November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Sal: Nog steeds super verkouden, maar hij is weer gewoon aan t werk, een koopavond dicht dat kan wel voor een keertje ;)
    Vandaag gaat het gelukkig ook stuk beter met de kids al hebben de meiden nu weer de hele tijd ruzie :( .
    Wat goed dat je die stoelen op kunt halen :D

Meiden ik moet me helaas afmelden voor de meeting :( Kreeg net foon van Albert dat bekent gemakt is dat 1 juli de sint/kerstbeurs is voor de winkel. Daar moeten we dus echt heen anders hebben we geen producten in de winkel staan dan.
    Hopenlijk kan ik de volgende keer weer gewoon mee.

Nou ik ga weer agentje spelen voor de meiden :rolleyes:

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo,

Sens ik denk dat ze haar niet zo genoemd hebben maar dat ze de echte naam gewoon niet willen vertellen ik noemde Giovanna ook Frummel toen ze in mij buik zat vandaar.

Angela he wat jammer nou :( Had me zo verheugd om jou te zien! Snel minimeetinkje doen meid?

Kom straks nog ff , Giovanna nu ff eten geven Doegggg

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Komt goed Channie, gaan we zeker binnenkort eens doen, wachten we te lang zitten de weekenden overvol hier :rolleyes:
    Ga snel verder met de kookpot hier, spreek je snel meid ;)

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemiddag,

Wat veel bijgeschreven.

Sens, gefeliciteerd dat je door bent naar de volgende ronde, succes :thumup:

Angela, jammer dat je niet meegaat.
    Er komt vast nog wel weer een meeting.

Semmi, fijn weekend (denk dat je al weg bent...)
    Mooi dat je weer ff naar je schoonouders kunt.

Sens, ik zag ook al frummel staan, denk wel dat het de echte naam is :rolleyes:

Fajah, gelukkig is het goed afgelopen met je crosstrainer verhaal en jou natuurlijk!

Sal, dat is niet duur voor 2 tripp trapp stoelen, die zijn duur.
    Wij hebben dacht ik 160,00 betaald of zo.

Vanmiddag op terras gezeten met mijn moeder en zus en nog ff gewinkeld, leuke driekwart witte broek gehaald en groene top en natuurlijk weer voor Jayden ;)
    De tabletten beginnen nu goed te werken, heb er echt baat bij.
    Gisteren naar de markt geweest, heerlijk en nog weer schoenen gehaald, kan ze alleen nog niet aan (met voet, is nog opgezwollen)

Nou ga ff verder, vriend komt eraan met chinees mmmhhh :D

Fijne avond

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik dacht het ook al, ze noemt haar dochter iig consequent frummel. Wilde eerst nog vragen, goh gefeliciteerd, hoe heet ze. Want ik begreep dr niks van. Beetje lullig als het echt frummel is :oops:

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zo hier het de CB uitslag van Kyllian ;)
    Hij is nu 69 cm en weegt 7830 gram. Met gewicht precies op de gemiddelde lijn en lengte ietsjes eronder. Maar netjes gemiddeld dus. Wij moeten nu naar 3,5 fles. Tijdens het groentehapje krijgt hij nog een halve fles erbij. Denk dat dat ook wel past in zijn schema :) Verder gaan we ook met aardappelkruim/ rijst beginnen en 1x per week vlees/vis.
    Broodkorst hebben ze hier pas op het schema van 7-8 maanden staan.
    We mogen hm niet meer met slaapzak van onder instoppen, omdat hij zich dan klem zou kunnen rollen.

Ben geslaagd voor het fototoestel!

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

kunnen jullie mijn tandje zien?

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

lekker in de box spelen...nou haren waar blijven jullie nou ? :)

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

Dit doet ze nu continue, haha. Zo grappig, als we haar in bed leggen en we lopen weg doet ze dat ook. Kijkt je aan todat je wegbent...zo leuk! Buikspieren heeft ze in ieder geval.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuke fotos Brennied! Milou wordt ook al groot.

Kwam mn schoonmoeder vandaag terug van winkelen in Den Haag, en natuurlijk met een cadeautje in de hand voor Jill. t Papiertje zag er al luxe uit..........kwam er een Burberry zonnehoedje uit. Hahaha, zo schattig. Roze ruitje met aan de buitenkan Burberry erin geweven. Zal er morgen een foto van maken als ie op Jill dr hoofdje staat. Moet een vermogen hebben gekost, dat merk slaat qua prijs echt nergens op. Bijna had ze ook nog t bijpassende jurkje gekocht, alleen was die 139 euro en dat vond ze toch iets te veel ;) Lol. Lachuh he!

Gaan zo lekker film kijken, vind dodenherdenking altijd zo een issue.........

Tot later

Liefs Robine

Annemonique: Goed zo dat Kyllian ook weer door de keuring heen is :) Hij is nog niet zo zwaar dan he!?

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

zo dat was de laatste...

toedels!

12. Hoi allemaal,

Wat een heerlijk weertje was het vandaag.

Brennied: Wat een leuke foto's van Milou zeg, vooral die laatste is zooooo leuk van jullie samen.

Robine: Jill weer verwend dus.....Ik wil wel een foto zien hoor. Fijn dat het bij het cb ook weer allemaal goed was. Veel plz met de film. Welke ga je kijken?

Annemonique: Mooi compact fototoestel. Altijd handig. Ook Kyllian is weer goedgekeurd. Ik deed eigenlijk nooit de slaapzak vast onder het matras, zit wel wat in dat ze dat hebben gezegd. Ben benieuwd hoe het zal gaan met die 3,5 fles.

Angel: Wat zielig dat Yordy last van zijn tandje krijgt. Geef hem maar een dikke knuffel.
    Jammer dat je 1-7 er niet bij kan zijn.

