Zo daar ben ik weer. We zijn vanmiddag met Jaime naar de huisartsenpost geweest. Eerst gebeld hoor en uitgelegd. Eerst zei ze je hoeft niet te komen, maar Chiel had niet gezegd van het ASD. Toen hij dat zei, gaf ze aan dat het ivm eventuele beginnende longontsteking (kan ze sneller krijgen) beter is om toch even langs te komen. Ze lag te slapen dus toen ze wakker werd zijn we gelijk gegaan. De arts was eerst nogal verontrust over haar ademhaling. Het is ook echt geen gehoor het lijkt wel een zaag. Hij vroeg of we al bij de kindercardioloog geweest waren. Ik dacht even nee dit ga je niet menen. Afijn al met al viel alles reuze mee. Hij heeft haar goed onderzocht. Ze is gewoon snip snip verkouden en heeft veel last van het slijm. Waarom ze vannacht zo enorm overstuur was en ontroostbaar kon hij niet met zekerheid zeggen. Haar oor was wat rood van binnen dus dat kan de oorzaak zijn. SChijnbaar als ze nogal verkouden zijn kunnen ze vooral 's nachts last krijgen van de oren. Ik was erg opgelucht en Michiel ook. Helemaal nadat ze met dat longontsteking verhaal aan waren gekomen. Hij zei wel dat we het deze week nog in de gaten moeten houden (ivm de koorts) als ze eind deze week nog dit geluid maakt moeten we naar de huisarts of het wkz. Die dokter noemde haar trouwens een 'happy weazer' is iets van altijd vrolijk ondanks dr benauwdheid.. En ze bleef ook lachen, behalve vannacht.. We hebben trouwens een nieuwe wagen gekocht, tenminste buggy. Ik vond dat andere ding zo'n onding, zo groot en lastig ook voor op vakantie. Echt een superbuggy hebben we gekocht. Mutsy spider, knalroze! Hij is echt heel handig opvouwbaar en superklein. Pim zo die stoel is duur zeg! Fijn dat je die cheques nog had liggen. Jacq pippa ook al ziek.En dat is een flinke koorts zeg 40. Drinkt ze al wat beter inmiddels? Jaime drinkt nu ook heel weinig helaas. Fajah ook ziek! We zijn wel een ziekenboeg met zijn alle heh. Vanavond lekker op tijdd onder de wol! Ik ga even op de bank hangen. Ben nog erg moe door vannacht, heb echt amper geslapen (erg klinkt dit, maar we zijn het gewoon niet gewend, normaal slaapt ze van 8 tot half 8 ). Liefs Sens ps voor de meiden die zijn overgestapt naar Nutrilon 2 hoe vinden jullie beebs dat? Vinden ze het lekker en drinken ze nog evenveel? JAime begon van de week nl. al met minder drinken, net vanaf het moment dat ik de pot Nutrilon 1 had opgemaakt en overstapte naar nummer 2
Jacq: ook beterschap voor Pippa. Wat een zieken hier toch Suc6 met de verkoop van de praktijk! Pim: 16 juni vind ik al bijna hoor! Wij moeten nog tot eind augustus wachten Ik ga deze week de triptrap maar halen/ bestellen. We hebben nog prenatal cadeaubonnen liggen en nog kraamcadeaugeld, dus hoeven ook niet veel bij te betalen.
Hoi hoi, Daynah is ook nog steeds ziek. Het is alleen maar erger geworden . Ik hoop echt dat het morgen minder is en dat het woensdag over is als we gaan vliegen. Het eten van haar vind ik nog wel redelijk goed gaan. Ik geef haar wel wat meer diksap. Vandaag naar een kinderfeestje geweest . Daynah toch even meegenomen en ze vond het prachtig allemaal die kindjes. Veel gelachen heeft ze, dus ze was even vergeten dat ze zich niet zo lekker voelde. Ik ben maar een uurtje geweest....lang zat hoor met kleine kindjes . Sensee: Ach Jaime ook al ziek. Goed dat jullie even langs de huisartsenpost zijn geweest. En gelukkig is het geen longontsteking, dat is echt niks in het zkh. Toen Daynah in het zkh lag toen lag er ook een klein knulletje van 9 weken en die had ook longontsteking....echt zielig dat hoesten. Geef Jaime maar een dikke knuffel van ons en jullie lekker op tijd naar bed. Jacq: Pippa ook al niet lekker. Pippa is best vaak ziek vind ik. Echt zielig is dat. Wat stoer dat je de praktijk gaat overnemen.....Gewoon doen als het kan en het is je droom. Pim: dat is nou leuk winkelen een triptrap voor niks. Wel handig zo'n irischeque. Fajah: Beterschap voor jullie. Mss toch wat verkeerds gegeten. Wel raar dat je man er geen last van had. Marit en Bastian: Goed zo dat jullie hebben doorgeslapen en wel vaker doen heh. Conny: Wat een schattige foto en vooral die van samen in het badje echt zoooo lief. Verder kan ik niet teruglezen. Ga even bij me kleine snotteraar kijken. Ga zo maar even douchen met haar dan komt het mss allemaal wel los door de stoom. Fijne avond. lfs kelly
Sens: gelukkig dat je positief bericht kreeg bij de HA-post. Hopelijk gaat die verkoudheid snel weer over. De Mutsy spider zag ik ookal. Ik vind de Quinny zapp wel erg mooi, maar omdat die niet plat kan wil ik die niet. De spider kan wel plat, maar ik vind hm best prijzig voor een buggy. Hier merk ik geen verschil met de 1 of 2 voeding.
