geboortegewicht, geboortelengte, kleertjesmaat, huidige gewicht en lengte, cb afspraken etc. Beetje overdreven hoor. Fajah: Hahah moest lachen om je crosstrainer verhaal,gelukkig heb je je geen pijn gedaan. Sens: Leuk is dat he die liedjes zingen met ze. Jill weet nu wat er gaat gebeuren bij er komt een muisje aangelopen....gaat ze al lachen voor ik in dr nekje ben.