Semmi: Je bent altijd welkom hoor........ Fijn ding heh zo'n blender. Ik maak nu al een tijdje vers fruit (als ik er tijd voor heb) en Daynah vindt het echt lekker.

Sal: Wat zou je moeder verrast zijn als jullie opeens voor de deur stonden. Wel raar dat het daar nu winter is.

Fajah: Jeetje wat erg van die crosstrainer. Gelukkig niks aan de hand.

Sensee: Wat leuk dat Jaime meedoet met het liedje. Ik zing ook altijd voor Daynah en ze moet altijd zo lachen dan. Echt geweldig is dat. 6 euro is echt niks voor dat setje van Feetje. Je gaat alleen meer kopen als het allemaal zo goedkoop is.

Meiden even een vraagje aan jullie. Ons laatste bezoek aan het cb hadden ze gezegd dat ik Daynah wel uit een tuitbekertje mag laten drinken. Nou doe ik dat ook, tenminste ik laat het haar proberen, maar Daynah weigert echt gewoon uit zo'n bekertje te drinken. Ik heb er nou 2 hier staan eentje met een zachte tuit en eentje met een harde tuit. Maar Daynah wil echt niet. Kom ik daarna met de fles, dan gaat haar mond wel open......eigenwijs heh.....

Iemand tips hoe ik haar kan laten drinken uit zo'n beker?

Rijstewafel ging vandaag wat beter......op een gegeven moment wilde ze dat wafeltje helemaal in haar mondje doen......hihihihihihi....echt geen gezicht.

Zo ik ga even naar Daynah kijken want ze blijft maar babbelen, dus ze zal wel geen slaap hebben, dan maar even knuffelen.

lfs kelly

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb het even uitgezocht en de naam is idd geheim ;)

09 Janne(?)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3700 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 4500gram en 55 cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV+ FV Volgende afspraak CB: 9 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 100 cc/ml FV totaal 7

Dat is dat super lange lijstje van hun en waar dus geheim staat, hoort normaal de naam te staan. Mistery opgelost hahaha.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi wat raar joh. En wat een info zeg over Frummel..
    Nou ja is dat ook de wereld uit.

15. waarom zou je de naam niet zeggen?
    Raar hoor.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    zo mooie cijfers hoor van Kyllian! Weer helemaal goedgekeurd, altijd fijn! Succes met je schema, zal wel effe wennen zijn.
    robine; wat een bofkont die Jill.
    kelly; poeh een tuitbekertje..nu al? Ik zou niet weten hoe je dat aan moet wennen, ik denk dat ze het vanzelf pakt als ze er aan toe is.
    Angel; en zijn de meiden nog lief geweest of nog veel geruzied? Wat voor winkel hebben jullie? :oops: ..we gooien het maar op de hormonen!

Milou ligt in bed en ik ga zo gtst kijken....en daarna filmpje: Apocalypto.

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hierbij de pasfoto van Moira :)

We hebben de stoelen gehaald. En ze zitten heerlijk - ook voor ons :) Ga ze volgende week schuren en lakken. Ben echt heel blij met de stoelen.

Moira roept, ik kom straks weer even terug om reacties te schrijven.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Oww wat een schattige foto! Echt een knap meisje!
    Wat voor kleur zijn de stoelen?

19. Achhhhhhhhhhh wat een lieve foto van Moira.

20. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Annemonique;Hihi, ik denken : Hoezo Kyllian qua lengte op het gemiddelde, maar hij is natuurlijk weer wat weken ouder dan Marit, maar netjes hoor !

Kelly; Tuitbeker? Nou, ik vind dat nogal vroeg hoor, ik herinner me dat Rick ook met 6 maanden nog niet uit een tuitbeker kon drinken, dat kan nog wel een maandje of 2 duren. Ach, wat maakt het uit, uiteindelijk leren ze het allemaal :)

Salomina: Lieve foto zeg van Moira, hihi, het blijft een kunst om van die kleintjes een goede pasfoto te maken :) Ik vind het trouwens echt een koopje hoor, 2 triptraps voor 70 euro !

Robine: Ach, wat lief een Burberry hoedje, ik wil die foto wel zien ja ! Ik geloof niet dat ik wil weten wat ze ervoor betaald heeft........ :)

Brennied: Wat een lieve foto's van je meisje, en die bandana is echt geweldig !

Angela: He jammer meid, dat je door die beurs op 1 juli niet kunt komen, maar er zullen idd nog vele meetings volgen denk ik :) Gelukkig dat het met Albert weer iets beter gaat, maar een keertje eerder sluiten kan vast geen kwaad. Wat is dat toch dat kinderen meer ruzie maken als ze vakantie hebben, ineens teveel tijd samen doorbrengen? :D

Charissa: Wat ontzettend fijn dat de tabletten goed beginnen aan te slaan, heerlijk dat je zo genoten hebt op het terras en met winkelen !

Vanmiddag samen met Rick en Marit naar een speelboerderij hier in de buurt geweest, Rick heeft zich helemaal uitgeleefd op een loopautootje (eigenlijk is hij er veel te groot voor, maar dat blijft geweldig) en hij vond daar een skelter waarbij hij met zijn benen bij de trappers kon, dus daar was hij de rest van de tijd zoet mee. Later hier op het dorp nog een hemdjurkje gehaald voor Marit, want als het zo warm blijft de komende maanden, wordt dat zeker nog goed gebruikt :). Nog een ander geweldig setje kleren gekocht, maar bij thuiskomst bleek dat voor 24maanden te zijn. Hmm... dat duurt me te lang, dus morgen even ruilen :).

Fijne avond meiden !!!

Deel Deze Pagina