Wij keken eerst ook voor die zapp idd maar stom dat het ding niet plat kan. Ik vond die spider ook best duur maar hij is zoooooooo super. Ik zet zo ff foto op de site van Jaime. Bij babysuperstore hadden ze trouwens 15% korting op ALLE buggy's dus ook die spider. Hij was 160 ip 190. Kel ik was vergeten dat Daynah ook ziek was . Hoop zo dat ze woensdag beter is. Als ze erg snottie is helpt een ui ook wel. Wel stinken op haar kamer, maar bij Jaime helpt het wel wat. Misschien proberen?
Vanmorgen wilde ze nog wel even lachen voor mama. Wat een wilde haren heeft ze hier heh Sensee: thnx voor de tip. Ga het vanavond gelijk doen. Ik heb ook Luuf (soort vicks) en dat helpt ook wel vind ik.
Hihi wat schattig die haartjes! Weet je ook tot wanneer die korting geldt? Ik kan het op hun site niet vinden.
Annemonique geen idee tot wanneer die korting is. Er hing als je binnenkomt een heel groot bord, nu op alle buggy's 15% korting. Volgens mij stond er geen datum bij. Kel lieve foto van Daynah! Voor de liefhebber op de site van Jaime staan foto's van de "Pink Spider". Ik zal er hier zo ook ff eentje zetten. Ze kijkt niet vrolijk maar goed dat is logisch.
Hoera Jill is 6 maanden vandaag {|= =D> =P~ Zeg t maar zelf aangezien niemand anders Jill (nog) heeft gefeliciteerd terwijl de dag bijna om is........! Snik Kel en Sens: Sterkte met jullie meisjes die allebei ziek zijn. Hopelijk zijn ze allebei weer beter komende dagen voor jullie naar de zon gaan! Sterkte. Conny: Wat een leuke Marit foto en wat staat ze er schattig op! Pim: Aan de Trip Trap, iedereen geloof ik(behalve wij, wij hebben de Chicco Polly ) Waar blijft die nieuwe Emme foto? En nee de scooter wordt toch maar een Mama Fiets Hoe bevalt de jouwe? Jacq: Spannend van je praktijk.........bijna overgenomen.......good luck. Sal: Wat een leuke pasfoto van Moira Annemonique: Wat een duidelijke tandjes heeft Kyllian al zeg , LEUK! Panda: Leuke site, maar ik zag er echt ook wel jongenskleertjes bij hoor. Meer weet ik ff niet, sorryl Ik krijg van John een mama fiets voor moederdag. Gaan em komende week al kopen t Wordt de Gazelle Bloom 2007, zo een gave fiets.........met alles erop en eraan. Kan niet wachten om met Jill te gaan fietsen. Hij heeft de scooter uit mn hoofd weten te praten.......en daar kon Jill toch ook niet op mee dus beetje zonde om te kopen. Nu dus een mama fiets Ben zo blij. Zit alleen een mega levertijd op, maar gelukkig had onze fietsenwinkel er in November een paar besteld die deze week binnenkomen, dus hopelijk zit die van mij er dan ook bij. Ga ff relaxen, vandaag weer dagje competitie tennis gehad, en alles gewonnen Morgen weer werken, bah! Liefs Robine
Jill hoe kan ik je 6 maanden verjaardag nou vergeten...alsnog gefeliciteerd! Wat lief zeg dat je een fiets voor moederdag krijgt Ik ga van mn vakantiegeld een nieuwe fiets kopen denk ik. Wil wel kunnen fietsen met Kyllian als hij eraan toe is! Sens: echt een stoere wagen! Zit net ook andere foto's op jaime's site te bekijken. Leuke foto''s van de dierentuin!
Oja zie em bij de 6 mnd fotos! Mooi hoor! Kan ie helemaal plat qua ligstand en kan je em klein opvouwen?
Hihi ja die met de vogel is leuk heh. Gister was ze nog ok.. Robine hij kan helemaal klein, maar echt klein klein, wat een verademing vergeleken met dat andere ding. wacht ff ik spam nog ff.
Sens: Wel zonde van de kinderwagen dan. Heb je em maar heel kort kunnen gebruiken.........slechts een half jaartje Zonde zonde zonde he al die mooie spulletjes.......wij gaan nog voor een tweede en bearen dus alles, maar anders kun je alles al op marktplaats gaan zetten
Sens: Wel zonde van de kinderwagen dan. Heb je em maar heel kort kunnen gebruiken.........slechts een half jaartje Zonde zonde zonde he al die mooie spulletjes.......wij gaan nog voor een tweede en bewaren dus alles, maar anders kun je alles al op marktplaats gaan zetten
De buggy is toch meer voor extra erbij? Als we er 1 kopen ga ik toch zeker nog de wandelwagen gebruiken. Buggy is handig om in de auto te hebben liggen
Annem: ja das waar, wij gaan ook wel voor de buggy als we op vakantie gaan, maar de wandelwagen is idd wel erg lekker voor in de buurt naar de winkels toe etc